כמה בעיות בTM 144

  • פותח הנושא asus8
  • פורסם בתאריך

asus8

New member
כמה בעיות בTM 144

רכבתי אתמול לראשונה על הTM ה'משפחתי' החדש. מכונה פשוט מדהימה, מדוייקת, מאוזנת....
אבל..
ישנן מספר בעיות-
סביב החיבור של האגזוז למנוע יש הרבה שפריצים קטנים של שמן. החיבור מאוד מלוכלך משמן. האגזוז לא זז ונראה שיושב טוב במקומו.
מה יכולה להיות הסיבה?

הקיק לא חוזר למעלה לבד- הוא עובד והכל טוב אבל צריך להחזירו ידנית (או רגלית...). עניין של קפיץ/מותחן שהלך או משהו שיכול להיות חמור יותר?
ישנה הזעה קלה מסביב לקיק.

האופנוע דגם 2016, עדיין באחריות במסגרת הטרייד.

לפני שאני פונה אליהם הייתי שמח לשמוע דעתכם.
תודה רבה
 

המחשמל 64

New member
מנהל
נקודות החיבור של האגזוסט למנוע יש שם אורינגים

עמידים בטמפ' גבוה שאמורים לייצר אטימה בדיוק מאותו נוזל שחור שאתה מתאר. הבעיה ידועה. צריך להחליף את האורינגים הללו בכניסה של המפלט לצילינדר אם הבנתי נכון את הבעיה .
לדעתי לגבי הקיק הבעיה היא מתוך הקייס ויתכן ומדובר בקפיץ פנימי. לגבי ההזעה גם כאן מדובר באורינג שעשה את שלו.
לגבי פניה בהחלט ממש את הזכות שלך לאותה אחריות. אני קצת חושב עם עצמי שלא נאמר לך הנ"ל במועד המכירה עצמו. כלומר," לשים קלפים על השולחן " כנאמר ולומר לך- תשמע יש בכלי כך וכך .אם תקנה ,התיקון נבצע אנו. כמו שאומרים ,לפחות להיות לויאליים ללקוח בכל האמת ולא בחצייה.
מצד שני טוב שיש לך אחריות .זה לא נראה סיפור גרנדיוזי.
מקווה שהמנוע תקין וכן הגיר ושאר המכלולים והשאר גם מתפקד היטב.
בהצלחה ורק רכיבות טובות ומהנות!!
 

asus8

New member
תודה רבה

אין לי בכלל טענות כלפי ליגל. להיפך. עד עכשיו הם היו מדהימים מכל בחינה, ונראה שהם ממש מתאמצים לספק חווית שירות ברמה גבוהה.

רק רציתי לדעת קצת יותר לפני שאתקשר. המנוע כמו חדש והגיר חמאה. אופנוע חוויה! רק קצת באסה להתעסק עכשיו עם זה, אבל ממש בקטנה...
 

המחשמל 64

New member
מנהל
החשוב ביותר הוא שאתה מרוצה. לגבי התיקון

מקסימום אתה מכניס אותו בתחילת שבוע עד סופו הוא בחוץ. כדאי ליידע אותם היות ויתכן שגם לא כל חלק חליפי זמין במחסנם. זו דעתי כן..
 
למעלה