לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן
1527715,277 עוקבים אודות עסקים

פורום אופנועי שטח

ברוכים הרוכבים אל שטח המחייה האמיתי של המחוגבים,האצילים והחצילים,האפלים והידועים. 363 מזמין את כל שואבי האבק באשר הם,רוכבי אינדורו,מוטוקרוסרים,לוחכי שבילים או סתם פוזלים בתוגה לעבר השטח,אלה שחושבים שהם...ואלה שבאמת מחגבים להם בשטח כפולי או מרובעי הפעימות,הכנסו לחוות את ההווי היומיומי של רוכבי השטח בארץ (ובחו"ל..),להחליף חוויות ודעות,לחשוף ולשתף רעיונות חדשים מידע עדכני ועוד..... בואו ותהנו מחוויה יחודית ומיוחדת שמשלבת אופנוענות מא' עד ת', אחוות רוכבים,פעילות ספורטיבית,והנאה מהטבע,ענף שאין דומה לו הן בחוויה והן בתחושות ועוד לא הזכרנו את האדרנלין הממכר!!! רעיון הפורום נהגה ע"י יקירי הענף ומנהליו הראשונים חליל אבד רבו(הערבי) וירחמיאל קולרגול (אצילי יער שרווד המיתולוגי) כמקימי פולגז וממשיכי הדרך ב363,ועל כך נתונה להם תודתינו. את מקומם תפסו בשלהי 2004 גז ונעלם וMEXMEX חברנו במקסיקו שאליהם מצטרף בשלב מאוחר יותר אניגו החמוש בדו"ש. עם פרישת המקסיקני תפס את מקומו הנשמה הצהובה שכיהן בתפקיד מספר שנים מכובד. את גז ונעלם החליף ,שכנו YOE66 שביחד עם הנשמה  הצהובה תפסו אחריות על אחת הגזרות החמות באזורינו. עם פרישתם לנושאי החיים המרתקים האחרים,לא שכחו כמובן את עולם השטח. את מקומם תפס המחשמל 64. תודות גדולות לדורות. "אם תיכנס ותשתלב...תוכל גם אתה להיות....רוכב.."

הנהלת הפורום:

אודות הפורום אופנועי שטח

ברוכים הרוכבים אל שטח המחייה האמיתי של המחוגבים,האצילים והחצילים,האפלים והידועים. 363 מזמין את כל שואבי האבק באשר הם,רוכבי אינדורו,מוטוקרוסרים,לוחכי שבילים או סתם פוזלים בתוגה לעבר השטח,אלה שחושבים שהם...ואלה שבאמת מחגבים להם בשטח כפולי או מרובעי הפעימות,הכנסו לחוות את ההווי היומיומי של רוכבי השטח בארץ (ובחו"ל..),להחליף חוויות ודעות,לחשוף ולשתף רעיונות חדשים מידע עדכני ועוד..... בואו ותהנו מחוויה יחודית ומיוחדת שמשלבת אופנוענות מא' עד ת', אחוות רוכבים,פעילות ספורטיבית,והנאה מהטבע,ענף שאין דומה לו הן בחוויה והן בתחושות ועוד לא הזכרנו את האדרנלין הממכר!!! רעיון הפורום נהגה ע"י יקירי הענף ומנהליו הראשונים חליל אבד רבו(הערבי) וירחמיאל קולרגול (אצילי יער שרווד המיתולוגי) כמקימי פולגז וממשיכי הדרך ב363,ועל כך נתונה להם תודתינו. את מקומם תפסו בשלהי 2004 גז ונעלם וMEXMEX חברנו במקסיקו שאליהם מצטרף בשלב מאוחר יותר אניגו החמוש בדו"ש. עם פרישת המקסיקני תפס את מקומו הנשמה הצהובה שכיהן בתפקיד מספר שנים מכובד. את גז ונעלם החליף ,שכנו YOE66 שביחד עם הנשמה  הצהובה תפסו אחריות על אחת הגזרות החמות באזורינו. עם פרישתם לנושאי החיים המרתקים האחרים,לא שכחו כמובן את עולם השטח. את מקומם תפס המחשמל 64. תודות גדולות לדורות. "אם תיכנס ותשתלב...תוכל גם אתה להיות....רוכב.."
x
הודעה מהנהלת הפורום

לצפיה ב-'לעזאזל! הלך המסלול בכוכב יאיר!'
לעזאזל! הלך המסלול בכוכב יאיר!
<< ההודעה הנוכחית
27/12/2006 | 14:16
102
5
היום ב-4 בבוקר (!) עבר טרקטור על המסלול החדש בכוכב יאיר, והרס אותו לגמרי, בשם צו הריסה ובשל העדר אישור מהוועדה המחוזית (היה אישור מהמקומית).

השקעה של יותר מ-1.5 מיליון דולר ירדה לטימיון, ואיתה החלומות של 2 היזמים וכל חובבי הספורט המוטורי בארץ,.


כוס עמק.
אופנועי שטח >>
לצפיה ב-'מי בדיוק משקיע 1.5 מליון דולר ללא'
מי בדיוק משקיע 1.5 מליון דולר ללא
27/12/2006 | 14:36
9
2
איישורי בניה?
עם כל צער הספורט המוטורי קשה לבוא בטענות למי שהרס
אופנועי שטח >>
לצפיה ב-'נשמע שיש יותר מזה...'
נשמע שיש יותר מזה...
27/12/2006 | 14:41
7
2
אישורי בנייה היו מ-1001 גורמים.

אחד מהגורמים, הוועדה המחוזית למיטב הבנתי, הוציא צו הריסה למקום.

עצם העובדה שעבודות ההריסה החלו ברבע לארבע בבוקר (בליל סערה, כן?), ושהצו עצמו בוצע כ"כ מהר (המסלול בנחשונים, שבנוי על אדמה חקלאית, עומד על תילו מאז 1998....בכוכב יאיר עוד אין חודש), ושהמסלול בעצם לא כולל שום מבנה מעל פני הקרקע ,מראה לדעתי שהיה כאן סוג של מחטף... מישהו, היכנשהו, רצה לחסל את העסק, בכל מחיר. (ובלי שום קשר לספורט מוטורי ולייעוד המתוכנן של המסלול, לדעתי)
אופנועי שטח >>
לצפיה ב-'ועל זה אני מוכן לנסוע לאן שצריך'
ועל זה אני מוכן לנסוע לאן שצריך
27/12/2006 | 14:45
1
אפילו שיורד קצת גשם
אופנועי שטח >>
לצפיה ב-'כדאי לבדוק היטב מי מהמשקיעים'
כדאי לבדוק היטב מי מהמשקיעים
27/12/2006 | 14:51
1
במתחם המוטורי בחצרים
אופנועי שטח >>
לצפיה ב-'זה נראה ככה..'
זה נראה ככה..
27/12/2006 | 14:55
4
1
מכיוון שמימוש צווי הריסה במגזר היהודי הוא צעד נדיר ביותר ובטח שבמסגרת הזמן
המצוצמם מאד שהמסלול הזה קיים..
עושה רושם שיש פה סיפור מסריח במיוחד מתחת לפני השטח.
אופנועי שטח >>
לצפיה ב-'בדיוק והנה דיווח מעכשיו'
בדיוק והנה דיווח מעכשיו
27/12/2006 | 15:00
3
1
ב-Ynet

ע"פ הכתוב - החיסול של המסלול נעשה בזמן שנושא ההריסה בכלל עומד תלוי עדיין בבית משפט

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3345261,00.html
אופנועי שטח >>
לצפיה ב-'נו, אז זה לא ממש תקין לעשות את זה..'
נו, אז זה לא ממש תקין לעשות את זה..
27/12/2006 | 16:18
2
1
בזמן שמתקיים דיון בעניין. לא?

