RMX 450

RMX 450

בחיפושי אחרי האופנוע הבא הגעתי לאתר של עופר אבניר. הדגם הזה משתתף במבצע 10% ובחישוב מהיר יוצא סביב 50 אלף.
חזק מידי? מוטוקרוסי מידי?
 

buki56

New member
כמה כבר נמכרו פה?

חוץ מההונדה 450x לא נראה לי שיש דגם אחד של 450 שהוא לא ''רייסרי''. לא מכיר את ה סוזוקי אבל דגמי 450 של כל המותגים בד''כ יותר אלימים מדגמי ה 500 ומדגמי ה 350. מבחינת מכירות, גם בלי קשר לסוזוקי הספציפי, בעקרון: דגמי 450 בד''כ פחות פופולרים בשוק שלנו.
&nbsp
עופר אבניר מייבאים את הדגם הזה כבר לדעתי פחות משנה אך אני זוכר לפני כמה שבועות פורסמו בפולגז נתוני מכירות של כל שוק האנדורו בישראל, ולפיו רק מספר כלים די קטן של rmx נמכרו.
&nbsp
חבר את הכל ביחד ותגלה שחוות דעת של בעלי כלים ישראלים יהיה קשה למצוא.
&nbsp
הדגם הוא אותו הדגם, ללא שינויי, כבר כמה שנים טובות. חפש סקירות בפורומים זרים, במגזינים זרים, וביו טיוב, בוודאי תמצא שפע אינפורמציה.
היות וזה יפני סביר להניח שזו מכונה אמינה.
המחיר של עופר אבניר בהחלט מפתה.
 

המחשמל 64

New member
מנהל
היה פרסום של הכלי הנדון בפול גז

כאן אני כבר ראיתי כמה כאלה בשטח , לא הרבה אמנם.
יש כאן כתבה של ראובן סביו מאתר וואלה. סה"כ נראה אופנוע טוב מאד לשימושו. יש סטרטר חשמלי מנוע לאינדורו ומצד שני 5 הילוכים, וכן מנוע עם אויר ומיכל דלק קטן שלא הצלחתי להבין מה תכולתו מעבר ל 80 ק"מ דרך שניתן לעשות כפי הכתבה.
תנסה לקרוא ולראות עד כמה העולם הזה של כלי שכזה מתאים עבורך.
מה הסיבה לדוגמא שלא ללכת לכיון DRZ?
 

hananlv

New member
לפני לא הרבה שנים DRZ ים לקחו משהו כמו 7

אליפויות בליגת האינדורו ...נכון זה היה בידיים של טובי הרוכבים
ונכון שהם היו קצת משופרים - אבל לא יותר מקצת נגיעות במנוע
ועדיין הם התחרו בכבוד רב מול כל האופנועים הכי מקצועיים.
יש להניח ש WRR ים היו מתפרקים לחתיכות בכאלו תנאים.
כך שמה שכתבת פה הוא חסר שחר לחלוטין.
 

a c t i v e X

New member
לפני לא הרבה שנים... משהו כמו 10...

ו"קצת משופרים" זו המעטה...
עדיין הם היו לא להיט למי שלא היה רוכב כוכב
אבל התוצאה היתה שהם אכן היו מנצח האנדורו ולהיט מכירות
מה שמראה יותר על ניהול מותג משובח ועל רוכבים טובים....
&nbsp
 

המחשמל 64

New member
מנהל
אקטיב אם אני זוכר נכון בהיבט שיפור היה

קרבורטור ומפלט או שמעבר?
 

a c t i v e X

New member
+גל זיזים של הE, +בוכנה קלה יותר

, CDI של הE, מפלט ועבודת קרבורטור כמובן, מתלים של הE
מיכל דלק פלסטי, הורדת סטרטר לחלק מהכלים

לא הייתי קורא לזה "נגיעה קלה". לרוכב מן השורה זה עובר את ה20 אלף ש"ח השקעה
 

המחשמל 64

New member
מנהל
אני לא יודע אם בדגמים הקודמים היה את הממיר הקטליטי

שמורכב עליו היום . דרך אגב , הוא ניתן להסרה כמובן.
 

המחשמל 64

New member
מנהל
נכון זה היה ב2009 בערך. לא רק טובי הרוכבים

רכבו על דרוזים גם level נמוך יותר אולי לא לקחו פודיום אך בהחלט אופנוע שנתן עבודה. לגבי הימהה לא מסכים איתך לחלוטין. אם אתה מציין עובדה שכזו אני מסיק שהיא מבוססת. הייתי שמח על שיתוף מבוסס בהקשר לימהה הנדון. בתפיסת עולמי מעבר לזה שהמציאות סביבי אומרת לחלוטין אחרת אין שום סיבה שבעולם שימהה דו'ש יתפרק וסוזוקי דו'ש לא!!
 

enigo

New member
אין לך שום בסיס להנחה שלך לגבי ההתפרקות של ה-WRR

אם כבר, אז אם דרוזים שרדו - אין שום סיבה להאמין שה-WRR לא היו שורדים.
 

hananlv

New member
הבסיס להנחה הוא הפער של כמעט 30 מילמטר במהלך

המתלים..
וזה לדעתי מה שעושה את עיקר ההבדל ברכיבה מאומצת אמיתית..
 

המחשמל 64

New member
מנהל
הפער הוא 20 ממ' במהלך וזה לא בטח

מה שיגרום לימהה "לקרוס". כל ימהה שכזה כמו הדרוזי יעשה היטב את מסלולי העמותה ומסלולי אינדורו מגוונים ברמה כזו אן אחרת. לגבי "אינדורו מאומץ" זו הגדרה גם סובייקטיבית. ואם מדברים כבר בהקשרה אז שניהם לא שייכים לעולם הזה.לזה יש כלי אינדורו בהגדרתם ולא dusl sport
 

hananlv

New member
הפער הוא בין 25 ל 30 תלוי באיזה צד

שים לב שהפער בין ה DRZ לקטומים הוא בין 8 ל 14 מ"מ
ברכיבת הובי באמת שאין לפערים הללו משמעות גדולה
אבל ברכיבה מהירה בתנאי מרוץ זה מה שעושה את כל ההבדל
הרבה יותר מאשר הפער בכוח המנוע - כמובן בהינתן רמה קרובה
של הרוכבים
 

enigo

New member
כמה פעמים צריך להגיד לגבר שהגודל לא קובע?

עם טיפול נכון במתלים, גם אלו המעט קצרים יותר ב-WRR יעשו את העבודה מבלי להיסגר ולהיטרק, גם ברכיבה בקצב מירוץ, ושום דבר לא יתפרק.
האופנוע יהיה לא אידיאלי, בדיוק כמו שהדרוזי בזמנו היה לא אידיאלי, אבל עם רוכב טוב מספיק, הוא יהיה תחרותי.
 

a c t i v e X

New member
בדיוק כמו שרוכב טוב ירכב מהר גם על פרירייד 250

שמגיע עם מתלי עיפרון מכני, כולל הקפיץ הקטן.
נכון חנן?
אז WR-R לא יעבדו??
&nbsp
&nbsp
 
למעלה