מבצעים ועוד מבצעים זה מצוין ולדעתי יוריד לטווח ארוך

המחשמל 64

New member
מנהל
מבצעים ועוד מבצעים זה מצוין ולדעתי יוריד לטווח ארוך

את מחירון המשומשים, גם למי שרכש זה לא מכבר והוא כזה
שמשדרג תדיר וכל לו"ז קצר יחסית יורגש שהמחירון יורד ו נאמר שהשוק מכתיב ירידה לבטח.
כאן על הוסקוורנה
כאן על ימהה
כאן באבניר עד 60K מחיר כלים
ועוד באבניר- כולל את הדרוזי הנחה של 10% שהיתה לא מכבר.
השוק יורד וירד או שיש מי שחושב אחרת?
דעות?
 

yoe66

New member
יורד?

באלפים וחמש קניתי ימאה 250 בשמונים אלף שח אחרי הנחה מיוחדת
היום הוא עולה חמישים ושלוש
שלא להחשיב את האינפלציה מאז
מדובר שמהו כמו חצי!
 

המחשמל 64

New member
מנהל
הכוונה יורד מנקודת הזמן הנוכחית.

כלומר השוק ירד את ירידתו הדרסטית והאם מנקודת הזמן הזו הוא ממשיך בירידה בהקשר ישיר או עקיף למבצעים שנעשים ותדיר אגב גם לשאר סוגי הדו גלגלי.אני בדעה שהוא ימשיך וירד למרות מבצע חולף כזה או אחר.
 

two times

New member
אין שום ירידות "בשוק"

זה לא עניין של שוק. זה עניין של יבואניות ספציפיות... לכאן ולשם.

לפני שנתיים היתה רפורמה במכס. אופנועי שטח רובם ככולם בנפחים עד 500 סמ"ק, ולכן נהנים מהטבת מכס אדירה בהשוואה לעבר.
http://cars.walla.co.il/item/2884413

יש יבואניות ספציפיות (בראש ובראשונה מטרו) שמאז הרפורמה במכס מלפני שנתיים פשוט החליטו להיות תחרותיות - ולהציע מחירים אטרקטיבים ותנאי רכישה אטרקטיביים, ולקיים אינטרקציה עם הרפורמה במכס: לגלגל את ההנחה לצרכן, ואף להמשיך מעבר לכך: אנחנו רואים אותן שנה אחר שנה, במהלכים נמשכים ותמידיים של הורדות מחירים ותמחור זול (בטח בתקופה הזו של השנה, כשיוצאים דגמים חדשים, אבל לא רק בתקופה הזו של השנה).

ומאידך יש יבואניות שלא:
בין אם אלו יבואניות שיכולות אך לא רוצות. וממילא הלקוחות לא מענישים אותן (דלב)
בין אם אלו יבואניות קטנטנות שאולי רוצות אך לא בטוח שהן יכולות (TM, שרקו)
ובין אם זה יבואניות שלמכור אופנועים בכלל באופן כללי מעניין להם את התחת (מאיר-הונדה).

כל אלו: דלב/מאיר/שרקו: ממשיכות להציע מחירונים של 70-75 אלף ש"ח (אפילו לדגמי רבע ליטר) עד עצם היום הזה. כמעט בדיוק כמו בעבר. אין אצלהם שום ירידה וגם לא תהיה אצלהן שום ירידה.
 

