לעזאזל! הלך המסלול בכוכב יאיר!

34TK

New member
נכון אניגו,אך לרוב על עבירות

הכוללות שלילה נהגים מגיעים למשפט ושם ההרשעה היא של בית המשפט ולזה התכוונתי.
 

enigo

New member
אולי לזה אתה התכוונת...

אבל לא לזה התכוון העיתונאי שכתב על נהג משאית זה או אחר (או נהג מונית - אלו בדרך כלל שני הג'נרים) כמה הרשעות היו לו. נהג משאית יכול לחטוף שישה שבעה דוחות בפעם אחת על סברים שלא היו בודקים בכלל לנהג רכב פרטי. תוסיף לזה את העובדה שהוא בערך פי 10 זמן ממך על הכביש, ותבין שנהג משאית עם 96 הרשעות בעשר שנים זה בערך כמו נהג פרטית עם דו"ח אחד או שניים - ממש לא פושע מועד ונהג מסוכן.
 

dagant

New member
כל כך הרבה טעויות בהודעה אחת...

אם אתה לא יודע, אל תכתוב...
 

mottacycle

New member
ניסקו ידידי

קראו להורים לביה"ס כי הבן שלהם מהג'לובים שדוחפים בהסעה הביתה ונדחף לפני ה"חלשים" המנהלת טענה שגם לחלשים יש זכות לעלות בתורם אם הגיעו לפני והם עומדים בתור. הגיוני לא? כך גם בכביש מי שפוגע, מי שאשם שישלם וברוב המקרים כפי שכולנו יודעים במפגש של אופנוע עם רכב הרכב אשם ולא חשוב הסיבות. ולכן הרכב צריך לשלם. דבר נוסף הביטוח החובה שאנחנו משלמים נועד לכסות נזקי גוף אמיתיים ולא לכסות את הכלי הבא שלך, כלומר אישפוז, טיפולים, ימי עבודה וכך הלאה. השתתפות עצמית היא אך נדרשת כדי שלא כל אחד ששרט את עצמו יקבל סכומי עתק איתם הוא יחליף את האופנוע וזה כמובן לא רק בשטח או אפילו הרבה יותר לא בשטח. צריך להגיע למצב שלא על כל שטות פקטיבית תובעים ביטוח. ועוד דבר לא יתכן שיהיה דין אחד לרוכב צעיר בתחילת שנות ה20 לחייו המחזיק 750R והרוכב מדי יום לעבודה או כל דבר אחר ויתכן ויש לו תביעות קודמות, לבין רוכב בן 40 עם למעלה מ20 שנות נסיון'רשיון בעל משפחה, עסק/משרה, הרוכב בסופי שבוע בלבד בשטח עם אלו אתה מסוגל להסכים איתי?
 

yules

New member
מתקן אדם אחלה שמורת טבע

המטווחים ושטחי האש שעשינו בהם קורסים לרוב - הם גם חלק מהשמורה? טרולגול.
 

ה ט ו ח ן

New member
גם כאן צודקת המסילה ../images/Emo70.gif

מתקן אדם הוא אכן שמורת טבע מוכרזת. אם אתה לא מאמין פתח מפת סימון שבילים ותראה. זה שהצבא מתאמן שם לא אומר כלום. שים לב שהאימונים שם לא כוללים טנקים ונגמשים - אלא יותר פעילות רגלית שכמובן פוגעת בטבע הרבה פחות אם בכלל.
 
הרבה פחות אם בכלל ???

יש שם שוחות, בורות של טילים, מבני קבע, גדרות טיל מרקיבים, אין שם גבעה שלא נפצעה בצורה זו או אחרת מהפעילות של הצבא. והחי והצמח נפגעים מעדר של אנשים שיורה ומסתער בעשרותיו לא פחות ממעבר של כלי רכב.
 

ה ט ו ח ן

New member
אכן "הרבה פחות אם בכלל",

ביחס למה שטנקים ונגמשים יכולים לעשות. באופן אישי אני חושב שאופנועי שטח גורמים נזק מועט ודי לא מורגש.
 

