פצצה!

המחשמל 64

New member
מנהל
דן מה ההבדלים בין דגם הRX ל-R ברבע ליטר?ובכלל מה הוא הRX?

תוכל קצת להרחיב ? ומה קורה עם הX "הטהור" באינדורו של הונדה ?
 

dougie

New member
קטונתי, אבל לגבי סיווג האותיות

עד כמה שידוע לי
crf-r - מוטוקרוס טהור
crf-rx - הארד אינדורו (עם סטארטר)
יש גם את ה-crf-x עם מערכת חשמל (אורות סטארטר)
נחשב שטח רגוע יותר לא מתאים למוטורקוס
יש את ה-m לסופר מוטו
וה-crf-f בנפחים נמוכים וקירור אויר
כל היתר זה דן
 
עשית סמטוחה שלמה מכל הפלאגים :

בכתבה פלטפורמת השלדה זהה לכולם ,המנוע נשמע אותו בסיס - על בסיס ה450R ועם שינויים בניהול מנוע לכל דגם ועם גיר שונה :
דגמי המוטוקרוס R והקרוסקאנטרי RX - עם גיר 5 הילוכים.
דגם הדו"ש 450L והאינדורו 450X - עם 6 הילוכים ,אגב הדו"ש קרוב יותר במהות שלו לDRZ400 המשופר מאשר עוד גרסה מוגדלת של ה250L.
ה450X הכל חדש,הוא אופנוע אינדורו למירוצי מדבר,שבגדול יחסי ההעברה שלו שונים מה450RX ,לא ברור למה חזרו לפתח דגם 450X שיש לXC את ה450RX...אולי לחדד לכל נישה את הדגם שלה כמו שקטמ בחרו לשווק בארהב את הXCW וימאהה פיתחו דגם נפרד מהWR והYZ למירוצי GNCC - הYZ250FX.
לגבי ה250X ,תלחצו על הלינקים שיש בכתבה מתחת לתמונות או אז תגיעו לאתר של הונדה - ה250X הישן ימשיך להיות משווק.אין דגם חדש.
יש 250RX שמקביל לקטמ 250XCW-F ולימאהה YZ250FX ,מבוסס על מנוע המוטוקרוס החדש ה250R עם יחסי העברה ארוכים למהירויות מדבר עדיין הוא עם 5 הילוכים כמו המוטוקרוס.
יש סיכוי,שכמו ה450X החדש השנה - יגיע 250X חדש בשנה הבאה.
 

dougie

New member
מודה שלא קראתי את הכתבה שבלינק באופן פרטני כמוך

הפירוט שנתתי התייחס לשנתונים קודמים.
מפאת קוצר זמן, וקמצוץ של עצלנות לא ירדתי לרזולוציית ההבדלים במפרט הטכני של כל דגם ביחס לאחר.
אקרא ביתר פירוט בשעות הערב
 

המחשמל 64

New member
מנהל
בדעה של אקטיב כנ"ל לחכות ל-X לכשיגיע. מסקרן מדוע דווקא

רבע הליטר בדמות ה-X לא זכה לשידרוג ל-2019 ונשאר בתוצרתו כיום.
מצד שני אכן תקווה שלשנה הבאה גם יזכה לשדרוג משמעותי כבדומה לשאר זה אך מתבקש כן....
 

DAN TAL

New member
בעקרון ה-RX,יושב על הפלטפורמה של ה R,אבל עם כמה שינויים משמע

משמעותיים.

בשילדה,הוכנסה גמישות מסוימת,שמגשרת בין הצרכים ב MX לבין מרוצי שטח.
כך גם במתלים ובמערכת ניהול המנוע.
כמובן כל שאר הדברים הרגילים קרי; מיכל דלק גדול יותר,חישוק 18 מאחור,רגלית צד.
הגיר לעומת זאת,זהה לדגמי ה R\מוטוקרוס.
כלומר חמישה הילוכים צפופים. ראשון ארוך,חמישי קצר.
האופנוע מיועד לרכיבה במסלולים סגורים,או מרוצי שטח באיזורים שהוכרזו כמסלולים ליום המרוץ.

לכן ד"א, (ובניגוד לאיך שיבואני הונדה לארץ מציגים אותם),דגמי הRX לא כל כך מתאימים לרכיבת שטח כפי שאנחנו מכירים,אלא לרכיבת מרוצים.

לגבי ה-X.
אז כרגע אין 250 ויש דיבורים על הפסקת יצור.

בכל מקרה,ה 450X, זה למעשה RX,עם גיר מרווח יותר ו-6 הילוכים.
שעומד בתקנות קליפורניה.
אגזוז שקט יותר עם קולט גיצים ותאורה בסיסית,מלפנים ומאחור.
כלומר ניתן לרכב באיזורים פתוחים (לפי הגדרת החוק האמריקאי) מסוימים.
 

המחשמל 64

New member
מנהל
דן. שאלה שלטעמי דיי מתבקשת,היא מה הסיבה לדיבורים

על הפסקת ייצור של דגם הרבע ליטר X? האם הדבר קשור להיקף מכירות קרי עלות תועלת כלכלית? אם אכן הדבר וזו הסיבה שבגינה ,מזכיר קצת את החלטת ימהה להפסיק בשלב זה את ייצורו של הדו""ש WRR כפי שקראתי על הסיבות לסטטוס.
 
למעלה