דעתי....
א. אביעד בהחלט דמות מוכרת בעולם הדו גלגלי, מעבר להיותו מנהל/עורך אתר פולגז (וגם אדם מקסים לדעתי באופן אישי), הוא גם חבר של דמויות מפתח העובדות אצל היבואנים השונים, כך שבפועל לבוא ולומר שאביעד יקבל את אותו יחס שאני ואתה נקבל או כל רוכב אלמוני, זה פחות נראה לי מציאותי.
ב. אני חושב שזו נאיביות לחשוב שסוכנות כמו עופר אבניר עם הסקוורנה, או כל חברה אחרת כמו קטמ, הונדה, מטרו , TM וכו', יוותרו על סיקור אופנועים שלהם במגזין אינטרנטי מוכר ובעל שם טוב.
באופן אישי אני לא חושב שקיימת סוכנות שהיתה מוותרת על ההזדמנות בה אביעד או כל רוכב אחר מטעם פולגז, יבחנו אופנוע שלהם לתקופה (מבחנים ארוכי טווח) .
בפועל כל חברה עשתה זאת בצורה כזו או אחרת לשם הפרסום עם מבחנים ארוכי טווח כמו, TM עם סביו בשם YNET. אם אינני טועה, דני קושמרו בחן אופנועים לעופר אבניר וכו'.
זה פשוט עוד שיטת שיווק.
ג. הנקודה החשובה מבחינתי, אינה הרכישה מהטרייד של חברה כזו או אחרת משום שבסופו של דבר, אתה מבצע רכישה לאופנוע ומיישר קו. אולי יהיו הבדלים במחיר החלפים שאדם א' יקבל לעומת אדם ב', אבל בכל מקרה גם בכתבה, הם ביצעו יישור קו שעלה סכום מסויים.
בשורה תחתונה מהות הכתבה היתה לבדוק אופנוע יד 2 בתקציב מסויים, בהשוואה לאופנועים חדשים שיוצאים מהשקית. מה זה משנה אם רכשתי אותו מהסוכנות בטרייד אין, או רכשתי מאדם פרטי? על עלות הנזקים/תיקונים, בכל מקרה נתקזז.
המבחן האמיתי מתחיל כעת לאחר הרכישה. כיצד יתפקד האופנוע לאורך התקופה. האם אופנועים כיד 2 מספיק אמינים וימשיכו לשמור על ביצועים לעומת אחיהם מהשקיות.
לי באופן אישי התשובה מאוד ברורה. תלוי באופנוע ומצבו ולא פחות חשוב, האדם ממנו רכשת.
ראיתי ושמעתי על רוכבים שרכשו אופנועים חדשים מהסוכנויות וזכו ללימונים ולעומתם, אופנועים יד 2, ששירתו אותי נאמנה במשך שנים רבות. הכל תלוי ברוכב ורמת התחזוקה שלו.