ביש מזל לערן פעם 2 שהולך מנוע בתחרו

D u k a s

New member
גלעד אהבתי את הקישור../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif

אחלה עם המון מידע. יש לך עוד ?
 
עוד קבוצה אמריקאית חזקה

היא ראלי-פאן-אם. הנקודה המעניינת לגבי כל הקבוצות האלה שהן משתמשות בקיט המושקע של סדנת מכהסיסטמס הצרפתית והבעיה שלי עם הקיט הזה (לבד מעלותו האסטרונומית) היא בכך שהוא כולל 4 מיכלי דלק, סה"כ 32 ליטר במקום ה-30 של מיכל האדוונצ'ר שלי מתוכם 10 במיכלים אחוריים שהם הזמנה לצרות - הם משבשים את חלוקת המשקל של האופנוע, מניחים יותר מדי משקל על התת שלדה האחורית השברירית, מחייבים התקנת משתיק נמוך יותר כולל החלפת סעפת, מועדים לפגיעה במקרה של נפילה, נוטים לפגוע בגלגל באחורי והם מסבכים את כל העסק מבחינה מכנית (עוד צינורות דלק פגיעים, מחברים, בוררים וכו'). בקיצור, לא ברור בשביל מה כל הסיבוך הזה - 30 ליטר לפי הכללים החדשים הם די והותר.
 

D u k a s

New member
מה כמות הדלק לפי החוקים החדשים ?

עד כמה שאני יודע זה עפ"י טווח ולא עפ"י כמויות ,לא ?
 
250 ק"מ

בין תידלוקים במקום 350 בעבר. ה-640 נותן כ-18 ק"מ/ליטר בתנאי רכיבה רגילים, יותר מכפול, ואני די בטוח שה-525 יתן תוצאה דומה.
 

mottacycle

New member
דני יקירי

אל נא תשקשק ביצי בפומבי גישה שמישה (ואתה הרי יודע את הגישה שלי שאינה שונה משלך בהרבה אם בכלל) בתנאים ויכולות שהיו נעשה המקסימום שניתן ויש לזכור שאותו כלי מודל 2003 של ערן עמד בגבורה אל מול אופנועים מכל הסוגים משנות דגם 2006 ו2007 שהתפרקו למוות באותו ראלי והיה להם צוותי סיוע צמודים. כך גם ערן שלמרות מגבלותיו הטכניות עשה עבודת אריות וכוווווווווווולנו רק יכולים להוריד את הכובע ולאכול אותו. האופנוע של ערן הועמד והוכן לעילה ולעילה ההתקנים נעשו במסגרת יכולתו הכלכלית של ערן ולא המה שקרסו או היוו בעיה כל שהיא. ערן הכין את האופנוע בדיוק כמו חזי ההבדל היחידי הוא שנות הדגם של הכלים וששל חזי היה במקורו 525 לאומת של ערן שהוסב לכזה והכל כאמור חלקים מקוריים של KTM והכל על פי הספר עד הפרט האחרון אין לאף אחד מאיתנו מושג קלוש לגבי מה באמת אירע שם אבל כשיחזור האופנוע נדע הכל לפרטים. חיסכו מילים ובבל"ת "אל תקברו את העגל לפני שהחזיר את נשמתו" ובטח כשלא התנסתם בעצמכם בתחרות מעין זו. (דני גם אתה עוד לא טעמת תחת ישבנך מרוץ כזה להכין כלי זו רק ההתחלה) ואותם דיבורים שהיו ביננו ובינך לערן לא בטלים כלל ועיקר, הכל בהתאם לתנאים ולתקציב. וממילא עד שהוא לא ישלים את הראלי הזה הוא לא יחדל לנסות. וגם שנה הבאה היא שנה. שתהה שנה טובה
 

טלזהר

New member
עוד קצת עידכונים - הפעם שמחים!!!

סטייג' נוסף הסתיים לפני דקות אחדות והחיוכים בצוות הישראלי מרקיעי שחקים... לדיווח המלא לחצו כאן.
פול גז - מגזין מוטורי בגובה המשקף
 
../images/Emo124.gifוקצת נחת. צוות 209- יש!!

