לעדכן את החברים על הנבלה החדשה שלי

a c t i v e X

New member
לעדכן את החברים על הנבלה החדשה שלי


אז בסוף אחרי סבב רכיבות והתלבטויות, לא רק ברמת הדגם אלא ברמת השרות, יבואן, סחירות, מיקןם מוסך קרוב אלי... החלפתי לכתום 250 TPI חדש
שינוי דרסטי שנותן את ההרגשה של "שיניתי"
קניתי מסדנת האלופים של שמש וכרמי (פרדס חנה). חבר'ה נחמדים (למרות שעובדים בשביל הדארת' ויידר של האופנועים) ועסקה טובה, שני הצדדים יצאו בלי נזק...

אחרי שתי רכיבות סופ"ש ואיבזור, מיגון "קיר לקיר" , אני יכול לומר שזה כלי פצצה.
פשוט ככה. קל וזריז אבל לא עצבני, חזק וגמיש (יחסית, הסבר בהמשך), מתלים טובים מאוד (יחסית, הסבר בהמשך). הרבה תכנון ותשומת לב לדברים קטנים כמו מקומות נוחים למשיכה מהחלק האחורי, פילטר אוויר נוח להוצאה והכנסה וכמובן השיםורים הגדולים שנכנסו ב2 השנתונים האחרונים - הבלאנסר וסטרטר אמיצי ב2017, הזרקת דלק ושמן ב2018
באבזור שבחרתי יש גם בורר מפות הצתה שנותן שינוי בין מעט יותר אגרסיביות לרכות יחסית של התגובה בסל"ד נמוך, ברכיבה הראשונה הרגשתי מעט מחסור במומנט בסלד נמוך מאוד (מורגש בעלייה תלולה ואיטית עם סיבובים ומכשולים) אז חיפיתי על זה עם המפה ה"חזקה" שלא ממש נתנה יותר מומנט אלא יותר תגובה.
בעקבות המלצה של חבר על 300 2018, קניתי (17 שח!) קפיץ חלש יותר לשסתום כח שנותן פתיחה מעט יותר מוקדמת של השסתום בסלד נמוך יותר. ("הקפיץ האדום"). בעבר הוא היה מסופק בקניה עם סט דיזות לכל דו"פ, ב2017 ירד מה"ערכה". עד 2017 הוא גם היה פחות שימושי כי היה הופך את האופנוע לאגרסיבי מדי, לא ממש נעים בטכני.
אבל עם הבלאנסר שמוסיף אינרציה, וההזרקה שמוסיפה רכות תגובה, השינוי שהוא עושה מבורך, ולדעתי הוא הדבר הנכון ביותר ואין מה לרכב עם הקפיץ המקורי.
לגבי המתלים- שסתום מצויין ורכות ספיגה שלא מוכרת מכלים אירופאים וKTM בפרט. לטעמי יש רכות מוגזמת בפרונט ברמת ה"צלילה". מורגש מעט מאוד מהזמן, בעיקר בדרופים, ירידה מסלע על הפרונט ומעבר של אבנים חופשיות. הבולם מרגיש שהוא מעט "נבלע" בתוכן ולא "אוכל" אותן
כרגע אני מנסה הוספה של 5CC נוזל בולמים לכל צד, להקטין את גובה האוויר, בלי לשנות שיסתום חו"ח (מרגיש לי מצויין, טוב יותר מ2017) או קפיץ (אמור להתאים למשקל שלי) 5 דקות עם מזרק קטן

זהו. כלי בהחלט מוצלח ומרגש, חוויה אמיתית אחרי 4.5 שנים על 4 פעימות

 

המחשמל 64

New member
מנהל
תתחדש ותהנה
. אכן אופנועי קטמ

בתחום הדופים' תמיד היו כלים אמינים וטובים. מה- 125 ועד בכלל. רכיבות טובות והחשוב החיבור שיש, שלך למכונה!!
 

Fengluzon

New member
תתחדש.

שים לב למיכל השמן. יש להם כרגע תקלה שגורמת לשמן לנזל ממיכל השמן.
https://www.youtube.com/watch?v=ZChK59Gg0k8
כבר שמעתי על מספר אופנועים. לא משהו קריטי, אמור לצאת תיקון לכך למיטב ידיעתי. בכל מקרה, רק לשים לב.
תתחדש.
 

a c t i v e X

New member
תודה פנג. המיכל שמן שלי אכן נוזל

נוזל וכבר רשום בקריאת שרות באחריות, המיכלים המשופרים הגיעו לארץ אבל עוד לא שוחררו מהמכס להעביר לדילרים
 
למעלה