אקטיב,תקרא את תגובתי שוב ותבין
שהכיוון הוא לא האופנוע. לKTM450 יש כבר מספיק קבלות על היותו אופנוע אמין וטוב מספיק כדי לסיים מרוצים מפרכים. שוב אומר ,כדי שגם אתה אקטיב תבין. הבעיה היא בגישה של מובילי הפרויקט. גילוי נאות נוסף-גם בהכרנתו של ה-DR750 של אביב קדשאי לראלי הפרעונים של שנת -90 השתתפתי ,כמכונאי במוסך 'מבט' שהיה בזמנו בבעלותו של מוטי אלדר.{הצעירים שביננו לא מכירים,אך הוא חוזר אט אט לפעילות רכיבה ספורטיבית} זה היה הפרויקט הראשון שהוכן בישראל ואביב קדשאי היה וישאר לתמיד החולץ והראשון שתווה את הדרך לבאים. לדברים שנעשו אז,כשלא היה נסיון ו\או ידע כלשהו,אין מקום היום.
שהכיוון הוא לא האופנוע. לKTM450 יש כבר מספיק קבלות על היותו אופנוע אמין וטוב מספיק כדי לסיים מרוצים מפרכים. שוב אומר ,כדי שגם אתה אקטיב תבין. הבעיה היא בגישה של מובילי הפרויקט. גילוי נאות נוסף-גם בהכרנתו של ה-DR750 של אביב קדשאי לראלי הפרעונים של שנת -90 השתתפתי ,כמכונאי במוסך 'מבט' שהיה בזמנו בבעלותו של מוטי אלדר.{הצעירים שביננו לא מכירים,אך הוא חוזר אט אט לפעילות רכיבה ספורטיבית} זה היה הפרויקט הראשון שהוכן בישראל ואביב קדשאי היה וישאר לתמיד החולץ והראשון שתווה את הדרך לבאים. לדברים שנעשו אז,כשלא היה נסיון ו\או ידע כלשהו,אין מקום היום.