פורסמו מחירי דגמי האינדורו של קטמ ל 2018

המחשמל 64

New member
מנהל
פורסמו מחירי דגמי האינדורו של קטמ ל 2018

מפול גז כאן איך הם מגיעים למחירים האלה ביחס לשאר השוק .
350 של בטה ב- 12K פחות ממקביל קטום.
ה-250 שלהם כנ"ל יקר יותר מהשאר ולא במעט וללא כל סיבה לטעמי לפחות.
שלא לדבר על מחירי הסיקסדייז בכל הדגמים .ניתן לפעמים לחשוב שהם לא הכי מודעים בעלויות לתחרות ההולכת ומתעצמת או ש..... מי יודע.
 

wrr

New member
ועדיין הם מוכרים יותר מכולם , תופעת העדר עובדת מצוין

 

TheMadHatter

New member
עדר

מה קורה עם לקוחות גזגז של לפני כמה שנים? כמה שווים הכלים שאלו? - מה גם שהאופנועים לא שרדו משהו...
מה יהיה עם לקוחות שרקו ובטא בהמשך? כאן עושה רושם שהאופנועים איכותיים מאוד.....
בישראל בגלל שהאופנוע כ"כ יקר לנושאים כמו סחירות, חלפים, וכו יש משמעות כבדה מאוד.
ב 2014 רציתי לקנות אופנוע, עשיתי מספר רכיבות על כמה כלים והאופנוע של שרקו היה מבחינתי הטוב מכולם. בסוף לא קניתי אותו רק בגלל שיקולים נוספים.
אם זה היה שוק שבו קונים אופנוע ב 8000 9000 דולר עוד איכשהו...

רגע, גם שם KTM מוכרים יותר אינדורו...

זה עדר גדול מאוד.
 

wrr

New member
אף אחד לא אמר שהם לא כלים איכותיים

אבל הבדל המחיר העצום בינם לבין חלק מהמתחרים לא שווה לטעמי לפחות את הקנייה שלהם.
אפילו הסקוורנה שהוא בדיוק אותו האופנוע עם שינויים קטנים ועם לינקג' שכבר הופך אותו בעיני ליותר כדאי לא נמכר כמו הכתומים למרות מחיר נמוך יותר.
אם השיקול בקנייה הוא מה יקרה ברגע המכירה זה משהו אחר אבל אצלי לפחות זה לא השיקול.
 
מי אמר שהאסקי יותר זול ? תשווה אותו לדגמי 6DAYS,לגבי המכונה

אין עוררין לגבי האיכות שלה, מן הסתם שקטמ והאסקי (ששולטים ב70% משוק האינדורו העולמי) מוכרים גם הכי הרבה בישראל ,טבעי שהם יכתיבו את שאר השוק,מן הסתם הם "הרגו" את השוק של גאסגאס וTM בעסקאות טרייד אין עד כדי סירוב להחליף כלים כאלה ,ואת האמת ? עם שחיטת המחיר של מטרו לWR החדש וגם לCRFX אין שוק משהו...אז כל מי שעושה שחיטות מחיר - זוכה לסירוב שהוא מגיע לסוכנויות HSQ/KTM .
 

המחשמל 64

New member
מנהל
מסכים בהחלט עם תופעת העדר זה פן אחד של המציאות

יחד עם זאת כעובדה היום יש הרבה יותר מגוון כלים וטובים מאד מבעבר.
יש שרקו בטה ואולי יכנס שחקן נוסף בדמות הגסגס בעתיד.
העובדה שה-125ים ירדו מהפרק ואולי יותר בשול ה-200 של הקטומים תייצור לקוחות בכיון הבטה והשרקו ללא ספק.
בהיבט חלפים וסחירות שקשורה גם לאמינות וכן לשרות ומערך שרות ומוניטין המותג אני רואה דווקא בבטה בשייכותה למטרו חיוב גדול מאד. יש שם בהחלט חברה מאחורי המותג זה לא איזו חברה שקיבלה שרות לחלפים מצד ג'.
זו חברה רצינית. התרחבות טומנת בחובה גם אחריות ללקוחות ואני מאמין שזה יהיה בדיוק כך. ריבוי שחקנים זה מצוין וימים יגידו לגבי הסחירות. לגבי שרקו ללא ספק כלים מצויינים. יחד עם זאת גם כאן יש קשר ישיר לטעמי גם למי שעומד אחר המותג זה שמקדמו ודואג להחייתו בנוסף. בסופו של דבר אנשים אני מאמין שמתפקחים עם עבור הזמן והדבר יחלחל .
 

Mister Blonde

New member
לקטמ יש הרבה פאנבוייס

גם לדלב עצמה יש הרבה פאנבוייס.
&nbsp
&nbsp
 

ה ט ו ח ן

New member
רבות נכתב בעבר על מדיניות התמחור של דל"ב ...

צריך לזכור שלמחיר הרשמי אין ממש משמעות, כי השוק ברובו הוא שוק של טרייד-אין.
כדי לדעת מה יותר יקר, צריך יהיה לבדוק כמה כסף ירצה כל יבואן בשדרוג של כלי בן X חודשים לחדש. ניסיון העבר מלמד שמטרו לא הציעו דילים אטרקטיביים בעיסקאות טרייד-אין ... נקווה שזה ישתנה בעתיד.

כמובן שמי שבא עם כסף מזומן, יקבל מחיר הרבה יותר נמוך מהמחירים הרשמיים.
 

המחשמל 64

New member
מנהל
אני כבר ראיתי כלים שונים באולמות מטרו

שהם לא כלי "גרעין" שנמכרים על ידם בטריידאין. השאלות שאני שואל הן: 1. מחיר שוק למזומן שונה אכן השאלה בכמה בפועל ? קרי כמה אחוז פחות לעסקת מזומן ממה שמפורסם (סדר גודל). 2. למה לשלם כזה הפרש לדגם x בקטמ' לאומת בטה לדוגמא או ימהה? מה גורם להפרש המשמעותי הזה המותג עצמו או תרבות הצריכה הלכה ולמעשה יש לה השפעה על כך?
 
למעלה