מי רצה דופ' 125 ב-41K ש"ח על הכביש ולא קיבל?

המחשמל 64

New member
מנהל
מי רצה דופ' 125 ב-41K ש"ח על הכביש ולא קיבל?

הנה ממש ממש כבר כאן , כתבה מפול גז על השד האיטלקי הקטן.
מחיר אטרקטיבי בהחלט ויש קיט התנעה חשמלי בתשלום- יפה!!
 

wrr

New member
מוזר שהמחיר שלו כמו האקסטריינר

חשבתי שהמיסוי על 125 אמור להיות נמוך יותר
 

enigo

New member
המיסוי היום הוא לפי הספק עד כמה שאני זוכר, ויש כמה מדרגות

בכל מקרה, מכיוון שמכלולי השלדה שונים, יכול להיות שיש הבדל במחיר הבסיס. אני מניח שקל לבדוק את זה באתרים בחו"ל.
 

המחשמל 64

New member
מנהל
אניגו אכן WRR העלה סוגיה מעניינת, מה המשמעות במחיר בסיס?

תוכל להרחיב קצת.
 

buki56

New member
מחיר בסיס הכוונה מחיר העלות של היבואן

לדעתי מחיר בסיס הכוונה המחיר שבו היבואן הישראלי קונה את האופנועים מהיצרן באיטליה (לרבות עלות השילוח והביטוח וכל העלויות הנלוות).
על המחיר בסיס הזה מחושבים המיסים הנדרשים כשהאופנוע מגיע לנמל בישראל.
&nbsp
ע''פ גוגל: באירופה המחיר של ה125 דו''פ החדש הנ''ל זה למעלה מ 8000 יורו (רק 100 יורו פחות מדגם ה 250 דו''פ שלהם)
ואילו צמד האקסטריינרים נמכרים ב6700-6800 יורו.
אז עושה רושם שמחיר הבסיס של ה 125 אכן גבוה יותר. בערך ב 20 אחוז יותר.
&nbsp
כשה 125 מגיע לישראל הוא אומנם חייב בפחות מס, אבל מחיר הבסיס שעליו מחושב המס מלכתחילה הוא גבוה יותר.
&nbsp
לכן בסופו של יום דגם 125 דו''פ ודגם האקסטריינר מקבלים את אותו מחיר סופי לצרכן.
 

hananlv

New member
משהו פה לא מסתדר

1. כי בארה"ב ה 125 עולה 5000 דולר וזה לא הגיוני כזה פער מול אירופה


2. אופנוע שעולה באירופה 8000 יורו נמכר בישראל באזור ה 70-80 ובוודאי
שלא בסביבות ה 40
 

a c t i v e X

New member
כל מדינה ומדרגות המיסוי שלה, לפי רצון המחוקק לעודד משהו

ורצון האוצר למסות משהו...
&nbsp
 
למעלה