חורף

roniti9

New member
חורף../images/Emo183.gif

שלום לכולם ... מה שלומכן ? הרבה זמן לא הייתי כאן, הייתה לי תקופה מאוד לחוצה כמו שאתן וודאי זוכרות , סיפרתי לכן על הסייעת שמתנכלת לי, ותקופת הסטאז´ .. בכל מקרה, בלי עין הרע ............ עבר .... התכנסתי כאאן הערב כדי לבקש רעיונות לפעילות חורף ... ואני מדברת על פעילויות מדליקות לתחילת הנושא, להכרת החורף לילדים בגילאי שנתיים - שנתיים וחצי . חורף, שירים, דיקלומים, רעיונות לפעילויות וכו´ . האם התחלתן כבר את נושא החורף בגן ?
 
שירי חורף

נשיר לגשם / אריאלה סביר נשיר לגשם נשיר לרוח לעץ ירוק ולתפוח הרוח שף ושף הגשם - טיף טיף טף ואנחנו ואנחנו נמחא לו כף. טיף- טף- תוף / אריאלה סביר טיף - טף - תוף, טיף - טף - תוף, גשם גשם בוא בוא לשטוף. טיף - טף - תוף, טיף - טף - תוף, גשם בוא לשטוף. כשטיף מטפטף הטיפות הן קטנטנות כשתף מטפטף - הטיפות הן שמנמנות וכשתוף מטפטף אז אין גבול, כי יורד עלינו מבול. בום - בום - בום / אריאלה סביר בום בום בום זה רעם, בום בום בום בזעם! בום קטן, בום גדול, ונתחיל מהתחלה הכל הכל. המטריה שלי / אריאלה סביר טרלה - ל - ל - ל טרלה - ל - ל - ל טרלה - ל - ל - ל וטרילי לי לטייל אצא בגשם עם המטריה שלי. אפגוש חבר בדרך, אומר לו טרילי - לי וביחד נטייל עם המטריה שלי. בוקר חורף / חקי שומר - שלום בוקר חורף, בוקר קר, מענן יורד מטר, שלוליות גדולות ובוץ, כיף לבצבץ וגם לקפוץ. נקפוץ, נתיז טיפות של מים, נקפוץ, נקפוץ אחת ושתיים. נקפוץ, נתיז טיפות של מים, נקפוץ, רק עם מגפיים. בוקר חורף... נדרוך, בשלולית המים, נדרוך, נדרוך אחת ושתיים. נדרוך, בשלולית המים, נדרוך, רק עם מגפיים. בוקר חורף..
 
עוד שירי חורף

קר / חקי שומר שלום קר, קר, כל כך קר, רוח רוח ומטר. קר לי בידיים, קר לי ברגליים, קר לי בלחיים, קפואות לי האוזניים. קר, קר... קר באחוריים, קר לי בברכיים, בבטן קר לי קר, בראש ובצוואר. קר, קר... יש לי מגפיים / דורית אראל יש לי מגפיים, גדולות עד הברכיים עם המגפיים, אדרוך לי פה במים פף פף בשלולית עם המגפיים. חורף חם בלב / דורית אראל אם בחוץ ירד הגשם, זה נורא? לא נורא! אם הארץ פה רוגשת, זה נורא? לא נורא! אם אני לא מתאוששת, אם כבר לא רואים פה קשת, זה נורא? לא נורא! לא נורא? לא! כי חורף וחם בלב כמה שאני אוהב שחורף וחם בלב אם מחמיץ פנים מחמיץ לי, זה נורא? לא נורא! אם רקפת מתכופפת, זה נורא? לא נורא! אם הכלנית מסמקת וממני מתרחקת זה נורא? לא נורא! לא נורא? לא! כי חורף... אם מכונית התיזה מים, זה נורא? לא נורא! נרטבו לי הברכיים, זה נורא? לא נורא! אם נזלת משתוללת והרוח מייללת זה נורא? לא נורא! לא נורא? לא! כי חורף... איזה רוח / דורית אראל איזה רוח סערה ברחובות חלפה עברה הילדים מתנודדים והעצים כאן רועדים. איזה גשם, איזה קור מתי החורף יעבור? כמה מים, כמה מים, גשם גשם משמיים, שלוליות רבות ובוץ מעליהן אפשר לקפוץ. איזה גשם.. בואי ניסע לירושלים יורד שם שלג משמיים הוא לבן רטוב וקר נבנה איש שלג נהדר. איזה גשם..
 
