גרירה ובולמים לחוצים. אני תוהה על הנושא שהאמת
לא הכי ותיק אצלי בשכונה כנאמר.
לפני קצת למעלה מחצי שנה, רכשנו נגרר מס' חברים.
נגרר ל-3 כלים. כאשר יוצא לנו להשתמש בו נאמר ,שימוש סביר
בהיבט תדירות ,פעמיים בערך בחודש ,עד 3. כל פעם שימוש בסדר גודל של
כ- 3 שעות לפחות שהכלים עליו "לחוצים בבולמים".
אני שואל ומנסה ללמוד ולהבין:
1. עד כמה אני צריך ללחוץ את הפרונט בהליך הקשירה? אני אף פעם לא בטוח שזה לא יותר מידי.כלומר כל פעם יש לי חשש שזה יותר מידי מחד ומיאדך אם לא אז יצא כבר מקרה שכלי נטה על הצד קלות במהלך הגרירה כמובן עקב הטלטלות שבדרך.נאלצנו לעצור ולמתוח.
2. האם יכול להגרם נזק במצתבר לבולמים הקדמיים לאור הלחץ המופעל ולמשך הזמן של הגרירה? מדובר על משכים של כ-3 שעות ליום רכיבה שהכלים על הנגרר. אני באמת לא הכי יודע כמה עד ללחוץ /להדק אותם. כמה מספיק? . אני יכול לתאר שהכיווץ הוא סביב 35-40% אחוז מהמהלך של הבולם הקדמי כך אני מתרשם בכחול שלי.
3. האם נדרש ניקוז אויר לאחר מכאן מהבולמים (WRF/WRR)?
אשמח מאד לקבל קצת הכוונה ותובנות בנושא .
תודה!!
לא הכי ותיק אצלי בשכונה כנאמר.
לפני קצת למעלה מחצי שנה, רכשנו נגרר מס' חברים.
נגרר ל-3 כלים. כאשר יוצא לנו להשתמש בו נאמר ,שימוש סביר
בהיבט תדירות ,פעמיים בערך בחודש ,עד 3. כל פעם שימוש בסדר גודל של
כ- 3 שעות לפחות שהכלים עליו "לחוצים בבולמים".
אני שואל ומנסה ללמוד ולהבין:
1. עד כמה אני צריך ללחוץ את הפרונט בהליך הקשירה? אני אף פעם לא בטוח שזה לא יותר מידי.כלומר כל פעם יש לי חשש שזה יותר מידי מחד ומיאדך אם לא אז יצא כבר מקרה שכלי נטה על הצד קלות במהלך הגרירה כמובן עקב הטלטלות שבדרך.נאלצנו לעצור ולמתוח.
2. האם יכול להגרם נזק במצתבר לבולמים הקדמיים לאור הלחץ המופעל ולמשך הזמן של הגרירה? מדובר על משכים של כ-3 שעות ליום רכיבה שהכלים על הנגרר. אני באמת לא הכי יודע כמה עד ללחוץ /להדק אותם. כמה מספיק? . אני יכול לתאר שהכיווץ הוא סביב 35-40% אחוז מהמהלך של הבולם הקדמי כך אני מתרשם בכחול שלי.
3. האם נדרש ניקוז אויר לאחר מכאן מהבולמים (WRF/WRR)?
אשמח מאד לקבל קצת הכוונה ותובנות בנושא .
תודה!!