KTM EXC-F 350 2017 - אילו תוספות לשים עליו לפני שמוציאים מהס

gokoby

New member
KTM EXC-F 350 2017 - אילו תוספות לשים עליו לפני שמוציאים מהס

שלום לכולם,
מוציא את הכלי בשבוע הבא, יש 5000 ש"ח לתוספות, על מה אסור לוותר?
מגיני ידיים סגורים
מגן גחון אלומיניון
מגן סעפת
מגן שרשרת
גרביים לבולמים

מוותר על:
כיווני בולמים ידני
בורר מפות

תודה מראש!
 

Fengluzon

New member
מספר דברים....

קריטי!!! קפיצים שמתאימים למשקלך. (כולל ציוד).
בנוסף לכך:
מגיני רדיאטור (למרות שלכאורה הכנפונים החדשים בדגמי ה 2017 אמורים להיות חזקים יותר)

מגיני ידים סגורים.

מגן דיסק אחורי.
כאופציה: מגן דיסק קדמי (תלוי בסגנון הרכיבה שלך).

מגן גחון מאלומיניום - לא קרבון.

מה זה מגן שרשרת? בכל מקרה יש לך מוביל/ מוליך מקורי שהוא טוב.

גרביים לבולמים, לדעתי אין צורך, פשוט מידי פעם( ובכל מקרה צריך), תפרק את מחזירי האבק , תנקה ותמרח מעט גריז. אין צורך בגרביים. הם סתם אוספים בוץ ומחדירים בסופו של דבר מתחת למחזירי האבק.

כיוונים- הייתי נעזר בחבר לבדוק סאג וקליקים בהתאם לספר רכב.

בורר מפות, חסר טעם לדעתי. גם כך רוב הרוכבים נשארים על מפה אחת ולא משנים אותה.

אלו הדברים הקריטיים לדעתי.
בהצלחה.
 

katuel

New member
מגיני רדיאטור - חובה

מגיני ידיים סגורים - חובה
מגן גחון - חובה
מגן סעפת - הייתי מוותר ב4 פעימות. חובה בדו"פ.
מגן שרשרת - לא יודע למה הכוונה
גרביים לבולמים - הדיעות חלוקות על יעילותן. אבל לא חלוקות על הפרעתן לעבודת הבולמים. תוותר
מגיני דיסק בלם - רק אם אתה טוחן סלעים מושבע. הייתי מוותר אם יש לחץ תקציבי
פורקי לחץ אויר בולם קדמי - יכול לחכות
 

enigo

New member
לפי מה שכתב נשמה צהובה, בדור החדש של הקטומים הפלסטיקה

באזור הרדיאטור חוזקה כך שהיא מתפקדת גם כמגן רדיאטור.
 

enigo

New member
שום דבר לא יכול למנוע נזק בכל מצב ומקרה

השאלה אם עדיין כל נפילה דרדל'ה נגמרת ברדיאטור עקום.
 

המחשמל 64

New member
מנהל
יש נכון בדברים גם בימהה החדש הרדיאטורים

בנויים מסיבית אני חושב שזה המפתח לשרידותם ויותר מעובי פלסטי שכמובן גם מהווה תוספת. כלומר איכות החומר. בגסגס הקודם היו רדיאטורים כמו בצק פריך ולמרות המיגון שגם הוא היה חלש במבנהו זה היה אחד הבעיות היותר מציקות בדגמי הספרדי הקודמים.הימהה ההונדה והקטומים בנויים אחרת ורק אכן משתבחים בסביבת מערכת הקרור שהיא בולטת ופגיעה.
 

shayph

New member
ב WRF משנים 15+ מגיני הראדיאטור חשופים בצורה

שלא נתקלתי עד כה.
רכיבה ללא מגיני ראדיאטור בדגם הזה זה מתכון לצרות
(בתור בעלים של WRF 2016)
 

המחשמל 64

New member
מנהל
מסכים שהחשיפה היא בחלק התחתון של הרדיאטור אך זה די

מזכיר את דגם הקודם אצלו ,החלק התחתון היה חשוף כמעה.
הנה שני תמונות להמחשה של הדגמים.
ברור שמגן רדיאטור יטיב עמידות אך גם כאן במצב רגיל העמידות היא טובה לטעמי בהחלט.



 

shayph

New member
מגן ראדיאטור ימנע לך

גם נפילות דרדל'ה שגם דגמי 2017 לא חסינים

 

המחשמל 64

New member
מנהל
תוודא שאתה מקבל את מערכת בקרת

המשיכה בדגם.גם לפי הסקירה של הנשמה לגבי ה 250 יש תועלת בה. בהצלחה!!
 
הרשימה שלי די שונה

מיותר (בעיני כמובן)
  • מגן סעפת 4T מיותר
  • גרביים לבולמים מיותר שבעתיים
  • מגן שרשרת (המוביל) המקורי מספיק, מגינים קשיחים עושים יותר נזק מתועלת
חצי כח
  • מגן גחון אלומיניום (הפלסטיק המקורי מספיק בעיני)
  • מגינים סגורים (אני לא אוהב)
  • מגן דיסק אחורי
חובה
  • ידית קלאץ ספייר
  • מגן רדיאטור
נחמד טו האב
  • אקראפוביץ פול סיסטם
  • פילטר אוויר ספייר
  • לא הבנתי מה זה "כיווני בולמים ידני" אבל אם זה עוזר לכוון מהר יותר את הבולמים זה מעולה
 

המחשמל 64

New member
מנהל
גז אני רוכב היום עם האקרפוביץ שקיבלתי בחבילת הרכישה

עם האופנוע. דווקא האקרפוביץ יחסית לתחושתי הרבה יותר שקט מהמקורי שהיה לי בגסגס ולבטח שקט יותר מה FMF.מנהל המוסך במטרו צפון רוכב על הדגם עם המקורי ולתאורו ההבדל זניח. אני באמת תוהה אם כך הדבר?
כבעל נסיון עד כמה זה משמעותי השינוי בקיומו של המפלט וללא הסעפת מוצא קרי רק המפלט עצמו? אאל"ט מדובר בסדר גודל של כ 1 כ"ס אבל אני מסייג דברי כי איני בטוח.
 
האפקט מתחלק ל50% פסיכולוגיה ו50% תועלת

בWR ספציפית האגזוז משנה את התנהגות האופנוע, הוא הרבה יותר "קריספי" ומגיב יותר טוב לכל אורך הסל"ד. לגבי תוספת - כח אני לא בטוח שההשפעה היא ממש דרמטית, אבל מעבר לכל... הסאונד...
 
למעלה