לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן
1539015,390 עוקבים אודות עסקים

פורום אופנועי שטח

ברוכים הרוכבים אל שטח המחייה האמיתי של המחוגבים,האצילים והחצילים,האפלים והידועים. 363 מזמין את כל שואבי האבק באשר הם,רוכבי אינדורו,מוטוקרוסרים,לוחכי שבילים או סתם פוזלים בתוגה לעבר השטח,אלה שחושבים שהם...ואלה שבאמת מחגבים להם בשטח כפולי או מרובעי הפעימות,הכנסו לחוות את ההווי היומיומי של רוכבי השטח בארץ (ובחו"ל..),להחליף חוויות ודעות,לחשוף ולשתף רעיונות חדשים מידע עדכני ועוד..... בואו ותהנו מחוויה יחודית ומיוחדת שמשלבת אופנוענות מא' עד ת', אחוות רוכבים,פעילות ספורטיבית,והנאה מהטבע,ענף שאין דומה לו הן בחוויה והן בתחושות ועוד לא הזכרנו את האדרנלין הממכר!!! רעיון הפורום נהגה ע"י יקירי הענף ומנהליו הראשונים חליל אבד רבו(הערבי) וירחמיאל קולרגול (אצילי יער שרווד המיתולוגי) כמקימי פולגז וממשיכי הדרך ב363,ועל כך נתונה להם תודתינו. את מקומם תפסו בשלהי 2004 גז ונעלם וMEXMEX חברנו במקסיקו שאליהם מצטרף בשלב מאוחר יותר אניגו החמוש בדו"ש. עם פרישת המקסיקני תפס את מקומו הנשמה הצהובה שכיהן בתפקיד מספר שנים מכובד. את גז ונעלם החליף ,שכנו YOE66 שביחד עם הנשמה  הצהובה תפסו אחריות על אחת הגזרות החמות באזורינו. עם פרישתם לנושאי החיים המרתקים האחרים,לא שכחו כמובן את עולם השטח. את מקומם תפס המחשמל 64. תודות גדולות לדורות. "אם תיכנס ותשתלב...תוכל גם אתה להיות....רוכב.."

הנהלת הפורום:

אודות הפורום אופנועי שטח

ברוכים הרוכבים אל שטח המחייה האמיתי של המחוגבים,האצילים והחצילים,האפלים והידועים. 363 מזמין את כל שואבי האבק באשר הם,רוכבי אינדורו,מוטוקרוסרים,לוחכי שבילים או סתם פוזלים בתוגה לעבר השטח,אלה שחושבים שהם...ואלה שבאמת מחגבים להם בשטח כפולי או מרובעי הפעימות,הכנסו לחוות את ההווי היומיומי של רוכבי השטח בארץ (ובחו"ל..),להחליף חוויות ודעות,לחשוף ולשתף רעיונות חדשים מידע עדכני ועוד..... בואו ותהנו מחוויה יחודית ומיוחדת שמשלבת אופנוענות מא' עד ת', אחוות רוכבים,פעילות ספורטיבית,והנאה מהטבע,ענף שאין דומה לו הן בחוויה והן בתחושות ועוד לא הזכרנו את האדרנלין הממכר!!! רעיון הפורום נהגה ע"י יקירי הענף ומנהליו הראשונים חליל אבד רבו(הערבי) וירחמיאל קולרגול (אצילי יער שרווד המיתולוגי) כמקימי פולגז וממשיכי הדרך ב363,ועל כך נתונה להם תודתינו. את מקומם תפסו בשלהי 2004 גז ונעלם וMEXMEX חברנו במקסיקו שאליהם מצטרף בשלב מאוחר יותר אניגו החמוש בדו"ש. עם פרישת המקסיקני תפס את מקומו הנשמה הצהובה שכיהן בתפקיד מספר שנים מכובד. את גז ונעלם החליף ,שכנו YOE66 שביחד עם הנשמה  הצהובה תפסו אחריות על אחת הגזרות החמות באזורינו. עם פרישתם לנושאי החיים המרתקים האחרים,לא שכחו כמובן את עולם השטח. את מקומם תפס המחשמל 64. תודות גדולות לדורות. "אם תיכנס ותשתלב...תוכל גם אתה להיות....רוכב.."
x
הודעה מהנהלת הפורום

לצפיה ב-'האגזוז הכפול של CR250F'
האגזוז הכפול של CR250F
<< ההודעה הנוכחית
15/06/2006 | 16:21
72
19
נכון, הוא נראה סקסי. אחלה סקסי שבעולם.
הונדה התפארו בטכנולוגיה מיוחדת של אורכים שונים וקוטר צינורות שונה, כדי להגיע לפתרון המושלם.
הרעיון שעומד מאחרי העניין הוא קבלת יותר הספק ברמת רעש נמוכה יותר. רעיון מעולה לכשעצמו, אם היה עובד...

הרי תסכימו איתי, שאין ספק שלייצר זוג משתיקים עולה יותר ממשתיק בודד, וזה עוד לפני שנכנסה בחשבון בכלל הסעפת המורכבת הרבה יותר, שעשויה מטיטניום יקר ערך...אה, כן...זוג משתיקים גם יהייה כבד יותר מבודד.

בDR האחרון היה מבחן מלא לאגזוזים שונים ומשונים, לCRF250 וגם לקוואסקי שלא אתייחס אליו בנושא הנוכחי.

אם נקרא את נתוני הדיינו ונראה את הגרף (המצורך) שמשווה את האגזוז המקורי של הCRF (כפול הקנים) מול אקרפוביץ' בעל מבנה שגרתי של משתיק בודד, המסקנות די מתבקשות:

1. הונדה עושים אחלה אגזוזים. אקרפוביץ', אחד מהטובים ביותר שיש בשוק, לא מצליח לעשות שום דבר יותר טוב מהמקורי.

2. אקרפוביץ', מוציא גרף הספק / מומנט זהה כמעט לחלוטין למקורי של הונדה, רק שהוא עושה את זה עם משתיק בודד בתצורה מסורתית.

ומה המפתיע ממש בנתונים? רמות הרעש.

הונדה מקורי כפול קנים- 97.6 דציבל
אקרפוביץ' מסורתי משתיק בודד - 94.3 דציבל

ההבדל של 3.3 דציבל הוא ע-נ-ק...וזה מפתיע מאוד, הרי מדובר במשתיק בודד שאמור להיות רועש יותר, לא?

בקיצור, ת'בלבתי מהונדה, למה להשקיע במערכת יקרה כל כך ומסובכת כל כך אם התוצאות מבחינת ביצועים זהות ומבחינת רעש גרועות יותר?

מממממ........


