שובו של הGASGAS לארץ על ידי מטרו

המחשמל 64

New member
מנהל
שובו של הGASGAS לארץ על ידי מטרו

בינתיים בדמות הדופ'ים +כלי טרייל.
סקירה בנושא של אביעד מפול גז.
בתקווה שהפעם ,עם משפחת מטרו ,ינסוק המותג והשרות
תחת חברת האם -יהיה מוצלח בהיבט הנרחב, של המילה ללקוחות.
מטרו עושה צעדים אופרטיביים, בכניסה חזקה לתחום. להבנתי
אם תקדם ותדחוף קדימה, בהיבטים אופרטיביים, למול לקוחות המותגים
תחת חסותה, יקחו חלק משמעותי בנתח השוק.
בהצלחה!!
 

a c t i v e X

New member
אהה... מטרו חלשים ב"שיווק עדרי"...

לא יודעים למכור לזולו, מתרכזים בנישות של ספורט מוטורי, פריסת סוכנים חלשה
+ הסטיגמה של "יבואן חזיר" (מעניין אם מי שצועק את זה היום בדק את המחירי חלפים של דל"ב לאחרונה... אני בדקתי. ונפגעתי)
&nbsp
 

המחשמל 64

New member
מנהל
חזירי לטעמי זה עניין של הגדרה ואולי זה כך לגבי כלים קיימים

לחלק מהמשתמשים כהגדרתם זאת. אם אני לוקח דוגמא מסביבתי אני לא יכול להכניס את ההגדרה הזו לעולמי בשום היבט ,בהקשר לטיפול באופנועים שהיו לי ששלושתם יפנים והרביעי מבינהם היה מטופל גם במטרו ועם מנוע יפני. תכלס אני רואה המון אמינות ושרידות מכנית בכלים היפנים בטח ובטח ב WRים. אני שואל האם הגסגס והבטה יהיו אמינים לאורך ציר הזמן? מה שכפועל יוצא לא ידרוש את אותן עלויות תחזוקה והחלפות חלפים יקרות תדיר גבוה. כלומר שהכלים אמינים בתכלס טיפולים שוטפים לא אמורים להוות חור משמעותי בארנק.
אני תקווה שהגסגס לדוגמא ,יהיה בנוי טוב יותר בדגמים החדשים כולל לדוגמא ברדיאטורים שהיו פריכים מאד בדגמים הקודמים. אני מאמין שנתח השוק הזה במטרו הופך להצגה חדשה בעיר הייתי מגדיר ומצויינת גם עלותית להרבה מאד רוכבים ואם יקחו זאת קדימה, מטרו תצא על העליונה.
 

enigo

New member
מה הקשר בין "יבואן חזירי" לבין שרידות הכלים?

שני דברים שונים לחלוטין.
 

enigo

New member
אם אתה מסכים שאלו דברים שונים - אז הקשר שיצרת בינם מוזר

 

המחשמל 64

New member
מנהל
יצירת קשר- כמובן פרשנות שלך. עד כמה מוזר או לא מוזר כנ"ל.

לא מוכר לי כיבואן חזירי=אני לא נתקלתי בזה. די מזכיר את המצב של מיכה ואני מתחבר לדבריו בהחלט.
לא בוחן יבואן כחזירי או לא חזירי. אני בוחן כלים באמינותם ולאורך זמן בייצור שעות מנוע. שמעתי שדל"ב ממש לא זולים רק כדוגמא ממש ממש לא. בעולמי שהכלי אמין אני מסתדר מצוין זה חוסך לי המון זמן וכסף(נסיעה שעות עבודה לגרור וכו')
ככה זה אצלי.
 

a c t i v e X

New member
מסכים עם אניגו. כשמדברים על היבואן, אין קשר לאמינות הכלי

ונתתי כמה דוגמאות לכאן ולכאן
השם של מטרו היה די מוצדק (בעבר, לא יודע לגבי היום)
וכנ"ל הפוך. למשל לדל"ב היה שם של יבואן הוגן, היום הוא התייקר משמעותית בצורה לא פרופורציונלית (לא מספיק שהכלים היקרים ביותר בשוק, גם החלפים לא זולים)
&nbsp
אז לסיכום, יבואן זה יבואן, אופנוע זה אופנוע
&nbsp
&nbsp
 

המחשמל 64

New member
מנהל
מסכים בהחלט עם דבריך .אני תמיד ידעתי שדלב' לא זולים

כמו שתמיד ידעתי שהדופ'ים הקטומים כלים נפלאים(היו באמתחתי 2 כאלה).
זולים דל"ב ממש לא. לא היו ולדעתי גם לא יהיו.
אני רק אומר באותה נשימה וללא קשר ישיר לעובדה של ניתוח העלויות מהיבואן שכאשר יש לך כלי אמין במכלוליו העיקריים ה- MAIN (לא מדבר על פסטיקה שנשברה) יש סיכוי פחות להרגיש או לחוות את חווית העלות "החזירית".
 

enigo

New member
אמרת שאתה לא יכול להכניס את המושג לעולמך כי הכלים שלך אמינים

אבל לא משנה, העיקר שבהמשך עשית את ההפרדה.
 