אופנועי שטח >>
לצפיה ב-'רקוב. מאוד רקוב...'
רקוב. מאוד רקוב...
27/12/2006 | 16:26
1
2
לצפיה ב-'ואנחנו לא בדנמרק'
ואנחנו לא בדנמרק
27/12/2006 | 17:01
5
לצפיה ב-'נו באמת ,חסרות דוגמאות?'
נו באמת ,חסרות דוגמאות?
27/12/2006 | 14:44
1
דוגמאות? מגדל הדירות הגבוה ברמת גן קביל אישורים לאחר הבניה ,אולמות ארועים פועלים ללא אישורי כבאות...
אופנועי שטח >>
לצפיה ב-''
27/12/2006 | 15:57
לצפיה ב-''
27/12/2006 | 16:47
לצפיה ב-'פשוט להקיא מהמדינה הזו.'
פשוט להקיא מהמדינה הזו.
27/12/2006 | 17:27
לצפיה ב-'עדכון: עוד מכה לספורט - פרטים'
עדכון: עוד מכה לספורט - פרטים
27/12/2006 | 17:37
2
1
לצפיה ב-' כל כך חבל.'
כל כך חבל.
27/12/2006 | 17:40
1
מכה קשה לספורט.
אופנועי שטח >>
לצפיה ב-'הייתי חייב'
הייתי חייב
27/12/2006 | 19:05
1
כמה שהרייטינג של הטניס יעלה ביום שהחזיות ירדו
אופנועי שטח >>
לצפיה ב-'ממש לתפארת מדינת ישראל,לפלשתינאי'
ממש לתפארת מדינת ישראל,לפלשתינאי
27/12/2006 | 18:01
2
לפלשתינאים יהיה מסלול לפניי שיהיה לנו.
אופנועי שטח >>
לצפיה ב-'כבר יש להם.. בג'נין'
כבר יש להם.. בג'נין
27/12/2006 | 18:04
1
1
לצפיה ב-'ויש להם גם אחד ביריחו'
ויש להם גם אחד ביריחו
27/12/2006 | 18:41
אומנם מסלול עפר, אבל גם משהו
אופנועי שטח >>
לצפיה ב-'מחטף מוטורי ?'
מחטף מוטורי ?
27/12/2006 | 18:05
4
למה  יזם פרטי צריך להקים מסלול כזה?
בשביל הכסף כמובן ...
אז הוא קובע עובדות בשטח (לפחות מנסה).

מסלול כזה עם כל השירותים שהוא אמור לספק אמור להיות בהנהלת גוף רשמי של המדינה על מנת שיהיה פיקוח מתאים.
אופנועי שטח >>
לצפיה ב-'נראה לך? הדבר האחרון שאתה רוצה'
נראה לך? הדבר האחרון שאתה רוצה
27/12/2006 | 18:14
2
1
הוא מסלול בבעלות מדינה.

לא מספיק שאנחנו המדינה היחידה בעולם עם חוק ספורט מוטורי (המדינה מעורבת עד העצם בתוך הספורט), עכשיו אתה רוצה גם שהמסלולים יהיו שלהם?

אימל'ה.
אופנועי שטח >>
לצפיה ב-'הנקודה היא כסף'
הנקודה היא כסף
27/12/2006 | 19:20
1
אם מישהו "ישתלט" על המסלול ותהיה לו בלעדיות, יעלה לך האזרח הפשוט הרבה כסף רק לעבור בשערי הכניסה.
לזה התכוונתי, לא בבעלות אלא בניהול.
שהבעלות תינתן לאחר מכרז מסודר, לפרק זמן מוגבל.
אופנועי שטח >>
לצפיה ב-'לתת למדינה לנהל משהו?'
לתת למדינה לנהל משהו?
27/12/2006 | 23:36
ועוד למדינה רקובה כמו שלנו?
כדי שכל מיני תפקידי "אחראי על כלום" ינתנו למקורבים?
כדי שהמסלול יהיה סגור בשבת?
כדי שתשלם "אגרת מסלול" שתומצא פתאום לכל בעל כלי רכב תחרותי?

יזם פרטי רוצה להרויח, זכותך לבא או לא לבא. אם יקר לך אל תבא. אם היזם רואה שאף אחד לא בא הוא יוריד מחיר.
כוחות השוק יפעלו הרבה יותר טוב מהמדינה.
אופנועי שטח >>
לצפיה ב-''
27/12/2006 | 18:26
2
לצפיה ב-' לוועדה המחוזית '
לוועדה המחוזית
27/12/2006 | 18:50
74
עד מתי נהיה מדינת עולפ שלישי ? הגיע הזמן שמישהו יעשה כאן סדר. כל מבנה לא חוקי ראוי שיהרס. בין אם הוא במגזר היהודי או הערבי או הצ'רקסי.
כל אחד כאן פורע חוק. תראו אותנו למשל. אופנועי כביש שמים ז^ן ומכסים מספרים, רוכבי שטח פותחים סתם כך צירים בלי אישור של איש ובנוסף רוכבים דוכים כמו למשל במתקן אדם - שהוא כמובן שמורת טבע. עדיין לא הזכרתי את המוטוקרוסים שנמצאים כאן באופן לא חוקי.
יש הרבה חוקים אנכרוניסתים וראוי שישתנו, אבל אסור לנו לקחת את החוק ליידים, כי המרחק למדינה כמו הודו קצר.


אופנועי שטח >>
לצפיה ב-'הכי טוב שענתבי י"ש יקח החוק לידיו'
הכי טוב שענתבי י"ש יקח החוק לידיו
27/12/2006 | 19:11
36
שאוסף פקידי מדינה דפרים יקחו את החוק לידיים
שהפוליטיקאים החובבים והמושחתים יקחו אותו

שהמשטרה שאמורה להגן על האזרחים יקחו את החוק ליידים
ויבוא ויכו אדם בן 60+ גנן בעבודתו כשהם לא מזדהים בכלל כשוטרים
כל זה כי קיבלו מידע על צעיר בשנות ה20 לחייו שאמור לאסוף חבילה עם חשיש מאיזה מקום מסתור
שבמקרה נקבע לאיזור שבו אותו מבוגר שופך את אשפת הנוי אותו הוא מפנה.

לרוע מזלם גם הם, הוא היה לוחם מג"ב אדם גדול וחזק למרות גילו
וגם הוא הכניס להם באבי אביהם עד שנזכרו להזדהות כשוטרים.

אותו מבוגר אושפז באותו יום עם אירוע לב ועבר צינטור
שלא לדבר על הטראומה, העלבון, והנזק הנפשי והפיזי שהוא חווה

אם המדינה הזו לא היתה מקשה כל כך מצבנו היה הרבה יותר טוב

עד מתי אפסים יעלוזו
אופנועי שטח >>
לצפיה ב-'אמור "צנתור" ידידי כבד הלשון'
אמור "צנתור" ידידי כבד הלשון
27/12/2006 | 19:56
1
לצפיה ב-'די לסיסמאות !'
די לסיסמאות !
27/12/2006 | 20:53
34
1
ענתבי לא לוקח שום חוק לשום ידיים. בסה"כ מנסה לתקן עיוות משווע. כמו זליכה הוא אחד מהיותר ישרים שיש במערכת.

אופנועי שטח >>
לצפיה ב-'יפה אמרת'
יפה אמרת
27/12/2006 | 21:21
1
לצפיה ב-' "עיוות משווע"? על איזה'
"עיוות משווע"? על איזה
27/12/2006 | 21:51
עיוות אתה בדיוק מדבר?התואיל להסביר ולהאיר את עיננו?
אופנועי שטח >>
לצפיה ב-'מוטה וdbug, צר לי אך יש צדק מסויים'
מוטה וdbug, צר לי אך יש צדק מסויים
28/12/2006 | 09:40
28
בדברי המסילה.
אם אני בוחן את העסק באופן אובייקטיבי, אז עם כל הכבוד לנו (האופנוענים באופן כללי) אף אחד לא צריך לממן לנו את התחביב. גם אחרי מה שענתבי מציע עדיין האופנוענים יסובסדו BIG TIME ע"י שאר משתמשי הכביש.
ההגיון אומר שמי שאשם בתאונה ישא בתוצאות הכספיות, נשמע הוגן לא אני בספק אם האופנוענים מחזירים את ההוצאות על התאונות העצמיות שלהם ...

הקייס היחיד שיש לנו הוא העובדה שהביטוח הינו חובה, ומוצר חובה צריך להיות שווה לכל נפש. ואכן, אם רוצים לעשות עימנו צדק, צריך לאפשר לנו ביטוח חובה עם כיסוי מוגבל יותר ואפשרות להשתתפות עצמית. בנוסף יש להנהיג מדיניות של התחשבות בעבר הרוכב שתשפיע באופן קיצוני על מחיר הפוליסה.

את כל הנ"ל אני אומר כמתבונן מהצד. לי באופן אישי יתאים כל סידור שיגרום לי לשלם פחות בלי קשר על מי זה נופל.

אופנועי שטח >>
לצפיה ב-'הגישה שלך מוטעית מיסודה. "תחביב"?!?'
הגישה שלך מוטעית מיסודה. "תחביב"?!?
28/12/2006 | 09:59
3
2
להזכירך ,רוכבים רבים מתשמשים בדו"ג לצורך ניוד על בסיס יומי כי אין ידם משגת קנית/החזקת מכונית.
למה בעל קטנוע שעולה 2000 זוזים צריך לשלם ביטוח שעולה יותר ממחיר הקטנוע בעוד שנהג ג'יפ שעולה רבע מליון ש"ח משלם פרומיל ממחיר הרכב.
אל תשכח שהג'יפ יותר מסוכן לסביבה ,בין אם מדובר בהולכי רגל ,נהגי דו"ג או בתי קפה (אם זו נהגת).

