מפול גז .בטא 125 ,כבר בקרוב וכמו כן עדכונים על

המחשמל 64

New member
מנהל
הן בהחלט ברות השוואה ויש גם הבדלים

משמעותיים בחלק מהסעיפים בהם ניתן להשוות בביצועים.אני תמיד מעדיף לרכב כמו אחרים בוודאי על חדשנות ופחות על ההסטוריה.עובדתית ,החדשנות היא גם מנוף הקידמה כולל כמובן באופנועים ובתעבורה בכלל.זה מטיב עם המוצר( והרוכש) מטייבו מקדמו ובכלי תחבורה מעניק ביצועים טובים יותר, כמו בהמון תחומי החיים.
 

enigo

New member
מודה - לא הבנתי מה בדיוק רצית להגיד, או איך זה קשור לדיון

אבל אהמר ואניח שהבנתי חלקית - מספיק כדי לא להסכים. מבחינתי, חדשנות בפני עצמה היא חסרת ערך אם היא לא מביאה שיפור בתוצאות. ראה ערך מתלים קדמיים שאינם טלסקופיים.
 

a c t i v e X

New member
הWRF היה רשום תוצרת איטליה משיקולי מס בעיקר

קומבינה יפה שעבדה
זה היה 100% תוצרת יפן מלבד אביזרי רישוי שהדביקו לו באיטליה
 

DAN TAL

New member
זה קצת מתנגש עם זה שכפי שאתה בוודאי קורא ויודע,

אנשים במערב,משקיעים אלפי דולרים בלי בעיה בהפיכת ה CRFL למשהו שמתאים להם.
האופנוע הזה הפך להיות פלטפורמה לקהל משמעותי.

הם יכלו לקנות WRR ולכאורה לחסוך חלק ממחיר השיפורים. אבל...

חלק מההצלחה של ה CRFL לדעתי,נובעת מנייטרליות מסוימת שהרוכב מתחבר אליה בקלות יתרה.

ל WRR אין את זה.
 

המחשמל 64

New member
מנהל
אני יודע שאנשים גם כנ"ל לגבי הWRR שיש לו המון שיפורים

ואפשרויות להפכו בדיוק לפלטפורמה לקהל משמעותי כהגדרתך.
מה השוני בהצלחה הפחותה שלו מההונדה בהיבט אותה נייטליות שאתה מתאר בדבריך שכן לא ברור מה היא אותה נייטרליות בנוסף שאין לו?





 
למעלה