אופנועי שטח >>
לצפיה ב-'תיכף יבוא דנטל ויוכיח לך שלא קראת'
תיכף יבוא דנטל ויוכיח לך שלא קראת
15/06/2006 | 16:31
7
2
נכון את הטבלה, שהבטלה משקרת
שמי שפרסם את זה אנטיהונדה
ושבכלל אין להתווכח עם גדולים ממך
אופנועי שטח >>
לצפיה ב-'דן טל עכשיו עסוק בלהבין'
דן טל עכשיו עסוק בלהבין
15/06/2006 | 16:43
6
2
איך קרה שלנבלת CRF 2006 נעשה קומפוט מהראש והצלינדר אחרי 7 שעות מנוע.
אופנועי שטח >>
לצפיה ב-'אאאה, אני מבין שאתה עוד לא יודע'
אאאה, אני מבין שאתה עוד לא יודע
15/06/2006 | 16:47
2
2
שהתגלה כי מרגל מלוכלך במיוחד מקטמ התפלח לשורות עובדי הונדה
ופגע במתכוון באופנוע המסכן הזה
אופנועי שטח >>
לצפיה ב-'אותו מרגל דפק גם את ימהה'
אותו מרגל דפק גם את ימהה
15/06/2006 | 17:33
1
2
היישר מפולגז

שסתומים זה הכי אחי!
אופנועי שטח >>
כתובות אינטרנט מצורפות:
לצפיה ב-'לא יכול להיות שמנוע הונדה חדש'
לא יכול להיות שמנוע הונדה חדש
15/06/2006 | 19:45
2
יבלע שסתום ומוביל לתוך המנוע וירים ידיים
אני מציע לך ידיד לבדוק שוב שמה שקנית הוא באמת הונדה
ולא קטום בתחפושת.
כידוע הונדה היא יצרנית האופנועים המובילה בעולם ודברים כאלו לא קורים בתוצרתה...
אופנועי שטח >>
לצפיה ב-'הצווחן בשדה השיפון.שוב אתה נשמע'
הצווחן בשדה השיפון.שוב אתה נשמע
15/06/2006 | 21:36
2
2
כמו נערה היסטרית .
לא קומפוט,לא ראש ולא צילינדר.
הCRF450R הוא אופנוע הMX הנמכר ביותר בעולם ,ב-5 השנים האחרונות.
גם בלי לברר בדיוק מה סיבת התקלה,היא כנראה נדירה מאוד.
אחרת הCRF הזה,לא יכול היה להיות רב המכר שהוא.

לך לקנות דיסק של 'להקת בנים' עם חברותך לכיתה-ח'.
אופנועי שטח >>
לצפיה ב-'את הדיסק אקנה עם חברותי לכיתה'
את הדיסק אקנה עם חברותי לכיתה
15/06/2006 | 22:43
2
ביום ראשון.

בימי שישי אין לי זמן למוסכים וחנויות דיסקים.

אופנועי שטח >>
לצפיה ב-'אני חייב לציין...'
אני חייב לציין...
15/06/2006 | 22:56
2
שבאותו הDR, הופיע כתבה על ה450X שלהם שעבר מעל 200 שעות, ופירקו אותו לגורמים כדי לבדוק מה שלומו.

שלומו היה כל כך טוב, שהם הצטערו מייד שבכלל פתחו את המנוע...

M.
אופנועי שטח >>
לצפיה ב-'כי זה מוכר'
כי זה מוכר
15/06/2006 | 16:32
7
2
הרי שחברה ( הונדה במקרה הזה ) בונה אופנוע, היא גם רוצה שהוא ימכר
ומה לעשות יופי ויחודיות מוכר.

גם אם הונדה יכלו לעשות אגזוז אחד שהיה פחות רועש ומוציא אותו הספק
זה לא היה משהו מיוחד כמו ה2 אגזוזים, וזה עובד על הקונים, זה גרם להתלהבות וכולם רצו אופנוע מיוחד כזה.

זה טאקט שיווקי חכם מאוד, והאופנוע מוצלח, והרעש יפה.
ושאני ראיתי אותו במציאות, שמעתי אותו במציאות, התלהבתי מזה.

בגלל זה גם יצרניים משקיעים בעיצוב, ומדבקות וכו' כי אופנוע טוב לא ימכור הרבה אם הוא נראה מכוער ולא מיוחד.
אופנועי שטח >>
לצפיה ב-'אני די מסכים עם הסיבה הזאת...'
אני די מסכים עם הסיבה הזאת...
15/06/2006 | 19:08
2
2
שזאת אותה הסיבה לשילדות האלומיניום (לדעתי).

כולם מתלהבים, המון טררם מסביב, אבל שום יתרון מוכח וממשי, אולי להפך.

הבעייה היא שזה גורר את שאר היצרנים להימשך לאותו הקו, והתוצאה היא עלויות פיתוח ויצור גבוהות יותר.

מי משלם את זה בקצה? אתה ואני. גם המחיר של קניית האופנוע, וגם במחיר של דגמים שמתיישנים במהירות, מאבדים מערכם, ויותר קשה למצוא להם חלפים.

ואחרי זה מעיפים את אפריליה מהAMA בתירוץ עלוב של מניעת עלויות פיתוח גבוהות.

M.
M.
אופנועי שטח >>
לצפיה ב-'אבל אנשים קונים נכון?'
אבל אנשים קונים נכון?
15/06/2006 | 19:15
1
אז מה אכפת להם
גם אם הם משנים שלדות, ומעלים מחירים
הם מוכרים והרבה, אז משתלם להם ליצור הייפ חדש והרוויח עוד כסף.
וזה חכם.

אופנועי שטח >>
לצפיה ב-'בתור מי שנוסע על אחד כזה'
בתור מי שנוסע על אחד כזה
15/06/2006 | 19:39
1
אני קצת מסכים וקצת לא.
תיאוריית שני האגזוזים טוענת לשקט, איזון מבחינת מרכוז משקל וקירוב המשקל קדימה לעומת עוד חצי קילו. בפועל זה בעיקר גימיק אבל כמו שבהונדה עושים דברים טובים אז גם הגימיק הוא טוב. לי לא היה משנה אם זה היה משתיק בודד - לא ביופי ולא בביצועים. אבל מה - רע זה לא - אז שישארו שם.
לגבי שלדות האלומניום - נכון שבהתחלה הם היו קשיחות ולא עבדו טוב. מאז שודרגו שלדות האלומניום, גם של הונדה וגם של הבאים אחריה, והיום הם ברמה טובה. ביצועית אני לא חושב שיש להן יתרון על שלדת ברזל טובה, אבל גם לא נחותות ממנה. היתרון הגדול הוא שהשלדה ניראית חדשה גם אחרי מספר שנים, שלא כמו החלודה שיש על שלדות ברזל אחרי נסיעה ראשונה ושפשוף מגפיים.
תגיד, ה PDS זה לא גימיק?.. (שנכשל?)
אופנועי שטח >>
לצפיה ב-'כ!!!'
כ!!!
15/06/2006 | 19:37
3
כשחברה!
כשאני!
גרררר....