המחשמל 64

New member
מנהל
נראה לי קצת הגזמה סביב 70-75K לרבע ליטר. בפול גז

לפני שנה בכתבה על השרקו דובר גם על הTM והימהה וכן ההונדה שמחירם החל מ 56K להונדה ועד סביב 66K לשרקו. למיטב הידוע לי גם הקטמ/הסקי סביב העלות הזו לרבע ליטר. הימהה עלה לי בדיוק לפני כשנה 61K עם כל התוספות.
מה שאני אומר הוא שכאשר יש מבצעי הנחות תדיריים בטווח הארוך נכנסים לשוק כביכול כלים שנקנו במבצעים. זה מוריד את ערך השוק בפועל ולאוו דווקא במחירון עצמו. כלומר השוק ומחיריו מכתיבים אחרת ופחות מהמחירון.
זה סוג של מגמה וזה מקרין לכל אלה שלא ממהרים לאותם מבצעים כפי שציינת.
 

two times

New member
אני לא מכיר את המספרים האלו שאתה מציין

אני מדבר על מחירונים מפורסמים. לפני מו''מ ולפני הקרנות והכתבות ופרשנויות וערך השוק בפועל ובנדמה-לי.
&nbsp
מבחינת מחירונים: כל המחירים האטרקטיביים הם רובם ככולם בגזרת מטרו. עוד לפני מבצעים, ובטח שאחרי מבצעים. וגם כשתגמר עונת המבצעים... זה מה שאני באתי לומר בקיצור. אם אתה רוצה אתה יכול לעצור לקרוא כאן.
&nbsp
חלק מהיבואניות האחרות פעם בשנה כשיש חילופי דגמים גם עושות איזה מבצע רוחבי או נקודתי.
חלק מהיבואניות גם את זה לא עושות.
&nbsp
*באופן מסורתי דגמי קטמ הם תמיד היו ותמיד הינם בתמחור הכי יקר.
*אח''כ מעט מתחת אפשר למצוא את (כמעט) כל השאר: האסקי הונדה tm שרקו, יבואניות קטנות וגדולות כאחד - כולן פלוס מינוס יושבים על אותה בלטה מבחינת מחירים.
*אח''כ swm אבל זו לא חוכמה כי מחירי הכלים שלהם הינם זולים בכל העולם לכשעצמם. עוד מהיצרנית. אין פה איזה תמחור אטרקטיבי יוצא דופן מצד היבואן.
*ואח''כ מטרו על שלל מותגיה החדשים והישנים.
&nbsp
נ-ב: המבצע הזה של מטרו על דגמי ה wrf הוא ת'כלס רק על האביזרים. לפחות על ה 250 אני יודע שכבר כמה חודשים הם גם ככה ממילא מוכרים את הגרסה הלא מאובזרת ב 55-56 אלף לכל מי שרק מעוניין לקנות.
&nbsp
 

המחשמל 64

New member
מנהל
אני מסכים שהמחירון אטרקטיבי ברובו בגזרת מטרו בטח ובטח

בארבע פעימות ולמול השאר. אני הרי חסיד של יפני ......
אני מסכים שמדובר על קטמ/הסקי ובנפחים הגדולים יותר המחירון עולה לשמיים לא ברציונלי לטעמי אם איי פעם חשבתי על נפח גדול יותר כדוגמא ל 500.
גם לגבי בטא המחיר יהיה אטרקטיבי לבטח תחת בעלות מטרו.בטה 250 דופ' קרוסטריינר סביב 40K וכנ"ל לגבי ה-125 שלהם שצפוי להיות בעלות עוד יותר נמוכה מ-40K. מחיר 350 ארבע פעימות ב 53K מחיר סופר מצוין שלא לדבר על דגם ה 480 ב 55K .
יהיה חם זה בטוח.
 

a c t i v e X

New member
זה לא "רק על האביזרים"

הרי הם לא נותנים את האביזרים בהפסד, כדי להגיע למחיר הזה מקצצים מהרווח האופנוע עצמו (קנייה מימאהה) לפחות עד כדי ספיגת מחיר העלות של האיבזור (יצרי אפטרמרקט)
ככה שאפשר בהחלט לומר שזו הנחה ריאלית ממחיר האופנוע כפי שהוא, מימאהה עצמה
&nbsp
 

wrr

New member
הם תמיד עושים את זה ודופקים לקוחות נאמנים שקנו במחיר מלא

פרסמו בתחילה מחיר של 56000 ש"ח ואז סיפרו סיפור עצוב שחישובי המס
היו שונים לימאה החדש ולכן הם נאלצים להעלות המחיר לסביבות 61000 פלוס.
ובמחיר הזה ללא שום חבילת תוספות או מתנה אחת קטנה.
מה קרה עכשיו , השתנו חישובי המס?
פתאום אפשר להרוויח גם ממחיר של 56000 שכולל גם חבילת אבזור?
הדולר ירד היורו ירד ? מה קרה ?
לא מאמין להם יותר ואותי כלקוח הם הפסידו.
 

