סקירה יפה של אביעד מפול גז לגבי שוק אינדורו

המחשמל 64

New member
מנהל
סקירה יפה של אביעד מפול גז לגבי שוק אינדורו

של המשומשים שהפך להיות אטרקטיבי במיוחד!
כאן
סקירה מעניינת שמקרינה אור על האופציה להתנהל מול סוכנות
כזו או אחרת, של כלים, בקבלת הכלי כיד שניה ברכישה.אפילו
דברים שאני בעצמי לא ידעתי ,כמו הרבה אחרים.
 

hananlv

New member
השאלה לא איך להתנהל אלא גם מי מתנהל....

אביעד לא בדיוק אלמוני מין הרחוב....
 

wrr

New member
היה צריך לקנות מאדם פרטי ולא מבעל אינטרס שרוצה כמובן

שהאופנוע יצליח מאוד בכתבה ושווה לו לתת הרבה צ'ופרים בזמן הקניה.
 

המחשמל 64

New member
מנהל
לא יצא לי באופן אישי עד היום לרכוש דרך סוכנות

ובהחלט לא היה לי מושג שיש יכולת שכזו למשא ומתן בהיבט של מעבר למחיר קרי תיקון שדרוג החלפות וכו' במעמד הקניה . טיפול כן , בהחלט מוכר וידוע. אבל מעבר אני אישית לא ידעתי שיש אופציה.מה הסיבה שלאביעד יתנו החלפות ושידרוג ולאדם אחר לא? מחר הרי פלוני אלמוני שקרא את הכתבה ויבוא ואז מה יאמרו לו אתה לא ואביעד כן?
אביעד לטעמי לפחות, תאר באופן אותנטי את המצב ותאורו מספר שיש אופציה כזו והוא אף מתארה כברת מימוש , היא חלק מהכתבה שלו ולדעתי חשוב שעשה כן.אני לא חושב על פרסומת להוסקוורנה אני חושב על מה שיכול לשרת את הלקוח לעתיד בהיבט רכישה לשם אני מכוון. אני לא בטוח שאני מסכים גם עם WRR שיש כאן סוג של אינטרס, אני לא רואה זאת כך, באמת. זו אופציה שאביעד מספר כקיימת כחלק למשא ומתן .מול לקוח פרטי אנחנו פשוט מורידים במחיר על כל הליקויים שנראים לנו ובאופן לגיטימי לחלוטין.
 

Fengluzon

New member
דעתי....

א. אביעד בהחלט דמות מוכרת בעולם הדו גלגלי, מעבר להיותו מנהל/עורך אתר פולגז (וגם אדם מקסים לדעתי באופן אישי), הוא גם חבר של דמויות מפתח העובדות אצל היבואנים השונים, כך שבפועל לבוא ולומר שאביעד יקבל את אותו יחס שאני ואתה נקבל או כל רוכב אלמוני, זה פחות נראה לי מציאותי.

ב. אני חושב שזו נאיביות לחשוב שסוכנות כמו עופר אבניר עם הסקוורנה, או כל חברה אחרת כמו קטמ, הונדה, מטרו , TM וכו', יוותרו על סיקור אופנועים שלהם במגזין אינטרנטי מוכר ובעל שם טוב.
באופן אישי אני לא חושב שקיימת סוכנות שהיתה מוותרת על ההזדמנות בה אביעד או כל רוכב אחר מטעם פולגז, יבחנו אופנוע שלהם לתקופה (מבחנים ארוכי טווח) .
בפועל כל חברה עשתה זאת בצורה כזו או אחרת לשם הפרסום עם מבחנים ארוכי טווח כמו, TM עם סביו בשם YNET. אם אינני טועה, דני קושמרו בחן אופנועים לעופר אבניר וכו'.
זה פשוט עוד שיטת שיווק.

ג. הנקודה החשובה מבחינתי, אינה הרכישה מהטרייד של חברה כזו או אחרת משום שבסופו של דבר, אתה מבצע רכישה לאופנוע ומיישר קו. אולי יהיו הבדלים במחיר החלפים שאדם א' יקבל לעומת אדם ב', אבל בכל מקרה גם בכתבה, הם ביצעו יישור קו שעלה סכום מסויים.

בשורה תחתונה מהות הכתבה היתה לבדוק אופנוע יד 2 בתקציב מסויים, בהשוואה לאופנועים חדשים שיוצאים מהשקית. מה זה משנה אם רכשתי אותו מהסוכנות בטרייד אין, או רכשתי מאדם פרטי? על עלות הנזקים/תיקונים, בכל מקרה נתקזז.

המבחן האמיתי מתחיל כעת לאחר הרכישה. כיצד יתפקד האופנוע לאורך התקופה. האם אופנועים כיד 2 מספיק אמינים וימשיכו לשמור על ביצועים לעומת אחיהם מהשקיות.

לי באופן אישי התשובה מאוד ברורה. תלוי באופנוע ומצבו ולא פחות חשוב, האדם ממנו רכשת.
ראיתי ושמעתי על רוכבים שרכשו אופנועים חדשים מהסוכנויות וזכו ללימונים ולעומתם, אופנועים יד 2, ששירתו אותי נאמנה במשך שנים רבות. הכל תלוי ברוכב ורמת התחזוקה שלו.
 

מיכהWR

New member
מסכים עם הנאמר. כתבה נחמדה ומעניינת, אבל סטטיסטית

זה ניסוי חסר משמעות.
 

buki56

New member
סתם מעניין לדעת: יש פה מישהו שקונה רק חדש?

יש פה מישהו מחברי הפורום שקניה חדש מהניילון זה עקרוני אצלו תמיד קונה אך ורק חדש?
&nbsp
 

המחשמל 64

New member
מנהל
לי יצא עד היום לקנות רק חדשים. אבל אלה

היו ב75% דגמים חדשים. מהימהה WRR עג הגסגס 250 מרובע ועד הימהה הנוכחי בדגם החדש. מצד שני קניתי לבן 2 קטומים יד 2. שניהם היו מצויינים במיוחד דגם ה-12
 

a c t i v e X

New member
לא עקרוני, אבל לפעמים קל יותר לקנות חדש, במיוחד בטרייד

מסתבר שטרייד ממשומש למשומש (נגיד להתקדם כל פעם למשומש מהשנתון האחרון) זה לא משהו כ"כ אפשרי.... הסוכנויות לא ממש ששות לזה. הפרש המחירוןנים לא מספיק גדול בשבילם כדי להרוויח מהעסקה הזאת ואין להם אינטרס להחליף משומש שאצלם בטרייד במשומש אחר
&nbsp
 
למעלה