10 מיליון שקל לדירה בקומה 1 בכיכר מסריק

dw2322

New member
10 מיליון שקל לדירה בקומה 1 בכיכר מסריק


חיניי חינם, רק היום, רק היום.


http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5021816,00.html

לאור התמחור המופקע של דירות אלה במרכז ת"א אפשר להבין מדוע הערכתי הסתערות המונים על קומץ הדירות שהוצעו לאחרונה בגוש דן, במסגרת מחיר למשתכן.
למה? 1.3 מיליון לדירת 3 חדרים חדשה, בר"ג. אחלה סיבה.
על 300 דירות הסתערו 6000 איש. יחס זכיה של 1 ל 20 (יותר טוב מכל הגרלת לוטו/טוטו שאתם מכירים). מדינת ישראל מחלקת לפחות חצי מיליון שקל מתנה לכל זוכה, אולי יותר. אידיוט מי שלא מנסה להגריל. פלא שהיתה הסתערות המונים?
זה היה אחד הדילים היותר טובים בגוש דן, ומן הסתם עניין בערך כל זוג צעיר שפוי מגוש דן. לא רק מר"ג אלא גם ת"א וכל גוש דן.
אני ניחשתי שר"ג תגיע למקום 1-2 מבחינת הביקוש, ראש בראש מול ראשל"צ, אך בסופו של דבר הגיעה רק למקום 4, ובניכוי בית שמש, שנפתחה גם לזכאי סידרה ב' החרדים ולכן זכתה לביקושים חריגים, ר"ג הגיעה "רק" למקום 3.
מקום 1 בביקושים בהגרלה הגדולה היתה מודיעין ומקום 2 ראשל"צ. (או להפך, לא זוכר) אפשר לפרשן זאת בכך שבערים אלה הסיכוי לזכות היה גבוה בהרבה, כי בכ"א הציעו כמה אלפי יח"ד, פי 10 מבר"ג. לכן חבר שלי (לא מגוש דן) העדיף לנסות להגריל שם ולא בר"ג.
אם היו פותחים את ר"ג גם לזכאי סידרה ב' אני משער שהיו לפחות כפול מסתערים ויחס הזכיה היה יורד בחצי.

עם כאלה מחירים מופרכים של 10 מיליון שקלים לדירה מחירים הצעירים היחידים שישארו במרכז ת"א יהיו רק יורשים. בשכונות של ת"א, כולל היקרות, המחירים נמוכים משמעותית, כי אין צרפתים עם מזוודות של כסף שחור.

עם כל הכבוד לחשק לגור במסריק, דירה שם לא באמת שווה פי 10 מדירה בר"ג, והצעירים הישראלים יצביעו ברגליים.
יותר זול לשלם 1 מיליון לדירה חדשה בר"ג ולקחת טקסי ספיישל ב 50 שקל כל פעם כל החיים כשרוצים לטייל במסריק, מאשר לשלם 10 מיליון.
 

1Shir

New member
נראה לי שהדירה המסכנה שראיתי שם ברייך לא נמכרה עד היום...

קניתי משהו יותר טוב
 
למעלה