אחרי כל הקשקשת על למה ואיך ומדוע ערן גמר בחוס, קצת נחת רז/ הלל סיימו את הסטייג' השביעי. אמנם לאט אך המטרה הסופית הושגה
שישי בכללי חמישי בקטגוריה (5 הראשונים- גביעים) ושלישי בקלאס
מצבם של שקל וגיטאי לא ברור כרגע (מחזיק להם אצבעות)..
 

mottacycle

New member
עכשיו שהכל נגמר סופית ויש גם פודיום

אני רוצה להודות לאלו שכן היו בעוזרנו ותרמו כל אחד את שלו למבצע המטורף הזה לערן סטאריק על הכנת האופנוע עצמו, על הטיפול וקשירת הקצוות האחרונות ערב המסע, על הטיפים הטכניים, על הליווי הטלפוני לאורך המסע על ההדרכה היסודית בנושאי תוספים תזונה, אנרגיה ותרופות. על הכל תודה והערכה. לשחר צלניקר - מוטופריק על שנתן את כל ציוד הרכיבה ממש כנאמר מכף רגל ועד ראש, על ההגעה להפרד ערב הנסיעה באופרוד, ואנחנו כידוע לא הראשונים לקבל מהאיש היקר הזה, מורידים את הכובע, ועל הכל תודה והערכה. לחברת קל-גב Outdoor LowAlpin על כל, אבל כל ציוד ההשרדות, תיקים, שק שינה,אוהל, מזרון, לבוש מיוחד, ועוד דברים רבים אין מילים, ועל הכל התודה והערכה. רביב גורן - התותח אופנועים על כל מה שבעבר בהווה ובעתיד על הנתינה, שיתוף הפעולה, החברות, ועל הכל התודה והערכה לחברת רשף המפרץ שממש ברגעים האחרונים תרמה בהשאלה ציוד ספציפי נידרש לחרום ועל הכל התודה והערכה לפלרם תעשיות-בע"מ חברת הבית שמלווה אותנו במשך 6 השנים האחרונות בראלים אינדורו ציוד ודברים רבים אחרים לאנשים הטובים בחברה שאמינו בנו, בערן, ועל הכל התודה והערכה בנוסף, תודה לכל מי שהיה מעורב, שעזר, שתמך, שגיבה, שפירגן, לכל אותם אזרחים, רוכבים וקולגות שעזרו במימון ואחר, במבצע ועל כך התודה והערכה תודה למפרגני הפורום, וגם למקטרגים, תודה לדן טל שהיה להפתעתכם, גם מאחרי הקלעים, מבטיחים להשתפר למרוץ הבא
סה"כ מרוצים מהמרוץ הזה, כמרוץ ראשון הוא מילא את יעודו. תודה לכולם ושנדע ספורט מוטורי ישראלי איכותי רב בעתיד. מעט דיבורים, הרבה מעשים וכל המרבה הרי זה משובח. חג שמח
 

mottacycle

New member
ותמונה

של האופנוע קטמ/ישן/לא מוכן כהלכה/חובבני והרוכב החובבני/לא מקצועי/לא מוכן/לא מוכשר/לא מהשורה הראשונה של רוכבי העמק האגדיים אבל מאד מאד קיומיים, שנלחמו בגאון ובאומץ כנגד המדבר המערבי במצרים והתחרות הבוגדניים. כנגד כל הסיכויים הדרישות והתנאים הקשים. בפעם הראשונה וללא נסיון בין לאומי קודם, נתן פייט רציני 4 ימים מפרכים.
 

D u k a s

New member
../images/Emo124.gif ../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif כל הכבוד לערן ...

אני חושב שהגיע הזמן להניח לשרשור הוא מיצא את עצמו. כדאי מאוד להמתין לערן וצוות הסיוע שיחזרו יחקרו,יסיקו מסקנות ויפרסמו אותם ע"מ שמי שמאיתנו ילמד וישתפר ממה שערן למד על בשרו. ואל תשכחו שהשיעור של ערן יחסוך לרוכבים הבאים את עוגמת הנפש. מגיע לערן ולכל מי שמאחריו (כולל מוטה
) כל הכבוד על
האומץ לנסות ולהגשים את החלום,
המאמצים בהכנות וגיוס הספונסרים (שרק מי שניסה יודע על מה מדובר)
על הנחישות לאורך הראלי וכמובן שמגיע כל הכבוד לספונסרים שתמכו והאמינו בפרוייקט ואני מאמין שאף זכו לחשיפה מרובה.
ולך מטוה שלא ההיתי במיצרים לצידו...
(חכה חכה איזה מחטים מגלוונות הוא יתקע לך) זו דעתי האישית, D
 