הא! תאמר ,אבל בעל הדו"ג נפצע יותר.
אז לפי ההגיון הזה ,על הולכי הרגל לשלם ביטוח חובה בסך עשרות אלפי שקלים בשנה.

לפחות בשורה התחתונה הגענו לעמק השווה.
אופנועי שטח >>
לצפיה ב-'לפני שאגיב, אני רוצה להדגיש'
לפני שאגיב, אני רוצה להדגיש
28/12/2006 | 12:52
2
שהתגובה שלי לא משקפת את הרצונות שלי, אלא תגובה של אדם נטול אינטרסים שמתבונן מבחוץ. חלילה אל תחשבו שאני איזה יפה נפש שמפוצץ בתסביכי מוסר. מצידי שיקצצו כסף לזקנים של שדרות כדי שזה יוריד לי את מחיר בטוח החובה ......

ולעניין עצמו. אנחנו חיים במדינה די קפיטליסטית שלמיטב ידיעתי לא מסבסדת לחם וחלב. לכן בבואך לדרוש סבסוד בתחום מסויים רצוי שתהיה לך סיבה טובה מאד. סיבה אפשרית לסבסוד בתעריפי ביטוח החובה כמו שציינתי למעלה, היא שהם חובה וצריך שיהיו שווים לכל נפש. סיבה אפשרית נוספת, היא האינטרס של הציבור שיהיו דו גלגליים כי זה מועיל גם לשאר הנהגים. (פחות תנועה, חניות, וכו'). הנימוק הזה אכן חזק אך תופס לכל אותם דו"גים שאכן משמשים פרופר לתחבורה. אין שום סיבה לסבסד דו"ג שאינו קטנוע בנפח עד 400 סמ"ק. קטנוע כזה עושה 'עבודת תחבורה' טוב יותר מכל אופנוע. מי שבוחר לרכב על אופנוע במקום על קטנוע עושה זאת משיקולי כיף, ואת זה אף אחד לא צריך לסבסד. כנ"ל לגבי הקטנועים שמבצעים שליחויות, גם אותם אין שום סיבה שהציבור יסבסד.
אמנם אין לי נתונים מדוייקים על היקף התביעות של קטנועים שלא מבצעים שליחויות (אלא שצריך לסבסדם) אך לדעתי הם לא אלא שנמצאים בגרעון ביטוחי. מי שיוצר את הגרעון (לפחות את רובו) הם האופנועים שאכן משמשים את בעליהם כתחביב.
רוצה לרכב על אופנוע כי יותר כיף לך סבבה, תשלם מכיסך.

לעניין הולכי הרגל, אכן בתאוריה גם הם צריכים לשלם על הנזקים שהם גורמים, אבל לא פרקטי לדרוש מכל אחד ביטוח חובה. קצת קשה לממש.

ולעניין ההשוואה בין ג'יפ של 250,000 ש"ח לקטנוע - זו סתם דמגוגיה. כל אחד צריך לשלם לפי הנזקים שהוא גורם. אם קטנוע גורם ליותר נזקים הוא צריך לשלם יותר. מה הקשר למחיר הכלי , ועל סמך מה אתה קובע שהג'יפ מסוכן יותר לסביבה





אופנועי שטח >>
לצפיה ב-'בוא נעשה נסיון קטן'
בוא נעשה נסיון קטן
28/12/2006 | 15:03
עמוד ליד קיר ונדרדר לכיוונך קטנוע במהירות 10 קמ"ש.
חזור וספר על החוויה.
נחזור על הניסוי עם ג'יפ עירוני מצוי א-לה-פג'ארו.
נעשה סיאנס ותוכל לספר לנו על החוויה.


על סמך אילו נתונים אתה קובע כי רוב האופנועים שיוצר את הגרעון-לכאורה משמש לתחביב?
לדעתי אתה טועה ובגדול.
בל נשכח שחלק מהכלים שרוכבים עליהם בסופ"ש משמש גם לניוד יומי ,עוד לא דיברנו על החסכון למדינה בגלל הורדת עומס התנועה ,הפחתת הזיהום ,חסכון במקומות חניה (רד לחניון בעבודה ותיווכח בעצמך מה רבה המצוקה) ,חסכון בדלק ועוד...

"מי שבוחר לרכב על אופנוע במקום קטנוע עושה זאת משיקולי כיף"
זה נכון חלקית. אל תשכח שכדי לשרוד בכביש עליך להיות מהיר מהתנועה.
אין קטנועים רבים (למעט מספר גדלנועים שעולים כמו אופנוע) שיעמדו בנסועה יומית גדולה במהירות גבוהה לאורך זמן כמו אופנוע.
במקרה כזה הכיף הוא ערך מוסף.
במקרה שלי ,אם ארכב על אופנוע במקום מכונית אני מקצר את זמן ההגעה לעבודה ב-45 דקות לכל כיוון. זה יוצא שעה וחצי לכל יום ,או לחילופין כמעט 10 שעות שבועיות בהן אני יכול לעבוד או להיות עם המשפחה.
אופנועי שטח >>
לצפיה ב-'חבל שגם אופנוען לא מבין.'
חבל שגם אופנוען לא מבין.
29/12/2006 | 11:08
אופנוע לא גורם יותר נזק ממכונית. רוכבי אופנועים נפגעים ותובעים יותר מנהגי מכונית, אך בחלקן הארי של התאונות הם אינם אשמים. עצם העובדה שציבור שלם נדרש לשאת בעול כלכלי בגלל רשלנות של אחרים מקוממת. אין כאן עניין של סבסוד התחביב. יש כאן בעיה שנוצרה מחקיקתו של חוק הפלת"ד אשר מטיל את תשלום הפיצויים על חברת הביטוח של כל נהג ונהג. החוק הזה בא לפתור בעיות אחדות, אך יצר בעיה מרכזית אחרת - במצב כזה תמיד יהיה סבסוד צולב. ז"א, אתה בתור נהג זהיר ושקול תסבסד את רשלנותם של האחרים.

במקרה כזה ברור, כי רוכבי האופנועים יהיו לא רווחיים למבטחים שלהם, כי הם אכן נפגעים יותר (ולא באשמתם). אי לכך יש צורך שיסבסדו אותם. הרי אי אפשר לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה - גם להנהיג את חוק הפלת"ד וגם לדפוק ציבור שלם עד העצם (טוב, מסתבר שאפשר, אבל זה עיוות).

אתה פשוט יוצא מנקודת הנחה מוטעת - אתה חושב שמחיר הביטוח הוא מחיר הגיוני, ולכן על הרוכב לשאת בו ולא על שאר משתמשי הדרך. ואילו אני אומר, ששיטת התמחור נולדה בחטא ממילא, ולכן הרוכב לא צריך לסבול את מחירה של השיטה שפוגעת בו יותר מכולם.

ד"א, חברות הביטוח מרוויחות הון עתק מכך שבארץ קיים הדבר הקרוי "ביטוח חובה". האופנועים הם הקוץ באליה, כדברי הפתגם הידוע. עם זאת, חברות הביטוח חבייות לקבל את השוק כמות הוא, על המגזרים הפחות רווחיים, בגלל שהן עדיין עושות מיליונים ר-ק בגלל שהצרכנים שלהן שבויים. בדיוק כמו שקופות החולים חייבות לספק טיפול לחולי מחלות חשוכות מרפא - לא מאהבת מרדכי, אלא בגלל שכלל השוק, על כל מגזריו, מניב להן רווחים יפים.
אופנועי שטח >>
לצפיה ב-'תגדיר "יסובסדו"...'
תגדיר "יסובסדו"...
28/12/2006 | 12:03
13
נגיד שאני ואתה שכנים, אני פושע מועד שכל פעם שמתקלקל לי משהו בבית עולה אליך ולוקח ממך את הטלביזיה/מקדחה/מיקסר ועל הדרך גם אונס את אשתך. האם היית מקבל באותה טבעיות את הדרישה של חברת הביטוח להעלות לך את פוליסת הביטוח נגד פריצות ופגיעות גוף? האם היית מודה לי על זה שאני מסבסד אותך עם הביטוח שאני משלם (הרי לי לא גונבים כלום)?
אתה מסתכל, כמו הממונה על הביטוח, רק על מקבלי התגמולים, במקום לבדוק מי הגורם לאותם תגמולים...
וד"א, אתה טועה לגבי הפגיעות העצמיות - שיעור הביטוח הנוכחי מכסה אותו לפי הנתונים שאני מכיר, עם עודף יפה לתאונות בהן אשמים האופנועים.
אופנועי שטח >>
לצפיה ב-'ברגע שהעסק יהפוך'
ברגע שהעסק יהפוך
28/12/2006 | 13:00
12
לשוק חופשי באופן מלא, כמובן שמה שרלוונטי יהיה מי אשם בגרימת הנזק. בשום מקום לא טענתי אחרת.
לעניין השכן הפושע, ברור מאליו שמי שגר באזור שמסוכן יותר לפריצות, צריך לשלם יותר.