ועוד שירי חורף

ביום סגריר וקר / לאה מרזל ביום סגריר וקר אני הולך ושר צועד צועד וממהר פתאום אני עוצר ולשלולית אקפוץ למים ולבוץ וקפיץ וקפוץ וקפוץ וקפיץ וכיף לי להשפריץ אפתח לי מטריה הרוח הומיה ורוח פף ורוח פף וכיף לי אני עף. טיפות הגשם גשם גשם בוא! גשם גשם בוא! טיף טף טיף טף גשם גשם בוא! טיף טף טיף טף טיף טף טיף טף בשלולית המים, טיף טף טיף טף טיף טף טיף טף מקפצות רגליים. הגשם הגשם יורד שוטף הגשם יורד שוטף בבוקר יפסק. גשם יורד על גופי / מירב האוסמן גשם יורד מטפטף מטפטף על האף, על הגב, את רגליי הוא שוטף גשם יורד מטפטף מטפטף על הראש, על הבטן ועל הכתף. מטפטף - טיף טיף טף מטפטף - טיף טיף טף איזה גשם שובב. מטפטף - טיף טיף טף מטפטף - טיף טיף טף מטריה אפתח עכשיו. נטייל בגשם / מירב האוסמן נטייל בגשם עם המטריה נטייל בגשם עם המטריה ועכשיו נזמין חבר או חברה וביחד נטייל כאן בשמחה. נקפוץ נקפוץ נקפוץ נקפוץ בשלוליות הטיפות מעל מטפטפות. נטייל בגשם עם המטריה נטייל בגשם עם המטריה ועכשיו נזמין חבר או חברה וביחד נתחבא מן הטיפות.
 

roniti9

New member
../images/Emo8.gifעזרת לי מאוד

תודה רבה, אני באמת אתחיל לשיר איתם שירים של חורף כי הרי הם עדיין קטנים, וכל שיר המכיל בתוכו הפעלה כלשהי עוזר לי מאוד .
 
ועוד שירי חורף

חוטים של גשם / אהוד מנור עוד מעט ירד פה גשם בוא ונישאר בחוץ. נתחדש כמו הדשא בעולם יפה, רחוץ. הסתכל, הנה חוטים של גשם; מישהו רוצה לתפור בגד חג לכל העמק, לגבעות, להרים ולמישור. בוא ונחכה לגשם, נצפה עד שישוב. נחכה לו עד הערב שידע שהוא חשוב. איך תפרו להם חוטים של גשם כובע טמבל לחצב, ועכשיו תצא השמש ותוסיף לקישוט רקמת זהב. הנה כבר יורד הגשם, משמחה רוקד הברוש. הטיפות יורדות בקצב, מרטיבות לי את הראש! אח, איזה חורף! הרוח, הרוח ניפח את כיסי, הרוח, הרוח צבט את ריסי, אח, הרוח הזה הפרו-ח! אח, איזה חורף! ים פרם פם-פם! נוטף לי על העורף ועל המצח גם. אח, איזה חורף! ים פרם פם-פם! הרעם, הרעם החריש את אוזני, הרעם, הרעם הרעיד את שיני, אח, הרעם הזה הנורא-ם! אח, איזה חורף! ים פרם פם-פם! נוטף לי על העורף ועל המצח גם. אח, איזה חורף! ים פרם פם-פם! הגשם, הגשם נקש על כפי, הגשם, הגשם נפל על אפי, אח, הגשם הזה הרוגש-ם! אח, איזה חורף! ים פרם פם-פם! נוטף לי על העורף ועל המצח גם. אח, איזה חורף! ים פרם פם-פם!
 

לינה1

New member
תודה על ההפנייה שוקולדה ../images/Emo185.gif

מתוקה. תמונות מקסימות
 

gili111

New member
../images/Emo23.gif../images/Emo24.gif עכשיו יש לי חוברת לחורף

תתתתתתתתתתתתתתתתתתווווווווווווווווווווווווווווווווווו דדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדהההההההההההההההההההה לך גלי של משה
 
בטח יש לי עוד.. אני צריכה לחפש

אם אמצא אוסיף. ובבקשה! כבר רשמתי שאני אשמח לעזור
 
למעלה