ביש מזל לערן פעם 2 שהולך מנוע בתחרו

DAN TAL

New member
אקטיב,תקרא את תגובתי שוב ותבין

שהכיוון הוא לא האופנוע. לKTM450 יש כבר מספיק קבלות על היותו אופנוע אמין וטוב מספיק כדי לסיים מרוצים מפרכים. שוב אומר ,כדי שגם אתה אקטיב תבין. הבעיה היא בגישה של מובילי הפרויקט. גילוי נאות נוסף-גם בהכרנתו של ה-DR750 של אביב קדשאי לראלי הפרעונים של שנת -90 השתתפתי ,כמכונאי במוסך 'מבט' שהיה בזמנו בבעלותו של מוטי אלדר.{הצעירים שביננו לא מכירים,אך הוא חוזר אט אט לפעילות רכיבה ספורטיבית} זה היה הפרויקט הראשון שהוכן בישראל ואביב קדשאי היה וישאר לתמיד החולץ והראשון שתווה את הדרך לבאים. לדברים שנעשו אז,כשלא היה נסיון ו\או ידע כלשהו,אין מקום היום.
 

a c t i v e X

New member
"שגם אני אבין..." אהה... חמוד

לשמחתי דן, אני לא זקוק לאישורים ממך לגבי רמת ההבנה שלי (והדקויות שעומדות אחריה) אבל כשאני קורא משהו כמו- "ראלי הפרעונים-1993 XR650 - אפס תקלות" ולא "הוכן ע"י דן טל" וזה אחרי - "חצה XR650L,רכוב ע"י חזי עלון" (כלומר הXR חצה, חזי רק היה שם כדי לכוון אותו) אני מבין ששוב אתה מנסה להוכיח את עליונות נס פח הסולר. אולי אני פשוט דק אבחנה מאוד, ואולי אתה, גם כשאתה באמת מנסה שלא, מתפלקת לך איזו שנינות לגבי איכות ההונדה
 
הבעייה היא לא באופנוע אקטיב...

ה450 בתצורתו המקורית לועס מירוץ מדבר כזה ללא כל בעיה מיוחדת - אופנוע שבהחלט יש לו קבלות בנוגע לאמינות... הבעייה מתחילה כשמתחילים ל"התעסק" עם אופנוע משומש ביותר, ומוסיפים עליו "אובר חוכם"הגדלות נפח (שכמעט פסלה אותו מלהשתתף) שלא מוסיפה כלום ליכולת התחרותית ובסבירות גבוהה לא יכולה לעמוד לעולם ברמת האמינות של המקור...
 

mottacycle

New member
אוי גזי אתה קשקשן

אבל מה זה קשקשן אם אין לך מושג בגרוש ולו כזית על הפרוייקט הנ"ל על מה ואיך בוצע מה אמור להתבצע ואיך מה למען כל הרוחות אתה פוצה פה בכלל אמרו חכמינו יפה שתיקה לחכמים
 
תגיד לי מוטה... מה ממה שאמרתי

לא נשמע לך הגיוני? והעובדה הפשוטה היא שהיה כשל איפה שלא היה צריך להיות ואולי אם היית מאזין קצת במקום לתקוף היה יוצא לך משהו מזה.... (ואולי יש לי איזה מושג קלוש על מה המשמעות של לתכנן ולבנות רכב למירוץ מדבר...)
 

mottacycle

New member
גזי יקירי אתה שוב מקשקש סלח לי

אבל מה זה "כשל איפה שלא היה צריך לקרות"? מי קבע ,אתה? השיפוץ של המנוע שלו נעשה מרכיבים סטנדרטיים לחלוטין ומחלקים מקוריים של KTM שום שיפור חיצוני לא נעשה. אופנועים מהנילון התפרקו שם על מה אתה מדבר ??????????? יש לך מושג בכלל מה עוברים המכונה ורוכב?, זה מטורף לפני שערן פרש, פרשו שליש מרוכבי הראלי, אתה קולט את זה????? והכל על בסיס שביזות ובעיות טכניות!!! מנועים בתוליים התפרקו למוות רוכבים מקצועיים ומנוסים ממנו בהרבה פרשו אחרי יום, יומיים שלושה גזי, חברה יקרים, תרגיעו!!! תנסו אתם בעצמכם להגיע למקומו ואז, ורק אז פיצחו פה. הגיע זמן, לפחות מצד העוסקים, לקבל פירגון ולא ביקורת ארסית חסרת שחר.
 