ואגב, אנו נהנים לנפנף בעובדות שב 70% מהתאונות עם רכבים נגרמים באשמת הרכב. אבל אני בטוח שאם ינתחו את התאונה מעבר למי אשם, יגלו שלעיתים יש לרוכב רשלנות תורמת. כלומר בהרבה מקרים בהם הרכב מוכרז כאשם, יתברר נניח שהדו"ג אשם ב 20%. 20% אלא ילכו כמובן לטור החובה של הדו"ג ..... זה הניתוח שנכון לעשות.

אופנועי שטח >>
לצפיה ב-'זהו, שכל סיבת ההעלאה היא שיקולי'
זהו, שכל סיבת ההעלאה היא שיקולי
28/12/2006 | 13:10
11
"שוק חופשי" - האופנוענים גובים X כסף, לכן צריך לגבות מהם X (+עמלות+אגרות+עוד קצת כסף בשביל המשכורות של המנהלים) כסף. הרי אין להם מה לעשות - הם חייבים לשלם...
אופנועי שטח >>
לצפיה ב-'זה כמובן מצב אבסורדי,'
זה כמובן מצב אבסורדי,
28/12/2006 | 13:19
10
ולא לזה שואפים (לדעתי).
תסכים איתי שכרגע אופנועים לא מכסים את הנזק לו הם אשמים.


אופנועי שטח >>
לצפיה ב-'לא מסכים'
לא מסכים
28/12/2006 | 13:51
2
והקטע הוא שאף אחד לא יכול להסכים - כי אין נתונים בדוקים ואמינים.
אם אתה רוצה ממש להתפלפל, בא נכניס למשוואה גם זמן אבוד בשל עומס בכבישים וכסף שהולך בשל בעיות בריאות שגורם זיהום האוויר העודף של המכוניות, נראה מה יוצא.
ד"א, לא ברור לי מדוע אתה עושה הבדלה בין קטנועים לאופנועים בנפח של עד 400 סמ"ק על בסיס היותם "כלי תחבורה" בלבד. אם אין הבדל בסיכון לא צריך להיות הבדל בביטוח (ובמיסים - ויכול להיות שבתחום הזה יהיה שינוי בקרוב. ששש....)
אופנועי שטח >>
לצפיה ב-'שוב את עושה קצת סלט'
שוב את עושה קצת סלט
28/12/2006 | 14:47
1
עומס בכבישים וזיהום אויר הם לא דברים שמכוסים ע"י ביטוח ולכן אל תוסיף אותם למשוואה.
אם המדינה רוצה לעודד דו"ג, שתעביר את זה בחוק, ותסבסד את הביטוח/מסים/לא יודע מה, אבל זה לא בסמכות המפקח על הביטוח (שד"א כבר קיבל ביקורת ממבקר המדינה על זה שהמכוניות מסבסדות אופנועים)
אופנועי שטח >>
לצפיה ב-'מי הכניס לביטוח?'
מי הכניס לביטוח?
28/12/2006 | 14:59
הוספתי למשוואה הכללית, זו שהמדינה צריכה לראות, למשל, כשהיא מחליטה אם צריך לתמוך במגזר מסוים.
אופנועי שטח >>
לצפיה ב-' כל העניין פה הוא רגשי לחלוטין'
כל העניין פה הוא רגשי לחלוטין
28/12/2006 | 14:43
6
וחלק מהאנשים מדברים מתוך בורות:

א. קיים הסכם חצייה שלפיו בכל תאונה בין רכב קטן (לדוגמא אופנוע) לבין רכב גדול (לדוגמא מכונית), ישלם הביטוח של הרכב הגדול, חצי מעלויות הביטוח של הקטן. החצי הזה לא נלקח בחשבון עלויות הביטוח, כלומר הטיעון שהרכב הגדול גורם יותר נזק, כבר נלקח בחשבון.

ב. האוצר תומך בהחלת השתתפות עצמית מוגדלת לאופנועים, מוטה אין לך ויכוח איתם פה - אבל יכול להיות שהתוצאה תהיה ניפוח של התביעות, מה שיעלה את הפרמיה...

ג. מוטה אם לא שמת לב, אחד מהדברים שהרפורמה הכניסה זה דיפרנציאציה, כלומר שזקנים יישלמו פחות.

הטיעון שהאוצר דואג לחברות הביטוח הוא מוטעה אמפירית : ביטוח החובה לרכבים ירד בכ 40%! בארבע השנים האחרונות, בעיקר בשל רפורמות שביצע האוצר.
מישהו מכם עצר רגע לחשוב מדוע ביטוחי האופנועים נמכרים בפול ולא ישירות ע"י חברות הביטוח? להזכירכם הפול מבטח רק נהגים שאף חברה לא מוכנה לבטח...

בקיצור, אמרתי את זה כבר קודם, כולנו יודעים שהסיכון של מי שרוכב  רק בשטח הוא קטן יחסית, אולם בשל היקף הרוכבים הקטן, לא שווה לאף חברה להוציא פוליסה מיוחדת לרוכבי שטח. הפתרון הוא בתיקון לחוק הפלת"ד שבו יוגדר כלי רכב, ככלי שעיקר ייעודו הוא לנסיעה על כביש.

כך נוכל לעשות ביטוח תאונות אישיות שייכסה אותנו, ולא נהיה עבריינים בלי ביטוח חובה
אופנועי שטח >>
לצפיה ב-'וחוק החציה הזה, הוא מיושם?'
וחוק החציה הזה, הוא מיושם?
28/12/2006 | 15:02
5
למיטב זכרוני, המידע שנמסר ב-8 אמר שלא...
אופנועי שטח >>
לצפיה ב-'בהחלט מיושם'
בהחלט מיושם
28/12/2006 | 15:06
4
כל מי שאומר אחרת, טועה ומטעה
אופנועי שטח >>
לצפיה ב-'ד"א האוצר שכר חברה'
ד"א האוצר שכר חברה
28/12/2006 | 15:11
2
חיצונית, שתפקידה הוא לנתח את נתוני הפרמיות והתביעות, והמלצתה היא שפרמית אופנוע ממוצעת צריכה לעמוד על כ 10K ש"ח!
זה נובע גם מסיכון גבוה, אבל גם מתביעות סרק וכן מכך שהכיסוי של הביטוח הוא אדיר (כמעט בלתי מוגבל)

אחד מתפקידי הדיפרנציאציה הוא להקטין את מס' תביעות הסרק (מי שתובע יישלם פרמיה יותר גבוהה)
אופנועי שטח >>
לצפיה ב-'ומה היתה השאלה ששאלו את אותה חברה?'
ומה היתה השאלה ששאלו את אותה חברה?
28/12/2006 | 15:13
1
כי כמו בסקרי דעת קהל - השאלה יכולה לקבוע לפעמים את התשובה.
אופנועי שטח >>
לצפיה ב-'אתה יכול לראות בעצמך'
אתה יכול לראות בעצמך
28/12/2006 | 15:34
לצפיה ב-'תוכיח'
תוכיח
29/12/2006 | 11:16
אני קראתי, מפי אנשים אמונים, שהסכם החציה לא מיושם. אם אתה טוען אחרת, אולי תביא הוכחה?
אחרת זה סתם דיון סרק בו כל אחד אומר את מה שנראה לו ונדמה לו.
וכן, אני נוטה להאמין למי שכתב אחרת בפורום 8 בגלל הכרות עם פועלם בתחום.
אופנועי שטח >>
לצפיה ב-'כן אך שים לב לגבי...'
כן אך שים לב לגבי...
28/12/2006 | 15:56
9
היחסים באחוזים בין סך כל הרכבים שאינם דו"ג בארץ לעומת הדו"ג כמות התאונות עם הרוגים,פצועים קשה,בינוני וקל.
תערוך תחשיב פיצוי קח בחשבון שישנם אנשים שיהיו מאושפזים גם 5 שנים כולל אין ספור ניתוחים ,טיפולים,עזרים תומכים ולבסוף הם יעברו למה שנקרא" אישפוז יום ראש" אמנם הם בבית כל יום אך מה שלא רואים "מהצד" שלנו זה שאנשים אלו צריכים ליווי צמוד של בין 3 שעות ביום לערך עד ל24 שעות רצוף 7 ימים בשבוע 365 ימים בשנה.
(זה כולל גם אנשים משותקים מי פחות ומי יותר).

