הקטמ נמכר

הקטמ נמכר

אחרי שנתיים נטולי תקלות.
מחפש את האופנוע הבא. חושב של 250 ארבע פעימות אבל מתלבט בין אנדורו ממש לבין WRR.
מישהו מכיר מוסך לבדיקה באזור המרכז?
 

מיכהWR

New member
מז"ט! מה פתאום דו"ש? יש מרובעים מקצועיים נפלאים שם בחוץ..

אני ממליץ על בדיקה אצל אלון אודלסמן ('פיין טיונינג' ברשל"צ מערב).
גילוי נאות אנחנו רוכבים יחד כל שישי - אבל זה לא אמור להפריע לך, האיש אושיה ידועה בתחום.
 
גם לא WRR?

בכמה רכיבות ראיתי רוכבים על WRR שהסתדרו איתו לפחות כמו שהסתדרתי עם ה קטמ
 

מיכהWR

New member
זה אומר לא מעט דווקא על הקיטיאם, ואני לא מתכוון לחיוב

בהשוואה ל125 הWRR ירגיש לך רכרוכי, כבד וחלש (וכמובן גם יציב ונטוע כקטר, שזה דווקא יהיה שינוי מרענן).
אם אתה לא מתכוון לרכב על כביש, לא מתמקד בטיולים ארוכים במדבר ולא מפחד מהחלפות שמן כל 1000ק"מ, אין סיבה אמיתית ללכת על דו"ש.
ראה הדיון זוטא שהתפתח פה שבוע שעבר - יש לא מעט מרובעים שהם גם ידידותיים כחתלתולים, וגם יודעים לחשוף שיניים כשצריך.
 

המחשמל 64

New member
מנהל
אני בדעה שונה מאד משל מיכה. לגבי הWRR הוא אמנם דו"ש

אבל דו"ש טוב. מי שחושב שהוא לא יעשה לרוכב הממוצע כמונו את העבודה טועה לדעתי. אני אומר לך עמית כאן ועכשיו לא חובה כלי מקצועי ממש לא מחויב.
זה נכון שלמקצועי יש יתרונות ושוני רב ביחס לד"וש אבל השאלה שאתה תשאל את עצמך היא למה אני עמית מתחבר? מה מרגיש לי מתאים וטוב?
זו פונקציה של סגנון הרכיבה שלך ורק שלך, קרי רק אתה יודע מה טוב או הכי טוב עבורך. שתדע שה WRR יעשה הכל בידי רוכב מיומן. הוא כבד יותר וכן חלש יותר אבל עושה בכיף הכל. אני צריך או לא מקצועי זה מחויב או לא ? זה מה שתשאל את עצמך. אגב אני רוכב על ימהה F ועם 2 חברים ועגלה משותפת בעלי R.
הכלים שלהם עושים הכל כמוני . אז אולי כבד להם קצת יותר ולי קל יותר בסינגל כזה או אחר וכן האופנוע שלי מקצועי ושלהם דו"ש ובכל זאת כל אחד מאיתנו מרוצה מאד מאד ממה שיש לו.
לסיכום: לדעתי תחשוב על השאלות עם עצמך. יש לך WRR במבצע היום במחיר מעולה וגם DRZ.
מעניין לשמוע את דעתך
 
ברור לי שבגילי אני לא מחפש לקפץ על סלעים כמו עז

עשיתי עד היום בעיקר סינגלים כשאני נמנע מעליות משוגעות. לעומת זאת, מתחשק לי מידי פעם רכיבת שבילים ארוכה של כמה עשרות ק"מ ושם לדעתי ה R יהיה פרטנר טוב יותר
 

two times

New member
קח בחשבון ש wrr חדש זה אופנוע שצריך לעשות לו יישור קו

הדו''ש הקרבי הכי איכותי והכי מוצלח כבר עשור שלם.
אבל זה לא ktm ready to race.
הwrr מגיע מהאולם תצוגה ערום לחלוטין.
אחרי הקנייה יש סכום כסף מנדטורי שצריך לשפוך עליו.
&nbsp
לפי מה שאתה מספר - אם תבחר בסוף בכלי אנדורו מרובע: לדעתי כדאי לך ללכת לכיוון של נפחי ביניים, או נפחים גדולים. ולא רבע ליטר.
ממליץ לך לשקול בטא ו swm אם אתה מחפש מחיר אטרקטיבי.
 

