אופנוע שטח ראשון - כמה שאלות

  • פותח הנושא Nya3
  • פורסם בתאריך

hananlv

New member
ועוד דבר..

בדיוק היום התפרסם דו"ח מה הן המכוניות הכי נמכרת באירופה...
היפנית הראשונה נמצאת במקום האחרון בעשירייה הראשונה
שאר היפניות מתחליות במקום ה 50 והקוראניות שכל ישראלי
יספר לך שהדודה שלו אמרה לו שאין אמינות מהן מתחילות במקום
195...

במקום הראשון תמצאו פיאט (זו שסבתא שלכם נשבעה שהיא לא תקנה
אחרי שהפיאט שלה התחמם בקסטל) וגם בשאר 50 המקומות כמה
מוזר - רק אירופאיות
אבל מה האירופאים מבינים - אנחנו יודעים הכי טוב


נ.ב- אפרופו אופנועים BMW ו KTM מוכרים באירופה כל אחת מהן
יותר מכל היפנים ביחד...
 

המחשמל 64

New member
מנהל
גם אם הנתונים נכונים אז על מה זה מצביע? היכן הקשר

לאמינות?
בו נצא מנקודת הנחה שהנתונים נכונים באירופה אולי באסיה זה אחרת אז?
מי קבע שאירופה זו האינדיקציה?
אשמח לדעת מה היחס בין מכירות הבימר והקטמ - רק בינהם!
לגבי השאר זה כמו להשוות בין סיטרואן או רנו דרק למזדה או טויוטה....
בחייאת חנן יש מה להשוות?
 

hananlv

New member
ברור ..מה 300 מיליון ארופאים לא יודעים

ש8 מיליון ישראלים יודעים..
 

המחשמל 64

New member
מנהל
את האירופאים בהיבט ידע אני בכלל לא מחשיב נקודה.

אפילו טורבינה נורמלית הם לא יודעים לייצר לא סתם מי שמייצר מערכות טובות זה האמריקאים והגרמנים והיפנים. כל פעם שאני מגיע למוסך לטפל בימהה שלי שאני מכיר את המנועים שלהם כבר 11 שנה באופנוע ו- 25 שנה ברכבי עבודה(טויוטה ואיסוזו ) וסך של כ-40 אלף ק"מ בשטח באופנועים ומאות אלפי ק"מ ברכבי העבודה בגרירה ומה לא, אני שומע בדיוק ובדיוק את מה שאמרתי. אני מעולם לא התעסקתי בשיווק ולא הלכתי אחר העדר כנאמר ."פלברה" לא עובדת עלי של מותג זה או אחר וסיפורי הצלחה ומכירה. אני יודע בודאות מה זה יפני ומה זה מנוע יפני איכות יפנית ומה זה מנוע של רנו ופיאט וסיטרואן דרק
. השוק האמריקאי הוא דוגמה שאני יכול לקחת בחשבון בהחלט. איך לימדו אותי בחיל האויר :"לא ישכנעני איש". יפני זה יפני =מנוע והכל מסביב בנוי כמו שצריך חיה רעה בלי מוות. איך אמר לי היפני בפולין במלון : לנו ביפן אין נפט ומחצבים באדמה .אנחנו חייבים להיות הכי טובים בעולם בכל מה שאנחנו מייצרים". אמר דייק וצדק!
 