איפה ראית ביקורת ארסית יא טמבל

ראית ביקורת, שיש לה תכלית ומטרה... וסתם בשביל האינפורמציה, אני יודע בדיוק מה עובר על רכב במירוץ כזה, להזכירך, המפלצת הצהובה של סגל תוכננה ונבנתה אצלנו... אז תאמין לי כשאני אומר לך שאני יודע בהחלט במה כרוך להשתתף במירוץ כזה. יש סיכוי סביר שאופנוע מקורי וחדש היה שורד יותר? לדעתי כן ולדעתך כנראה לא... מי משנינו צודק? אני לא יודע. יום טוב מוטה הדפנסיבי לריק.
 

mottacycle

New member
תגיד גזי אתה לא קורא מה כתוב

מלא אופנועים חדשים מקוריים מהנילון מ2006 2007 התפרקו שם ולא מחברה אחת בלבד. אם זה לא מש"ל אז מה כן. בקיצר אין שום קשר ראה את התגובה שנתתי לדן טל דקות לפני זו. ובתחתונה מה אתה עשית כדי שיהיה לערן אופנוע חדש לצאת איתו??? כלום נכון? אז הוא יצא עם הכי טוב שיש בכספו להשיג, והאופנוע סה"כ לא איכזב. דפנסיבי?? ממש לא! פשוט מעורב מקרוב, אני מזמני מזעתי ומכספי שמתי שם, בין אם רציתי ובין אם לא, בין אם במתוכנן ובין אם לא.
 
תהיה לי בריא מוטה יקר

זה חסר טעם כנראה, אתה לא מקשיב... יום טוב שיהיה לך ובהצלחה בהמשך הדרך.
 
רק עצה קטנה... בכל זאת

תקשיב קצת לדן טל... אולי הוא אדום חסר תקנה אבל הוא אומר כמה דברים שכדאי להקשיב להם...
 

mottacycle

New member
גזי

תבין אין לי מחלוקת על מה שדן אומר, להפך, אבל זה טוב בתיאוריה (ותאמין לי אני מאמין באלף אחוז בשיטתו ובדבריו, והוא גם יודע את זה) יש תיאוריה ויש תכלס בשטח, יש אילוצים, ויש תנאים מוכתבים. דן אומר את מה שאומר, והוא אינו אומר את דבריו סתם (יש דברים שאתה וידידנו בפורום אינם יודעים) ולא אכנס לזה אבל אומר שבהחלט בתיאוריה הוא צודק במאת האחוזים. ברור שלו ערן יכול היה, הוא היה קונה אופנוע חדש, קונה את כל הציוד חדש, משפצר מאבזר ומדגם את האופנוע בסדנת מרוצים מוסמכת, ושופך אלפי דולרים על פרינג נאה. אבל בתכלס כפי שאני בטוח שאתה יודע, הדברים לא עומדים כך, ולהשיג מימון, וכו הוא דבר מאד קשה ומורכב במיוחד בארצנו ה"מוטורית" שוב, האופנוע של ערן הוכן לעילה ולעילה ותפקד מצויין. תקלות קרו לכל סוגי ושנתוני האופנועים שם, היותר משופצרים והפחות. אין קשר (כרגע לא נראה) בין הבעיה שנוצרה, לבין ההכנה או צורת ההכנה או מידת ההכנה של האופנוע. זהו ולשאלתך? שוב, כפי שראינו גם אופנועים חדשים הלכו צ'ורטו בתחרות כך שאני כבר לא בטוח לגבי סכויים של אופנוע חדש. וכפי שאמר זקן אחד אצלנו פעם כשכמה צעירים צחקו עליו שהוא כבר חטייר. "כבר ראיתי" הוא אמר "שני סוסים זקנים גוררים סיח מת למזבלה..." (זה ציטוט אמיתי לגמרי)
עכשיו חברים יקרים אני מניח שכדאי לתת לחברה לחזור ולספר את הקורת אותם ואת עלילת הראלי ממקור ראשון. כל מה שנעלה כאן הוא השערות ותיאוריות.
 

