גרירה ובולמים לחוצים. אני תוהה על הנושא שהאמת

shayph

New member
וקראתי עכשיו שוב,

התפקיד של תא האוויר ב OC ו TC הוא זהה,
השמן בבולם אולי משמש לשימון הבולמים אבל המטרה שלו גם לשיכוך
בדיוק כמו ב OC.

גם אם תפתח ספר רכב של ימאהה אתה תראה שאפשר לשחק עם גובה מפלס השמן ב TC (זה בדיוק מה שעשיתי), מה שמקטין את נפח התא אוויר.

TC ו OC עובדים על אותם עקרונות בדיוק רק ב TC המערכת סגורה ויש back pressure בצורה של FREE PISTON כמו ב KYB שמפעיל לחץ עם קפיץ או סטייל אוהלינס שהלחץ מופעל בנרתיק תא אוויר , כל המטרה של TC זה למנוע קוויטציה בשמן בזמן פעולה. מבחינת שסתומים יש BASE VALVE ו MID VALVE בשניהם, ובשניהם נפח תא האוויר משפיע על השיכוך לקראת סוף המהלך.
 

DAN TAL

New member
מצטער לבאס את חובבי הז'אנר. אבל לנקז אוויר בבולמים,זה כזה

overrated...
 

המחשמל 64

New member
מנהל
האמת אני לא ניקזתי אפילו פעם אחת עד היום, באופנוע הנוכחי.

לומר שהרגשתי איזה שינוי לא הייתי אומר, כמובן שזה לא אומר שלא היה שינוי. אולי זה רק אני כן..... .אני אנסה ברכיבה הבאה לפני היציאה לראת מה ישתחרר באם ישתחרר .דן מה הסיבה לדעתך שזה overrated ?
 
למעלה