איך מתכוננים הקניונים והחנויות לקניון האופנה החדש בחשמונאים?

  • פותח הנושא iX
  • פורסם בתאריך

iX

New member
איך מתכוננים הקניונים והחנויות לקניון האופנה החדש בחשמונאים?

היתה בטיים אאוט כתבה על רשתות חדשות שמגיעות לעזריאלי, אבל נראה שגם דיזנגוף סנטר מתכונן ופינה חלק גדול מהקומה השלישית, שבו היו כמה חנויות (קרביץ, רונן חן, נטורפיל ועוד) וחנות העיצוב הגדולה סוהו - כדי למקם שם סניף גדול של מנגו (ולצידו חנות חדשה של סוהו)
אולי זה גם מפנה מקום לעוד רשת אופנה בחנות הקטנה של מנגו באגף החדש בסנטר

יש לכם עוד מידע ודוגמאות נוספות? צריך לדעת שבקניון האופנה יהיה ייצוג לרוב הרשתות המוכרות וכמה מותגים מיוחדים ובלעדיים, אז אולי התחרות תהיה יותר בין המתחמים וחנויות פרטיות לבינו
 

dw2322

New member
שכונת השוק הסיטונאי תוסיף מאות דירות חדשות במרכז ת"א

אוטוטו (רבעון רביעי) הולכים להתחיל את איכלוס שכונת השוק הסיטונאי, ומתוכננת גם השקת הקניון המסחרי.
משמעות הדבר היא תוספת היצע של מאות יח"ד במרכז העיר - לתשומת ליבו של כל מי שיצטרך לחדש חוזה בקרוב. אז שלא יפחידו אתכם עם העלאת שכ"ד בגלל מס 3 דירות כביכול.
עובדתית, רק לקומץ מהמשכירים יש 3 דירות ומעלה (ככל הנראה 50 אלף מתוך 600), כך שעל גב' כהן, זו עם דירה יחידה להשכרה, שהיא רוב מוחלט של השוק, אין מס ואין נעליים.
משמעות הדבר שאם אספן דירות חמדן ינסה להקפיץ לכם שכ"ד במרכז העיר, בגלל מס כחלון כביכול, אז אפשר לעבור לדירה של שכנתו, אצלה אין מס, ולא לשלם יותר שכ"ד.
מטרת היוזמה של כחלון ומשרד האוצר היא לעודד אספני דירות למכור את דירתם ה 3, להגדיל את היצע הדירות ולהוריד את מחירי הדיור בישראל.
נו נו. בל נסחף, שכן סביר שחלק מהאספנים יקמבנו וירשמו הדירה ע"ש הילד, ועדיין, גם אם 20 אלף מתוך ה 50 אלף בכל ישראל ימכרו דירותיהם זה יחשב להישג יפה, שיוכל לעצור את עליית המחירים ואולי אולי אפילו להוריד. טיפה.
בכל מקרה המס החדש כנראה יסייע לקרר את התנפלות המשקיעים והתחרות שלהם למול רוכשי הדירות לשימוש עצמי. זאת בנוסף להעלאת מס הרכישה בשנה שעברה ל 8%, שזה גם מחסום לא זניח בכלל (שנתיים שלוש שכירות ראשונות הולכים לתשלום מס, לא צחוק).
&nbsp
למרכז ת"א עתידות להתווסף ב 2017 מאות יח"ד בשכונת השוק הסיטונאי, אליהן יעברו אנשים שכיום שוכרים דירות במקומות אחרים, ככל הנראה מרכז העיר.
כלומר אוטוטו הולכות להתפנות מאות דירות במרכז. זה לא מעט ונקווה שזה יוריד קצת מהשכ"ד שעלה חזק מאד במרכז העיר בשנים האחרונות.
&nbsp
סרטונים על הבנייה:
http://www.project-tlv.com/places/gindi-tel-aviv
 

iX

New member
נקווה שהאכלוס שם יעזור גם להקפיץ את העסקים במתחם גבעון

לא ראיתי אבל בניין מוכן לאכלוס, באיזה צד של הפרויקט זה קורה?
 

dw2322

New member
ברור שזה יקרה

האזור היום דליל מאד מבחינת תושבים. יש משרדים, אבל מעט תושבים.
כעת האזור יהיה מעט מיושב יותר. אמנם לא המון תושבים כמו בשכונות השונות, אבל גם לא כ"כ כ"כ דליל.
שלב א' של הפרוייקט אלו הבניינים לאורך קרליבך. זה עדיין לא מוכן.
כמדומני דיווחו שתחילת איכלוס תהיה ב Q4, שזה אוטוטו. תחילת אכלוס זה כנראה בניין ראשון או שניים. אני מניח שהרוב יתאכלס במהלך 2017. יכול להיות דחייה של כמה חודשים, כדי לסיים גימורים שונים.
יתכן והקניון יתחיל לפעול טיפה לפני המגורים. זה כדאי ליזם (גינדי וריבוע נדלן) כי כל יום שהוא עדיין לא פועל עולה לו כסף (הפסד שכ"ד פוטנציאלי). הדירות כבר נמכרו.
מצד שני, לא רוצים לפתוח קניון כאתר בנייה, שכן לא בטוח אם כל החנויות כבר השקיעו בהתקנת החנות החדשה וצריך גם לסיים את התשתיות מסביב. לכן יכול להיות עיכוב קטן של כמה חודשים.
 

