"למד אותי לעוף......"

userName14

New member
לכל מי שמרגיש/ה "מותקפ/ת"

שלום, אני אורח בפורום. אתמול גם אני רציתי לפרסם כאן הודעה, אך הקדימו אותי. אז ככה: האדם שפירסם כאן את המודעה בסך הכל שם קישור לסרטון המראה את המציאות - לא כדי לכפות את השקפתו עליכם, אלא כדי לעצור טבח - טבח של יצורים חיים חפים מכל פשע. אם למישהו יש טענות למישהו המנסה למנוע מהציבור לממן מעשי זוועה שכאלו, לדעתי הוא צריך לעשות חושבים עם עצמו. העובדה שהנטבחים ואלו שעוברים התעללות הם לא מהמין האנושי, לא צריכה להשפיע על קו מחשבתכם (אחרת, מדובר באפליה, שלא שונה מאפליות אחרות, כגון גזענות או סקסיזם). להחליט שזה בסדר ולומר "לא צריך לנסות לשנות את האמונה שלי" זה קל, אך צריך לזכור שבצד השני יש מישהו העובר התעללות וסבל גיהנום. כל אדם שהורגל מגיל אפס, שתעשיות משק החי הן לגיטמיות, ונחשף לעובדות המזעזעות, ינסה למצוא סיבות למה תעשיות אלו עדיין לגיטמיות (גם אני ניסיתי). שתי הסיבות הכי נפוצות הן: 1. "בשר זה בריא וחשוב להתפתחות הגוף" 2. "ככה זה בטבע" (שרשרת המזון) לגבי הסיבה הראשונה, כותב ההודעה כבר הסביר לכם שבשר לא הכרחי ואף לא בריא לגוף האדם (אז מה נאכל? גם אני ממליץ על האתר www.veg.co.il). לגבי עניין הטבע (שאליו גם כן התייחס הכותב), סעיף 4 בדף הזה, של תשובות לשאלות נפוצות, מתייחס להיבטים שונים של הנושא ויסביר לכם מדוע אין בטענה זו הגיון. תודה על הקריאה.
 

תומע79

New member
../images/Emo34.gifחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

וואי ממש ככה. באמת זה כבר עבר כל גבול!!
זה פיצוי על מקודם.
 

userName14

New member
את יכולה בבקשה לפרט

הבנתי שאת בטוחה שתזונה צמחית היא לא בריאה. אודה לך אם תביאי לי מקור מוסמך התומך בדיעה זו. בנוסף לקישורים שכותב ההודעה המקורית הביא לך, כאן תוכלי למצוא מידע תזונתי נוסף בנושא (כולל ספרים ומחקרים). ועוד משהו לידע כללי: בארץ יש בסביבות חצי מליון צמחונים.
 

תומע79

New member
../images/Emo34.gifאבל יש עוד 6 וחצי שלא צמחונים.

ואני לא צריכה להביא שום קישורים ושום דבר בשביל להוכיח לכם כלום.. אני עם הנושא הזה סיימתי.
 

Kinky DeviL1

New member
חאלס.

אין לך זכות לקוע אם היא טועה או לא. זה עניין אישי שלה, ומה שאתה עושה כאן זה לפשוט את כולנו... אז חאלס, תודה.
 

תומע79

New member
../images/Emo34.gifאין מה להיות צודק וטועה

זה דעה אישית אין פה צודק ואין פה טועה.
 

One Echoe

New member
זה לא דיעה אישית.

זו עובדה=צמחונות היא תזונה בריאה. את טענת שהיא לא ולא הוכחת את עצמך. את יודעת שאת טועה וכרגע קשה לך להתמודד עם הטעות שלך, ולכן את נאטמת ואין לך מה להגיד.
 

ב י ז י

New member
מוסיפה משו קטן, ויותר לא מתערבת בכלל,

אם הצמחונות זו תזונה בריאה, למה רוב הצמחונים לוקחים ויטמינים ותוספי מזון? הרי ברור שזה כך בגלל שבאוכל הצמחוני אין את כל הדברים הנחוצים שיש בבשר..
 
למעלה