two times

New member
חחח אתה יודע כמה דגמים במטרו עכשיו נמכרים במבצעים ובהוזלות?

אל תפגע... אבל: אופנוע או אייפון או חופשה בקלאב מד... היינו הך.
מי שקונה אופנוע כשהוא רק יצא ("הראשון לקבל" מה שנקרא) - משלם מחיר מסויים.
ומי שקונה את אותו אופנוע זמן מה אחר כך: משלם מחיר אחר...
ומי שקונה אופנוע עוד יותר אח"כ - בדיוק כשיוצאים דגמים חדשים של 2018 והיבואן צריך לנקות מחסנים: משלם מחיר עוד יותר אחר.
ומי שקונה אופנוע בסוף שנה קאלאנדארית כשהיבואן יודע שאוטוטו הוא יצטרך לרשום את האופנועים שעדיין ברשותו על שמו כיד ראשונה - גם משלם מחיר אחר.
ומי שקונה אופנוע בתחילת שנה קאלאנדארית אחרי שהיבואן נתקע עם האופנועים וכבר רשם יד ראשונה על שמו - בכלל משלם מחיר אחר.

ובקשר לסיפורים והמעשיות על חישובי המס: נו. להאמין לסיפורים של סוחרי רכב זה להאמין לסיפורים של סוחרי רכב. אל תפגע אבל מה אתה רוצה שאני אגיד לך..?

תתנחם בעובדה שגם המתחרים הם סוחרי רכב.
וחוץ מזה תתנחם בעובדה כשגם כשקנית במחיר מלא - עדיין המחיר שקיבלת היה יותר זול מכל אלטרנטיבה מקבילה אחרת... אי אפשר כל הזמן לחשוב ולפתוח עיניים מה ההוא שילם ומה ההוא קיבל... תגיד תודה שלפחות אתה וכל מי שקנה איתך שילמו את אותו מחיר באותה תקופה בשנה - ורק מי שקנה בתקופה אחרת בשנה קיבל ממטרו מחיר אחר.
כי אצל המתחרים, המחירים של האופנועים משתנים מלקוח ללקוח עוד באותו היום (זה נקרא "מחיר לפי פרצוף": אתה תכנס ב 9 בבוקר תקבל מחיר X. אחריך יכנס מישהו אחר ב 10 בבוקר ויקבל מחיר Y). אצל המתחרים המחירים משתנים לפי מחוגי השעון ולא לפי עונות השנה.

וגם הכי חשוב: אל תשכח שאתה אומנם קנית מזמן מזמן במחיר מלא - אבל קנית מזמן! בינתיים בכל הזמן הזה אתה רכבת, ונהנית, וניצלת את הדגם החדש... זה גם משהו.
 

המחשמל 64

New member
מנהל
זה בדיוק כך. אני שלמתי על הימהה 61k

עם התוספות כולל הכל. אני יודע שהיה מי ששילם יותר סביב ה 65k דאז זה הזכור לי. גם הDRZ400 נמכר עד לפני כחודש בערך סביב 46k ועכשיו פרסמו מבצע על 10% הפחתה. בהחלט התאור שלך את הדברים מדויק לי בכל היבט מתחבר בהחלט!!!
 

