שובו של הGASGAS לארץ על ידי מטרו

shayph

New member
מבלי להתייחס ליבואנים, YAMAHA במחיר צרכן שלהם

העולמי (או יותר נכון ארה"ב) ממה שבדקתי והתנסתי, הם היצרן עם המחירים הכי זולים באופנועי שטח + קיטים שלא שמעתי על יצרנים אחרים שעושים זאת במחירים פשוט מגוחכים.

עד עכשיו מנסה לפענח מה האסטרטגיה שלהם בנושא התמחור.
 

DAN TAL

New member
בדקתי שוב ושוב בארה"ב ובעיקר ב parzilla,חלקי CRF,R או X

זולים יותר מחלקי WRאו YZ.

הם גם זולים באופן משמעותי מחלקי XRים

סתם אנקדוטה...
 

shayph

New member
אם תמצא לי בהונדה

סט שיפוץ מתלים מלא (שמן , אבק ובושינגים) ב 35$
סט אטמים קומפלט למנוע תחתון או עליון ב 25 דולר
או סט קלאץ (רפידות ברזל + רכות + קפיצים + אטם) ב 100 דולר.
אז תעדכן אותי, לא לשם הוויכוח אלא כי אני באמת רוצה להיחשף.

מבדיקה שעשית קוואסקי מעט יותר יקרים מימאהה, והונדה די דומה לימאהה ב OEM אבל יש לימאהה קיטים לתחזוקה שוטפת שלא ידוע לי עליהם בהונדה
 

DAN TAL

New member
סט אטמים. CRF250X,עליון ותחתון,עולים בערך חצי.

בוכנה,זולה בכ 25 $.
שסתומי פליטה זולים בחצי.
גם יניקה בכ 20ֵ אחוז.(ויש אחד פחות...

אטם ראש,עולה 25 אחוז פחות.
עכשיו תחשב כמה יעלה להחליף שסתומים בימהה לעומת ההונדה.
הWR זול יותר בקיטים שדיברת עליהם.
בחלקים בודדים,חלקי ה CRFים לרוב זולים מהמתחרים.
וכמו שכתבתי,זולים יותר גם מחלקים מקבילים של אופנועי שטח ישנים יותר של הונדה.
לעשות מנוע ב CRF זול לאין ערוך מאשר ב XR.
 

מיכהWR

New member
כבר 11 שנים רוכב על WRFים, ואין לי שום צורך ביבואן

האופנוע לא מתקלקל ברמה שמצריכה מעורבות של מטרו עצמם (כמו ריקולים ובעיות במסגרת אחריות).
 

a c t i v e X

New member
טפו טפו חמסה חמסה

גם אני בWRים שהיו לי לא ישבתי אצלם בחצר ויצרתי קשר עם המחסנאים, אבל כשאתה בכ"ז צריך משהו ומגלה שרוצים 370 ש"ח על שרשרת טיימינג (19 דולר בUS) , בדיקה לחבר על שסתומים (800+ ש"ח לאחד, משהו כמו 60$ בUS) ואת זה מכפילים ב5 שסתומים) +אטמים, אתה מבין שיש פה בעיה
גם בהונדה שהיתה לי עד עכשיו 4 וחצי שנים לא נזקקתי להרבה חלפים כי סה"כ הכלי אמין, אבל במקרים שכן נזקקתי פניתי ליבואן HM ודווקא המחירים הפתיעו לטובה.
גם משאר השמועות בשוק ד"א, מחירי החלפים של שרקו (יבוא של HM) ריאליים והגיוניים (שמעתי על מחירי פלסטיקה)
&nbsp
ומחירי דל"ב בנתיים הרקיעו שחקים.... שמעתי על 800 ש"ח לפלסטיק צד פשוט ולבן (מכסה פילטר אוויר כזה... שעולה 17$ בUS....מקורי)...
האיבזור שלהם שאפשר להזמין במסגרת ה"4000 ש"ח תוספות" ובכלל, בעצם כפול 2 וחצי ממחירי השוק... 1600 ש"ח למגן סעפת... 1000 ש"ח למגן מנוע פשוט מפלסטיק (לא TMD מושקע, הפשוט...) 650 ש"ח לידית אחיזה קטנה שמתחברת לברגים של האגזוז... 350 ש"ח לרגלית הילוכים...
&nbsp
מה שאני אומר שזה שמישהו לא נזקק ליבואן, לא אומר שהיבואן בסדר, ואולי זה הפוך- זה שהיבואן "לא בסדר" גורם ללקוחות "לא להזדקק לו"
&nbsp
 
למעלה