למי שתוהה למה יש לנו תדמית כזו גרועה

  • פותח הנושא enigo
  • פורסם בתאריך

enigo

New member
למי שתוהה למה יש לנו תדמית כזו גרועה

הייתי היום עם עוד כמה משפחות בפיקניק בתל-חדיד. האזור היה עמוס במטיילים מכל הסוגים - אופניים, אופנועים, ג'יפים וגם המון כמונו, סתם משפחות שבאו לאכול את הג'חנון בין הפרחים והירוק.
בשלב כלשהו הגיעו כמה אופנוענים, אני זוכר שני האסקי ו-TM, והיה עוד אופנוע או שניים שלא זיהיתי - ופשוט חתכו דוך דרך כר דשא וכלניות. כנראה שלא התאים להם לרכב את העיקול של השביל...
לא היה צריך יותר מזה בשביל לסחוט קללות לכל אופנועני השטח מכמה מהשותפים לפיקניק. ולא משנה שעברו שם עוד חמש או שש חבורות רוכבים - מה שנחרט לכולם שם בראש היה "האופנוענים החארות שרוכבים על הפרחים".
סתם מעשה מטופש שבסופו של דבר עלול לפגוע בכל רוכבי השטח.
ואם תשאלו אותי, ביום כזה עדיף בכלל לא לרכב באזור כמו תל חדיד שמפוצץ במטיילים. הרי אם ילד היה רץ שם אל בין הגלגלים של אחד הרוכבים, ולא משנה שזו לא אשמת הרוכב והוא לא יכל לעשות כלום, הכותרת בעיתון מחר היתה "אופנוען שטח דרס ילד".
 

המחשמל 64

New member
מנהל
לא מתפלא לחלוטין ממה שכתבת וממה

שעוד תאר עמית.אתמול יצאתי עם אופני השטח יחד עם רעייתי לעמק יזרעאל הפורח. אותו שטח שהייתי בו גם עם האופנוע לפני כשבוע .הכל בא מהבית,חינוך ותרבות בשתי מילים. אכן כל עם ישראל בחוץ ,הכל פורח ,מדהים ביופיו ירוק ושפע של צבעים. אתמול העמק היה מלא כמו שתארת בכל הסוגים של רוכבים ונהגים.מצער לראות שאלה פני הדברים וקומץ מקלקל תדמית להרבה אחרים.
 
למעלה