טל
(שנמאס לו מההתעללות בשפה העברית ומכריז מלחמה על מזניחי ה-כ')
אופנועי שטח >>
לצפיה ב-'חשבתי שזה התפקיד של אבשלום קור'
חשבתי שזה התפקיד של אבשלום קור
15/06/2006 | 19:51
1
1
לתקן אנשים בשפה העברית.....
ואני מודע לזה שיש לי קצת בעיות בתחביר
אופנועי שטח >>
לצפיה ב-'עשה משהו בנדון, או לפחות החרש'
עשה משהו בנדון, או לפחות החרש
15/06/2006 | 19:53
1
לצפיה ב-'הוסמכת שביט, הוסמכת'
הוסמכת שביט, הוסמכת
15/06/2006 | 19:53
טול לך אבשלום משלך והבא ברכה לעולם.

בברכה, אבשלום.

אופנועי שטח >>
לצפיה ב-'היה להוסקוורנה TE ב93'. ירדו מזה'
היה להוסקוורנה TE ב93'. ירדו מזה
15/06/2006 | 20:24
7
1
לצפיה ב-'מקס.מלחמתך בהונדה ידועה כבר שנים.'
מקס.מלחמתך בהונדה ידועה כבר שנים.
15/06/2006 | 21:29
6
1
יש משהו בצבע הזה,שמעלה בך את הסעיף וגורם לך לאבד את צלילות מחשבתך.
ככה.
כולל שני האגזוזים,הCRF הוא ה250F הקל ביותר מבין כל ה-Fים משנת 06.
הוא לר שוקל יותר מדגם 05.
הוא שולט בדיאגרמת ה 'טורק' וגם בהספק {יש השגות לגבי המדידה של הKTM במבחן הנ"ל}.
חלוקת משקל טובה יותר,כולל מירכוז משקל והוא גם השקט יותר.
כל הנתונים האלו,נכונים לשנתו הראשונה.התחלת הפיתוח.
אז מה הבעיה שלך?
שאקרופוביץ' מצליחים להיות יותר שקטים מזוג המקוריים?
הונדה הציבו לעצמם לעמוד בתקנות הרעש העתידיות ללא פגיעה במשקל ובביצועי המנוע.
הם הצליחו במכה הראשונה.
מה אתה רוצה עכשיו?
תציב להם 93 DB ואני מבטיח לך שגם בזה הם יעמדו,כשכל השאר עדיין יחפשו.
אחר-כך,כולם יבואו להעתיק.
במה עוד אפשר לעזור לך?
אופנועי שטח >>
לצפיה ב-'דן, אחרי שיחה עם בעל CRF חדש'
דן, אחרי שיחה עם בעל CRF חדש
15/06/2006 | 22:21
3
2
הבנתי שלCRF מנוע שמתאים יותר לאנדורו מאשר למוטוקרוס.
מעולה למטה ובאמצע, קצת מאוד למעלה.
הוא כל כך טוב לאנדורו, כך שמנוע ה2006 נלקח כמו שהוא להיות מנוע הX ב2007.
לגבי שני האגזוזים - בכל המבחנים בDB וDR יוצא ששני האגזוזים באותה רמת רעש של דגם 2005.
ולגבי השליטה ב250F - קאוואסאקי לקחו את הכתר השנה, ובשנה הבאה מן הסתם סוזוקי יקחו עם הRMZ אלומיניום.
KTM עדיין יישארו מאחור, בגלל תותבות הWP שלהם...
אופנועי שטח >>
לצפיה ב-'לא לפי ההתרשמות שלי מהכלי'
לא לפי ההתרשמות שלי מהכלי
15/06/2006 | 23:26
2
1
לכלי אופי של דו פעימתי, חזק מאוד למעלה, בעל מכת כוח מטורפת באמצע-למעלה, ובעל קלאץ' לא מרחם בעליל על רוכבי סטילס (עשה לי צרות ברכיבת סלעים עם חן (RAZC))
בהחלט לא אופנוע אידיאלי לאנדורו.

חוץ מהמתלים... אחחח, המתלים מגהצים כל מכשול בכל מהירות שתבחר, בהחלט אופנוע שמתגמל את הרוכב שלו בגדול.
אופנועי שטח >>
לצפיה ב-'יש לי הרגשה'
יש לי הרגשה
15/06/2006 | 23:59
1
2
שאתה מדבר על ה-450, בעוד מקסמקס מתייחס ל-250.
אופנועי שטח >>
לצפיה ב-'צודק!'
צודק!
16/06/2006 | 00:24
1
טעות שלי.
אופנועי שטח >>
לצפיה ב-'אין שום השגות.'
אין שום השגות.
15/06/2006 | 23:01
1
1
ההשגות היחידות שהעלו תהיות היו לגבי הגרף הנמוך של הקטום שלא תאם מדידות אוביקטיביות אחרות שנעשו לאותם האופנועים.

מה מציק לי? הכיס דן, הכיס...

כי את התשלום על אופנת שלדות האלומיניום ועל אופנת האגזוזים הכפולים אני משלם.

סיבה מספיק טובה?

אם יש משהו שמגעיל אותי, זאת הרדיפה האמריקאית אחרי ה"בלינג" במחירים מטורפים. פשוט להפוך אופנועים מדליקים מכל צבע ומין ל"ערסמוביל".

M.
אופנועי שטח >>
לצפיה ב-''
16/06/2006 | 09:24
לצפיה ב-'ועוד שני דברים מקס.תבדוק מי מפרסם'
ועוד שני דברים מקס.תבדוק מי מפרסם
15/06/2006 | 21:56
15
2
את הדיאגרמה הזו,{השם מופיע בצידה השמאלי העליון והוא מזכיר משום מה את השם 'אקרופוביץ'}.
ודבר שני ,עדיין המערכת הכפולה המקורית,נותנת עוד כ-2 סוסונים ומאפשרת משיכה של עוד כמעט  2000 סל"ד {ולא על חשבון מומנט},שזה לפעמים אפילו חסכון בהעברת הילוך.
אופנועי שטח >>
לצפיה ב-'לי זה דווקא נראה יותר כמו'
לי זה דווקא נראה יותר כמו
15/06/2006 | 22:34
2
1
כותרת של הדיאגרמה. לפי מה שהבנתי מהמקסיקני, זה פורסם ב-DR במסגרת מבחן אגזוזים. הגיוני שלכל גרף תהיה כותרת שמציינת על איזה אגזוז מדובר, לא?
וחוץ מזה, איפה ראית "עוד שני סוסונים"? לפי הגרף, דווקא לאקרפוביץ' יש יתרון (זניח, אמנם) בהספק המירבי. ולגבי יכולת המשיכה, ההבדל לפי הגרף הוא 1000 סל"ד, לא 2000, ומתקבל בשלב בו המומנט כבר יורד באופן משמעותי. ובכלל, נראה שאת המדידה של האקרפוביץ' פשוט הפסיקו, זה לא שיש שם ירידה פתאומית...