Le Duke

New member
"ייקור"? תיקון עיוות במקרה זה

הגדרת רכב לשימוש פרטי כ"רכב עבודה" יצרה עיוות לטובת חברות הליסינג. הליסינג זה רעה חולה. מגדיל את כמות כלי הרכב על הכביש במקום עידוד דרכי תחבורה אלטרנטיביות ,מספקים רכבים בדרגות מיגון ואבזור מתחת לכל ביקורת ,יותר פקקים ,יותר זיהום. רגע ,תאמר ,אבל זה מעלה את כמות הרכבים החדשים על הכביש. אז זהו - שלא. בבדיקה אחרונה נמצא כי כמות כלי הרכב הישנים על הכביש רק גדלה.
 

a c t i v e X

New member
מי אמר רכב עבודה? הטבה שעולה כסף

כסף של החזר נסיעות+שווי מס. יש טנדרים צמודים למי שעובד בשטח שבהחלט נדפק ויש ליסנג לרכב פרטי כהטבה. הבעיה היא שישראלי, כואב לו שמישהו אחר נהנה או מקבל הטבה שלו אין. אתה סובל מזה כנראה.
 

Le Duke

New member
קבל תיקון: אני כבר לא סובל מזה

היה לי רכב מהעבודה. מה אגיד ומה אומר - אתה משלם כסף ומקבל בתמורה רכב ברמת בטיחות נמוכה ,אבזור ירוד ,חותם על חוזה ומתחיב לקנס אם אתה מחזיר לפני תום מועד הליסינג... אחרי פחות משנה וחצי החזרתי את הרכב (מצאתי אחר שיקח אותו ממני ללא קנס) ,קניתי רכב פרטי יותר מרווח ,נוח ובטיחותי. אני יכול לשלוט בהוצאות. דיברת על ליסינג. לא פירטת אם מדובר ברכב עבודה ,או ברכב המוגדר כ"רכב עבודה" כמו עדר המאזדות/דייהולטים. בקיצור - יצאת פקק.
 

kramberg

New member
ואני עוד בא להגן עלייך

גרמת לי גם לצאת פקק, שניים במחיר של אחד.
 

kramberg

New member
לא דווקא במקרה הזה

לדיוקי שלנו יש רכב מהעבודה
בעיות והתמרמרויות בסגנון "ה-S12 לא אוחז לי" (דהיינו, מהומה על מאומה) הן לא במקום - במקרה הזה.
 

a c t i v e X

New member
מהומה על לא מאומה?

אתה קשקשן, אני מדבר על הבדלים באחיזה במקומות שאתה גם ברגל לא תעבור שם שלא לדבר על אופנוע. ברור שלשביליאדות ולגזים הוא סבבה. כל צמיג אחורי טוב לזה וככה תמיד אמרתי.
 

kramberg

New member
מי דיבר על שביליאדות וגזים?

זה אתה הכנסת את זה. ידידי, אני לא טענתי לרגע שאתה לא יודע לרכב, אני רק טענתי שהטענות שלך בנושא הצמיג הם מופרכות משהו. ותאמין לי, שאנדורו זו לא מילה גסה בשבילי. אז אל תזלזל. מוכן להצטרף לטיול איתך בכל יום בשמחה, את רוב רובם של המסלולים בחורשן עשיתי על אופנוע, ג'יפ וטרקטורון. אגב, שאני אומר להצטרף איתך לטיול אני מתכוון לטיול חברים, לא אויבים שרוצים להוכיח למי יש *ין יותר גדול.
 

a c t i v e X

New member
לא, הם לא מופרכות. רז הימן רכב עליו

שנייה אחרי באותו מסלול שחזרנו עליו שוב וגם אמר שהם פחות טובים ממה שמורכב על שלו (מישלין אנדורו קומפ') אני רכבתי על שלו כנ"ל ובאמת לא נתקלתי בחוסר אחיזה כזה על כל סלע רטוב כמו אצלי. יש דברים שהם פשוט ככה.
 

kramberg

New member
אה נו, זה קל.

זה פשוט לא צמיגים לסלעים רטובים. אבל זה שאנשים מסויימים התאמצו להשיג את הצמיג במחיר טוב, והשיגו הנחה משמעותית, אתה יודע, היתה לך ברירה אם לקנות או לא את הצמיג ובחרת לקנות. יכול להיות שהצמיג חרא (בשבילך) אבל אין צורך לדרוך ולקלקל לאותם אנשים שהתאמצו והשיגו בשבילך ולדעתי (שים לב, אמרתי לדעתי) נעלבים מההשמצות הפומביות שאתה עושה לצמיג הזה. זה לא צמיג פנומנלי, זה צמיג רגיל. זה כל הסיפור.
 

a c t i v e X

New member
חו"ח להעליב אנשים טובים שעזרו

צמיג מצויין לגזיות. במרוץ בדורות מאוד נהניתי מהסט צמיגים הנ"ל. פשוט במקומות חלקלקים שבהם יש פונציאל לסבלות, הצמיג הזה יקרב את הפוטנציאל למימוש מהר מאוד.
 
למעלה