המחשמל 64

New member
מנהל
והוא עדין לא קיים בעולמי בדיוק כפי שכתבתי מלכתחילה

כי בדיוק ,פעם שנייה, כמו שכתבתי לא חויתי זאת- נקודה!!
כן הפרדה לא הפרדה=גדר ההפרדה . אני ממשיך לרכב על מה שאני מאמין בו ,שאפילו לא יגרום לי ולו לרגע קט להכיל ולו בפרומיל מחשבה על חזירות שלא קשורה לסטייק טוב.
 

yoe66

New member
אין קשר בין מוצר אמין לבין יבואן חזיר

מסכים איתך שהכלים אמינים!
עדיין צריך פה ושם חלפים גם לכלי אמין.
חלקים שנשברים מנפילה, שחיקה טבעית וכו.
אם כל חלק נמכר במחיר בלתי סביר, יחסית למחירו בחו״ל=יבואן חזיר.
זה לא אומר, שלא קונים ממנו כלים, אבל כן מודעים למה הוא כיבואן.
 

המחשמל 64

New member
מנהל
הכינוי ככינוי בהקשר שלו כמו שכתבתי לא נחווה על ידי משך

כ- 10 שנים עד כה.כך שהמושג הוא כוירטואלי עבורי. אוסיף לדבריך ואומר שנכון בהחלט שצריך פה ושם חלפים אטם פה ושם או איזה שימס פה ושם. ועד כה מה שהייתי צריך אני לא חויתי את המושג בעולמי ולא זכור לי שחברי שרוכבים כל כולם על כחולים חוו זאת.
גם בקטמ זה היה כך. לומר לך שלדב ידועים לי בעולמי כזולים ממש לא. אגב יש כאן בארץ כמעט בכל דבר שניגע מחירים בלתי סבירים ביחס לחו'ל. יתכן והיום זה פחת עקב האופציות הגלובליות . אבל אתה יודע השיימניג נשאר למי שכך מאמין וחווה.
 

yoe66

New member
האם כשקנית חלק השוות את מחירו למחירו בחו״ל?

האופנוע האחרון שלי היה wr250
לא קניתי לו כלום בארץ
הכל הבאתי מחו״ל מפעת המחירים המוגזמים בארץ
לכן מפתיע אותי מה שאתה כותב
לעומתו עד 2008 כשעזרתי לחברים להשיג חלפים לקט״מ
מחירם בארץ היה כזה שלא היה שווה ליבא אותם במיוחד
מצד שני אולי היה לך מזל ו״נפלת״ על חלפים במבצע...
 

enigo

New member
בזמנו, אבל זה היה ממש מזמן, גיליתי שידית בלם קדמי ב-620 זהה

לזו שמשמשת ב-TT600S. חלק זהה לחלוטין, תוצרת ברמבו. רק שבימאהה (לא זוכר אם זה כבר היה מטרו) הוא עלה ב-50% יותר מאשר בקטמ. כך שלפחות בעבר, היה בסיס לטענת החזיריות.
גם בהמשך כשרציתי לקנות חלקים ל-620, כמו שאמרת - המחירים בארץ היו קרובים מספיק למחירים בחו"ל כדי שלא אטרח להזמין מחו"ל.
אבל הבנתי שמאז כל הגישה השתנתה, והיום גם בדל"ב גובים מחירים מפולפלים. ואולי במטרו המחירים ירדו. לא התנסתי.
 

המחשמל 64

New member
מנהל
לא קיניתי דבר בח'ול כך שלא היה צורך להשוות לארץ. בימהה 09

שהיה לי בררתי בזמנו לגבי טיימינג והעלות היתה סביב 135 ש"ח לשרשרת עצמה זה אני זוכר בוודאות. אני מדבר על לפני כ-5 שנים לערך. וגם היא לא הוחלפה לבסוף כי לא היה צורך, עד 14 אלף ק"מ(האופנוע נמכר לחבר). למעט שימס אחד בשסתום וטיפולים שוטפים לא נגעתי במי מהם בשום מכלול והם גמעו שטח יפה כל אחד בתקופתו ובמצטבר סדר גודל של 35K ק"מ ביפנים טהורים ו-8 מהסך עם ספרדי/יפני(גסגס).
הגיוני לי שיותר יקר כאן ומצד שני יתכן ובהחלט הפתיחה של האופציות של הלקוח לרכוש היום במגוון אתרים ובאופן כה חופשי ומהיר יצרה סוג של שינוי לאורך הזמן.
 
למעלה