מיכהWR

New member
אני באותה סירה כמו WRR אבל משתדל לא לקחת ללב

מאז ומתמיד אני רוכב על WRF למרות היבואן, לא בגלל היבואן - אז אין חדש.
מה שכן, אני מקיים מערכות יחסים ארוכות טווח עם האופנועים שלי, אז על פני שנתיים שלוש ההפסד הרבה יותר קל לעיכול מאשר כמה מקרים פה שאנשים מכרו אחרי חצי שנה, שנה.
 

Old School2

New member
אני מ-2010 על כתום שעלה אז כמעט 70K, מידי פעם לוקח

סיבוב על חדשים יותר ולא מוצא סיבה להחליף. עוד לא רכבתי על כלי שנוסע טוב משמעותית או שכיף משמעותית. הקשר לדיון אסוציאטיבי בלבד
 

המחשמל 64

New member
מנהל
מיכה אני אתה ו-old school באותו מצב

פלוס מינוס. גם אני מחליף בתדירות נמוכה מאד. הגסגס היה אצלי כמעט 4 שנים, והכחול הקודם 3 וזה שקדם לו שנתיים. זה כבר קצת מעל שנה ואין בליבי מחשבה לשנות.לאורך הזמן ברור שההפחתה משמעותית פחות כלומר ככל שנחזיק בכלי יותר פחות יכאב בשדרוג לאחר. יש שיקול להחליף אם באמת נכנס לפריים נפח שונה כדוגמא או שינוי סגנון רכיבה שגורם לחשיבת מסלול מחודשת של דגם .לדוגמא מעבר מ-4 פעימות לדופ'.כמובן שלכל אחד שיקול משלו ויש מי שלכ מתחבר ומשנה אופנוע.אלה דברים שנלקחים אני מניח בחשבון בבואנו לסגור עסקה.
 

enigo

New member
רק תיקון קטן - אין קשר בין השנה הקלנדרית ל"גיול" - חובת

רישום כלי הרכב. חובת הרישום היא שנה מרגע הגעת הרכב (אופנוע או מכונית, לא משנה) ארצה, בלי קשר לחודש בלוח השנה. האופנוע הגיע במרץ 2017? חובת הרישום היא במרץ 2018. לא דצמבר 2017.
הסיבה שבכל זאת רואים שפע מבצעים - לפחות בתחום המכוניות - לקראת סוף השנה הקלנדרית היא משום שלקוחות רבים מעדיפים לחכות קצת ולקנות רכב שירשם בשנת המודל הבאה משיקולים מובנים. אלא שליבואנים עצירה בזרימת הכסף לא טובה לבריאות, ולכן הם יוצאים במבצעים כדי לעודד אנשים לקנות בתקופה ה"מתה".
 

enigo

New member
אתה מדגים כאן את מלכוד 22 של היבואנים

לא רק אופנועים, גם מכוניות.
כאשר יש להם הזדמנות להוריד מחיר - ולא משנה אם בגלל שערי מטבע, תנאי רכישה טובים יותר (אולי היצרן נתקע עם סטוק שהוא צריך להעיף?) - הם במלכוד, כי אם יורידו מחיר הם פוגעים בלקוחות שקנו במחיר הגבוה יותר, ואלו "ינקמו" בהם. ואז אתה רואה כל מיני פתרונות יצירתיים - טרייד-אין במחיר מחירון + 10%, תוספות אבזור, הארכת אחריות וכן הלאה וכן הלאה.
אבל תגיד - אתה גם נוקם בשטראוס כשאתה מגלה שהם עושים מבצע על שוקו יוטבתה, אחרי ששבוע שעבר קנית במחיר מלא?
 

Mister Blonde

New member
בואנה הם הולכים בכל הכוח גם על הבטא וגם על הימאהה

לא צריך להיות הרקול פוארו כדי להבין מה הולך פה.
מטרו רואים שכל המתחרים שלהם ישנים בעמידה, אז הם מסתערים. עד שהמתחרים שלהם יקומו מהתרדמת: מטרו כבר יתפסו את כל השוק מהביצים.
 
למעלה