סקירה יפה של אביעד בפול גז על שוק אופנועי האינדורו

wrr

New member
אם זה היה נכון מיכה היית רואה מרובעי פעימות

בכל מרוצי האקסטרים כגון ארצברג , רומניאקס וכדומה אבל זה לא מה שרואים.
כנראה שהמשפט שלך "בתנאי אחיזה ירודה יותר קל לייצר אחיזה עם מרוב"פ" לא הכי מדויק מה גם שמהנסיון שלי הוא ממש לא נכון.
 

wrr

New member
את השלב הזה פספסתי

אבל גם לגבי מתחילים הוא לא נכון ולא בהכרח קל לייצר אחיזה עם מרובע פעימות
 

המחשמל 64

New member
מנהל
נראה לי שבהיבט המרוץ הנ"ל זה מסתדר עם מה שכתב

hananlv :"לרוכבים הטובים באמת ממש לא משנה על מה הם רוכבים ",אבל אם אתה אוהב סינגלים מאוד טכניים ודוכים הבחירה הנכונה היא 2". והמרוץ הזה עונה היטב על הגדרת האקסטרים לכן כך אני מתרשם, רוכבים טובים ודופ'ים -זה התוכן בנ"ל.
 

shayph

New member
סצנת האנדורו-קרוס נשלטת כמעט לחלוטין על ידי

4 פעימות, איך אתה מסביר?
 

wrr

New member
זה לא מירוץ אקסטרים

ולא צריך לייצר אחיזה מי יודע מה
 

hananlv

New member
גם אתה פיספסת את המילה מתחילים

אני לא חושב שרוכב מתחיל צריך לשאוף לרכוב מהר לפני שהוא רוכש טכניקה.
 

doutsh

New member
אני גם חושב שהמטרה היא לא לרכב מהר, אולי *להרגיש* שאתה מהיר

וגם זה לא תמיד.
מאחר ורובנו לא רוכבים עם שעון עצר, לעולם לא נדע עד כמה מהר אנחנו רוכבים, אלא עד כמה מהר זה מרגיש.
לי אישית למשל כל קטע שאני עושה עם ה125 דו"פ שלי מרגיש לי הרבה יותר מהיר ומרגש מאשר אותו הקטע שהייתי עושה עם הDRZ שהיה לי, למרות שמבחינה אובייקטיבית יכול להיות שבחלקם הייתי יותר מהיר על הDRZ.
ולגבי ה"נקודות" על טכניקה - גם כאן אני ממש לא מסכים.
יש הרבה עליות טכניות (לפחות טכניות עבורי) כמו למשל העלייה המפורסמת לעץ הדקל, שאם אני עולה אותה בעמידה לאורך כל הדרך, תוך שימוש והקפדה על טכניקה נכונה, מה שעלול להוריד אותי למהירות הליכה בקטעים מסוימים, אני מגיע למעלה מאושר ומסופק.
יכולתי גם להחליט לעלות אותה בישיבה ועל הגז, מטלטל כמו שק תפוחי אדמה, וכנראה שהייתי מגיע למעלה ב2/3 זמן, אבל הייתי מגיע מבואס ומאוכזב.
אז אצלי ואצל כל מי שאני רוכב איתו, בהחלט מקבלים "נקודות" על טכניקה נכונה.
 

מיכהWR

New member
האמת שאני מתקשה לדמיין סיטואציה שבה טכניקה נכונה

באה על חשבון מהירות.
אתה באמת חושב (בלי קשר לסוג המנוע) שבעליה של הדקל רוכב בסגנון שק תפוחי אדמה יהיה מהיר מרוכב שעולה בעמידה על הרגליות כמו גיבור?
מה שכן, בנקודה שהגבורה תתחרבש, האופנוע יאיט והישבן יפגוש את המושב, לאותו רוכב מתחיל על מרובע פעימות יהיה סיכוי טוב יותר להציל את המצב ולשמר קצת מומנטום (כי יותר קל לו לייצר אחיזה על תערובת הסלעים והפודרה).
100% מסכים שהתחושה היא מה שחשוב, ולא שעון העצר - ואין כמו התחושה שאתה זורם את הקטעים הקשים ולא ניתקע, מתחפר ומתעייף (בעיקר בקייץ הנורא הזה).
 

a c t i v e X

New member
אהה זה תלוי באיזה צד של העלייה לדקל...

זאת מכיוון אלעד או זאת מברקת
זה משנה את הכל
 
מכיוון אלעד זו קיטנה

לפעמים הייתי נעצר בכווות מכוון בקטע האחרון המשופע, עם ה 640, כדי לוודא שאני זוכר עדיין איך מייצרים אחיזה.
עם ה 350 , מכיוון אלעד זה מצ'עמם.

מכיוון ברקת, אכן אתגר לא פשוט לעמוד כל הדרך. הרבה אבנים רעות.
 

katuel

New member
לגמרי נכון. כל מילה.

יש את הקביעה שדו"פ 125 טוב לרוכב המתחיל להקנות הרגלי רכיבה ושליטה בסיסית. אבל תוסיף למשוואה קצת יותר משקל לכיוון הפאן ומיד הייתי מציע לו להתחיל ב 250F
 

two times

New member
בחצי הבא של השנה סביר להניח שימכרו הרבה יותר כלים

גם המכירות יעלו בגלל המבצעים הנוכחיים שרק עכשיו החלו.
וגם יגיעו לשוק 2 דגמים חדשים של 125 דו''פ שזו קטגוריה מבוקשת. בקשר לשרקו אני לא יודע אם יהיה כוכב מכירות... תלויי במחיר. אבל מאידך ה-בטא 125 לדעתי בהחלט יככב. אני גם סומך על מטרו שידביקו לו תג מחיר שובר שוק
 
למעלה