"למד אותי לעוף......"

S h A b i T

New member
את טועה..

נכון להיום זאת באמת עובדה שצימחונות זאת תזונה בריאה יותר. כמובן שהעניין תקף רק במידה שאוכלים נכון, כן? זתומרת, מסגרת חיים דיאטית. (ולא במובן של להוריד במשקל..) יש צמחונים שפשוט לא אוכלים בשר אבל לא דואגים להשלים את החלבונים שכמו שאמרת, יש רק בבשר. אז זהו מעבר לכך תאכלו מה שבא לכם ושיהיה בכיף.
 

Kinky DeviL1

New member
בחיים שלי לא ראיתי בנאדם יותר פלצן ממך.

אני לא מבין מה קשה כ"כ בחיה ותן לחיות?... תסלח לי, אבל האטום פה הוא אתה...כן כן אחי, אתה.
 

One Echoe

New member
תתחיל להרגע, אידיוט.

תגיד, מי אתה חושב שאתה שאתה מרשה לעצמך לזלזל בי כ"כ? אני זלזלתי בך? זכותי לכתוב את דעתי, ואם היא לא נראית לך - אתה מוזמן לדפוק את הראש בקיר.
 

Kinky DeviL1

New member
אתה לא מבין אותי

לא זלזלתי בך לרגע. למעשה זאת לא היתה הכוונה שלי בכלל אני רק לא מסכים עם מה שאתה חושב ועם הדרך שאתה עושה, בא לכאן ומרצה לכולנו. שוב, אין לי כוונה לזלזל, אבל אני ממש מתנגד למה שאתה עושה!
 

feel so low

New member
ואני לא מבין מה כל כך קשה בלהקשיב

אף אחד לא באמת ניסה להקשיב למה שהוא אומר ולמה שהוא מנסה להעביר כולם רק תוקפים ותוקפים וגיל מעצבן וגיל חופר וגיל מציק וגיל ככה וגיל ככה וגיל כן שם טריגר וגיל לא שם טריגר יאללה!!! אנחנו צמחוניים ויפה נפש סבבה?! לפחות אנחנו לא רוצחים פלצן? אין שום פלצנות בהצלת חיים תן לחיות יבנזונה?? אתה הורג נפש ואתה אומר תן לחיות?!?
 

Kinky DeviL1

New member
קודם כל תרגיע עם הפה המלוכלך.

נרגעת? יופי! עכשיו אחי בוא תבין את הנקודה שלי... אין לי שום בעיה שאתה צמחוני. אין לי בעיה עם צמחונים. אם זאת הדרך חיים שלך, בכיף שלך, באמת מכל הלב תחייה איך שאתה רוצה! אני האחרון שילך ויגיד לך משו על זה..להפך! אבל אל תבוא ותרצה לי על זה שאני רוצח, אל תחליט בשבילי שאיך שאני חיי זה טעות, אל תבוא ותרצה לי על האוכל שלי ואל תגיד לי איך לחיות לא לך, ולא לאף אחד עם ערכים מסויימים באשר הם יש זכות לבוא ולגיד לי מה טוב בשבילי! יש גבול ליחצנות...אין לי בעיה עם יחצנות אבל יש גבול!! ושוב, אני הייתי אומר לך את כל הדברים האלה גם אם היית דוב צ'רקסי מים המלח שמאמין בציפורן חודרנית. באמת שזה לא משנה מה הדרך שאתה מאמין בה, פשוט הדרך שאתה מושך אלייהם אומנסה למשוך עוד אנשים. נ.ב אני יודע שזה לא היית אתה שמפרסם, פשוט ככה יצא אבל דיברתי בכללי.
 

Kinky DeviL1

New member
וואי

תודה שנתת את האתר הזה
עכשיו אני אפסיק לרצוח חיות וכל העולם יהיה פשוט מושי מושלם|! תעשה לי טובה....................
 

