KIA PICANTO 1000
New member
DRZ400S לעומת DR650S. יתרונות וחסרונות
אין עוררין שה400 עדיף בשטח, בעיר הצפופה ובמסלול האיטי.
השאלה שלי: מה לגבי נסיעה באוטוסטראדה? שני הכלים "אינם מציאה" (בעדינות) בכביש המהיר הבינעירוני. הישר או המפותח אבל אני מעוניין להשוות כדי לדעת מה להעדיף.
אני מבין כי לשניהם מהירות סופית דומה ~160 ??? . מיגון הרוח דל בשניהם ובזה הם דומים.
ה400 שוקל 146קג. ה650 שוקל 166קג.
לשניהם צמיגים tube type
צמיגקדמי ב650 במידה 90/90/21. ב400 הקדמי במידה 80/100/21 דהיינו הצמיג ב400 דק במעט. להבדיל מראה הפרופיל מהצד של הצמיג/גלגל נראה כמעט זהה לחלוטין (עובי דופן וקוטר ג'אנט)
מאחור שניהם 120/90 אבל קוטר הג'נט ב400 גדול יותר 18 וב650 קטן יותר 17.
מיכל הדלק ב650 הוא 13 ליטר. ב400 הוא 10 ליטר. האם זה היחס ההפוך בין צריכת הדלק?
איך לדעתכם ירגיש ה400 באוטוסטראדה. לאיזה טווח קמ באוטוסטראדה הוא יהיה נוח ומאיזה מרחק רכיבה עלול להרגיש מאד לא נוח.
בנוסף האם אפשר להרכיב ארגז נשלף בשניהם לאיפסון קסדה מעיל וכד' ?
אין עוררין שה400 עדיף בשטח, בעיר הצפופה ובמסלול האיטי.
השאלה שלי: מה לגבי נסיעה באוטוסטראדה? שני הכלים "אינם מציאה" (בעדינות) בכביש המהיר הבינעירוני. הישר או המפותח אבל אני מעוניין להשוות כדי לדעת מה להעדיף.
אני מבין כי לשניהם מהירות סופית דומה ~160 ??? . מיגון הרוח דל בשניהם ובזה הם דומים.
ה400 שוקל 146קג. ה650 שוקל 166קג.
לשניהם צמיגים tube type
צמיגקדמי ב650 במידה 90/90/21. ב400 הקדמי במידה 80/100/21 דהיינו הצמיג ב400 דק במעט. להבדיל מראה הפרופיל מהצד של הצמיג/גלגל נראה כמעט זהה לחלוטין (עובי דופן וקוטר ג'אנט)
מאחור שניהם 120/90 אבל קוטר הג'נט ב400 גדול יותר 18 וב650 קטן יותר 17.
מיכל הדלק ב650 הוא 13 ליטר. ב400 הוא 10 ליטר. האם זה היחס ההפוך בין צריכת הדלק?
איך לדעתכם ירגיש ה400 באוטוסטראדה. לאיזה טווח קמ באוטוסטראדה הוא יהיה נוח ומאיזה מרחק רכיבה עלול להרגיש מאד לא נוח.
בנוסף האם אפשר להרכיב ארגז נשלף בשניהם לאיפסון קסדה מעיל וכד' ?