בתים מבפנים 2018

dw2322

New member
בתים מבפנים 2018

בסופ"ש הקרוב, ימים חמישי-שישי-שבת, יתקיים ברחבי העיר ארוע "בתים מבפנים" השנתי, במסגרתו עורכים סיורים בכל מיני אתרים ומתאפשר לבקר בבתים ודירות מעניינות. הכל בחינם!

http://www.batim-il.org

טיפ מניסיון רב שנים למי שמתכנן להגיע בפעם הראשונה - קחו בחשבון שחוץ ממכם מגיעים עוד הרבה (הרבה! ) אנשים (זה אירוע האדריכלות העממי הכי כיפי בשנה) ולכן התאזרו בסבלנות. זמן המתנה לביקור בדירה עלול להגיע אפילו ל... שעה! (טוב, זה נדיר, בד"כ מחכים פחות, תלוי מאד עד כמה הדירה מבוקשת) אז תגיעו בראש טוב, מומלץ להסתובב עם בקבוק מים, אולי גם עם כובע וחולצה ארוכת שרוולים ביום שמש.
אנשים רבים מגיעים לדירות כדי לקבל רעיונות לעיצוב דירתם הפרטית.

אירגון האירוע הוא בהתנדבות (אני אחד מהם
), וצריך להוקיר תודה לכל מי שנוטל בו חלק. זה בכלל בכלל לא מובן מאליו שהוא מתקיים (למרבה הצער במועד המקורי במאי הוא בוטל)

שבו על רשימת הביקורים והסיורים באתר, וסמנו לכם מה מעניין אתכם. יש סיורים סגורים, ברישום מוקדם, אליהם כבר אי אפשר להצטרף, אבל הרוב פתוח.

תהנו
 

dw2322

New member
כרגיל, כסף

לפחות במאי הסבירו לנו שלא היה די מימון לפרוייקט (גם אם כולם מתנדבים, מה שכמובן מוזיל עלויות דרמטית, עדיין יש עלויות מסויימות, לא המון כסף אבל עדיין, יש עלויות).
לכן, בצער רב, האירוע בוטל אחרי שנים רבות שכן התקיים


בחיפה אגב האירוע התקיים בפעם הראשונה השנה. כנראה ששם כן השיגו מימון (מבחינת העיריה זה יופי של אירוע תיירות פנים, שיכול למשוך מבקרים לעיר ליום יומיים). רציתי לנסוע אך בסוף לא יצא. הביקור במבנה הממגורות חיטה הכי עניין אותי.


עיריית ת"א מצידה הסכימה בשנים האחרונות לממן חצי מהעלות, בתנאי שהחצי השני מגיע מחסויות. כנראה שבחודשים שחלפו הצליחו איכשהו למצוא מקור תקציבי לחצי השני.

בהמשך אמור להתקיים גם האירוע הירושלמי, שגם הוא כבר מתקיים כמה שנים טובות. גם כן די מעניין, אם כי האופי שם שונה מאצלנו.
 
למעלה