חביבוס

New member
אני רוצה להגיד משהו על סטאריק וההכנ

ה. כל מי שמבקר את ההכנה, ובמיוחד דן טל, דן- לך יש את הידע בניגוד לנו ולמוטה ( שהידע שלו מוגבל ), במקום לבקר פה את כל התהליך, תרים את הכפפה ותציע את עזרתך לבא בתור שיצא, לפחות פגישה בה תעלה הצעות ותבחנו דרך פעולה וקו מנחה, אני באמת שבשנה הבאה תוציא אופנוע בשיתוף עם סטאריק, במגבלות תקציב - ואחרי זה תגיד אמרתי לכם...... אל לנו- אלה שלא עזרו לבקר את המעורבים בעניין ולו במעט... אני מצדיע לסטאריק שהשקיע מזמנו ( ואני בטוח שהפסיד הרבה כסף בזמן הזה ), היה שיקול מוטעה בבחירת הקו המנחה אולי, ואולי צביקה צודק, זה לא רלוונטי, אתה צריכים להצדיע להם, למוטה, לסטאריק, ולערן. בסיום הביקורת, אתם צריכים להצדיע להם. ולהגיד את מה שיש בעדינות. אני מצדיע להם.
 

DAN TAL

New member
חביבוס.לא מצליח וגם לא רוצה,לראות

בראלי הזה 'משימה לאומית'. זו משימה פרטית לחלוטין. משימה לאומית,שקידמה את כולנו קדימה,היתה הכנת ה-DR750 של אביב קדשאי בשנת 90{אם איני טועה}. במשימה ההיא השתתפתי מתוך תחושת שליחות וזו אכן היתה שליחות. שליחות שפתחה עבור כולנו את הדלת לארועים כאלו. היום אני רואה את הענין בצורה עסקית נטו. הייתי שמח אם כולם היו רואים כך את הענין ומי שאינו מסוגל לצאת כשהוא מוכן במלא מאת האחוזים,שלא יצא. מדוע שלא נצדיע לאותו סטודנט שמתאמץ ומגייס שקל לשקל כדי להתחרות עונה שלמה במרוצי העמותה?,במה הוא שונה? להצדיע,אני מצדיע לחיילים שהיו בצו-8 במלחמה.
 

WR warrior

New member
ואז פתאום אני מבין מה המשמעות של

ניק אדום... מילים כדרבנות
 

hananlv

New member
אתה צודק - אבל אני לא רואה שום

הבדל בין אותו ראלי בשנת 90 של אביב לבין זה של ערן בשנת 2006 זה שאביב עשה את זה בפעם הראשונה לא עושה את זה יותר "משימה לאומית" מאשר מה שערן עשה- בשני המקרים הרוכבים יצאו מטעם עצמם ולא מטעם גוף כלשהו במדינה .
 

חביבוס

New member
סבבה- אל תראה את זה ככה,

תתרום מזמנך, כי אתה מעריך את המאמץ שהם הולכים להשקיע, ואת ההערכה שאתה מביע להם על הנסיון. שוב "מאת האחוזים" זה דבר יחסי, הם חשבו שהם מוכנים במאת האחוזים אחרת הם לא היו יוצאים. אתה החלטת שלא, איך? אני לא יודע, אנחנו אפילו לא יודעים מה בדיוק קרה. ורק כדי לוודא שפעם הבאה שמישהו יוצא הוא יהיה מוכן במאה אחוזים, תוכל להציע קו פעולה, להמליץ, זה הכל, זכותך לראות את זה בתור עניין עסקי נטו, לא חשבתי שתראה את זה אחרת, בגלל זה סטאריק עזר להם, הוא כנראה רואה את זה אחרת. הנקודה שלי היא -------- למה אנחנו קוטלים אותם פה ? באיזו זכות ? מי שתרם אז אולי יכול להתלונן, מי שלא אז שלא יתלונן ויקטול, יש ביקורת בונה ומפרגנת, באמת בגלל הרצון שזה לא יקרה שוב, ויש ביקורת מזלזלת ועוקצת, כמו זו שבפורום, שרק פוגעת בנוגעים בדבר, ובטח לא תועיל במאומה. תראו איך עצבנתם את מוטה, שהרי בדרך כלל הוא לא מתעצבן כלל.
 
למעלה