KTM EXC-F 350 2017 - אילו תוספות לשים עליו לפני שמוציאים מהס

שייקה אגזוז פתוח זה חרטא ועושה חור בראש.

אני בכלל לא בטוח שלא היה לי יותר טוב עם האגזוז המקורי. אבל....
1. קניתי כבר אקראפוביץ והתקנתי אותו.
2. אני עצלן זקן ואין לי כח להרכיב שוב את המקורי כדי לבדוק אם זה נכון.
3. זה סטייל וזה יפה.
4. נפתרתי מכל הנודניקים שרק רואים את האופנוע ואומרים: "אתה חייב אגזוז, זה ישפר את האופנוע משמעותית. יתן לך כח בלמעלה, בלמטה ובתחת".
5. אפילו AKRAPOVIC בעצמם כותבים שהמקורי נותן יותר מומנט ובסל"ד נמוך יותר.https://www.akrapovic.com/#!/motorc.../technical?brandId=41&modelId=307&yearId=4406
 
אתה לא קורא את הטבלה נכון...

זה מה שכתוב

-stock:25.9 / 8850 rpm
AKRA:25.7 / 9500 rpm
Max Gain: + 1.5 / 6450 rpm

הטבלה מציגה את המומנט המקסימלי עם האגזוז ואת הGAIN המקסימלי
המומנט המקסימלי מגיע בסלד גבוה יותר (9500 - שפרקטית לא מעניין כבר אף אחד) והוא אכן נמוך יותר אבל בסלד נמוך יותר (6450) יש לך פער של 1.5NM לטובת האקרא (טיפה יותר מ 6% שיפור) וזה שיפור משמעותי מאד.
 

shayph

New member
תחליף לאגזוז המקורי (בערך 15 דקות עבודה)

ותנסה, דווקא בשטח סלעי וטכני במיוחד נראה לי יותר נכון ונוח לרכב.

בנוגע להפרשים בתוצאות, הנתונים של אקרופוביץ קצת לא לעניין. כי אם תבדוק את הנתונים של ה FX ובהשוואה תראה שאין שוני בין הנתונים, כלומר תוספת הכוח זהה מבחינתם בין WR מקורי לאגזוז אקרופוביץ ל FX מקורי ואגזוז אקרופוביץ. מה שבעייני לא הגיוני כל כך כי יש פער כל כך גדול בין האגזוז של FX לשל WR.

גם אני לא מאמין גדול בעניין אגזוזי האפטר מרקט, זה האופנוע הראשון שקניתי לו
אגזוז (וגם זה כי הזדמנות צצה)
 

shayph

New member
רכבתי עם האגזוז המקורי כ 20 שעות

עד שהחלפתי לאגזוז יושימורה (היום האופנוע על כ 60 שעות)
לאחר ההחלפה הבדל משמעותי! באמת מרגיש לי כאילו הרכיבו מנוע אחר.
הופך את האופנוע לחד יותר (לפעמיים חד מידי עם המפה המקורית \ תערבות עניה) הרבה יותר כוח בסל"ד נמוךבצורה משמעותית!
מסלולים שרכבתי עם האגזוז המקורי בהילוך 2 מצאתי את עצמי רוכב בהם בהילוך 3.

עם כל הכתוב עדיין חושב שאפשר להנות עם האופנוע עם האגזוז המקורי (לא תכננתי לרכוש אגזוז אפטר-מרקט אבל צצה הזזדמנות)

אין לי ניסיון בהחלפת אגזוז לאפטר מרקט אבל לדעתי הכל תלוי בהפרשים בין סטוק לאפטר מרקט.
 

המחשמל 64

New member
מנהל
האופנוע חד בנמוך בתגובה לי זה הופיע

בעיקר והקשה בסינגל צפוף מה שמחייב המןן משחק מצמד. עם עבור הזמן מתרגלים משפרים קצת טכניקה אך בהחלט הוא חד. אני רק לא מבין היכן חישוב השעות?
אני רואה רק ק"מ בצג שנספרים -אז מהיכן השעות? או אולי לא ידוע לי שיש אופציית שעות, גם יכול להיות..
ואגב מה אתה חש ביחס לקטום הקודם שלך זה מעניין
 

shayph

New member
יש לך אופציה לקרוא את שעות המנוע דרך

ה- GYTR TUNER (מחשב הניהול בשפה עממית).
אני באופן אישי שמתי מד שעות על האופנוע.

אכן בסינגלים צפופים וטכנים האופנוע מרגיש חד מאוד וקשה לשליטה (עם המפה המקורית, 0 בכל הערכים)
שיחקתי עם מפת הדלק וההצתה והגעתי לתוצאה שעובדת לי יפה והאופנוע אינו מרגיש חד יותר (ואפילו מעט חזק יותר). מרגיש לי שהוספת דלק למנוע גורם לדעיכה בהרגשה של החדות.

בנושא ההבדלים בין הכתום. אם לתמצת, לימאהה מיתלים טובים יותר עם מנוע חזק יותר , ברקסים חלשים יותר ואולי התנהגות מעט פחות טובה בקטעים צפופים (שאולי גם מעט מרגיש כבד יותר). באופן כללי לא רוכב טכני מידי אז לא מרגיש חלק מהחסרונות.
 