רובם של המטופלים שהזכרתי אינן כתוצאה מתאונת אופנוע\קטנוע. רובם הם הולכי רגל ,תאונות עבודה,מכוניות ,משאיות וכל מה שאפשר לבטח ב"ביטוח חובה".

וגם אז לאחר ש"ניפינו" את משתמשי הדו"ג אשר נפגעו רק כ 20% (משוער בלבד לפי מה שאני ראיתי ושאלתי) "אשמים בתאונה.
זאת אומרת שכל השאר נפגעו כתוצאה של רכב אחר שפגע בהם.

וזו השאלה הכי בעייתית ,=למה אני צריך שהביטוח חובה שלי ישלם על טעות של נהג אחר? =

אם מישהו פגע בי עם רכב שהביטוח שלו יופעל ,נשמע הגיוני לא?
רק שבארץ גם אם סמיטריילר ונהג עם 96 הרשעות קודמות(הרשעות לא קנסות=וואחד עבריין) החליט לקטוף אותי עדיין הביטוח של האופנוען ישלם.

אך כאשר ישנן תאונות בין מכונית למכונית אז מי שבוחני המשטרה מוצאים אשם ביטוח החובה שלו ישלם !!!
כך שגם הפרמיה לא תעלה עם הפוליסה הבאה.

מה שמביא להצעת החוק אשר יזמו חוסמי כביש החוף דלי המוח שכבודם במקומם מונח שאומר שאם נתבע את הביטוח על החלקה בכביש נשלם דמי השתתפות מפוצצים ,מה שאומר שאם לא נפצענו באופן שדורש טיפול רפואי כמו ניתוחים ושיקום ארוך טווח אז אולי לא נטבע סתם את חברות הביטוח.

ביטוח דיפרנציאלי זה הפיתרון עד אשר לא יהיה מונופול לחברות הביטוח בארץ.
אופנועי שטח >>
לצפיה ב-'תיקון טרמינולוגיה - הרשעה= קנס'
תיקון טרמינולוגיה - הרשעה= קנס
28/12/2006 | 16:25
7
אם קיבלת דו"ח ושילמת אותו (כולל דו"ח חניה באדום לבן, דו"ח על מאותת שבור וכן הלאה) זה נספר כהרשעה.
אופנועי שטח >>
לצפיה ב-'לא נכון'
לא נכון
28/12/2006 | 17:13
4
הרשעה = עבירה שבגינה נשלל לך הרשיון
אופנועי שטח >>
לצפיה ב-'מאיפה הבאת את זה?'
מאיפה הבאת את זה?
28/12/2006 | 17:21
3
הרשעה היא, בדיוק כמשמעותה בשפה העברית - עבירה בה נמצאת אשם, בלי קשר לעונש שהושת עליך. ושים לב שעל כל דו"ח כתוב שתשלום הדו"ח כמוהו כהודאה באשמה.
אופנועי שטח >>
לצפיה ב-'תכנס למחשבון של האוצר'
תכנס למחשבון של האוצר
28/12/2006 | 17:28
2
פה, ותראה את ההגדרה
אופנועי שטח >>
לצפיה ב-'כמו שאומרת ביתי הקטנה...'
כמו שאומרת ביתי הקטנה...
28/12/2006 | 17:55
1
התלבלבת...
אנחנו מדברים על הגדרות המשטרה, כפי שהן מצוטטות מדי פעם בעיתונות, בד"כ כשמשאית מעורבת בתאונה קטלנית ומיד מצטטים בעיתונות בטון מזועזע את מספר ההרשעות שיש לנהג.
מה שהפנית אותי אליו הוא, כמו שאמרת, בכלל מחשבון לחישוב תעריפי ביטוח חובה ושם איזה טמבל החליף בין "שלילה" (כפי שמופיע בניסוח הגורמים למעלה) לבין "הרשעה" (כפי במופיע בראשי הטבלה למטה). תסכים איתי שזו לא ממש הגדרה משפטית מחייבת...
אופנועי שטח >>
לצפיה ב-'מסכים - חשבתי שההקשר הוא של ביטוח'
מסכים - חשבתי שההקשר הוא של ביטוח
28/12/2006 | 17:59
ולכן ההגדרה הנ"ל.
ללא ספק הרשעה משפטית היא כפי שציינת
אופנועי שטח >>
לצפיה ב-'נכון אניגו,אך לרוב על עבירות'
נכון אניגו,אך לרוב על עבירות
29/12/2006 | 13:52
1
הכוללות שלילה נהגים מגיעים למשפט ושם ההרשעה היא של בית המשפט ולזה התכוונתי.
אופנועי שטח >>
לצפיה ב-'אולי לזה אתה התכוונת...'
אולי לזה אתה התכוונת...
29/12/2006 | 19:04
אבל לא לזה התכוון העיתונאי שכתב על נהג משאית זה או אחר (או נהג מונית - אלו בדרך כלל שני הג'נרים) כמה הרשעות היו לו. נהג משאית יכול לחטוף שישה שבעה דוחות בפעם אחת על סברים שלא היו בודקים בכלל לנהג רכב פרטי. תוסיף לזה את העובדה שהוא בערך פי 10 זמן ממך על הכביש, ותבין שנהג משאית עם 96 הרשעות בעשר שנים זה בערך כמו נהג פרטית עם דו"ח אחד או שניים - ממש לא פושע מועד ונהג מסוכן.
אופנועי שטח >>
לצפיה ב-'כל כך הרבה טעויות בהודעה אחת...'
כל כך הרבה טעויות בהודעה אחת...
28/12/2006 | 17:14
אם אתה לא יודע, אל תכתוב...
אופנועי שטח >>
לצפיה ב-'ניסקו ידידי'
ניסקו ידידי
28/12/2006 | 11:58
1
קראו להורים לביה"ס כי הבן שלהם מהג'לובים שדוחפים בהסעה הביתה ונדחף לפני ה"חלשים"
המנהלת טענה שגם לחלשים יש זכות לעלות בתורם אם הגיעו לפני והם עומדים בתור.
הגיוני לא?

כך גם בכביש
מי שפוגע, מי שאשם שישלם
וברוב המקרים כפי שכולנו יודעים במפגש של אופנוע עם רכב הרכב אשם ולא חשוב הסיבות.
ולכן הרכב צריך לשלם.

דבר נוסף
הביטוח החובה שאנחנו משלמים נועד לכסות נזקי גוף אמיתיים
ולא לכסות את הכלי הבא שלך, כלומר אישפוז, טיפולים, ימי עבודה וכך הלאה.
השתתפות עצמית היא אך נדרשת כדי שלא כל אחד ששרט את עצמו יקבל סכומי עתק איתם הוא יחליף את האופנוע וזה כמובן לא רק בשטח או אפילו הרבה יותר לא בשטח.
צריך להגיע למצב שלא על כל שטות פקטיבית תובעים ביטוח.

ועוד דבר
לא יתכן שיהיה דין אחד לרוכב צעיר בתחילת שנות ה20 לחייו המחזיק 750R והרוכב מדי יום לעבודה או כל דבר אחר ויתכן ויש לו תביעות קודמות, לבין רוכב בן 40 עם למעלה מ20 שנות נסיון'רשיון בעל משפחה, עסק/משרה, הרוכב בסופי שבוע בלבד בשטח

עם אלו אתה מסוגל להסכים איתי?
אופנועי שטח >>
לצפיה ב-'מסכים 100% עם מה שאמרת.'
מסכים 100% עם מה שאמרת.
28/12/2006 | 13:02
העניין הוא שאנו עדיין יוצאים מסובסדים .....
אופנועי שטח >>
לצפיה ב-'מתקן אדם אחלה שמורת טבע'
מתקן אדם אחלה שמורת טבע
27/12/2006 | 23:21
36
1
המטווחים ושטחי האש שעשינו בהם קורסים לרוב - הם גם חלק מהשמורה?
טרולגול.
אופנועי שטח >>
לצפיה ב-'גם כאן צודקת המסילה '
גם כאן צודקת המסילה
28/12/2006 | 09:43
34
מתקן אדם הוא אכן שמורת טבע מוכרזת. אם אתה לא מאמין פתח מפת סימון שבילים ותראה.
זה שהצבא מתאמן שם לא אומר כלום. שים לב שהאימונים שם לא כוללים טנקים ונגמשים - אלא יותר פעילות רגלית שכמובן פוגעת בטבע הרבה פחות אם בכלל.


