האגזוז הכפול של CR250F

kramberg

New member
לא לפי ההתרשמות שלי מהכלי

לכלי אופי של דו פעימתי, חזק מאוד למעלה, בעל מכת כוח מטורפת באמצע-למעלה, ובעל קלאץ' לא מרחם בעליל על רוכבי סטילס (עשה לי צרות ברכיבת סלעים עם חן (RAZC)) בהחלט לא אופנוע אידיאלי לאנדורו. חוץ מהמתלים... אחחח, המתלים מגהצים כל מכשול בכל מהירות שתבחר, בהחלט אופנוע שמתגמל את הרוכב שלו בגדול.
 

TShavit

New member
יש לי הרגשה

שאתה מדבר על ה-450, בעוד מקסמקס מתייחס ל-250.
 

kramberg

New member
צודק!

טעות שלי.
 

MexMex

New member
אין שום השגות.

ההשגות היחידות שהעלו תהיות היו לגבי הגרף הנמוך של הקטום שלא תאם מדידות אוביקטיביות אחרות שנעשו לאותם האופנועים. מה מציק לי? הכיס דן, הכיס... כי את התשלום על אופנת שלדות האלומיניום ועל אופנת האגזוזים הכפולים אני משלם. סיבה מספיק טובה? אם יש משהו שמגעיל אותי, זאת הרדיפה האמריקאית אחרי ה"בלינג" במחירים מטורפים. פשוט להפוך אופנועים מדליקים מכל צבע ומין ל"ערסמוביל". M.
 

DAN TAL

New member
ועוד שני דברים מקס.תבדוק מי מפרסם

את הדיאגרמה הזו,{השם מופיע בצידה השמאלי העליון והוא מזכיר משום מה את השם 'אקרופוביץ'}. ודבר שני ,עדיין המערכת הכפולה המקורית,נותנת עוד כ-2 סוסונים ומאפשרת משיכה של עוד כמעט 2000 סל"ד {ולא על חשבון מומנט},שזה לפעמים אפילו חסכון בהעברת הילוך.
 

TShavit

New member
לי זה דווקא נראה יותר כמו

כותרת של הדיאגרמה. לפי מה שהבנתי מהמקסיקני, זה פורסם ב-DR במסגרת מבחן אגזוזים. הגיוני שלכל גרף תהיה כותרת שמציינת על איזה אגזוז מדובר, לא? וחוץ מזה, איפה ראית "עוד שני סוסונים"? לפי הגרף, דווקא לאקרפוביץ' יש יתרון (זניח, אמנם) בהספק המירבי. ולגבי יכולת המשיכה, ההבדל לפי הגרף הוא 1000 סל"ד, לא 2000, ומתקבל בשלב בו המומנט כבר יורד באופן משמעותי. ובכלל, נראה שאת המדידה של האקרפוביץ' פשוט הפסיקו, זה לא שיש שם ירידה פתאומית... טל
 

kramberg

New member
במקרה יש לי גם את הגליון

אשמח לפרסם את הכתבה המלאה בכל מקום שיראה לכם נאות.
 

MexMex

New member
הרמת להנחתה, מצטער...

"שזה לפעמים אפילו חסכון בהעברת הילוך" אולי כדאי באמת לחסוך בהחלפות הילוכים לאור מכתבו של הקורא הזה (נלקח מאותו הDR).
 

KTM 620

New member
תפסיק להמציא שטויות ולסרוק כל מיני

דברים לא נכונים ובלתי אפשריים. זה מפליא אותי שאתה בכל מעז להעלות מחשבה אנטי הונדאית ולפקפק באיכות החומרים שלהם. במידה וזה היה נכון הם היו מיצרים כבר מזמן גלגלי שיניים חזקים יותר ומבצעים ריקול בדיוק כפי ש-YAMAHA עשו. המלחמה (עובדות) שלך כנגד היצרן ממש אינה מוצדקת. ואולי כן...
 

DAN TAL

New member
אדם ששכל בראשו,יודע שהכל ענין של

סטטיסטיקה. דרך אגב,כל הסיפור,זה 60CC של שמן והקפדה יתרה על מפלס נכון. אז למאותגרים יש פתרון. למלא עד גובה בורג המפלס,לסגור את הבורג ולהוסיף 60CC. התקלה לא הופיע באופנועים בהם נשמר מפלס השמן המדויק. לכן זה לא הפך למגפה ולא מצדיק 'ריקול',או שינוי בגיר.
 

yoe66

New member
אם אגיב לעניין למי תקרא זב חוטם?

לא שראיתי תגובה רצינית שלך לנושא להגיד כל מני דברים המטילים דופי בטבלא זה לא רציני להגיד שבדרך כלל זה לא קורה זה גם לא רציני מלבד זאת אני מנצל את ההזדמנות לשבח אותך על העזרה שלך לבחור במקרה הזה!
 

Keyse Soze

New member
כזה דבר על 60CC???

בנאדם, 60CC זו כוסית טקילה ביום טוב זה כשל תכנוני א א זה הטולרנס? להגיד שהבעלים התרשל ומילא 60CC פחות?
 

yoe66

New member
גם אם מקס לא מרביץ כוסית טקילה

הוא לא מתפקד ואני לא שומע אף אחד טוען שזה כשל תכנוני
 

MexMex

New member
זה כשל תכנוני???

הכשל האמיתי זה שההמלצה היא למלא 60 סמ"ק מעל בורג בדיקת גובה השמן. 60 סמ"ק יותר ממה שהספר מראה... M.
 

MexMex

New member
אדם ששכל בראשו עושה מה שהספר

אומר, לא? פתח בורג גובה שמן, מלא שמן עד שיצוא מהבורג, סגור הכל ושלום על ישראל... לא כתוב "אחרי שסגרת את בורג גובה השמן, הוסף 60 סמ"ק אחרת יתפס לך הגיר"... M.
 

KTM 620

New member
תאמר לי בבקשה ה-60cc זה שלך או של

הונדה? האם הונדה טרחו להודיע לכל בעלי האופנועים שיש למלא 60cc נוספים? האם הם הצהירו על כך בגלוי במקום כלשהו כדי למנוע את הכשל שנוצר כתוצאה ממפלס שמן גיר נמוך? על מה אתה מדבר בדיוק,מהיכן הנתונים האלה? אדם ששכל בראשו דבק להוראות היצרן,כי היצרן יודע(אמור לדעת בכל אופן). משום מה כל מה שנוגע להונדה נלקח על ידך אישית ואתה מוכן להגן על כך עד כדי חרוף נפשך כאילו הפגיעה היא אישית בך. הונדה עושים אופנועים טובים ואפילו טובים מאוד. אך אל תשכח ,גם הם טועים לפעמים והגדולה היא להודות ולתקן ולא להסתתר מאחורי תירוצים. מעבר לכך אתה אדם שאני מכיר אישית ומכבד, ולכן משתדל לענות לך עם איפוק מסויים. אל תפנה/תגיב אלי יותר בטון מתנשא ומזלזל מפני שלהבא זה יחזור אלייך בדיוק באותו המטבע.
 
למעלה