המחשמל 64

New member
מנהל
שאתה מתאר את המחשב כוונך לכניסה

חיצונית או שהכוונה שאני יכול לקרוא על הצג? אם אני מבין אני חייב חיבור חיצון למחשב בעצם אותה יחידה שמשנה את המערכת של ההצתה המפות כוונתי. שאתה משווה לקטום האם הרגשת את החדות גם בו באותם קטעים טכניים או שהתגובה שונה?
 

shayph

New member
לא על הצג אלא על ידי חיבור חיצוני על ידי המכשיר

בכתום לא הרגשתי חדות, ודווקא הנתונים לטובת הכתום בנושא הכוח \ חדות
יחסי העברה:
בימאהה 13-50 חיצוניים
בכתום 13-52חיצוניים

ויחסי העברה בגיר די זהים (קצרים יותר ב KTM בהילוך 2 ו 4 אם אני לא טועה)

והימאהה מרגיש חזק יותר עדיין וחד.
 

רוכבון

New member
אף אחד לא הזכיר קיט מאוורר

אם אתה הולך לרכב רכיבה טכנית וצפופה, זה חובה. אין לי נסיון עם ארבע פעימות בתנאים כאלה אבל למיטב ידיעתי הוא מייצר המון חום, ומאוורר יכול לעזור לך הרבה מאד.
 

המחשמל 64

New member
מנהל
יכול להיות שהקטומים מגיעים לא קיט וונטה בדגמי

4 פעימות ב 2017? מה ההגיון? מילא ב2 פעימות אני עוד יכול להבין אבל בארבע
פעימות..... נשמע לי קצת אפססס נסיעה ברוורס.
 
תגובת מצערת חדה בWR

גם אני סובל מאותה בעייה ומנסה לפתור אותה.
המצערת נותנת תחושת ON-OFF בתחילת המהלך בצורה שמאוד מקשה על הרכיבה.
כרגע שמתי מפה שמצאתי באתר אוסטרלי ובנסיעה ראשונה וקצרה יש שיפור. צריך לבדוק שוב כדי לוודא שזה אמיתי ולא פסיכולוגי.
בנוסף, המנוע לא אוהב לעבוד בסל"ד נמוך ובמהירויות זחילה או עליות קשות במהירות איטית נדרש שימוש אינטנסיבי מדי בקלאץ. בזב אני הולך לטפל ע"י החלפת גלג"ש ל-12 שיניים.
שתף בבקשה את המפה ששמת.

 

המחשמל 64

New member
מנהל
בול אותו הדבר
. לקח לי המון זמן להתרגל וכאשר

התוואי נשאר ככזה לאורך זמן העייפות ניכרת גם ביד שמאל.
אני לא שיניתי מפה כי פשוט החלטתי עם עצמי שהמשחק אולי יהיה בדיוק
הפסיכולוגיה שאתה מתאר ונכון מאד. אני זוכר שקראתי שניתן להעלות להילוך-3 שאפשר או לנסות לא לסגור לחלוטין מלא את הגז. זה לא קל בראש כי בעצם אני עובד בשונה ממה שאני רגיל מכלים קודמים שלי ששניים מהם היו עם מנוע מהדור הקודם היפני הפנינתי. בתוואי זורם ספיישל כזה או אחר שהעבודה היא על הגז וסלד' לא זחילה צפופה הכלי פנינה מדהימה, גם בפתוחים ולא בצפוף קודח הוא מצוין.
על השיתוף און!!
 

shayph

New member
זו המפה שאני משתמש באזור סלעי\ טכני

ממתן את תגובות המצערת ואולי אפילו מרגיש מעט חזק יותר.
כאשר אני בשבילים \ ספיישלים מהירים אני מחזיר למקורי (0) עם שינויים קלים

 

המחשמל 64

New member
מנהל
שי איך זה ממתן ומרגיש חזק יותר?

אני לא מרגיש שום בעיית כוח. הכוח סביב הילוך 2 שאתה עוזב גז ולוחץ גז וחוזר חלילה בתוואי צפוף קח כל סינגל זורם , הדבר מורגש ככל שהוא פחות זורם ומחייב מהירות נמוכה. שוחחתי בזמנו עם אריאל ידידי ממטרו יש לו בהחלט מפה אבל על מנת לוודא שזה עוזר אני חייב להגיע עם האופנוע לכפר סבא. היות ואני אול ארואונדר וכבר עשיתי 2600 ק"מ אני די התרגלתי הרבה עבודת מצמד ויותר מהגסגס והימהה הקודם בגלל החדות אבל כן דיי התרגלתי. אני מבין שיש ברשותך את המחשב. אם יצא לי להגיע לאזורך אשמח להפגש. האם הרגשת זהות גם בקטמ או ששונה לחלוטין שי?
 

shayph

New member
הKTM לא הרגיש חד בטכני

בשמחה ניפגש לרכיבה ואפשרי לשחק עם המפות
 

enigo

New member
אם אני זוכר נכון, בקטמ החדשים יש אפשרות לקבוע מראש שלושה

כיווני מתלים ולעבור בינם בעזרת בורר שמשנה את כל הסטינג במכה, בלי שצריך להתחיל להתעסק עם כיווץ ושיכוך בנפרד. זה לפחות מה שהסבירו בהשקה, אבל בזמנו הבנתי שזה משהו שמגיע רק בסיקס-דייז, יכול להיות שלא הבנתי נכון.
 

Fengluzon

New member
מבחינה הגיונית, מאחר ומדובר במערכת של בוכנה ושימסים

בבולם האקספלורר (שהוא בפועל למיטב ידיעתי, תא פתוח משודרג), כיצד ניתן בלחיצת כפתור לשנות כיוונים של ריבאונד וקומפרשיין בלחיצת כפתור?
זה מנגנון מכאני שאמור לסובב בו זמנית את הקליקים.
במידה וזה קיים, מעניין איך זה עובד. אני בכל מקרה, לא שמעתי או קראתי על כך.
 
למעלה