צמיגים לקטם 125

qscan

New member
צמיגים לקטם 125

שלום,

היכן ניתן לקנות צמיגים באזור השרון / רעננה ?

מדובר על אחורי 120/90-18
היום אני עם duro dm1112 אבל הוא בכלל במידה שונה 110/100 ולא בא לי להסתבך עם הביטוח במקרה של...
בקיצור, מחפש מקום לקנות באזור השרון צמיגי דורו ל - 125

תודה
 

doutsh

New member
לגבי המידה - אין עם זה שום בעיה

אתה אולי לא תעבור טסט עם צמיגים שונים מהמידה המקורית, אבל מבחינת הביטוח זה מעולם לא יצר לאף אחד שום בעיה, והמון המון רוכבים עם צמיגים במידה שונה מהרישיון.
&nbsp
בלי קשר, אם אתה רוצה לקנות צמיג דורו (שאגב לא בטוח שקיים במידה שלך) יש לך את מלך הדורו מוטי מור שנמצא ברעננה, חפש אותו בזולו בפייסבוק.
 

qscan

New member
תודה ושאלה

אפשר לקבל את הטלפון של מוטי מור ( אפילו בהודעה פרטית ) ?

אני מאלה שאין להם פייסבוק..

כמו כן, האם יש מקומות מומלצים אחרים ( גם כאלה שאין להם duro ) ?

רוב תודות
 

המחשמל 64

New member
מנהל
נכון שיש מי שרוכב ולא במידות אבל גם יש מהצד השני שיש מי

שרוכב וכן במידות. אגב, מידות צמיגים זה דבר מוקפד ברישוי שנתי.
לא ממליץ למי מאיתנו להיות מעורב בפגיעה בכביש הציבורי לדוגמא בקטע קישור כזה אור אחר בדרך ליער עם גורם נוסף שבעקבותיו יגיע בוחן משטרה. ממש ממש לא כדאי. צמיג 120/90-18 הוא צמיג נפוץ במידה . אכן קיים כאחורי בקטמ 125. יש את אופנועית בת"א(מציגי MOTOZ) וכן כל חנות בשוקן בת"א . יש גם חנויות מקוונות לדוגמא מוטוליין מעפולה שעושה גם משלוחים עד הבית. לדעתי ללכת על צמיג במידה הנ"ל לקרקע בינונית שיהווה אופציה לרכיבה של אול-אראונד.
 

doutsh

New member
המחשמל, יש מספיק דוגמאות שמוכיחות שלא יקרה כלום

אני לא יועץ ביטוחי וממש לא לוקח אחריות, אבל היו על זה אינסוף דיונים ויש הסכמה די גורפת שלביטוח יש סיכוי אפסי להוכיח שמידת הצמיג השפיעה איכשהו על התאונה.
יש מאות (לפחות) של רוכבים שתבעו את ביטוח החובה בסכומים גדולים יותר וגדולים פחות, ואם תביעה היתה נדחית בגלל מידת צמיג, היינו יודעים על זה.
&nbsp
אגב, אם אתה לוקח בחשבון תאונה בקטע קישור כזה או אחר, ואת הסיכוי הקלוש שיעשו לך בעיות בגלל מידת צמיג, אני ממש לא מבין איך אתה רוכב בלי ביטוח צד ג'...
 

המחשמל 64

New member
מנהל
תשמע בגילי המופלג אני סומך רק על עצמי. בו אספר לך

סיפור עצוב מאד מאד. לפני כחודש אולי קצת יותר, נהרגה בחורה צעירה שהורכבה על אופניים חשמליות בדרך נמיר בת"א. בתאונה היה מעורב נהג סביב גיל ה-30. אתה ממש לא רוצה לדעת מה בדקה המשטרה .הדאגה שלי היא קודם כל כלפי עצמי. אני לא רוצה שום עניין ולא בונה או סומך על מה אמרו או מה סטנדרט החשיבה המקובל או הלא מקובל של מן דהו, אני תמיד עושה מה שמתאים לי ומיישם. לגבי צד ג' -צד ג' הוא פגיעת רכוש בלבד. אני מדבר על מעבר לרכוש הרבה מעבר.בו נהיה אנחנו בסדר ונמנע מעצמנו את הפרומיל הכי קטן של סיכוי . כך אני גורס ממרום גילי ונסיון חיי. לא קורה כלום עד שלא קורה כלום
 

Old School2

New member
דבר עם אורן זיתוני, קניתי ממנו שני סטים במידות המקוריות

במחיר מעולה. איסוף מתל אביב או משלוח לאיזור השרון בשישים שח. היה לו דורו, מצלר או פירלי. הלכתי על פירלי סקורפיון פרו- אחרי שנים עם מישלין S12 אני ממש מבסוט
 
למעלה