רכיבה ראשונה: בטא 125RR

המחשמל 64

New member
מנהל
תודה אביעד על השיתוף!! אכן יופי של סקירה.

האם תוכל לפרוט, בהיבט הפיניש -הפלסטיקה מסביב.
 
פשוט - פלסטיקה זולה

מרגישה כמו פלסטיקה של כלים זולים, גם באיכות הפלסטיק וגם בגימור שלו - למשל כל מיני שאריות פלסטיק בקצוות.
התרגלנו לסטנדרט הרבה יותר טוב מזה - בק.ט.מ והוסקוורנה, בשרקו, בימאהה.
מאמין שהם ישפרו את הנקודה הזו בשנים הקרובים.
למעט הפלסטיקה, שאר האופנוע מרגיש טוב ומגומר טוב.
 

buki56

New member
אביעד תודה על הכתבבה

יצא לכם בהשקה גם להתרשם גם מדגמי מרובעים? זה כבר עבר סופית למטרו יש מחירים יש רשימת דגמים יש מסירות?
 
כן, רכבנו על כל דגמי האנדורו של בטא ל-2018

מרגישים דומה מאוד לאלו של 2017, למעט הורדת משקל מסיבית של סביב 5 ק"ג.
בימים הקרובים נפרסם כתבה על שאר הדגמים.

הייבוא והשיווק עברו סופית ממוטוטראק למטרו. כרגע מחסלים שם את מלאי דגמי 2017, ובחודש-חודשיים הקרובים יגיעו דגמי 2018. אין עדיין מחירים לדגמי 2018, אולם לפי בטא-איטליה הם יישארו ללא שינוי.

הנה מחירי 2017 נכון להיום במטרו:
http://fullgaz.co.il/?p=121887
בתוך הכתבה תמצא קישורים לרכיבה ראשונה על דגמי 2017 - דו"פ, 4 פעימות וקרוסטריינר.
 
יש לי שאלה

האם דגמי ה 390/430/480 מתאימים לרוכב מתחיל שמגיע מעולם הטרקטורונים?
האם בכלל קטגוריית ה 500 בשאר היצרניות מתאימה?
&nbsp
לא מחפש לעשות סינגלים. רק שבילי 4x4, ומדבר, ודיונות, ושטחים פתוחים... שעשועי סופשבוע.


drz לא התחברתי. 690 לא למידות שלי מבחינת משקל וגובה.
 
ה-430 לא

הוא רייסר אמיתי. פחות יתאים לרוכבים מתחילים.
ה-350 בהחלט כן. יהיה מעולה.
גם ה-390 עשוי להיות טוב.
ה-480 גבולי. הוא אמנם קל מאוד לרכיבה ונעים לשימוש, אבל עדיף להתחיל עם כלי קטן יותר כדי לא לפתח צלקות ברכיבה.
 
למעלה