המחשמל 64

New member
מנהל
מסכים בהחלט עם נקודת המבט על הSWM בנפח ה300

לבטח אופנוע מצוין. לגבי הWRR גם כמקור הוא מצוין לא מחויב שדרוג כזה או אחר.
כן זה יוריד לו משקל אבל זה לא MUST מה שכן MUST זה שדרוג כידון ומתאמים לכידון מקצועי וחזק זה מחויב וזה מטיב. כמובן מגיני ידיים וגחון .
 

two times

New member
תוספות ל wrr

(לדעתי)
מיגונים: מגן גחון ומגיני ידיים זה מנדטורי.
&nbsp
איבזורים: החלפת כידון זה מנדטורי. הכידון המקורי דק ורך מאוד ויתעקם/ייסדק תוך כמה נפילות.
אביזרי רישוי: מי שמתכנן לרכב הרבה בכבישים: במוקדם או במאוחר ייצטרך למצוא פתרונות דו''שיים: מראות מתקפלות, מחרשה מקוצרת, וכו'.
&nbsp
מבחינת המלצות (לא מנדטורי אבל מומלץ מאוד):
מיגונים: כל מיגון הוא מומלץ למי שטוחן סלעים או סתם נהנה להתעלל באופנוע שלו. אבל חשיבות מיוחדת אני הייתי נותן למיגון רדיאטור כי המקורי עשויי פלסטיק.
&nbsp
אביזרים: מומלץ לשדרג לרגליות רחבות (המקוריות ב wrr די צרות). ומכסה טנק דלק עם uni-flow או משהו כזה. (המכסה המקורי יטפפף כל פעם שהאופנוע שוכב על הקרקע).
&nbsp
מבחינת ''שיפורים": שום דבר הוא לא מנדטורי, כמובן, אבל יש כמה שיפורים ב wrr שבסכום נמוך יחסית - הופכים את האופנוע לפי 2 יותר מהנה, וכיפי, ורב יכולות בשטח:
-החלפת סט צמיגים (הסט המקורי פשוט מגוחך)
-הגדלת גלג''ש אחורי וקיצור יחסי העברה
-החלפת ידית מצערת לכזו של g2 או r6. (הבדל של יום ולילה בתגובת מצערת, וביטול תופעת ה jerkiness ).
 

two times

New member
אני לקחתי לרכיבת מבחן את ה swm 500 ומאוד נהנתי

ניסיתי את ה 500 ביום הדגמות, ואני לא יכול לתאר כמה שנהנתי ממנו. מאוד מתאים לשטחים פתוחים טיולים ארוכים ורכיבת מדבר. אם כי טנק דלק מקורי פצפון ויהיה חייב החלפה לטנק מדברי. שוקל בשיא הרצינות לקנות לכשיתחיל החורף. כשבאים עם עסקת מזומן ולא טרייד - המחיר של ה 500 צולל מתחת ל 50k עוד לפני מו''מ.
מרווחי טיפולים: 500 ק''מ טיפול ראשון. ואח''כ כל אלפיים ק''מ. (2500 4500 וכו').
&nbsp
 

המחשמל 64

New member
מנהל
גם כאן אני מסכים בהחלט two ואכן שניהם

החליפו צמיגים. אחד מיגן רדיאטור השני לא. לגבי רגליות רוכב אכן אחד החליף והשני הוסיף אביזר מתכתי בעבודת יד ממשית על הקיים ובפועל יצא רגלית מקור עם 3 שורות שיניים. ואכן שניהם שדרגו צמיגים. היתה בהחלט עלות אבל לא בשמיים כמובן
 
למעלה