תודה למוסך מוטוריקה- דני ואמיר, על היום הדגמות KTM המוצלח

a c t i v e X

New member
אתה צודק, הWRF החדש הוא כלי קרבי ביותר

והוא בהחלט מעולה למסלולי "כמוטוקרוס" כמו ששמת בסרטונים, עם מתלים קשוחים ואיכותיים ושלדה יציבה מספיק ומנוע חזקקק, שורשי המוטוקרוס שלו מפגינים עדיפות על אופנוע שנועד לרכיבה טכנית יותר. גם אני הייתי מעדיף היגוי מעט יותר יציב בכתומים, אבל כנראה זה מה שרוכבי המבחן והרוכבים הרשמיים שלהם אוהבים...
ןמה לעשות שכרגע, רוב הרוכבים בארץ (לפחות חושבים) שהם רוכבי "הארד" ?
מעבר לזה, השיווק העדיף עושה את שלו, אין מה לומר, בארץ בפרט, ומסתמך על מערך המרקטינג האדיר של המטה
 

מיכהWR

New member
כן, אבל: אפשר גם אפשר לרכב עם WRF בתוואי טכני קשה

עניין של כיוונים והתאמות.
אצלי כיוונתי את המתלים (המקוריים כמובן) לאפשרות כמעט הכי רכה שלהם, שחררתי כמה סיבובים בקפיץ, מפת ביניים, ידית גז של G2, רקלוס (תכלס הכי חשוב..) וכמובן צמיגים שאני אוהב (הקדמי המקורי זה זבל עופות בסלעים).
התקבל אופנוע הרבה יותר קל לשליטה בהשוואה לסטוק, ועדיין עם כח מסל"ד אפס ועד בכלל, תגובת מנוע ממכרת, פרונט קל יחסית ומתלים מדהימים.
אכן מבחינת יציבות כיוונית זה כבר לא הקטר שהיה עד 2014, והאופנוע אוהב גז, אבל הוא לגמרי לגמרי סבבה בטכני קשה.
 

shayph

New member
אני בעל דעה דומה לשלך אבל זו לא הדעה

של הרוב, גם אלו שהאופנוע היה בבעלותם וגם אלו שלא.

אני לא אוהב את הסגנון שמוגדר פה בארץ "הארד" ולא רוכב הרבה אבל אני כן רוכב במסלולים סלעיים לא פחות מספיישלים והאופנוע עובד שם נהדר.

צמיג רחב עם מוס + שינוי מפת הצתה (הוספת דלק בסל"ד נמוך ואיחור הצתה למי שממש מחמיר) + גלגל שיניים ברזל (להשאיר את המקורי) + דלק 98 (ממש מורגש באופנוע בטכני, מפסיק לצלצל) + אולי ידית G2 (לא ניסיתי) וזה המתכון המקסימלי שאפשר לעשות למי שתולעת סלעים, הרווח הוא אופנוע עם מערכת מתלים ברמה גבוהה מאוד! ומנוע שסוחב בהילוך 3 איפה ש 250 אחרים יכולים רק ב 2.
 

מיכהWR

New member
מסכים, ואכן שכחתי להזכיר את ה98 אוקטן.

 

shayph

New member
הדלק 98 ממתן עד מעלים לגמרי את

הצלצולים, כנרא שהיחס דחיסה היחסית גבוה במנוע הזה דורש את זה
 

המחשמל 64

New member
מנהל
אני משתמש ב-95 אוקטן והיו לי עד היום למיטב הזכרון שלי

לפחות 2-3 פעמים שצילצל כמובן שהורדת הילוך פתרה את הבעיה אבל אתה מעין יודע שזה שם היכן שהוא בפינה כמו שאומרים ויתכן ויופיע.
לא ניסיתי דלק 98 ולא נגעתי במפה. סה"כ אני אולארואנדר מושבע ובטכני שקצת יותר מחייב איטיות נכון שיותר קשה לי שם בגלל הכוח בלמטה אך עם עבור הזמן והק"מ שצברתי הבנתי שאני צריך לעבוד בכלי הזה יותר עם הקלאץ לטובת ריסון/מיתון/ מיטוב ההתמודדות בתוואי.בספיישלים קצרים יחסית שרכבתי עמו הוא אידיליה אין מילה אחרת.
ההבדל הנוסף והמשמעותי מאד מאד מעבר לבולמים לטעמי הוא המנוע היפני שהוא אכן חד ומדוייק ואמין טילים. בתפיסת עולמי שום מנוע אוסטרי, לא יחזיק את מה שהיפני יחזיק בכל וורסיית התעללות,שימושיות, כזו או אחרת הארד ,שמארד. זה לא יקרה בכלי כביש אוסטרי ולא בכלי שטח אוסטרי. מי שרוצה להאמין אחרת מוזמן כמובן....
 
למעלה