אופנוע שטח למתחיל

spbono

New member
אופנוע שטח למתחיל

שלום רב לחברים. אני זקוק לעצתכם בעניין אופנוע שטח ראשון
(בעצם אופנוע ראשון בכלל...) . כרגע אני עושה רשיון לאופנוע A1, במטרה להתחיל לרכב בשטח. זו מטרתי העיקרית. רכיבת כביש רק לצורך מעבר בין שטחים או הגעה לשטח.
אשמח לשמוע מהמנוסים כאן באיזה נפח כדאי להתחיל, איזו חברה, מה ההבדל בין ארבע לשתי פעימות ועם מה כדאי להתחיל. הסכום שעומד לרשותי לרכישת אופנוע נע בין 20 ל 30 אש"ח.
 
125 שתי פעימות יתן לך מענה

מאיזה חברה? לעניות דעתי הסקוורנה או KTM יתנו לך את התמורה הטובה ביותר עבור הכסף. לך על השנתון הגבוה ביותר שאתה יכול להרשות לעצמך. זכור להשאיר כמה ג'ובות לציוד. בדוק בסוכנויות למיניהם מה העלות של הציוד כמו גם ביד2. זה יתן לך תמונה כללית של עלויות. ולא לשכוח ביטוח.
 

המחשמל 64

New member
מנהל
שאלה גדולה ותשובות רבות לה. לדעתי לך לכיון ימהה WRR

אופנוע 250 סמ"ק .עולם כניסה לשטח- יעשה כל משימה.
תחליט עם עבור הזמן שאתה רוצה עוד מעבר, שדרג לך לכלי מקצועי.
לפני שתחליט -ברר עם עצמך איזה שטח אתה מייעד לרכיבה.
בנוסף חברה קרי עם מי לרכב וסגנון רכיבה שיהיה בסביבתך.
בבחירת אופנוע אתה מתאים את האופנוע לצרכיך כפי שתגדיר מראש על פי המתאים לך. תקציב של כ 30 הוא תקציב נאות בהחלט.
תענה על הנושא תספר חנוכת לתת עוד זויות חשיבה.
 
רכבתי עם מישהו שקנה WRR

לא עברו שתי רכיבות רגועות בקטנה והוא כבר הבין שעשה טעות. הוא ניסה את הכתום 250 שלי והבין מיד מה המשמעות של אופנוע שטח. ה WRR ממצה את עצמו אחרי מספר קטן של רכיבות. כמובן, כל זה בהנחה שאינך מעוניין ברכיבת שבילים וכדומה.
 

המחשמל 64

New member
מנהל
רוכב עם 3 חברה בעלי WRRים לשניים מהם הכלי בן שנה

מרוצים עד הגג וממש לא עשו טעות. הכל בעין המתבונן במקרה דנן הרוכב. וזה כל כך אישי מה עוד יש להוסיף...
 

doutsh

New member
חולק עליך ומסכים עם המחשמל

ברור שWRR הוא לא אופנוע אינדורו מקצועי ורכיבה על אחד ראש בראש תבהיר לך את המשמעויות, אבל זו לא המטרה שלו.
אני רכבתי על DRZ400 כשלוש שניים ועוד חבר רכב על WRR שנתיים. עשינו את כל הסינגלים שעשו חברינו עם אופנועי האינדורו.
אתה ממליץ על אינדורו מקצועי וספציפית דו"פ 125, אבל החבר פה ציין שהוא ירכב על האופנוע לשטח.
אם הוא למשל גר בתל אביב, איך בדיוק הוא יגיע לשטח עם אופנוע אינדורו מקצועי?
הWRR הוא מעולה לייעודו - אופנוע דו"ש שיביא אותך לשטח על הגלגלים וגם יידע לעשות הכל בשטח, במחיר של פחות נוחות ומשקל גבוה.
 

Mister Blonde

New member
קשקושציה. מה קשור כתום250 ל wrr ?

נו ברור שכתום 250 זה מכונה ברמה אחרת לעבודת אנדורו רצינית.
&nbsp
אבל במעמד הקנייה הכתום יעלה 50 אחוז יותר 20אלף שקל יותר.
וגם אחר כך מבחינת זמן וכסף והוצאות וכאבי ראש בתחזוקה שוטפת... בהשוואה לכתום, להחזיק wrr או drz יעלה הרבה פחות זמן והרבה הרבה פחות כסף.
 

המחשמל 64

New member
מנהל
מסכים בהחלט


 

adam sherco

New member
שלום לכולם,אפתח בגילוי נאות.אני נציג חברת HM מוטורס

HM מוטורס יבואני אופנועי שרקו AJP וריז'ו

בהיצע שלנו שלושה דגמים שיכולים לענות היטב לדרישותך

שני דגמי ריז'ו בנפחים 125 ו 200
אופנועים דו שימושיים למתחילים,מנועים מקוררי נוזל,4 פעימות,בולמים עם שלל אופציות כיוונון,כולל אפשרות הנמכה מובנת בשלדת האופנוע ללא צורך ברכישת לינק הנמכה יעודי.
מצורפת כתבה שנערכה אודותם על יד אתר דוגרי.

http://www.doogri.co.il/mainsite/ContentInfo.aspx?ContentID=4654

אופציה נוספת ומעניינת במיוחד הינה בדמות ה PR5 מתוצרת AJP הפורטוגלית.

אופנוע בנפח 250 סמ"ק,מקורר נוזל,4 פעימות,6 הילוכים,בולמי זקס מתכווננים ועוד.
מצורפת כתבה שנערכה על האופנוע על ידי אתר פולגז.

http://fullgaz.co.il/רכיבה-ראשונה-ajp-pr5-250-pro/
 
למעלה