טל
אופנועי שטח >>
לצפיה ב-'מילה במילה. אין מה להוסיף.'
מילה במילה. אין מה להוסיף.
15/06/2006 | 22:54
1
לצפיה ב-'במקרה יש לי גם את הגליון'
במקרה יש לי גם את הגליון
15/06/2006 | 23:30
1
אשמח לפרסם את הכתבה המלאה בכל מקום שיראה לכם נאות.
אופנועי שטח >>
לצפיה ב-'הרמת להנחתה, מצטער...'
הרמת להנחתה, מצטער...
16/06/2006 | 01:05
11
3
"שזה לפעמים אפילו חסכון בהעברת הילוך"

אולי כדאי באמת לחסוך בהחלפות הילוכים לאור מכתבו של הקורא הזה (נלקח מאותו הDR).

אופנועי שטח >>
לצפיה ב-'תפסיק להמציא שטויות ולסרוק כל מיני'
תפסיק להמציא שטויות ולסרוק כל מיני
16/06/2006 | 07:39
9
2
דברים לא נכונים ובלתי אפשריים.

זה מפליא אותי שאתה בכל מעז להעלות מחשבה אנטי הונדאית ולפקפק באיכות החומרים שלהם.

במידה וזה היה נכון הם היו מיצרים כבר מזמן גלגלי שיניים חזקים יותר ומבצעים ריקול בדיוק כפי ש-YAMAHA עשו.

המלחמה (עובדות) שלך כנגד היצרן ממש אינה מוצדקת.


ואולי כן...
אופנועי שטח >>
לצפיה ב-'אדם ששכל בראשו,יודע שהכל ענין של'
אדם ששכל בראשו,יודע שהכל ענין של
16/06/2006 | 12:18
8
3
סטטיסטיקה.
דרך אגב,כל הסיפור,זה  60CC של שמן והקפדה יתרה על מפלס נכון.
אז למאותגרים יש פתרון.
למלא עד גובה בורג המפלס,לסגור את הבורג ולהוסיף  60CC.
התקלה לא הופיע באופנועים בהם נשמר מפלס השמן המדויק.
לכן זה לא הפך למגפה ולא מצדיק 'ריקול',או שינוי בגיר.
אופנועי שטח >>
לצפיה ב-'או אלוקים למה לבלבל אותנו עם עובדות'
או אלוקים למה לבלבל אותנו עם עובדות
16/06/2006 | 14:55
2
2
לצפיה ב-'או יו66,למה לא להגיב לענין'
או יו66,למה לא להגיב לענין
16/06/2006 | 15:01
1
2
לצפיה ב-'אם אגיב לעניין למי תקרא זב חוטם?'
אם אגיב לעניין למי תקרא זב חוטם?
16/06/2006 | 15:22
2
לא שראיתי תגובה רצינית שלך לנושא
להגיד כל מני דברים המטילים דופי בטבלא זה לא רציני
להגיד שבדרך כלל זה לא קורה זה גם לא רציני
מלבד זאת אני מנצל את ההזדמנות לשבח אותך על העזרה שלך לבחור במקרה הזה!
אופנועי שטח >>
לצפיה ב-'כזה דבר על 60CC???'
כזה דבר על 60CC???
16/06/2006 | 15:30
2
1
בנאדם, 60CC זו כוסית טקילה ביום טוב
זה כשל תכנוני א א
זה הטולרנס? להגיד שהבעלים התרשל ומילא 60CC פחות?

אופנועי שטח >>
לצפיה ב-'גם אם מקס לא מרביץ כוסית טקילה'
גם אם מקס לא מרביץ כוסית טקילה
16/06/2006 | 15:46
1
הוא לא מתפקד
ואני לא שומע אף אחד טוען שזה כשל תכנוני
אופנועי שטח >>
לצפיה ב-'זה כשל תכנוני???'
זה כשל תכנוני???
16/06/2006 | 16:19
1
הכשל האמיתי זה שההמלצה היא למלא 60 סמ"ק מעל בורג בדיקת גובה השמן.
60 סמ"ק יותר ממה שהספר מראה...

M.
אופנועי שטח >>
לצפיה ב-'אדם ששכל בראשו עושה מה שהספר'
אדם ששכל בראשו עושה מה שהספר
16/06/2006 | 16:46
1
אומר, לא?

פתח בורג גובה שמן, מלא שמן עד שיצוא מהבורג, סגור הכל ושלום על ישראל...

לא כתוב "אחרי שסגרת את בורג גובה השמן, הוסף 60 סמ"ק אחרת יתפס לך הגיר"...

M.
אופנועי שטח >>
לצפיה ב-'תאמר לי בבקשה ה-60cc זה שלך או של'
תאמר לי בבקשה ה-60cc זה שלך או של
16/06/2006 | 17:55
1
הונדה?

האם הונדה טרחו להודיע לכל בעלי האופנועים שיש למלא 60cc נוספים?

האם הם הצהירו על כך בגלוי במקום כלשהו כדי למנוע את הכשל שנוצר כתוצאה ממפלס שמן גיר נמוך?

על מה אתה מדבר בדיוק,מהיכן הנתונים האלה?

אדם ששכל בראשו דבק להוראות היצרן,כי היצרן יודע(אמור לדעת בכל אופן).

משום מה כל מה שנוגע להונדה נלקח על ידך אישית ואתה מוכן להגן על כך עד כדי חרוף נפשך כאילו הפגיעה היא אישית בך.

הונדה עושים אופנועים טובים ואפילו טובים מאוד.

אך אל תשכח ,גם הם טועים לפעמים והגדולה היא להודות ולתקן ולא להסתתר מאחורי תירוצים.

מעבר לכך אתה אדם שאני מכיר אישית ומכבד, ולכן משתדל לענות לך עם איפוק מסויים.

אל תפנה/תגיב אלי יותר בטון מתנשא ומזלזל מפני שלהבא זה יחזור אלייך בדיוק באותו המטבע.

אופנועי שטח >>
לצפיה ב-'חפיף , פחות הילוך העיקר ההונדה'
חפיף , פחות הילוך העיקר ההונדה
16/06/2006 | 17:31
לצפיה ב-'ישנה שמועה שאומרת'
ישנה שמועה שאומרת
15/06/2006 | 22:03
11
1
שהונדה עשתה את הצעד הזה ע"מ להוציא פטנט על שני האגזוזים.
כמו עם צינור הבלם הקידמי...
וכשבאמת הAMA (מסיבות לא ממש ברורות) יגבילו את הרעש או WHAT EVER אז להונדה יהיה יתרון עד שיותר להשתמש "בפטנט" הזה.

