"למד אותי לעוף......"

Dug E

New member
גיל, הנקודה פה שאני לא מעוניין להפסיק לאכול

בשר.. אם הייתי רוצה הייתי מפסיק. אני פשוט לא רוצה להפסיק ואין על מה לדבר.
 

One Echoe

New member
דאגי, בסופו של דבר אתה תעשה מה שאתה רוצה.

זה לא אומר שאתה לא יכול להקשיב ולדבר עם אנשים, אפילו אם יש להם דיעות שונות משלך.
 

Dug E

New member
אם אתה אומר שאתה כן זוכר אותי

אז שמי זה צחר להזכירך. לדעתי אתה זה שמבזבז אנרגיה על אנשים שיש להם דעות שונות משלך. תראה כמה כתבת פה? אז אני זה לא יכול לקרוא עות שונות משלי? אתה מנסה לעשות פה לא פחות מאשר שטיפת מוח לאנשים..שזה הרבה יותר גרוע מאשר לא להקשיב לדעות שונות.
 

One Echoe

New member
צחר,

אם לא הייתי יכול להתמודד עם דיעות שונות משלי לא הייתי כותב כאן. אני לא מנסה לעשות שטיפות מוח, אלא רק להעביר עובדות ולהעלות את המודעות לזכויות בעלי-חיים. זה שכמה אנשים כאן תקפו אותי לא אומר שאתה צריך לעשות ככה גם כן.
 

One Echoe

New member
אין הסבר אחר למה שהלך פה.

השיחה שלנו התנהלה בנעימות עד שראית שכמה פרזיטים החליטו לתקוף אותי - והחלטת להצטרף אליהם, אפילו מבלי שעשיתי לך שום דבר רע. אז לפני שאתה שופט אחרים תסתכל על עצמך. זה כבר לא קשור לצמחונות - אלא לגישה בסיסית.
 

Dug E

New member
המילה שלך תמיד חייבת להיות אחרונה?

למה אתה חייב להגיב גם להודעות חסרות תוכן? אני לא אגיב לך כי אתה תהיה חייב להגיב.
 

One Echoe

New member
היא לא חסרת תוכן,

אמרת בציניות שאתה שוחה עם הזרם, כלומר התכוונת להגיד שאתה לא שוחה עם הזרם. בקיצור דאגי, חשוב עם עצמך האם אתה מוכן לממן את התעשיות הנוראיות האלה. זו בחירה שלך. ולא רק אתה, כל החברים והחברות בפורום הזה. אני לא בא ממקום של כפייה, ממש לא, להיפך - אני בא ממקום של עובדות. תעשו את חשבון הנפש שלכם בעצמכם. שיהיה קיץ נעים, גם עבור בעלי החיים.
 
אני לא יכול לראות קליפים כאלה

לדוגמא, את הקליפ החדש של מדונה אני לא יכול לראות בגלל שיש שם קטעים שפשוט גורמים לי לבכות. כנ"ל what i've done של לינקין פארק Earth Song, של מייקל ג'קסון זה סיפור אחר... בעלי-חיים שהתעללו בהם סתם זה הדבר היחיד שיכול לגרום לי לבכות...
 
כואב ועצוב לראות את זה...

עוד מעט אני סוגרת 4 שנים של צימחונות וזה מזכיר לי למה אני בעצם צמחונית כל פעם מחדש.
 
-מנגב את הדמעות, ותוקע עוד ביס בפולקע-

אחר-כך אנשים בוכים על כפייה דתית, ואני שואל-מה ההבדל?
 
זה מרתיח אותי כל פעם מחדש

במיסיונריות הצמחונית הזו. ההטפה. ההתיימרות הזו להיות נאורים ויפי נפש ומצילי העולם. אם מישהו היה שם פה הודעה של כמה חשוב להיות דתי אתם כולכם הייתם עפים עליו. אז למה לכפות אידיאולוגיה של צמחונות זה כן בסדר? להכנס לאנשים לצלחת? להכריח לצפות בסרטונים שאף אחד לא רוצה לראות ולהגיד "אופס שכחתי". זה כל כך נמאס כבר. רוצה להיות צמחוני? תהיה צמחוני בבית שלך, ובצלחת שלך ובפורום צמחונים. לי נמאס שעושים לי ייסורי מצפון בכל מקום שאני הולכת אליו. אני לא מבקרת אותך על מה שאתה מאמין או או מנסה לגרום לך להיות כמוני, ואם השוויון כל כך חשוב לך, זכות בע"ח והאדם, אל תנסה גם אתה לשנות את האמונות שלי.
 

Kinky DeviL1

New member
כפרה עליך כל מילה זהב!

תהיתי לעצמי אם לכתוב פה תגובה כזאת או לא... אבל תאכלס שוקו את הכי צודקת
 

One Echoe

New member
יש הבדל מהותי ובסיסי בין כפייה דתית

לבין "כפייה צמחונית", כביכול. גם כשאת כופה על אנשים לא לרצוח בני אדם את "כופה" עליהם את ה"אמונות שלך", אבל ברור שזה דבר טוב - כי לאף אחד אין זכות לפגוע בף אחד אחר. כנ"ל עם צמחונות: לאף אחד אין זכות לפגוע בבעלי-חיים, לבעלי-חיים מגיעות זכויות יסוד ואין לך שום זכות להפר אותן, גם אם את מאמינה בכך. אם הייתי מאמין שמותר לי לרצוח יהודים, היה מותר לי לעשות כן? לפי הטזה שלך, כן.
 

izzys

New member
אתה ידוע, הדת מבוססת על עוד כמה עקרונות

מלבד "לא תרצח". "לא תרצח", כלפי בני אדם, הוא לא מושג שהדת היהודית המציאה. הוא מושג אוניברסלי שכל בני האדם, או לפחות רובם הישר פועל על-פיו. התפיסה הפרטית שלי, ושל רוב בני האדם שכן אוכלים בשר, אומרת שלא סתם האדם הוצב בראש שרשרת המזון, לא סתם הוא נחשב "טורף העל", להכל יש סיבה. זה ממש לא מסע שכנוע והסברה פה, לפחות לא מצידי. פשוט אל תתעסק בהשוואות שלא יכולות להתקיים.
 
למעלה