dw2322

New member
שיחת ועידה היום ב 11:00

רבוע נדלן מפרסמת היום את Q2.
טלפון להאזנה: 03-9180609
אפשר כנראה יהיה להאזין בהמשך גם כ playback.

כניסת הקניון לתפקוד מלא כמובן תשפר את ביצועי רבוע נדלן בהמשך, ולכן זה מעניין את המשקיעים. לי יש חשיפה שם דרך אגח אלון רבוע ג (אגח די סולידי) שהיא החברה האם, ולכן גם אני עוקב בעניין.

הנה הדיווח שלהם:
http://d2397864.evh217.evhost.co.il/BSRE_Q216.pdf
רבוע נדלן גם אחראית על הפרוייקט ביהודה המכבי בצפון הישן, במסגרתו יהרסו את הסופר ויבנו מחדש, עם בניין מגורים מעליו. ככל הנראה מתחילים בשנה הבאה. יהיו גם דירות קטנות וגם גדולות.
בהמשך יעשו זאת גם ברחוב עודד, במזרח העיר.
 

iX

New member
:) ומה אגב עם הפונקציה של מוזיאון/תיאטרון? מה יהיה בפועל?

 

iX

New member
היתה כתבה שזה לא הולך לקרות, אבל אולי דברים השתנו

 

עלה13

New member
המאבק יהיה בעיקר מול קניון רמת אביב...

אני חושב שיש שני דפוסי התנהגות בהקשר לקניוני אופנה, יש את אלו שמבקרים בכולם ואלו שעושים את הקניות במקום אחד מעודף או קרוב למגוריהם.
בכל אופן לקניון החשמונאים (אגב מעניין אם יהיו אליו כניסות מקרליבך) יתבסס על הדירות במתחם ועל המגורים והעסקים מסביב ולא פחות על רובה לב העיר, בעתיד הקרוב 2020 תהיה תחנת רכבת קלה ומתחם בגין, יצחק, שדה, המסגר יהוו גם עתודה ולא לשכוח את כל עם ישראל.
אני חושב שהוא יהיה פחות תיירותי כעזריאלי השלום ושרונה ומתחם שרונה, כך שבאיזשהו מקום המאבק יהיה בין קניון רמת אביב לבינו
 

iX

New member
אתה כנראה צודק. עזריאלי שרונה יכלול גם קניון צמוד אליו?

 

עלה13

New member
הקומות הראשונות יהיו קניון, אנתח בפנים...

כשרונה גם הוא יפנה לתיירים, בכל אופן נושא הפניה של מרכז קניות בתל אביב הוא בראש ובראשונה אל קהל מקומי, תל אביבי וארצי, אבל עדיין אפשר לומר שעזריאלי, עזריאלי שרונה העתידי, מתחם שרונה, מתחם התחנה ונמל תל אביב הם במובהק מכוונים לתיירים, קניון רמת אביב וגן העיר יותר לקהל מקומי.
רמת אביב מכוון לקהל שגר באזור ולקהל שיש לו כסף ולעיתים גם לזה שאין כסף ברחבי העיר, גם מחוץ לעיר, הוא מושך קהל שנענה להגדרה שהוא מייצג, בשל המרחק בינו לבין קניון החשמונאים שעתיד להפתח הוא עדיין יוכל לשמור על היוקרה ועל הקהל שלו, הוא יצטרך לעבוד על זה, זה לא יבוא בקלות, קניון החשמונאים יקח ממנו לקוחות ולא להפך, אמנם הוא לא יצטרף להמציא את עצמו מחדש אבל בהחלט להערך ולהשיקע יותר במיתוג שישמור על אוהדיו ומבקריו..
גן העיר מציג את עצמו כמרכז אופנה אך יכלול באזרים ושוק אוכל ואין לו ממש מתחרה שיוכל לפגוע במעמדו
קניון דיזנגוף סנטר פונה לכל המגזרים ומעמודו בטוח
קניון תל אביב התחנה המרכזית מכוונת לאוכלוסיות מוחלשות, לקהילות עובדים זרים חוקיים ומבקשי מקלט ופליטים ובנוסף משמש כמרכז תרבות ואומנות אולי הגדול בישראל תחת קורת גן אחד.
 
למעלה