וקראתי עכשיו שוב,
התפקיד של תא האוויר ב OC ו TC הוא זהה,
השמן בבולם אולי משמש לשימון הבולמים אבל המטרה שלו גם לשיכוך
בדיוק כמו ב OC.
גם אם תפתח ספר רכב של ימאהה אתה תראה שאפשר לשחק עם גובה מפלס השמן ב TC (זה בדיוק מה שעשיתי), מה שמקטין את נפח התא אוויר.
TC ו OC עובדים על אותם עקרונות בדיוק רק ב TC המערכת סגורה ויש back pressure בצורה של FREE PISTON כמו ב KYB שמפעיל לחץ עם קפיץ או סטייל אוהלינס שהלחץ מופעל בנרתיק תא אוויר , כל המטרה של TC זה למנוע קוויטציה בשמן בזמן פעולה. מבחינת שסתומים יש BASE VALVE ו MID VALVE בשניהם, ובשניהם נפח תא האוויר משפיע על השיכוך לקראת סוף המהלך.
התפקיד של תא האוויר ב OC ו TC הוא זהה,
השמן בבולם אולי משמש לשימון הבולמים אבל המטרה שלו גם לשיכוך
בדיוק כמו ב OC.
גם אם תפתח ספר רכב של ימאהה אתה תראה שאפשר לשחק עם גובה מפלס השמן ב TC (זה בדיוק מה שעשיתי), מה שמקטין את נפח התא אוויר.
TC ו OC עובדים על אותם עקרונות בדיוק רק ב TC המערכת סגורה ויש back pressure בצורה של FREE PISTON כמו ב KYB שמפעיל לחץ עם קפיץ או סטייל אוהלינס שהלחץ מופעל בנרתיק תא אוויר , כל המטרה של TC זה למנוע קוויטציה בשמן בזמן פעולה. מבחינת שסתומים יש BASE VALVE ו MID VALVE בשניהם, ובשניהם נפח תא האוויר משפיע על השיכוך לקראת סוף המהלך.