מעודי לא נתקלתי במצב בו המערכת
נדרשה לניקוז אוויר. לאחר ריקון מוחלט של מערכת הקירור מנוזל,כל שיש לעשות הוא להקפיד על ביצוע בשני שלבים. אחד הכנסת נוזל עד לגובה פית המקרן,התנעת האופנוע,{סיבוב קצר עוזר להברחת המים ממקום כילאם,מילוי מים נוסף במקום האויר שהיה במערכת וסיבוב בדיקה ,כשלאר מכן בודקים אם המקרנים חמים באותה מידה. במידה ויש טרמוסטט במערכת,צריך להמתין להתחממות המים עד לטמפ' פתיחת הטרמו'. יש מערכות בהן מד חום המים נמצא במקום בו עלולה להכלא בועת אויר גדולה ואז לא תהיה קריאה נכונה של חום המים. לישה ביד של צנרת הגומי,משחררת כל בועה שנשארה. סיפור "בועת המים סביב הצילינדר", כסיבה אפשרית לחימום האופנוע,היא השערה חסרת ידע ונסיון במערכות הלא. כמו גם התלת האשמה ברוכב.