האגזוז הכפול של CR250F

MexMex

New member
האגזוז הכפול של CR250F

נכון, הוא נראה סקסי. אחלה סקסי שבעולם. הונדה התפארו בטכנולוגיה מיוחדת של אורכים שונים וקוטר צינורות שונה, כדי להגיע לפתרון המושלם. הרעיון שעומד מאחרי העניין הוא קבלת יותר הספק ברמת רעש נמוכה יותר. רעיון מעולה לכשעצמו, אם היה עובד... הרי תסכימו איתי, שאין ספק שלייצר זוג משתיקים עולה יותר ממשתיק בודד, וזה עוד לפני שנכנסה בחשבון בכלל הסעפת המורכבת הרבה יותר, שעשויה מטיטניום יקר ערך...אה, כן...זוג משתיקים גם יהייה כבד יותר מבודד. בDR האחרון היה מבחן מלא לאגזוזים שונים ומשונים, לCRF250 וגם לקוואסקי שלא אתייחס אליו בנושא הנוכחי. אם נקרא את נתוני הדיינו ונראה את הגרף (המצורך) שמשווה את האגזוז המקורי של הCRF (כפול הקנים) מול אקרפוביץ' בעל מבנה שגרתי של משתיק בודד, המסקנות די מתבקשות: 1. הונדה עושים אחלה אגזוזים. אקרפוביץ', אחד מהטובים ביותר שיש בשוק, לא מצליח לעשות שום דבר יותר טוב מהמקורי. 2. אקרפוביץ', מוציא גרף הספק / מומנט זהה כמעט לחלוטין למקורי של הונדה, רק שהוא עושה את זה עם משתיק בודד בתצורה מסורתית. ומה המפתיע ממש בנתונים? רמות הרעש. הונדה מקורי כפול קנים- 97.6 דציבל אקרפוביץ' מסורתי משתיק בודד - 94.3 דציבל ההבדל של 3.3 דציבל הוא ע-נ-ק...וזה מפתיע מאוד, הרי מדובר במשתיק בודד שאמור להיות רועש יותר, לא? בקיצור, ת'בלבתי מהונדה, למה להשקיע במערכת יקרה כל כך ומסובכת כל כך אם התוצאות מבחינת ביצועים זהות ומבחינת רעש גרועות יותר? מממממ........
 

yoe66

New member
תיכף יבוא דנטל ויוכיח לך שלא קראת

נכון את הטבלה, שהבטלה משקרת שמי שפרסם את זה אנטיהונדה ושבכלל אין להתווכח עם גדולים ממך
 
דן טל עכשיו עסוק בלהבין

איך קרה שלנבלת CRF 2006 נעשה קומפוט מהראש והצלינדר אחרי 7 שעות מנוע.
 

yoe66

New member
אאאה, אני מבין שאתה עוד לא יודע

שהתגלה כי מרגל מלוכלך במיוחד מקטמ התפלח לשורות עובדי הונדה ופגע במתכוון באופנוע המסכן הזה
 

ariel911

New member
לא יכול להיות שמנוע הונדה חדש

יבלע שסתום ומוביל לתוך המנוע וירים ידיים אני מציע לך ידיד לבדוק שוב שמה שקנית הוא באמת הונדה ולא קטום בתחפושת. כידוע הונדה היא יצרנית האופנועים המובילה בעולם ודברים כאלו לא קורים בתוצרתה...
 

DAN TAL

New member
הצווחן בשדה השיפון.שוב אתה נשמע

כמו נערה היסטרית . לא קומפוט,לא ראש ולא צילינדר. הCRF450R הוא אופנוע הMX הנמכר ביותר בעולם ,ב-5 השנים האחרונות. גם בלי לברר בדיוק מה סיבת התקלה,היא כנראה נדירה מאוד. אחרת הCRF הזה,לא יכול היה להיות רב המכר שהוא. לך לקנות דיסק של 'להקת בנים' עם חברותך לכיתה-ח'.
 
את הדיסק אקנה עם חברותי לכיתה

ביום ראשון. בימי שישי אין לי זמן למוסכים וחנויות דיסקים.
 

MexMex

New member
אני חייב לציין...

שבאותו הDR, הופיע כתבה על ה450X שלהם שעבר מעל 200 שעות, ופירקו אותו לגורמים כדי לבדוק מה שלומו. שלומו היה כל כך טוב, שהם הצטערו מייד שבכלל פתחו את המנוע... M.
 

RanMX

New member
כי זה מוכר

הרי שחברה ( הונדה במקרה הזה ) בונה אופנוע, היא גם רוצה שהוא ימכר ומה לעשות יופי ויחודיות מוכר. גם אם הונדה יכלו לעשות אגזוז אחד שהיה פחות רועש ומוציא אותו הספק זה לא היה משהו מיוחד כמו ה2 אגזוזים, וזה עובד על הקונים, זה גרם להתלהבות וכולם רצו אופנוע מיוחד כזה. זה טאקט שיווקי חכם מאוד, והאופנוע מוצלח, והרעש יפה. ושאני ראיתי אותו במציאות, שמעתי אותו במציאות, התלהבתי מזה. בגלל זה גם יצרניים משקיעים בעיצוב, ומדבקות וכו' כי אופנוע טוב לא ימכור הרבה אם הוא נראה מכוער ולא מיוחד.
 