בכלל הונדה טענו שבעקבות שני האגזוזים מאחור נוצר איזון אופטימלי...
ונכון שכל רוכבי המבחן שרכבו על הכלי לא הבינו על איזה איזון הונדה מדברת...
אופנועי שטח >>
לצפיה ב-'פטנט על שני אגזוזים??'
פטנט על שני אגזוזים??
16/06/2006 | 18:12
10
1
ומה יגידו הוסקוורנה? שלא לדבר על החבר 45?
נו באמת.

טל
אופנועי שטח >>
לצפיה ב-'החבר 45 עבר לבודדת'
החבר 45 עבר לבודדת
16/06/2006 | 18:33
7
1
לצפיה ב-'KTM620.לא פניתי אליך אישית בשום'
KTM620.לא פניתי אליך אישית בשום
16/06/2006 | 20:03
6
2
שלב בשרשור.
אם בחרת לקבל תגובה שלי באופן אישי,עשית זאת על אחריותך בלבד.
2-רוב המגיבים- קחו נשימה נוספת.
אם תקראו טוב את השרשור,תשימו לב שמי שלוקח את הענין באופן אישי ומגיב מהרגש,זה אתם.
התשובות שאני משיב,הן טכניות לחלוטין.
אנסה לנסח תגובה מסודרת.
האופנוע הנ"ל,רגיש למפלס שמן הגיר.זה כשלעצמו,לא מוגדר תחת ההגדרה 'תקלה' ובטח לא סיבה ל'ריקול'.
הענין דורש מבעל האופנוע,תשומת לב נוספת.
רכיבה עם מפלס שמן נכון{גובה בורג המדידה},לא גורמת לתקלה.
הבעיה מתחילה  בכך שאין 'רזרוות' שמן.
כך שרוכב שלא מקפיד על מפלס נכון במשך זמן רב,גורם לבלאי המדובר.
לרוכבים 'מזניחים' או ה'לא מקפידים',מומלץ למלאות כמות שמן נוספת וע"י כך לצלוח את פרק הזמן שבין ההחלפות ללא צורך במילוי נוסף.
ההמלצה הזו הומלצה ע"י 'פרסישן קונספט',שהם החברה המריצה את אופנועי 'הונדה' במרוצי המדבר בארה"ב.
כלומר.
מי שנכנס רגע לראש היפני יבין ,שמבחינת היצרן{הונדה},אין מצב בו רוכב  מפעיל את אופנועו עם מפלס שמן נמוך מהמומלץ על-ידו{היצרן}.לכן התקלה ,מבחינתו{היצרן},אינה קיימת.
אם בנוסף לכך,כמות האופנועים התקולים,אינה מגיעה למספר מסוים{אותו היצרן החליט על סמך נתונים שאינם בידי,או בידכם},אזי אין סיבה להכריז על 'ריקול'.
הנושא נדון בעבר באחד מהמגזינים וצוין באופן מפורש{ע"י העיתונאי שחקר בנושא},שעל פי הידוע להם מהתמצאותם בשוק, התופעה המדוברת,אינה בגדר 'בעיה גורפת'.
בנוסף.
הונדה לא יצרה מעולם אופנועים לנישה הזו.
זה הליין הראשון והנסיון כולל ה'פיד בק' מהקהל,מצטבר ויצטבר.
זאת לעומת יצרן כמו KTM או הסקוורנה  שיש להם נסיון של עשרות שנים בנישה הזו.
ואפילו מול יצרן כמו ימהה שמתמצא בשוק הנ"ל כבר כ-20 שנה.
לדעתי וגם לדעת עיתונאים רבים בכל המגזינים,סדרת ה-X של הונדה מוצלחת מאוד ואפילו מרשימה ביותר ביכולת לפגוע 'בול' במרכז המטרה ,בנסיון ראשון.
ניתן לראות בברור 'לקיחה אישית'  של אנשים מסוימים את ההצלחה הזו של הונדה בנישה החדשה לה.
כרגע,גם ה-250 וגם ה-450 -X נוגשים חזק במכירות של שאר היצרנים וכובשים לעצמם שם  ומקום.
עיתונאים מסוימים ציינו אפילו,ש"הם לא היו מצפים לפחות מהונדה".

אופנועי שטח >>
לצפיה ב-'נניח לרגע בצד את עניין האישי או לא'
נניח לרגע בצד את עניין האישי או לא
16/06/2006 | 21:49
5
1
אישי למרות ששרשרת ישירות לתגובה שלי.

מהיכן הבטחון שבעלי האופנועים רכבו עם מפלס שמן נמוך מהנדרש אם היצרן לא טרח לבדוק את האופנוע המדובר ופשוט בחר שלא להגיב.

האם יתכן שאין מרווח בטחון כלשהו של מינימום,מקסימום בגובה מפלס השמן?

עם כל הכבוד ל-"פרסישן קונספט" הם עדיין לא גוף רשמי שווה ערך ליצרן שצריכים להיצמד להמלצותיו.

המלצה/דרישה מסוג זה צריכה להגיע ישירות מהיצרן במידה וידוע על רגישות כזו או אחרת באחת ממערכות האופנוע.

ונניח לרגע שעניין ה-60cc נכון והיצרן מודע לכך ,הרי הוא לא יצהיר ויפרסם זאת עכשיו, אחרי שהדגם כבר קיים בכמויות לא מבוטלות מפני שיגיעו כל בעלי האופנועים שסבלו מכשל זה בעבר טרם הפרסום וידרשו את כספם עבור הוצאות התיקון בעקבות הכשל, ובצדק.
הוצאה כספית לא מבוטלת לחברה ופגיעה קשה באמון הלקוחות.

האם רכיבה לאורך זמן בשיפועי צד או במעלה ההר צריכה להרתיע בעלי CRF ?

הטענה היא שפשוט לא מגיע שמן לאזור העליון של הגיר גם כאשר המפלס "נכון", אז הנכון הופך בעצם ללא נכון.

אי המצאות חלקים נדרשים במלאי לתיקון אותו הכשל מצביעה על ביקוש רב לאותם החלקים, שזה לכשעצמו צריך להדליק נורה אדומה אצל היצרן.

מחסור בחלקים=דרישה.
דרישה לאותם החלקים=כשל ואפשרות לקריאת ריקול.
משוואה מאוד פשוטה.

מדוע בדופי"ם של KTM גם אחרי רכיבה ממושכת עם כמות של 350cc שמן גיר ואף פחות, במקום 700-800cc מכיוון שמחזיר השמן של הקראנק נפרץ ובעל האופנוע שם לב לחוסר השמן רק בזמן החלפת השמן, ועדיין הגיר לא מחזיר את נשמתו לבורא עולם?

אולי איכות חומרים זו התשובה?

כנראה שבמקרה המדובר הונדה פשוט הגיעו לנקודת האל חזור מבחינתם ומעדיפים להתעלם או לתרץ ללקוחותיהם על פני לקיחת אחריות מלאה בעניין.

