הוסאברג 125

ndv1983

New member
הוסאברג 125

שלום לפורום,שמח להיות שותף וחלק מהקבוצה.
אשמח לקבל חוות דעת על הכלי הנ"ל-מכיר ויודע בגדול את ההסטוריה והשותפות עם ktm.
אני לפני רכישה של 2012 שעלה ב-2013 עם 175 ש"מ.
אפשר לקבל טיפים מה לבדוק בעיקר,והאם שווה באמת להיכנס עם כלי שלא משוור ומיוצר כבר מס שנים.
זה אופנוע "ראשון" לאחר יותר מעשור שנעדרתי מהשטח(בעבר kx דו"פ 250).
גם דעה כנה לגבי מכירה,סחירות,וטיפול שוטף-חלפים.
תודה רבה-כל דעה והערה תתקבל באהבה.
 

כRובי

New member
זה לא פרי של "שותפות" עם KTM... זה KTM

מהבחינה של חלקים לאופנוע או "מותג שלא קיים" - אין לך מה לדאוג. הכל זמין בארץ מ-2 היבואניות הרשמיות (ד.ל.ב מוטוספורט ועופר אבניר). ואם זה חסר, תמיד יש את דוד אי-ביי...
 

ndv1983

New member
הוסבארג- דגשים לפני רכישה

תודה כרובי
אפשר לקבל דגשים/טיפיםלפני רכישה של כלי כזה בשנתון שלו (2012)
 

המחשמל 64

New member
מנהל
ברוך הבא לפורום. אני אנסה לתת לך כיון חשיבה

לדברים מנסיוני. בעבר הוסברג היה מותג פרמיום של קטמ. כיום הוסקוורנה הוא המותג. זה בעצם אותו קטמ כתום רק בצבע אחר עם שינויים מינוריים אם אני זוכר נכון. בתכלס אותו אופנוע צבע שונה. לגבי כלי ה-125 עצמו. ברר מספר ידיים, כמה זמן היה ביד האחרונה מתי עבר מנוע עליון ומה נעשה בנוסף. תבדוק תעוד כתוב על מה שבוצע עדיף שיהיה. לגבי הכלי עצמו מדובר באופנוע מצוין קטמ רק בצבע שונה כפי שציינתי. לגבי הסחירות גם את הדגם הזה ואת ה125 האחרים ולא מביאים לארץ ,לא מייצרים עקב תקנות זיהום אויר.ה -125ים שיהיו כאן הם בטה ושרקו. לדעתי הקטמ הכתום כלי סחיר וישאר כזה כנ"ל ההסקי 125. הנוסברג זה מותג שכביכול נמצא שם בעבר וזה לא דבר לטעמי שמקל על סחירות. תחשוב שמחר אתה תמכור הלאה כך תראה את התמונה. אגב מה הסיבה לא ללכת על קטמ כתום 125 או הסקי?
 

ndv1983

New member
Husaberg 125

תודה על התשובה...
ותשובתי לשאלתך מדוע לא קטמ כי לאחר חיפושים נרחבים אין כלי בשנתון 12/13 עם 175 שעות ב20k
ההוסברג זה אותה תמורה בפחות כסף -אתה מסכים איתי..
נכון שבהיבט הסחירות והמכירה ייתכן ויהיה קשה יותר כשארצה למכור ולהתקדם בשנתון
אגב הכלי יד 3 כשהראשונה יבואן,ואצל היד הנוכחית כשנה
אגב הבחור לא חיפש למכור.. עצרתי אותו ברמזור כשהכלי על העגלה
ו
 

המחשמל 64

New member
מנהל
מסכים בהחלט. אגב לגבי קטמ, אני מדבר מנסיון של 2 כלים

כאלה שהיו ברשותו של בני משך 4 שנים. דגם ה-12 היה מוצלח מאד.לכן ציינתי שמדבר בכלים מצויינים.
אם מרגיש לך טוב, האופנוע נראה טוב, מטופל,מסודר לא פצוע וחבול, אז בהחלט לא רואה שום סיבה לשלילה.
לגבי מה לבדוק תבדוק את עקרי הדברים קרי: פלסטיקה עד כמה שלמה, תעוד טיפול מנוע (בוכנה- מועד החלפה ?), תבדוק גנט'ים שלמים ולא סדוקים, שלדה תחת המגן מנוע, מעיכות רדיאטורים וכו'. זו דעתי כן...
 

doutsh

New member
175 שעות ל2012 או 2013 נשמע מאד מעט

ואין לך דרך לדעת אם זה נכון, והאמת שזה גם לא כל כך משנה.
העצה הכי טובה שאני יכול לתת לך זה לקחת את האופנוע לבדיקה במוסך טוב (בהנחה שבסיבוב ראשוני סביבו אצל המוכר הוא נראה לך סביר).
 

המחשמל 64

New member
מנהל
נכונה אני גם מסכים לגבי סך השעות הנמוך. ממוצע לשנה

נמוך מאד ולאורך זמן.
 
למעלה