סוף מאי = תחילת הקיץ. מטרו (כרגיל) מסתערים על השוק...

המחשמל 64

New member
מנהל
350 מרובע ב 52900? בכתבות בעבר מחירו

היה סביב 65000 לא כן? מחירים ברי תחרות בהחלט מה יש לאמר ולהוסיף- מעולה!
 
צודק

שאפו על מחירים.
הפגזה כבדה בגזרת הדו"פים.
גם 4T. תראה ה 480 היה עולה 70 אלף. עכשיו 15 אלף פחות במחיר. שמע זה לא הולך ברגל. אני חושב שהרבה יעלו פה על הסוס הזה.
והאקס טריינר גם קיבל הוזלה של 11 אלף.
&nbsp
לא צחוק.
 

Old School2

New member
מחירים פגז

 
ישיבת חירום בדלב חחח

שמעו מטרו נכנסים פה... כמו כריש לתוך אקווריום מלא סרדינים.
&nbsp
וואלא שנה מהיום נראה לי כולנו על בטא חבר'ה. חחח.
 

a c t i v e X

New member
לא הכל זה מחיר

צריך להוכיח אמינות ו"שרידות"
כרגע השמועות מדברות על אופנוע טוב בהתנהגות הדינמית עם מכלולים באיכות נמוכה יותר מKTM והיפניים (כמו רוב שאר האירופאים). לא איכות הבולמים וכו', הכוונה למנופים, מתגים, פלסטיקה, חיבורים
אני אישית עוד לא רכבתי על בטא, בהחלט מסקרן, והמעבר ליבואן חדש עם הוזלה נדרשת בהחלט מעלה את הציפיות בשוק
&nbsp
&nbsp
 

hananlv

New member
לא שמועות - ידע אישי מקרוב

הX טריינר - סובל מאינסוף בעיות אמינות מקטנות ומעצבנות עד גדולות ומרגיזות.
 

המחשמל 64

New member
מנהל
קראתי את ההודעה הראשונה שכתבת בתחילה.

כאמור צריך להרגיש בנוח וחופשי, דיון זה דיון יש מקום לכולם.
העובדה היא נכונה המחיר אטרקטיבי מה יש לאמר אמת לאמיתה אחלה אני אומר והכי באמת. לגבי הטריינר לא מכיר ולא יודע אין חצי מושג. הבן שלי הצעיר רכב על ה300 ביער חניתה ירד ממנו מחויך ביחס לגסגס 300 שהובא ליער גם שהוא התנסה עליו.הבולמים ההתנהגות הוא תאר שהכלי מצוין .נשלט חזק ובכל מילה אמר בולמים מצויינים אופנוע חלום. לי אין ספק שמדובר בכלים טובים מאד. אין הרבה ידע מרוכבים כך להתרשמותי מכלים אלה מה גם שעצם היותם יתכן תחת החברה הקודמת לא תרם לקידומם בשוק.
אני מקווה שעצם המעבר למטרו ימנפם קדימה .לא רואה סיבה למה לא!
אני באופן אישי לא מושפע ממה שהוא או ההוא אומר זה לא משנה לי מאומה בהחלטה ובכל נושא זה אני כן.... מרגיש לי טוב אני רץ על זה ולא חי לפי אגנדה' שהיא לא שלי. אני מאמין שהרבה כמוני נוהגים כך.
גם אם יש דגם נאמר עם בעיות או בעיה מסויימת לדוגמא באופן כזה או אחר אין להסיק על הכלל זו תובנה שלי בכל אופן.טוב שהם כאן וטוב שהם תחת חברה רצינית וגדולה. היות ומוסך מטרו צפון הוא מוסך מיטבי לי כעשור בטוח שאדע ובאופן מלא ,וודאי מה אומרים ,חושבים,יודעים ובכל היבט על הבטה. אני גם די אופטימי לבאות בהקשרם.
 

המחשמל 64

New member
מנהל
מסכים שמטרו נכנסו פה בהחלט ,נכון !ויחד עם זאת אני מסכים ומאד

מאד עם אקטיב.הרי כל אחד זוכר את הגסגס זה בדיוק מה שיצא כמו שניתן להבין מדבריו בכל אופן לגבי. כל המסביב היה הרבה פחות טוב מכל קטמ או ימהה כדוגמא. אני לא אומר שזה מה שיהיה בבטה וכן בהחלט הזמן יאמר לגבי אמינות ושרידות של הכלים חד משמעית צודק אקטיב. פה לא מדובר במרובע פעימות עם מנוע יפני כפי שהיה בגסגס ה-250 או ה-450, פה מדובר על כלי נטו של בטה על כל מכלוליו. בגסגס המרובעים יש מנוע של הוסקוורנה כך בתוכנית ואני משער שדי בקרוב.אמנם דור קודם של היצרן שבכל זאת הוא מנוע ייצור של BMW למיטב זכרוני. בכל זאת מותג ידוע באמינותו מזכיר לי קצת את מנועי הגרמנים המקבילים באוודי ובאלפות ובסקודה כיום. גרמני זה גרמני הכל חזק אצלם לא רק צוללות
. הדבר הטוב פה בהקשר לבטה וגסגס לכשיצא צרופם, שיש גג של חברה חזקה מאחורי המותג. דהיינו יש אבא ואמא יציבים בתחום הדוגלגלי אני מכיר זאת מקרוב כבר כעשור באופן אישי. בהחלט מרתק!
 
למעלה