בעניין הסטטיסטיקה אתה צודק לגמרי.
אך אל תשכח פרט מאוד חשוב בעניין.
כדי להיות חלק מסטטיסטיקה למטרת ריקול או כל דבר אחר אתה צריך להיות קודם כל חלק ממנה.
ואם אתה לא רשום ולא מדווח ,או שהחליטו שהכשל באשמתך אז אתה פשוט לא חלק ממנה,ומכאן הדרך מאוד נוחה וקלה להתנער ולהמשיך הלאה ע"י הצגת רישומים כוזבים שאצלינו העסקים כרגיל.

הייה בטוח שהמקרה כפי שתואר ב-DR לא נכנס לסטטיסטיקה ועוד רבים כדוגמתו.

אופנועי הונדה טובים,נוחים,אמינים,ובהחלט ניתן לומר שגם נראים טוב, אך לא מושלמים.









אופנועי שטח >>
לצפיה ב-'אתה יודע מה אני לא מבין?'
אתה יודע מה אני לא מבין?
16/06/2006 | 22:28
4
1
2 נקודות...

הראשונה - כולה מדובר במכסה, אותו המכסה בו נמצא הבורג הסורר במיקום נמוך מדי.
מה הבעייה היתה להוציא מכסה חדש (בטח שבטח אחרי שנת הדגם הראשונה בה התעוררה הבעייה) עם מיקום בורג "נכון" יותר?

השנייה - על איזה איבוד שמן דן מדבר לא הבנתי...הרי מדובר בשמן גיר בכלל, שבמנועים האלו הוא בנפרד משמן המנוע.



M.
אופנועי שטח >>
לצפיה ב-'אתה צודק לגמרי אך עדיין זה מהווה'
אתה צודק לגמרי אך עדיין זה מהווה
16/06/2006 | 22:46
3
2
בעיה עבור החברה.
מכסה חדש (כלומר כמות שמן גדולה יותר) עם אותו המנוע ללא שינויים משמעותיים שווה ערך להודאה חד משמעית בכשל תכנוני של היצרן בשנת דגם קודמת.

התוצאה לכך היא נהירה רבתית של לקוחות מודל 2005 בכל העולם אשר חוו כבר את הסימפטום על בשרם, ליצרן/מפיץ להחזר כספי ופיצוי עבור התיקון.
שלא נדבר כבר על מקרים, באם קרו בזמן רכיבה בכביש הציבורי וחיי אדם קופחו כתוצאה מכך.
מדובר כאן על לא מעט כסף ובעיקר פגיעה בתדמית ויוקרת החברה.

לגבי שמן הגיר אולי התכוון דרך הנשם או מחזירי שמן שנפרצו, אך על כך אני חושב שמוטב כי דן יענה.
אופנועי שטח >>
לצפיה ב-'פעם שנייה שלהם...'
פעם שנייה שלהם...
16/06/2006 | 23:00
2
אם אני לא טועה, זה היה בדגמים המאוחרים של שנות התשעים או המוקדמים של שנות האלפיים.
הכלוב שעליו יושב פילטר האויר כמו גם פילטר האויר עצמו, היו מתוכננים בצורה לקויה, מה שגרם מצד אחד להריסת מנועים עקב חדירת אבק וחול, ומצש שני לPC לעשות ים כסף על כלובים מיוחדים שפתרו את הבעייה.

גם אז לקח להם שנתיים שלוש להיפטר מהבעייה בדמות כלוב מתוכנן מחדש...ללא שום הודאה בכלל כי היתה תקלה.

M.
אופנועי שטח >>
לצפיה ב-'פעם שלישית שלהם :'
פעם שלישית שלהם :
17/06/2006 | 10:00
1
ב XR600 היתה תופעה של יניקת פרפר המשנק (צ'וק) אל תןך תא השריפה, דרך שסתום היניקה, כמובן,לאחר שהלה, שהיה עשוי יציקת אלומיניום, היה נשבר.הכשל היה בתכנון הפרפר והנזק שנגרם כתוצאה מכך היה גדול.
גם אני חוויתי את התופעה הזו עם ה XR שלי כהוא היה בן פחות משנה.  פניתי למנהל השרות של היבואן והוא התנער מן הענין בגסות רוח:"עברו שלושת חודשי האחריות.שלום"
גם מיסבי ההיגוי באותו דגם היו הולכים תוך זמן קצר, מכיוון שהאופנוע היה מגיע (חדש) עם שכבת גריז כ"כ דקה על המיסבים, שהם היו מתיבשים ונהרסים. כזכור, שמן המנוע נמצא שם בתוך השלדה וגורם לחימום ראש ההיגוי וגו'. מיותר לציין שלא היתה כל הודאה מטעם היצרן בעניין הכשלים האלה.
המשותף לשתי הדוגמאות הנ"ל הוא שניתן היה למנוע בקלות את התקלות הללו, עם היצרן היה מגלה מעט רצון לעשות זאת.  אגב, את שתיהן פתרתי בעצמי בהשקעה של שעתיים עבודה: בניתי פרפר משנק מפחית נחושת, ואת מיסבי ההיגוי החדשים שהתקנתי גירזתי בנדיבות. זהו.   כאילו....דה?.. אונדה?...
חוצמזה, אכן יוצא להם מידי פעם אופנוע מוצלח.
אופנועי שטח >>
לצפיה ב-'אבשלום, אני מתנצל'
אבשלום, אני מתנצל
17/06/2006 | 10:02
עם=אם, כמובן. חרא הגהה...
אופנועי שטח >>
לצפיה ב-'דווקא יש אמת בדבר...'
דווקא יש אמת בדבר...
16/06/2006 | 19:01
(כמה שאני יודע, בעירבון מוגבל).

הונדה הוציאו איזשהו פטנט, טפשי לא פחות מהפטנט שהם הוציאו על הולכת צינור הבלם הקדמי. הפטנט הוא על אורך ועובי צינורות משתנה, או משהו כזה..

שוב, בעירבון מוגבל.

M.
אופנועי שטח >>
לצפיה ב-'החבר 45 מעולם לא השתמש בשני'
החבר 45 מעולם לא השתמש בשני
18/06/2006 | 17:51
2
משתיקים, אלא בשני "דברים אחרים" שאופן פעולתם שונה.