dougie

New member
אני לא מזבל בשום מוח - תרגע

אני מכונאי שעובד על כל הדוגי'ם כבר 25 שנה ונהנה מהעבודה שלי עד לרגע שבו אני נדרש לתיקון של קטום. האופנועים האלו - כל הדגמים, ממרחק של שניים שלושה מטר נראים מיליון דולר, אבל ממרחק נגיעה מתגלה גימור גס ולא אסתטי של המיכלולים, תמיד אתה יוצא עם ההרגשה גם אם הקפדת מאוד שהרכבת רק על בערך, כאילו דברים לא באמת התיישבו במקום. הברגות נתלשות חופשי ,כמעט כל הברגה סופה הליקויל, מה שכמעט לא קיים ביפנים ולא משנה כמה פעמים תפתח ותסגור את הבורג. יש לקוחות בדופי'ם בעיקר, שאני ממליץ להם מראש לבצע הליקוילים לברגי הראש כדי למנוע מפח נפש בעתיד, ואם כבר באיזור המנוע... אז מזה הסיפור הזה של אטם בסיס ב-5 עוביים שונים אם לא חיפוי על אי דיוקים בייצור. במרובעים למשל גם אם האופנוע חדש, המנוע... כמה רעש וקירקושים ! מי שלא מכיר את הצליל, יכול בטעות לחשוב שיש כאן סיפור של מנוע תחתון. בשבוע שעבר למשל 450 exc מרובע 2016 עשיתי איך לא, הליקויל לפקק ריקון שמן. לא רק שאין גישה ישירה לפקק (הנדסת אנוש גרועה כבר אמרנו) כמה פירוק עד להוצאת מנוע המיותרת הזאת... דבר יושב על דבר השילדה לא מאפשרת גישה אפילו לא לבורג צינור פליטה- באסה של עבודה. בקיצור היריעה קצרה מלהכיל.
אני לא צריך לקרוא שום מחקרים מדעיים, אני מרגיש את זה יום יום דרך הרגליים ודרך הידיים. שיכתבו שם במחקרים שלך מה שבא להם.
לגבי הדוחות, אז כמו שהמחשמל כתב, מה זה אומר לגבי איכות הכלים? כלום! עם שיווק כזה אגרסיבי כמו של האוסטרים, ודגם לכל נפח אפשרי, אין סיבה שלא יצליחו לנגוס בנפח גדול יחסית של השוק.
לא טענתי שהאופנועים האלו לא מוצלחים מנקודת מבטו של הרוכב, נהפוכו, מה שכתבתי הוא אך ורק מנקודת מבטו של המכונאי ותו לא.
 

hananlv

New member
הסיבה מאוד פשוטה - הטולרנס אצל הארופאים יותר נמוך זה הכל

אין כזה דבר תלישת הברגות אם מקפידים על הידוק ברגים בדיוק
לפי המומנט שכתוב בספר אבל מה לעשות שאצלנו הוראות יצרן וספרים
זה רק בגדר המלצה.
 

doutsh

New member
עם משפטים שגדלת עליהם או קראת בעבר הרחוק אני לא יכול להתווכח

ובטח שלא עם התאים האפורים במוח שלך...
&nbsp
רק שים לב שלמרות כל המשפטים והתאים האפורים החלטת שהדופים הם כלים נפלאים, למרות שכשהפתגם הנ"ל היה נכון, הוא נאמר על כל האופנועים של היצרן ולא רק על המרובעים.
אז על סמך מה החלטת שהדופים מעולים והמרובעים עדיין גרועים? אולי אם היית קונה מרובע היית משנה את דעתך גם בנושא הזה.
&nbsp
ואין שום בעיה עם המחשבה שלך והעובדה שאתם לא חברים. יש בעיה עם זה שאתה ממליץ לאנשים על סמך משפטים משנות ה-90 או סיפורים ש"גדלת עליהם" ולא על סמך מידע מעודכן, מבלי לציין את זה בתשובה. עלול להתקבל הרושם שיש לך מידע שאומר שגם היום הקטמ לא אמינים.
 

המחשמל 64

New member
מנהל
אם כבר אתה מצטט אותי לפחות תדייק או שלא תצטט כלל

אני לא ממליץ, נקודה! וזה בדיוק מה שכתבתי לציטוט:"אני כותב את דברי בדיוק כפי שתארתי מנסיון חיי בעולם הדוגלגלי ומהסביבה בעולם זה אותה אני מכיר היטב שנים רבות. צריך לדעת שכל האופנועים טובים היום . נכון יש דעות לכאן או לכאן כל אחד ועולמו בעולם נפלא זה. בהצלחה!!
אז לבוא ולספר שאני ממליץ מה שאני ממש לא זה מרחק עצום ואני מאד לא אוהב להיות מצוטט על מה שאני לא כותב .
הדופים מוצלחים בהחלט על סמך נסיון חיי ושל סביבה קרובה.
המרובעים פחות לטעמי על סמך נסיון חברי בעבר (לא שלי).
לגבי המשפט כולנו גדלנו עליו,טוב נו אתה הרבה יותר צעיר אולי אתה לא מכיר ויודע?
והמכונאי כן זה שיש לו נסיון גם עם יפני וגם עם המרובע הקטום ובהחלט אנשים עם רקורד בעולם הדוגלגלי בהיבט ידע מכונאות אומרים לי ושנים רבות אז אין יותר מה להוסיף.
הלוואי ואוכל לחשוב אחרת אני בהחלט פתוח לזה אם כי עדין יש בי תחושה אמיתית שהמותג האירופאי הנ"ל לא יענה לצפיותי בהקשר הנ"ל , אבל זה שלי כנאמר...
 
למעלה