אופנועי שטח >>
לצפיה ב-'הרבה פחות אם בכלל ???'
הרבה פחות אם בכלל ???
28/12/2006 | 10:29
1
יש שם שוחות, בורות של טילים, מבני קבע, גדרות טיל מרקיבים,
אין שם גבעה שלא נפצעה בצורה זו או אחרת מהפעילות של הצבא.
והחי והצמח נפגעים מעדר של אנשים שיורה ומסתער בעשרותיו לא פחות ממעבר של כלי רכב.
אופנועי שטח >>
לצפיה ב-'אכן "הרבה פחות אם בכלל",'
אכן "הרבה פחות אם בכלל",
28/12/2006 | 13:12
ביחס למה שטנקים ונגמשים יכולים לעשות. באופן אישי אני חושב שאופנועי שטח גורמים נזק מועט ודי לא מורגש.


אופנועי שטח >>
לצפיה ב-'אתה בטח גם בעד ייקור המס על ליסינג'
אתה בטח גם בעד ייקור המס על ליסינג
28/12/2006 | 10:58
26
1
לצפיה ב-'"ייקור"? תיקון עיוות במקרה זה'
"ייקור"? תיקון עיוות במקרה זה
28/12/2006 | 11:15
14
הגדרת רכב לשימוש פרטי כ"רכב עבודה" יצרה עיוות לטובת חברות הליסינג.

הליסינג זה רעה חולה.
מגדיל את כמות כלי הרכב על הכביש במקום עידוד דרכי תחבורה אלטרנטיביות ,מספקים רכבים בדרגות מיגון ואבזור מתחת לכל ביקורת ,יותר פקקים ,יותר זיהום.

רגע ,תאמר ,אבל זה מעלה את כמות הרכבים החדשים על הכביש.
אז זהו - שלא. בבדיקה אחרונה נמצא כי כמות כלי הרכב הישנים על הכביש רק גדלה.
אופנועי שטח >>
לצפיה ב-'מי אמר רכב עבודה? הטבה שעולה כסף'
מי אמר רכב עבודה? הטבה שעולה כסף
28/12/2006 | 11:37
13
כסף של החזר נסיעות+שווי מס.
יש טנדרים צמודים למי שעובד בשטח שבהחלט נדפק ויש ליסנג לרכב פרטי כהטבה. הבעיה היא שישראלי, כואב לו שמישהו אחר נהנה או מקבל הטבה שלו אין. אתה סובל מזה כנראה.
אופנועי שטח >>
לצפיה ב-'קבל תיקון: אני כבר לא סובל מזה'
קבל תיקון: אני כבר לא סובל מזה
28/12/2006 | 11:48
1
היה לי רכב מהעבודה.
מה אגיד ומה אומר - אתה משלם כסף ומקבל בתמורה רכב ברמת בטיחות נמוכה ,אבזור ירוד ,חותם על חוזה ומתחיב לקנס אם אתה מחזיר לפני תום מועד הליסינג...
אחרי פחות משנה וחצי החזרתי את הרכב (מצאתי אחר שיקח אותו ממני ללא קנס) ,קניתי רכב פרטי יותר מרווח ,נוח ובטיחותי.
אני יכול לשלוט בהוצאות.

דיברת על ליסינג. לא פירטת אם מדובר ברכב עבודה ,או ברכב המוגדר כ"רכב עבודה" כמו עדר המאזדות/דייהולטים.


בקיצור - יצאת פקק.
אופנועי שטח >>
לצפיה ב-'ואני עוד בא להגן עלייך'
ואני עוד בא להגן עלייך
28/12/2006 | 11:52
גרמת לי גם לצאת פקק, שניים במחיר של אחד.
אופנועי שטח >>
לצפיה ב-'לא דווקא במקרה הזה'
לא דווקא במקרה הזה
28/12/2006 | 11:51
6
לדיוקי שלנו יש רכב מהעבודה

בעיות והתמרמרויות בסגנון "ה-S12 לא אוחז לי" (דהיינו, מהומה על מאומה) הן לא במקום - במקרה הזה.
אופנועי שטח >>
לצפיה ב-'מהומה על לא מאומה?'
מהומה על לא מאומה?
28/12/2006 | 12:03
5
אתה קשקשן, אני מדבר על הבדלים באחיזה במקומות שאתה גם ברגל לא תעבור שם שלא לדבר על אופנוע.
ברור שלשביליאדות ולגזים הוא סבבה. כל צמיג אחורי טוב לזה וככה תמיד אמרתי.
אופנועי שטח >>
לצפיה ב-'מי דיבר על שביליאדות וגזים?'
מי דיבר על שביליאדות וגזים?
28/12/2006 | 13:28
4
זה אתה הכנסת את זה.

ידידי, אני לא טענתי לרגע שאתה לא יודע לרכב, אני רק טענתי שהטענות שלך בנושא הצמיג הם מופרכות משהו.

ותאמין לי, שאנדורו זו לא מילה גסה בשבילי. אז אל תזלזל. מוכן להצטרף לטיול איתך בכל יום בשמחה, את רוב רובם של המסלולים בחורשן עשיתי על אופנוע, ג'יפ וטרקטורון.

אגב, שאני אומר להצטרף איתך לטיול אני מתכוון לטיול חברים, לא אויבים שרוצים להוכיח למי יש *ין יותר גדול.
אופנועי שטח >>
לצפיה ב-'לא, הם לא מופרכות. רז הימן רכב עליו'
לא, הם לא מופרכות. רז הימן רכב עליו
28/12/2006 | 14:37
3
שנייה אחרי באותו מסלול שחזרנו עליו שוב וגם אמר שהם פחות טובים ממה שמורכב על שלו (מישלין אנדורו קומפ')
אני רכבתי על שלו כנ"ל ובאמת לא נתקלתי בחוסר אחיזה כזה על כל סלע רטוב כמו אצלי. יש דברים שהם פשוט ככה.
אופנועי שטח >>
לצפיה ב-'אה נו, זה קל.'
אה נו, זה קל.
28/12/2006 | 15:42
1
זה פשוט לא צמיגים לסלעים רטובים.

אבל זה שאנשים מסויימים התאמצו להשיג את הצמיג במחיר טוב, והשיגו הנחה משמעותית, אתה יודע, היתה לך ברירה אם לקנות או לא את הצמיג ובחרת לקנות. יכול להיות שהצמיג חרא (בשבילך) אבל אין צורך לדרוך ולקלקל לאותם אנשים שהתאמצו והשיגו בשבילך ולדעתי (שים לב, אמרתי לדעתי) נעלבים מההשמצות הפומביות שאתה עושה לצמיג הזה.