אופנועי שטח >>
לצפיה ב-'הצחקתם את המריצה!!!!!'
הצחקתם את המריצה!!!!!
17/06/2006 | 10:06
המריצות זה כל העולם רואה אותן ,זה משהו המריצות.
אופנוע חחחחיייייייייייייייייייייייייייייייייייהההההההההההההההההה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אופנועי שטח >>
לצפיה ב-'טוב נו, אני רואה שצריך להשתלט פה'
טוב נו, אני רואה שצריך להשתלט פה
17/06/2006 | 18:23
על כל ילדי הדיטי, האבשלומים, הדנטלשביטים, זבי החוטם, המקסיקנים וצובעי האגזוזנים (שלא לדבר על און שכבר שלושה ימים ברצף לא תקע איזו אמרה גסה שהרגיזה חצי פורום והפילה מצחוק את החצי השני מלווה בתמונה מתאימה למי שאין לו כח לקרוא)

אז תיזהרו! מעכשיו אני פה
אופנועי שטח >>
לצפיה ב-'מזייפים ולא יורים לכיוונים נכונים.'
מזייפים ולא יורים לכיוונים נכונים.
17/06/2006 | 21:29
12
1
אני יכול להוסיף ולספר לכם על מותחן טימינג כושל בCX500 בשנים 79\80.
או גלגשי"ם טימינג בסדרות הראשונות של מנועי הVF.
אלו ועוד זכו ל'ריקול ' רישמי ועוד איך מ'הונדה'.
זה לא הפריע לCX,ל VF שהפך לVFR,לXR600 ועכשיו לCRF,להיות לאופנועים בעלי משמעות בהיסטוריה ובעתיד של האופנוענות,תוך כדי רכישת קהל מעריצים,רוכשים ולהפוך את הונדה למה שהיא.
כנראה שאתם מפספסים דבר או שניים.
אופנועי שטח >>
לצפיה ב-'איזה משמעות בהסטוריה'
איזה משמעות בהסטוריה
17/06/2006 | 21:46
11
בדיוק?
אם נהיה כנים אז דווקא לימאהה היו את רוב הפיתוחים בעלי המשמעות הגדולה...
שילדת אלומניום ממש לא בעלת משמעות גדולה,כי אם כן אשמח לדעת על יתרונתיה.
ולא אני לא גרופי של ימאהה...
אופנועי שטח >>
לצפיה ב-'עמיתקס.אינך יודע מספיק הסטוריה.'
עמיתקס.אינך יודע מספיק הסטוריה.
17/06/2006 | 22:03
5
ולא רק זאת,אתה מסתכל על הענין הזה דרך עדשה מקומית מאוד.
ישראלי שהתפתח מוטורית בישראל של שנות ה-80,מבחינתו DR600 זה אופנוע השטח הטוב ביותר והX250 המקצועי ביותר.
וכן הלאה והלאה.
מי שחי את ההויה הכלל עולמית,בעיקר האמריקאית,יודע שסדרת ה'אינטרספטור' {אופנועי ספורט של הונדה ,מבוססי מנוע V4},היו נותני הטון אצל רוכשי האופנועים.
את האימפקט של הCX500,קשה יהיה להסביר למי שגדל על TSX50.
אפשר רק לתת חריץ צר להצצה.
תבדוק בבקשה,כמה CX500 יובאו לארץ בימי טרום איסור היבוא האישי{79 עד 82\3}
תבדוק לעומתם,כמה 500ים אחרים יובאו בשנים ההם.
הXR600'להרחיב לגביו.
והVFR750 זה אופנוע חלום של כל יצרן שהרבה נכתב עליו כבר כ"אופנוע שרק הונדה יודעת ליצר".
אבל זה לא הענין ולא הכיוון.
לצערי אני נמשך בלשוני.
על פי הכרותי השטחית את דמויות הפורום,נראה לי שרק טל שביט יכול לתת פרספקטיבה לכיוון הזה.
עמיתקס,אתה פשוט צעיר מדי.
אבל לא נורא.
בטח תחיה אחרי.
אופנועי שטח >>
לצפיה ב-'אוקי זכותך לחשוב כרצונך'
אוקי זכותך לחשוב כרצונך
17/06/2006 | 23:51
4
אבל רק לשם הבהרה איני מבסס את דבריי על שנעשה פה בארץ,אני וכל אחד יכול לקרוא על הסטוריית אופנועי השטח והאופנועים בכלל בדיוק כמו שאתה עשית כשהיית ילד\נער(אומנם אז זה היה החדשות אבל אין הבדל מבחינתי),אז אם לא חייתי ופנטזתי על CX 500 זה לא אומר שאיני יכול להחליט מי הוא שנתן את הטון.
מצטער אני לא מרחיב את אופקיי לאופנועיי הכביש ואני מתמקד בעיקר בתחום השטח.
מה שאותי מעניין הוא כייצד הושפע עיצוב וטכנולוגיית אופנועי השטח ומי גרם לכך.

בכל אופן אני מעריך את כל יצרני האופנועיים על כל הישג והשיג
אך הונדה לא עשתה זאת לבד(אוקי הם שיחקו אותה עם מעבר צינורית ברקס קצרצר וכולם נשארו המומים כייצד לא חשבו על כך קודם) וישנם יצרנים נוספים שמבחנתי בעלי משמעות גדולה יותר מהונדה.
אגב מספרי מכירה ודברים בסגנון(+מספר רוכבי הונדה שסיימו מירוץ לדוג')לא ישנו דבר זאת כי פה נכנס כבר אפקט הגודל פרסום ומימון,ואת זה להונדה יש ללא ספק.



אופנועי שטח >>
לצפיה ב-'עמית "הגודל,הפרסום והמימון" ממה?'
עמית "הגודל,הפרסום והמימון" ממה?
18/06/2006 | 00:48
3
אולי כן כדאי לך קצת להרחיב אופקים אפילו למרוצי הפורמולה של המכוניות בשנות ה-60 כדי להבין למה הונדה ואיך הם התחילו.
תקרא קצת על יצור האופנועים שלהם בשנות ה-60.איזה מטרות הציבו לעצמם ואיזה עולם פעלו.
הCX500 לא נקבע על ידי כאופנוע נותן טון באספקטים הרלוונטים.
קהל הרוכשים והרוכבים של אותן שנים קבע.
זה לא ענין של דעה.
שוב עמית,צר לי.אך אופקך זקוקים להרחבה כדי להמשיך דיון בענין.
יש קשר ישיר בין שטח ,כביש ומכוניות. בעיקר בהונדה.אולי אפילו רק בהונדה.
דרך אגב,את עני פקח בחור ישראלי שהיה בעל מוסך אופנועים בלוס-אנג'לס במהלך שנות ה-80.
אני הייתי אז בעליו הגאה של GSX1100.
וחייתי בישראל שכל הווית העולם הדו-גלגלי בה הסתכם ברחוב הסדנה ובדינמית.
כלומר סוזוקי וקצת קג'יבה אלאזורה.
ואז חוזר מישהו מארה"ב ומספר לך,שיש הונדה וכל השאר.
ושה'אינטרספטור' על כל דגמיו,זה האופנוע הכי מדהים שאפשר לרכב עליו וכל האמרקאים קונים אותו.
או שאם תרצה דוגמה ישנה יותר .
בתקופת היבוא האישי,{ימי טרום סוזוקי}הרוב הגדול של הישראלים {וכל חברי המבוגרים},חזרו מחו"ל עם האופנועים שנחשבו לטובים ביותר.
לרוב זה היה הונדה וקצת קוואסאקי.
אבל שוב אני נמשך בשלוני וזה לא תורם מאום לשרשור.
אופנועי שטח >>
לצפיה ב-'בלי להכנס לעצם הדיון...'
בלי להכנס לעצם הדיון...
18/06/2006 | 10:24
2
(הנושא "מי חידש יותר" מצריך כתבה ארוכה מאד), עצם העובדה שיצרן מסויים גדול במיוחד ובעל יכולת כלכלית לא הופכת אותו אוטומטית לחדשני, מתקדם או אחראי לפריצת דרך. כדוגמה עכשווית ראה איפה יונדאי בעולם כיום. שלושת יצרני הרכב הגדולים בעולם הם ג'נרל מוטורס, פורד וטויוטה, שלושתם בזכות דגמים עממיים ועם מעט מאד חדשנות וקדמה טכנולוגית ברזומה.