MexMex

New member
אני די מסכים עם הסיבה הזאת...

שזאת אותה הסיבה לשילדות האלומיניום (לדעתי). כולם מתלהבים, המון טררם מסביב, אבל שום יתרון מוכח וממשי, אולי להפך. הבעייה היא שזה גורר את שאר היצרנים להימשך לאותו הקו, והתוצאה היא עלויות פיתוח ויצור גבוהות יותר. מי משלם את זה בקצה? אתה ואני. גם המחיר של קניית האופנוע, וגם במחיר של דגמים שמתיישנים במהירות, מאבדים מערכם, ויותר קשה למצוא להם חלפים. ואחרי זה מעיפים את אפריליה מהAMA בתירוץ עלוב של מניעת עלויות פיתוח גבוהות. M. M.
 

RanMX

New member
אבל אנשים קונים נכון?

אז מה אכפת להם גם אם הם משנים שלדות, ומעלים מחירים הם מוכרים והרבה, אז משתלם להם ליצור הייפ חדש והרוויח עוד כסף. וזה חכם.
 

ikelner

New member
בתור מי שנוסע על אחד כזה

אני קצת מסכים וקצת לא. תיאוריית שני האגזוזים טוענת לשקט, איזון מבחינת מרכוז משקל וקירוב המשקל קדימה לעומת עוד חצי קילו. בפועל זה בעיקר גימיק אבל כמו שבהונדה עושים דברים טובים אז גם הגימיק הוא טוב. לי לא היה משנה אם זה היה משתיק בודד - לא ביופי ולא בביצועים. אבל מה - רע זה לא - אז שישארו שם. לגבי שלדות האלומניום - נכון שבהתחלה הם היו קשיחות ולא עבדו טוב. מאז שודרגו שלדות האלומניום, גם של הונדה וגם של הבאים אחריה, והיום הם ברמה טובה. ביצועית אני לא חושב שיש להן יתרון על שלדת ברזל טובה, אבל גם לא נחותות ממנה. היתרון הגדול הוא שהשלדה ניראית חדשה גם אחרי מספר שנים, שלא כמו החלודה שיש על שלדות ברזל אחרי נסיעה ראשונה ושפשוף מגפיים. תגיד, ה PDS זה לא גימיק?.. (שנכשל?)
 

TShavit

New member
../images/Emo46.gifכ!!!

כשחברה! כשאני! גרררר.... טל (שנמאס לו מההתעללות בשפה העברית ומכריז מלחמה על מזניחי ה-כ')
 

RanMX

New member
חשבתי שזה התפקיד של אבשלום קור

לתקן אנשים בשפה העברית..... ואני מודע לזה שיש לי קצת בעיות בתחביר
 

DAN TAL

New member
מקס.מלחמתך בהונדה ידועה כבר שנים.

יש משהו בצבע הזה,שמעלה בך את הסעיף וגורם לך לאבד את צלילות מחשבתך. ככה. כולל שני האגזוזים,הCRF הוא ה250F הקל ביותר מבין כל ה-Fים משנת 06. הוא לר שוקל יותר מדגם 05. הוא שולט בדיאגרמת ה 'טורק' וגם בהספק {יש השגות לגבי המדידה של הKTM במבחן הנ"ל}. חלוקת משקל טובה יותר,כולל מירכוז משקל והוא גם השקט יותר. כל הנתונים האלו,נכונים לשנתו הראשונה.התחלת הפיתוח. אז מה הבעיה שלך? שאקרופוביץ' מצליחים להיות יותר שקטים מזוג המקוריים? הונדה הציבו לעצמם לעמוד בתקנות הרעש העתידיות ללא פגיעה במשקל ובביצועי המנוע. הם הצליחו במכה הראשונה. מה אתה רוצה עכשיו? תציב להם 93 DB ואני מבטיח לך שגם בזה הם יעמדו,כשכל השאר עדיין יחפשו. אחר-כך,כולם יבואו להעתיק. במה עוד אפשר לעזור לך?
 

yules

New member
דן, אחרי שיחה עם בעל CRF חדש

הבנתי שלCRF מנוע שמתאים יותר לאנדורו מאשר למוטוקרוס. מעולה למטה ובאמצע, קצת מאוד למעלה. הוא כל כך טוב לאנדורו, כך שמנוע ה2006 נלקח כמו שהוא להיות מנוע הX ב2007. לגבי שני האגזוזים - בכל המבחנים בDB וDR יוצא ששני האגזוזים באותה רמת רעש של דגם 2005. ולגבי השליטה ב250F - קאוואסאקי לקחו את הכתר השנה, ובשנה הבאה מן הסתם סוזוקי יקחו עם הRMZ אלומיניום. KTM עדיין יישארו מאחור, בגלל תותבות הWP שלהם...
 
למעלה