זה לא צמיג פנומנלי, זה צמיג רגיל. זה כל הסיפור.
אופנועי שטח >>
לצפיה ב-'חו"ח להעליב אנשים טובים שעזרו'
חו"ח להעליב אנשים טובים שעזרו
28/12/2006 | 15:53
4
צמיג מצויין לגזיות. במרוץ בדורות מאוד נהניתי מהסט צמיגים הנ"ל. פשוט במקומות חלקלקים שבהם יש פונציאל לסבלות, הצמיג הזה יקרב את הפוטנציאל למימוש מהר מאוד.
אופנועי שטח >>
לצפיה ב-'S12 זה צמיג מוטוקרוס לאדמה חולית'
S12 זה צמיג מוטוקרוס לאדמה חולית
30/12/2006 | 10:31
1
ובוץ,וקצת קשה להשוות אותו לאנדורו קומפטישן כי הם מיועדים לתואי קרקע שונה.
אופנועי שטח >>
לצפיה ב-'זה שהחברות דופקות את העובדים זו'
זה שהחברות דופקות את העובדים זו
28/12/2006 | 12:00
3
1
בעיה אחת, אבל למה שהטבה במס הכנסה תצטרך לממן את זה? במקום שהמעסיק ישלם 15,000 (נגיד) + 1000 ש"ח החזר נסיעות + ~5,000 ש"ח בזכויות סוציאליות, הוא משלם עכשיו 11,500 לעובד + 3,500 לחברת ליסינג/דלק ורק 3,500 ש"ח לזכויות סוציאליות. מי יעזור לעובדי ההיי-טק עם התואר השני במדעים מדויקים לעשות חשבון פשוט ולראות שדופקים אותם?
ואז בסוף הם באים בתלונות כשלמדינה נמאס לממן את כל זה...
אופנועי שטח >>
לצפיה ב-' אקטיב, עיקר הנהנים מהפרצה זה'
אקטיב, עיקר הנהנים מהפרצה זה
28/12/2006 | 17:17
2
חברות הליסינג והחברות המעסיקות. אנחנו נהנים בקטנה
אופנועי שטח >>
לצפיה ב-'גם בצבירת זכויות הפנסיה העובד נדפק'
גם בצבירת זכויות הפנסיה העובד נדפק
28/12/2006 | 21:49
1
1
מאחר והתוספת הזאת אינהחלק מהיסוד
אופנועי שטח >>
לצפיה ב-'במילים שלי - זכויות סוציאליות...'
במילים שלי - זכויות סוציאליות...
29/12/2006 | 19:05
2
לצפיה ב-'לא יודע מה איתו, אבל אני בעד...'
לא יודע מה איתו, אבל אני בעד...
28/12/2006 | 11:56
8
יש לך בעיה עם זה? או שאתה חושב שזה דווקא הגיוני שפועל נקיון ישלם מס על החזר הנסיעה באוטובוס שהוא נוסע איתו לעבודה, ומי שנוסע במאזדה 3 מהעבודה יקבל פטור על 2/3 מהעלות?
ברור לי למה אתה מתנגד שיגעו לך בכיס, אבל אני רוצה לשמוע אותך אומר (לראות אותך כותב גם הולך) שזה הוגן...
אופנועי שטח >>
לצפיה ב-'אם כבר אז לבטל את המס על החזר'
אם כבר אז לבטל את המס על החזר
28/12/2006 | 12:11
3
הנסיעות.
לקחתי רכב כי לא היה הגיוני שאני מוציא 1000 שח בחודש על רכבת ומקבל בנטו רק חצי בחזרה. ועוד צריך להחזיק טוסטוס בתור רכב נוסף.
עדיף היה לי רכב כדרך להגיע לעבודה וכהטבה. מה הבושה להגיד הטבה? כואב?  זה לא רוסיה פה. מעסיק שמציע אופציה כזאת ומשלם גם 3500 שח לליסינג וגם את הדלק, מגיע לו "כל הכבוד". במקום זה היה יכול לשלם לעובד רק את הנסיעות שלו.

לי אין יותר מדי פקקים לעבודה. המרחק גדול יחסית והדרך פתוחה. אז לי זה שווה. אם למישהו לא שווה אז שלא ייקח.
ב25K ש"ח לשנה אני לא יכול לקנות ולהחזיק רכב מקביל. רק הדלק קרוב לסכום הזה.
אופנועי שטח >>
לצפיה ב-'כן, כואב להגיד "הטבה"'
כן, כואב להגיד "הטבה"
28/12/2006 | 12:40
2
סליחה, מה שכואב זה "הטבה מפלה" - אם כל עובד יכל להנות מהטבה כזו אזי טוב ויפה, אבל זו הטבה רק ברגע שהשכר עובר תחום מסויים, ורק אם המעביד מוכן לשחק במשחק הזה. שווה לך להחזיק רכב בשביל הנוחות וכי ההוצאות יוצאות נמוכות יותר? מעולה. למה בדיוק מגיע לך זיכוי מס על זה?
המעביד רוצה לתת לך הטבה? אין עם זה שום בעיה - אבל תשלם בבקשה מס על המשכורת שלך, ולא משנה אם אתה מקבל אותה בשקלים או בליטרים בנזין, בדיוק כמו כל אחד אחר במדינה וכל שווה-כסף אחר שאתה מקבל מהמעביד (למה על מתנות לחג צריך לשלם מס ועל אוטו לא?).
לגבי ביטול תשלום המס על נסיעות לעבודה בכלל - יש בזה משהו, אבל אז נכנסים למדרון שהאוצר לא מוכן להכנס אליו - מה עם בגדים (הרי חליפת השלושה חלקים לא ממש משרתת אותך כשאתה מבשל או רוכב, נכון?), ומה עם הוצאות על הקייטרינג לארוחת צהריים (הרי בבית היית מבשל לבד - יותר זול ויותר בריא)? בקיצור, כדי להמנע מבג"צים כל שני וחמישי על כל הוצאה אפשרית שידרשו שתוכר במס הוחלט באוצר פשוט למסות את הכל. הכי צודק? לא יודע, אבל זה המצב.
אופנועי שטח >>
לצפיה ב-'המגזר המדובר משלם כל חודש למס הכנסה'
המגזר המדובר משלם כל חודש למס הכנסה
28/12/2006 | 13:41
1
סך של משכורת ממוצעת במשק.
המגזר המדובר הוא מגזר יצרני, שמביא לכניסת דולרים למדינה (בעיקר אילו שעובדים בחברות אמריקאיות, שכל המשכורת שלהם זה דולרים שזורמים לארץ מארה"ב).
לא נותנים לנו מתנות - לוקחים מאיתנו יותר מאשר רוב רובה של האוכלוסיה, ותרומתנו לכלכלת המדינה ולמאזן התשלומים שלה גבוהה מזו של רובה המכריע של האוכלוסיה.



===================================================
"אם אי אפשר לעלות עם האופנוע - עלה ברגל. אם אין אחיזה - תנעל קרמפונים"
===================================================
אופנועי שטח >>
לצפיה ב-'ו...'
ו...
28/12/2006 | 13:48
אף אחד לא אמר שזה מגזר לא יצרני, אף אחד לא טען שהם לא משלמים מס באופן כללי ואף אחד לא מערער על תרומת מקבלי משכורות גבוהות לכלכלת המדינה. כל זה עדיין לא מצדיק הפליה לטובה בתחום המיסים של החלק הנ"ל באוכלוסיה. תהפוך את זה איך שאתה רוצה, אבל העובדה שמשלמים מס רק על שליש מעלות הרכב האמיתית היא הטבה שאינה מוצדקת במקרה של מי שהרכב משמש אותו אך ורק לנסיעות פרטיות (וכן, נסיעה לעבודה היא נסיעה פרטית).
אופנועי שטח >>
לצפיה ב-'אבל אניגו למה לא?'
אבל אניגו למה לא?
28/12/2006 | 13:50
3
את מי משרת הליסינג את השכבה הכי דפוקה בארץ (שכבות הביניים)
לעשירים תמיד יהיה
לעניים יש עמותות לרוב ו/או אין באפשרותם להחזיק רכב .
אז צדק אל תחפש גם לא בביית משפט כי הכל נמדד היום בכסף גם שם לצערנו.
אז המדינה הרי חולבת מאיתנו 14 מיליארד שקל בשנה רק מהיטלים שונים בתחום הרכב ,אז מה קרה שיתנו
הטבה אחת שגם עליה אתה משלם
ומבחינת המדינה מה היא מפסידה בדיוק על ההטבה בהנ"ל כלום מכמה סיבות:
1.ירידה בכמות המכוניות החדשות.
2. פגיעה באחוזי האבטלה עם הפלטות אלפי עובדי חברות הליסינג לשוק .
3.המשך לסעיף 1,גם המיסוי וגם רמת הבטיחות במכוניות הישנות (לא מסכים עם לה דיוק )מכוניות ישנות בטוחות פחות
4.חזרה לצי עוד יותר ישן היות והרכבים יוחזרו לליסניג ולא כל העובדים יוכלו לרכוש מכונית חדשה
5.רמת הזיהום תעלה עקב המכוניות הישנות שוב חזרה לתשובה של לה דיוק.
אופנועי שטח >>
לצפיה ב-'אתה טועה כמעט מכל כיוון אפשרי...'
אתה טועה כמעט מכל כיוון אפשרי...
28/12/2006 | 14:02
2
מהבחינה הפילוסופית/עקרונית: אם אתה חושב שצריך לצ'פר את מעמד הביניים, אז בבקשה - למה רק את אלו שבמקרה עובדים במקום שנותן רכב? עידודים, חיזוקים, תמיכה ושאר ירקות צריכים לבוא באופן ישיר - לא דרך השארת עיוותים וחורים בחובות הרגילים שנוגעים רק לחלק מהאוכלוסיה. זה כמו לתקן שלדה עקומה ע"י הכנסת עיוות למזלג...
עכשיו לגבי העובדות:
1. תראה לי בבקשה עובדה שתומכת בטענה הזו. עד עכשיו כל העובדות שראיתי (ובדקתי את העניין לעומק) מגלות כי בניגוד לתחושת הבטן, תופעת הליסינג לא הגדילה כהוא זה את כמות כלי הרכב הנרכשים בארץ בשנה. הביקוש, מפתיע לגלות, קשיח למדי בסך הכל. אם אקטיב לא יסע ברכב חדש - יסע מישהו אחר.
2.לא עובדים בתחום הליסינג אלפי אנשים. התופעה לא תעלם לחלוטין וכל מי שמוכן לתת הערכה הגונה ולא הערכה אפוקליפטית-ממניעים-ברורים מדבר על צמצום של כ-25% בממדי ה"רכב צמוד". במקרה הגרוע יפוטרו כמה עשרות אנשים, לא יותר.
3.מכוניות ישנות אולי בטוחות פחות (נכון ככלל אצבע, לאו דווקא ברגע שמשווים למכוניות ליסינג), אבל מכיוון ש-1 לא נכון, גם זה לא רלבנטי.
4.חפש בגוגל מחקר שעשתה חברת דן אנד ברדסטרייט (ובטח טעיתי בשם...) לגבי תופעת הליסינג. החברה האלו, חברה מוכרת ומוערכת מאוד בעולם, טוענים כי תופעת הליסינג גרמה דווקא להזדקנות צי הרכב הישראלי. אתה חושב שלך יש נתונים או יכולת אנליטית טובים יותר מלהם?
5.מכיוון ש-1 לא נכון, גם זה לא נכון. אבל תוסיף לזה שעם הירידה בכמות האנשים שלא משלמים ישירות על הדלק תרד גם הנסועה ותקבל אפילו בונוס של פחות זיהום ופחות צפיפות על הכבישים. מי יודע, אולי אפילו נראה שלטי "פול מכוניות" תלויים במתחם ההיי-טק בהרצליה פיתוח...
אופנועי שטח >>
לצפיה ב-'חייב להסכים שוב'
חייב להסכים שוב
28/12/2006 | 17:27
הטענה של פיטור עובדים זו טענה מגוחכת.
לי יש דרך מאד פשוטה להוריד את האבטלה לאפס - בא נעשה עבודות יזומות של דברים שאף אחד לא צריך, וכולם יהיו מועסקים...

