ב 1984,כשהגיעו הסוזוקי -X 50 הראשונים,זה היה משהו שונה
לחלוטין מכל האסונות האיטלקיים אליהם היינו מורגלים עד אז בקטגוריה הזו.
אחד מהדברים בהם הסוזוקי היה שונה מהאיטלקים,היה המיקסר.
ואני זוכר היטב,שהמנועים של הסוזוקי,היו נקיים לגמרי.
כלומר תא בעירה ללא שום סימני פיח של שמן שרוף.
ובהקשר לתגובה הראשונה שלי על שימוש במיקסר,אז הענין הראשוני,הוא שכדי לספק שימון ללא מיקסר,צריך לפתוח מצערת.
כלומר חייב להיות קשר יחסי ישיר וקבוע,בין פתיחת מצערת לכמות השמן.
מה שגורם לשריפה מאוד לא יעילה.
מה שניתן לצפות ממנועי T2 חדישים,בעיקר כאלו שמדובר בהם על הזרקת דלק ומין הסתם מחשב ניהול מנוע וכל החיישנים הקשורים בכך,זה שיהיה מיקסר חשמלי,שיהיה מפוקח מחשב,שישקלל נתונים כמו:מצב מצערת,נקישות,מהירות זרימת אוויר,טמפ'אוויר וכל שאר החיישנים שאנחנו מכירים ממנועי ה 4T מנוהלי המחשב החדישים.