בעקרון ה-RX,יושב על הפלטפורמה של ה R,אבל עם כמה שינויים משמע
משמעותיים.
בשילדה,הוכנסה גמישות מסוימת,שמגשרת בין הצרכים ב MX לבין מרוצי שטח.
כך גם במתלים ובמערכת ניהול המנוע.
כמובן כל שאר הדברים הרגילים קרי; מיכל דלק גדול יותר,חישוק 18 מאחור,רגלית צד.
הגיר לעומת זאת,זהה לדגמי ה R\מוטוקרוס.
כלומר חמישה הילוכים צפופים. ראשון ארוך,חמישי קצר.
האופנוע מיועד לרכיבה במסלולים סגורים,או מרוצי שטח באיזורים שהוכרזו כמסלולים ליום המרוץ.
לכן ד"א, (ובניגוד לאיך שיבואני הונדה לארץ מציגים אותם),דגמי הRX לא כל כך מתאימים לרכיבת שטח כפי שאנחנו מכירים,אלא לרכיבת מרוצים.
לגבי ה-X.
אז כרגע אין 250 ויש דיבורים על הפסקת יצור.
בכל מקרה,ה 450X, זה למעשה RX,עם גיר מרווח יותר ו-6 הילוכים.
שעומד בתקנות קליפורניה.
אגזוז שקט יותר עם קולט גיצים ותאורה בסיסית,מלפנים ומאחור.
כלומר ניתן לרכב באיזורים פתוחים (לפי הגדרת החוק האמריקאי) מסוימים.