KTM בדגמי 2 פעימות 250/300 ,ל -2018 מוזרקים

זה לא ממש המקרה כאן, ההזרקה במקרה הזה מחליפה את הקרבורטור

לא ניתן לעשות מנוע 2 פעימות עם עוקת שמן ללא גדישה.
במקרה של מנוע 2 פעימות סטנדרטי חלל הקרנק משמש כמגדש (הקרבורטור מחובר בפועל לקרנק ולא לצילינדר ואילו תנועת הבוכנה כלפי מטה היא זו שגודשת את חלל הצילינדר)
במידה וחלל הקרנק אינו משמש כמגדש יש לגדוש באמצעים חיצוניים. וכל מי שבצבא נסע על נגמ"ש זלדה אז בנגמש יש מנוע 2 פעימות דיזל V6 של GM שמוזן באמצעות מגדש ("סופרצ'ארג'ר") המחובר באמצעות ציר למנוע.
 

enigo

New member
גם בתומת 155 מ"מ משמש מנוע דיזל שתי פעימות מוגדש

בטוח שמגדש על? משום מה זכור לי טורבו, אבל זה די מעומעם.
 

מיכהWR

New member
מנועי הדו"פ האלה היו גם בדבורים של שנות השבעים שמונים

קראו להם דטרויט דיזל:
דיזל דו"פ מוזרק עם טורבו, מצנן ביניים ואז מגדש על, שסתומי יניקה ופתחי שטיפה.
כמובן עוקת שמן רטובה - הדלק היה סתם סולר, ללא תוספת שמן.
https://en.wikipedia.org/wiki/Detroit_Diesel_Series_92
 

מיכהWR

New member
וחייב להיות מגדש על כי ללא גדישה מכנית לא יזרום מספיק אויר

לצילינדרים בהתנעה ובסל"ד נמוך.
 

מיכהWR

New member
משאבת שינוי נפח

בערך כזה, רק מותאם לאויר, לא לנוזל: כל "גלגל שיניים" כזה הוא בעל שלוש שיניים בלבד ועם מימד 'עובי' גדול בהרבה מהקוטר וספיראלי.

 

enigo

New member
סומך עליך בעניין. לא הייתי בצד הטכני בזמנו

אבל לאן הולך ציר המגדש?
 
למעלה