RMX 450

hananlv

New member
שים לב לפתיחת הדיון..

רשם שם מישהו - שה DRZ מתאים מקסימום לרכיבת שבילים
ןעדיף עליו WRR אתה גם חושב ככה?
ואם שאלת - לא אני לא חושב שיש לרוכב עם פרייריד 250
סיכוי גדול לשרוד בקטגוריה המקצועית לאורך מרוץ שלם ולסיים במיקום
סביר.
 

enigo

New member
במצבם המקורי? שאלה מעניינת, האמת. מי עדיף. שניהם יכולים

לעשות הרבה יותר משבילים, זה ברור.
 

המחשמל 64

New member
מנהל
בעקרון תמיד כדאי להתאים שימושיות כך לדעתי

אך מכוון שקשת השימוש רחבה לחלק ניכר מהרוכבים ומגוונת שני הדושי'ם הללו יבצעו משימה היטב ובקשת רחבה. לגבי ההבדל בינהם נכון יש מהלך בולם שונה אך יש גם משקל שונה גיר שונה ומנוע שונה וכו' וכו'. לדעתי שניהם יהיו טובים.
 

המחשמל 64

New member
מנהל
מסכים לחלוטין עם דבריך וגם עם הדוגמא

של אקטיב.הדרוזי כימהה עושים מגוון שטחים ברכיבה "מאומצים" כאלה ואחרים. אופנועים שרדניים מצויינים עם מגוון רחב של שיפורים רק לבקש ולקבל. עוד מה שהוסיף אקטיב אני בכלל לא זכרתי ובחלק ידעתי. אפשר להוציא המון משני דוגמאות ה Dual Sport הללו. אף אחד מהם לא יקרוס ויתפרק לרוכב ההובי.
 

enigo

New member
אנחנו לא מדברים על רוכב הובי, אלא להצליח לנצח מירוצי אנדורו

בארץ. אומנם זה עדיין לא GNCC, אבל אני חושב שזה עדיין יותר מהובי.
 

המחשמל 64

New member
מנהל
רוכבי עמותה כאלה ואחרים הם גם רוכבי הובי

או קודם כל התחילו התפתחו כרוכבי הובי ואחכ' גם מתחרים בתחום ההובי שלהם.
 

enigo

New member
אני לא חושב שאפשר להגדיר את חבורת החוד של רוכבי האנדורו

בישראל כרוכבי הובי. אומנם אין כאן רוכב עם סיכוי סביר לנצח מירוץ ברמה בינלאומית, אבל הם גם מעל הרמה שמקובל להגדיר כהובי.
 

המחשמל 64

New member
מנהל
אנו מדברים על חבורת חוד שאינה מדגם מייצג

לשאר.כדוגמא,"היתפרק"( גם לדעתך) דרוזי/WRR למתחרה במתחילים בעמותה?
 

enigo

New member
לרוכב מתחיל? לא. אבל הוא יעבוד הרבה יותר קשה בשביל אותו קצב

 
למעלה