טל
אופנועי שטח >>
לצפיה ב-'טל,ודאי שלא.אבל אם ליצרן היצרן'
טל,ודאי שלא.אבל אם ליצרן היצרן
18/06/2006 | 13:19
1
הלכאורה 'גדול ' יותר,יש ברזומה כמה וכמה יצירות מוטוריות שמזמן נכנסו ל'הול אוף פיים',{בכל קטגוריה} ואותו יצרן 'גדול',יכול לרשום על שמו כמה וכמה רבי מכר ספורטיבים ,כנראה שכספו ויכולתו המוגדלים,מגיעים בזכות היותו מצטיין ולאו דווקא,או לא רק בגלל  כמויות.
עכשיו,אם אותו יצרן הנ"ל,משקיע בחזרה את כספו כדי להמשיך להצטיין,אני מסיר בפניו את הכובע ופותח עבורו את דלתות ליבי.{מה שקשה מאוד לעשות עבור בני אדם}.
אופנועי שטח >>
לצפיה ב-'הפוך דן, הפוך...'
הפוך דן, הפוך...
18/06/2006 | 21:49
אם יש יצרן קטן (וכמה כאלו עולים בראשי), שיצירותיהם נכנסים לאותו היכל קדוש של יצירות מופת, זה הרבה יותר מרשים, לא?

M.
אופנועי שטח >>
לצפיה ב-'מאחר ואנחנו בפורום שטח'
מאחר ואנחנו בפורום שטח
18/06/2006 | 08:47
4
1
אז אומר לך את דעתי בתחום השטח:
המונושוק האחורי של ימאהה (84' אם אינני טועה) מהווה לדעתי את קפיצת המדרגה המשמעותית ביותר עד כה ביכולת אופנועי השטח.

נושא מעניין, ושווה דיון בפני עצמו.
אופנועי שטח >>
לצפיה ב-'פספסת בעשור...'
פספסת בעשור...
18/06/2006 | 09:24
3
2
המונושוק הראשון הופיע ביצור סדרתי בדגם 1975 של ה-YZ250, לאחר שלפני כן הופיע בגרסאות המירוץ הרשמיות של המפעל החל מעונת 1973. הקטע המעניין הוא שזה בכלל לא היה פיתוח של ימאהה, אלא של איזה בלגי שאף אחד לא זוכר אותו היום. הוא הציע את המיתלה האחורי שפיתח לסוזוקי והונדה, שלא התלהבו, ורק אז הגיע לימאהה, ב-1972. עוד פרט פיקנטי: האיש שקיבל עבור ימאהה את ההחלטה ללכת על המונושוק היה טורסטן הולמן, אקס-אלוף העולם, שהיה אז משהו כמו מנהל תחום המוטוקרוס בימאהה ולימים מי שהקים את חברת Thor המוכרת לכולנו - ראשי תיבות של Torsten Hallman Original Racewear.

טל
אופנועי שטח >>
לצפיה ב-'שביטקלופדיה לאופנועים.מתי הספר?'
שביטקלופדיה לאופנועים.מתי הספר?
18/06/2006 | 09:54
לצפיה ב-'החכמתי'
החכמתי
18/06/2006 | 11:28
לצפיה ב-'תענוג לקרוא.'
תענוג לקרוא.
18/06/2006 | 13:51
לצפיה ב-'ד"א'
ד"א
18/06/2006 | 09:41
2
1
מה ההבדל שם בהספק הסופי בין השניים?
זה נראה ממש כמו איזה חצי סוסון סה"כ, ובשביל יצרן אגזוזי אפטר מרקט לעומת אגזוז מקורי זה בטל בשישים. קח את כל יצרניות האגזוזים האמריקאיות ותראה שכל האגזוזים שלהם ל CRF (כפול או בודד) מוציאים משמעותית הספק גבוהה יותר.
לקוח פוטנציאלי שמשקיע מאות דולרים רוצה לראות את ההבדל, ואכן אני חושב שאקרפוביץ' לא נחשבת לפופולרית בקרב ה MXים.
אופנועי שטח >>
לצפיה ב-'סאונד, הסאונד הוא מה שחשוב'
סאונד, הסאונד הוא מה שחשוב
18/06/2006 | 09:55
1
1
במיוחד בעקבות התקנות המחמירות של ארה"ב, סף רעש נמוך ו-SPARK ARRESTOR נהיו חובה במרוצי שטח (לא במוטוקרוס)
אופנועי שטח >>
לצפיה ב-'אז מה...'
אז מה...
18/06/2006 | 14:09
1
אם המקורי עומד בתקנות הרעש, צריך להיות יותר צדיקים מהאפיפיור?
ומי ישלם, בנון?
אופנועי שטח >>
לצפיה ב-'סתם כדי להיות קטנוני'
סתם כדי להיות קטנוני
18/06/2006 | 17:46
1
האקרא מוציא טיפה יותר כוח עם פחות רעש לא?
זאת אומרת שאם הוא היה מגיע לאותה כמות רעש הוא היה מאפשר יותר כוח.

עם זאת, ניתן לראות שהסעפת של הונדה קצת יותר טובה בסל"ד הבינוני מהאקרא.

ה TRADE OFF ברור לא?

אופנועי שטח >>
לצפיה ב-'ברור? בכלל לא.'
ברור? בכלל לא.
18/06/2006 | 19:58
תלוי למה אתה קורא סל"ד בינוני. האקראפוביץ' מפגין יתרונות - קלים אמנם - באזורים מסוימים מ-6,000 ומעלה. אנחנו מדברים על אופנוע מוטוקרוס 250 ארבע פעימות, כן? כזה שבכלל לא מכיר סל"ד מתחת ל-6,000...

טל
אופנועי שטח >>

הודעות אחרונות

14:49 | 14.08.19 TS250X1
17:16 | 08.08.19 חליל אבד רבו
20:35 | 23.07.19 המחשמל 64
14:33 | 22.06.19 דוש שבילים
18:13 | 09.05.19 המחשמל 64
09:46 | 06.04.19 yoe66
11:19 | 22.03.19 המחשמל 64

חם בפורומים של תפוז

חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