לא מוזרה קצת ההמלצה?

המחשמל 64

New member
מנהל
אני מסכים בהחלט עם מה שנכתב בכתבה! הדבר שצד את

עיני הוא ההקשר לעובדה שהתאחדות הספורט המוטורי תפקידה ברור ומוגדר.
בו נאמר שנתנה המלצה לרשות המס מכאן נשאל:
1. מה היתה הסיבה לכך?
2. מה האינטרס ?
הדבר שהיא תמוה בעיני היא העובדה שרשות המס קיבלה את ההמלצה!! כלומר הקשיבה קשב רב לדברי הרשות. הרי רשות המס גם אם נמכרים 60-70 כלים בשנה מדוע הדבר נוגד את האינטרס שלה? בכל מקרה המדינה מקבלת מס גם בכלי אפור נכון שמופחת אבל מקבלת.
יש כאן גם סוג של גול עצמי. מחר או בעוד X זמן אולי יהיו תנאים טובים יותר לרכיבה במסלול מוגדר מה שנעשה בפועל זה בלי ראיה לטווח ארוך לדעתי כי כבר מהיום העסק נחנק ומת.
 

enigo

New member
קצת הרבה הזוי

הם מודאגים מהעדר כיסוי ביטוחי? שילחמו לארגן כיסוי ביטוחי. מישהו שם בודק אם בעלי הלוחית הצהובה רוכבים אך ורק עם ביטוח חובה בתוקף? שבעלי אופנועי מוטוקרוס לא רוכבים מחוץ למסלולים?
אבל משעשע גם שהמנכ"ל טוען שהם לא גוף מנחה אלא ממליץ - אבל כותב במכתב "עד אישור שונה שלי, אבקש להקפיא...". לא יודע, לא נשמע לי כמו המלצה...
 

enigo

New member
אני לא מזדרז להאשים בשחיתות. אבל זה עדיין מוזר.

 

המחשמל 64

New member
מנהל
ההנחות שלך בהחלט נכונות ומעלות סוגיות תהיות נוספות לדוגמא:

האם כאשר אתה בעל כלי אפור והגעת לתחרות במסלול מוגדר האם אינך נדרש להציג ביטוח לטובת ספורט מוטורי? אם לא, אפשר לבדוק ,אולי כדאי להתחיל מכאן.
אם אכן נבדק הדבר ומחוייב ,אז מה הסיבה?
הרי גם היום על פי הידוע לי משטרה בבדיקת רשיונות רגילה ללא תאונה חלילה לא מבקשת הצגת ביטוח חובה או שאני טועה? כלומר מדוע חשיבות ביטוח חובה שונה בכביש הציבורי או בכל שטחי ארץ ישראל ממסלול מוגדר?
בהחלט לא מובן ותמוה מאד לטעמי.
 

enigo

New member
לא הנחתי כלום. ונראה לי שהיו"ר מודאג מזה שבעלי רשיון אפור

רוכבים שלא במירוצים או אימונים - ובלי ביטוח בכלל. במירוץ/אימון לא נדרש ביטוח חובה.
 
למעלה