mottacycle

New member
תודה אניגו

לגבי המחטים הם לדעתי יהיו חלודות ולא מגולוונות
וכמה גילויים/פרטים שקיבלתי מהצוות לגבי תקלות החשמל לדעת מכונאי קטמ הנחמדים, הלכו הסלילים באופנוע, סה טו (כנראה בגלל שהאופנוע לא הוכן כראוי או כי ההגדלה לא היתה חוקית
אולי כי זו לא באמת שליחות, או כי ערן לא באמת מתחרה, או כי הוא לא קיבל אישור מוכנות מהגורמים ה"מוסמכים" ואם הוא לא היה באמת מוכן הוא לא היה צריך לצאת, ואני בכלל טוען שזה קרה כי זה עיניין עיסקי נטו, you name the bull shit) לגבי התקלה במנוע (פה אני לא אתלוצץ) גילוי - גם הילל סגל, וגם המלווים הם אופנענים (זה אני אפילו לא ידעתי, באמת) שלא לדבר שהם מכונאים בחסד עליון ומיותר לציין רמת הבנתם ועשרות שנות נסיונם במיוחד של הילל. כל הגברדיה הזו כולל מכונאי קטמ וכולל רז לא הצליחו לשים אצבע באופן מובהק על מה שגרם לתקלה הזו באופנוע, וזאת כשכל העובדות והאופנוע פרוש לנגד עיניהם. לא יהיה מנוס מלחקור זאת (בין כה ובין כה) לכשיגיע הסוסון לאורוותו וישלח לוטרינר התורן, שאגב לא חושב שסוס עם ספירת זרע נמוכה מנוע מלרוץ קצת באחו.
 

DAN TAL

New member
מוטה.אז אולי עכשיו תזכר בסיפורי

הסלילים ששרשרתי פה בעבר הקרוב. הרי בדיוק על כך דובר. ה-525 נוטה 'לבשל' סלילים ביתר קלות ביחס ל-450 {כשהתנאים נעשים קשים}וזאת כי מערכות הקירור של שני האופנועים זהות אך ה-525 מפיק יותר חום.
 

mottacycle

New member
לגבי ה"נוטה" מניח שאין ויכוח

המידע שיש לך הוא ודאי מוצק אבל יקירי קודם כל - הסכמנו שמדובר פה ב525 רגיל וזה טוב
שנית ממעט הפיזיקה שאני מכיר 450 מתאמץ קצת יותר במקום ש525 מתאמץ קצת פחות כך שלהערכתי הכל מתאזן עם זאת, זה לא שולל את העובדה שצריך לקחת בחשבון את הנושא וברצינות! אני אישית לא הכרתי את הנושא, ואני נותן את דעתי על כך, אתה מוזמן להעלות הגיגים בנוסף נמסר לי, ואני לא סגור על כך, זו מין שמועה, שאוקטן ואיכות הדלק שם נמוכה מה שגם יכול לגרום להתחממות מוגברת נוספת, האין כך? וזה גם דבר שיכול בצורה מסויימת לקשור בין שתי התקלות. מזה מש"ל שלא ההכנה הפיזית היתה לקוייה כלל ועיקר אלא ההכנה בנסיון!!! ואם לא עושים, לא מקבלים נסיון!!! (ודי לחכימה ברמיזה)
 

DAN TAL

New member
בעיות איכות הדלק במצרים ידועות.

זה בהחלט ענין שצריך להילקח בחשבון,בעיקר עם מנועים ספורטיבים כאלו. שאלה שצריך היה לברר מראש,זה האם הדלק הוא דלק 'תחנה' במצרים או דלק איכותי המסופק ע"י המארגנים. צריך היה לנסות להשיג מידע אצל הקבוצות המושקעות ,הם הם משתמשים בדלק שלהם או לא. האם יש בכלל מגבלה על מקור הדלק? האם צריך להשתמש בתוספי דלק? ידוע שמנועים שיוצאים למרוצים מהסוג הזה ובתנאים האלו,לא מכוונים לשיא ההספק אלא ממותנים קלות. כלומר מורידים את יחס הדחיסה. גם הרוכב אמור לדעת 'לשמור' על המנוע. כלומר לא ללחוץ חזק מידי,להרבה מדי זמן.
 

CBRRRRRR

New member
|לאדוונצ'ר יש מצב מיוחד לאוקטן נמוך

ב- CDI של האדוונצ'ר 640, החל משנת 2003 ואני מניח שגם בקיטים הרשמיים קודם לכן, יש בורר למצב CDI מיוחד לדלק באוקטן נמוך. א-פרופו יחס דחיסה, אם באמת התקלה היא אטם ראש כמו שפנגס כתב אז דן-טל קלעת בול! מוט'ה - מבלי להביע עמדה, העניין של "450 מתאמץ יותר במקום ש- 525 מתאמץ פחות" זו גישה לא מקצועית ואני מניח שגם אתה לא באמת מתכוון שזה שיקול רציני בהכנת אופנוע למירוץ.
 
למעלה