חמדונה

New member
../images/Emo45.gif

נראה שבכלל כל השרשור הזה הוא פרובוקציה לשם הפרובוקציה.
 

izzys

New member
בשלבים../images/Emo26.gif

את לוחצת על השם משתמש שלך
בצד שמאל למעלה יש לך "עדכון העולם שלי"
שני מלמעלה יש "עוד על עצמי"
השלישי זה "חתימה"
שמור. תהני
.
 

davdc1

New member
נקודת מבט אחרת.

שלום. כמה הערות: מפתיע שהסרטים צולמו בארץ כי רוב החיות בארץ נשחטות בשחיטה יהודית, שאינה נראית כך(החיות נשחטות ע"י אדם, בדרך מאוד מסויימת ולא ע"י מכונה, כמו התרנגולות בפס הייצור או האפרוחים שנחנקים בשקיות) לגבי הקביעה שהחיות מתות ביסורים, בשחיטה יהודית זה לא כך- מוכח מדעית. זה נכון שיש חיות שעוברות התעללות בחייהן וצריך לשים לזה קץ (מכה על חטא), אך איני בטוח שצפיפות וכיו"ב גורמת להן לסבל מפני שזה עניין פסיכולוגי אנושי. בכל אופן, בחברה "חופשית" קשה לקבוע מה מוסרי ומה לא, מה שמקובל על כולם במקום מסויים הוא המוסר.(בגרמניה האמינו שהמוסר מחייב לרצוח יהודים ונכים, ומי שלא חושב כך גם ימות). הרב קוק זצ"ל, אמר שהדבר הנכון הוא להיות צמחוני אך האנושות אינה מסוגלת לעמוד בזה. בבוא היום,כאשר אמות המוסר ישתנו, יבינו כולם את הדבר ויהיו צמחונים.(לא בטוח, אבל אני חושב שהוא עצמו היה צמחוני). יישר כח על כך שאיכפת לך! אני ניסיתי, אבל נשברתי מהר. דוידי, קורא פה מד"פ.
 
דוידי.

בקשר לשחיטה היהודית אתה צודק. בתהליך ההמתה עצמו הכאב לא מספיק להגיע למוח של בעל החיים ולכן הוא מת ללא כאבים כלל. בקשר לאפרוחים שנחנקים בשקיות- האפרוחים האלה אינם מיועדים לאכילה. אלה אפרוחים ממין זכר וממיתים אותם כי יש המון מהם ועדיף לגדל תרנגולות נקבות ולא זכרים והבאמת מכניסים אותם לפחי זבל עם שקיות והם נחנקים ונמעכים בתוכן. ההתעללות בארץ היא בבע"ח בעודו חי ולא בזמן שחיטתו. בקשר לדברי הרב קוק זצ"ל.. הרב קוק ממש לא אמר שלהיות צמחוני זה דבר שהאנושות אינה מסוגלת לעמוד בה. עובדה שעד דור המבול האנשות עמדה בזה מצויין. חוצמזה שההגדרה "האנושות אינה מסוגלת לעמוד בזה" היא אף פעם לא מדוייקת ודבר שלי קל לעמוד בו- לאחר זה בלתי אפשרי. אוי ואובוי אם היינו מוותרים לעצמנו כי "האנשות לא יכולה לעמוד בזה". מה שהרב קוק זצ"ל כן אמר זה שמוסרי לא לאכול בע"ח אבל כיום בני אדם אינם מוסריים כלפי בני אדם אחרים ואל לנו להתחסד ולהיות מוסריים כלפי בע"ח לפני שנהיה מוסרים לבני אדם (הכוונה היא לא להתעלל בבע"ח כמובן אלא להשקיע מאמצים בלהיות מוסרי כלפי בנ"א לפני שמשקיעים מאמצים בלהיות מוסרי כלפי בע"ח). הוא גם אומר שבעז"ה בימות המשיח בהם המוסריות שלנו בין אדם לחברו תהיה גבוה בנ"א באמת יפסיקו לאכול חיות. יום טוב.
 

davdc1

New member
לא הסברתי את עצמי טוב.