שורה תחתונה, ברגע שעיוות המס (ממנו נהנות בעיקר החברות המעסיקות ובעלי חברות הליסינג) יבוטל, הכנסות המדינה ממיסים יעלו, וזה ייאפשר (ע"פ התכנית הרב שנתית) להמשיך להוריד את שיעורי מס ההכנסה לכולם, לא רק לעובדי ההי-טק.
הגדלת ההכנסה בעקבות זאת, תיצור ביקוש למוצרים אמיתיים ותגדיל את הצמיחה במשק (בניגוד למוצרים שמקורם בעיוות, ולא תורמים לצמיחה)

ואת זה אני כותב בתור בעל רכב ליסינג
אופנועי שטח >>
לצפיה ב-'enigo לא נותר לי אלא'
enigo לא נותר לי אלא
28/12/2006 | 23:37
להסכים עמך.אין לי כח לחזור על הנימוקים אבל מנית פחות או יותר את כולם.הגיע הזמן לסגור את הפירצה של הליסינג ואני אומר זאת בלי שום מניעים של קנאה.
אופנועי שטח >>
לצפיה ב-'אקטיב,'
אקטיב,
28/12/2006 | 13:09
לגבי מה שאני בעד ונגד, קרא את תגובתי ל LE_DUKE. אבל אובייקטיבית לצערי האוצר צודק.
הנימוק היחידי שאני יכול לחשוב עליו הוא: "מדוע לעצמאיים יש הקלות במס על רכב ולי לא ". זה עדיין לא מנמק מדוע אני צריך לקבל הטבה ששכיר אחר לא מקבל.

מי יתן ולחברות הליסינג יש לובי מספיק חזק כדי למנוע את הגזרה. שמאלמרט והירשזון ראוי שידעו שכמה עשרות אלפי עובדים ממורמרים לא יטיבו עימם בבחירות הקרובות.


אופנועי שטח >>
לצפיה ב-'ליסינג'
ליסינג
30/12/2006 | 11:09
1
3 דיעות נוספות שתומכות בגישה (המוצדקת, גם לדעתי האישית) של אניגו

http://news.walla.co.il/?w=/2952/1024040

http://things.co.il/blog/index.php/192

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3327989,00.html
אופנועי שטח >>
לצפיה ב-'והלש"ביה שבנו שם זה חלק משמירת הנוף'
והלש"ביה שבנו שם זה חלק משמירת הנוף
28/12/2006 | 11:50
1
נכון ? גולם שמן.
יש שם גם המון מטיילים בשבת על השבילים המסומנים של החברה להגנת הטבע.
סתם מפות לא מעודכנות.
המסילה רוצה שזו תהיה שמורת טבע כי, כזכור לך, יש לה זכרונות לא נעימים מאחת הגבעות שם והיא רוצה למנוע מצב שבו ובאיזשהי סיטואציה, אם היא פעם תחזור לרכב, היא תזומן לגבעת קולרגולת.
אופנועי שטח >>
לצפיה ב-' מפות לא מעודכנות '
מפות לא מעודכנות
28/12/2006 | 13:16
לא נראה לי. לא יודע מה מניעי המסילה, אני רק טענתי שהוא/היא צודק ואכן זו שמורת טבע.


אופנועי שטח >>
לצפיה ב-'וחולות חלוצה זאת לא שמורה?'
וחולות חלוצה זאת לא שמורה?
28/12/2006 | 11:56
2
שמורת טבע
מוכרזת
לך אם זכרוני אינו מטעה - לא היה אכפת
אופנועי שטח >>
לצפיה ב-'ואיפה אתה רואה שעכשיו'
ואיפה אתה רואה שעכשיו
28/12/2006 | 13:09
1
איפכת לי בסה"כ תיקנתי את יולס ...
אופנועי שטח >>
לצפיה ב-'רק חסר לנו שהם יזכרו שזה שמורת טבע!'
רק חסר לנו שהם יזכרו שזה שמורת טבע!
28/12/2006 | 12:13
אז באמת לא יהיה לנו היכן לרכב, ורבים כאן ימכרו את האופנוע באותו רגע!
אופנועי שטח >>
לצפיה ב-'ויש גם לקח'
ויש גם לקח
28/12/2006 | 13:33
לכל התופעות שהועלו כאן,
הרס המסלול, ייקור תעריפי הביטוח, ייקור תעריפי הליסינג יש מכנה משוטף -
ניסיון של המדינה להיות יותר בסדר. לתקן ולהלחם בתופעות לא הוגנות.
בנייה לי חוקית
ביטוח שישולם לפי סיכון
תופעת הליסינג שהיא הפסד לכל הנוגעים בדבר - חוץ מחברות הליסינג

אבל כמובן, שמהכוונת לביצוע הכל מתחרבש.
הרס מסלול שנמצא בדיון משפטי באישון לילה כשמסביבו ברדיוס של קילומטרים בודדים מאות מבנים לא חוקיים
ייקור תעריפים שיוצר עיוות גדול משהיה מלחתחליה - שהרי סביר היה שכולם יתחילו לשלם לפי רמת הסיכון שהם כופים על עצמם והסביבה למשל אפשר היה לצפות שמספר עבירות התנועה ,הרשעות, גיל, מצב משפחתי נסיון, יהוו שיקול. במקום זה "מענשים" קהילה שלמה בלי הבחנה בפרטים ויוצרים מספר כגול של אנשים שמשלמים יותר בלי סיבה אמיתית.
הליסינג היה דרך לשלם מיסים בצורה קצת שפויה יותר. כמובן שיש גם התחיבות של שלש שנים. ייקור דרסטי  ופתאומי ייצור אי צדק משווע אפשר היה לעשות זאת בצורה הדרגתית ולא רטרואקטיבית (בגלל ההתחיבות).

הלקח הוא ששלטן החוק במדינה שלנו הוא מפלצת חסרת הגיון, בינה, רגישות והגינות כרגע לא משנה למה, זה ככה. זה המצב.
ואנחנו כקהילה מתחננים למסד את הקשר שלנו עם המפלצת דרך העוולת שנקראת "החוק המוטורי"
שלא יהיה לאף אחד ספק קל שבקלים החוק - כשיחתם, יהיה זוועה שכולנו נבכה. זה פשוט לא יכול להיות אחרת כי ככה הכל במדינה הזאת. עדיף לנו להשאר קהילה קטנה שחיה עמוק בתחום האפור רחוק מתשומת הלב כך גם הסיכוי שמתחסדים ושטינקרים בפוטנציה כמו המסילה יהיו חלק מאיתנו
אופנועי שטח >>

הודעות אחרונות

חם בפורומים של תפוז

חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