הרב קוק אמר שבגלל ירידת הדורות הותר לאכול בע"ח לאחר דור המבול. וההסבר לכך – "לעת עתה, שאין המצב המוסרי מתוקן כלל, ורוח הטומאה טרם עבר מן הארץ, אין ספק שהיה הדבר גורם תקלות רבות. התאוה הבהמית לאכול בשר, כשהיתה מתגברת, לא היתה אז מבחנת בין בשר אדם לבהמה" כלומר- בני האדם לא יכולים לכבוש את תאוותם לאכילת בשר ואם לא יתירו להם להפנות אותה לאנשהו, יכנעו לה ללא אבחנה. זהו אינו וויתור, אולי יש פה משום "עת לעשות לה' הפרו תורתך" (לדוגמא- רבי יהודה הנשיא כתב את התורה שבעל פה למרות האיסור לעשות זאת, כי צפה שאם לא יכתוב היא תישכח) ההגדרה שאין האנושות יכולה לעמוד בזה, אכן מכלילה וברור שיש אנשים שהיא אינה נכונה לגביהם, אך הכוונה היא באופן כללי. אגב, "האנושות לא יכולה לעמוד בזה" – משפט מפיו של הרב שלמה אבינר (חיי עולם). כמו שאמרת, חשוב יותר להתנהג לבני אדם במוסריות ואכן כשהמצב יהיה כזה נהיה גם צמחוניים אבל עד כמה שידוע לי הרב עצמו היה צמחוני (והוא לא היחיד) אז קשה לי עם הקביעה ש"אל לנו להתחסד ולהיות מוסריים כלפי בע"ח לפני שנהיה מוסרים לבני אדם" אני איני צמחוני ואינני דורש מאיש להיות כזה, אבל אם אדם מקבל על עצמו צמחונות, יישר כח. מקווה שהפעם דברי ברורים. צהריים (כעת) טובים, דוידי.
 
בקשר לסיבה שבגללה הותר לאכול בשר אתה צודק,

אבל לפי מה שאני למדתי הרב קוק זצ"ל פסל אכילת בשר בימינו מהסיבה שכתבתי בהודעה הקודמת. (רגע... מבברת עם המורה שלי כדי להיות בטוחה...) "כמה מגוחח הדבר שכל עוד טומאתו בו יפשוט האדם טלפיו ויפנה לו לדרך צדקה רחוקה להתחסד עם בע"ח כאילו גמר את כל חשבונותיו ומחיבויותיו כלפי בנ"א הברואים בצלם אלוקים... אין ספק בדבר שאילו היה איסור הריגת בע"ח מתפרסם בפירסום דתי ומוסרי בזמן שהמצב המוסרי עדיין אינו מתוקן כלל... היה הדבר גורם תקלות רבות.." (חזון הצמחונות והשלום, אפיקים בנגב פרק ו'. הרב קוק זצ"ל.) ב"גזירה שהאנושות לא יכולה לעמוד בה" הרב קוק זצ"ל מתכוון מבחינה מוסרית (ולא מבחינה מעשית) שהרי בנ"א ברמה מוסרית כ"כ נמוכה שהם הורגים אחד את השני. מכאן ברור שרמתם הרוחנית אינה גבוה מספיק כדי לא להרוג בע"ח. במאמר שציטטתי למעלה הרב זצ"ל אומר שמעטים האנשים בדורינו שמסוגלים להיות צמוחוניים וגם אם הוא עצמו נהג ככה (למרות שלפי הניסוח שלו במאמר אני מניחה שלא,) הוא פוסל לחלוטין גזירה שקוראת לצמחונות. חוצמזה שהרמה המוסרית של הרב קוק זצ"ל הייתה כ"כ גבוה שיכול להיות שהוא פסל את הצמחונות לרוב רובה של האנושות ולעצמו התיר. (נכתב בעזרתו העדיבה של מורי שיחיה, מאיר הלפר.) יומטוב. יוני.
 
למעלה