מטרו קנתה ממוטוטראק את הייבוא של אופנועי בטא בישראל

מטרו קנתה ממוטוטראק את הייבוא של אופנועי בטא בישראל

לפי אתר דוגרי: חברת מטרו היום קנו גם את מותג בטא וגם את ארקטיק-קאט בגזרת ה SBS וטרקטרונים...

http://www.doogri.co.il/MainSite/ContentInfo.aspx?ContentID=5205

אם אני לא טועה זה אומר שסמל'ת-מוטוטראק כרגע נשארו רק עם אופנועי גזגז שאני לא יודע בכלל אם זה עוד מותג קיים עם רשיון ייבוא תקף.
 

a c t i v e X

New member
קראת באופן שטחי את הכתבה, אה?

כתוב שם שגם GG עברו למטרו
כנראה שסמל"ת יצאו מהתחום
 
וואלה

אז עוד יותר מוזר שסמל"ת עוזבים ככה... הכל כולל הכל.
זה אומר הרבה האמת. דבר כזה כשקורה פה - נותן לך חומר למחשבה על השוק שלנו.
 

המחשמל 64

New member
מנהל
זה בטוח אומר שמתן ניר שוב יהיה עם GG וגם עם בטה


כנראה שסמל"ת הגיעו למסקנה ותובנה שהתחום לא כדאי לה מבחינה תפעולית ו/או השקעה בו לטווח ארוך גם בהיבט לוגיסטי. הרי הנישה הזו של כלי שטח נכנסה לסמל"ת עם יבוא GG ב 2011. יתכן שהגיעו למסקנה שהתחום לחברה הנ"ל לא מניב את המצופה גם ביחס להשקעה הכספית בו כלומר הbenefit לא מספיק .
שאתה מציין חומר למחשבה על השוק, מה דעתך בהקשר הנ"ל?
אני מנסה לחשוב ואני מבין שהשוק בהקשר השטח הנישה הזו ספציפית הוא כנראה לחזקים לתחושתי לאורך ציר הזמן ומשכו.
 

המחשמל 64

New member
מנהל
מתן בחור כלבבי. הגסגס 250 מרובע ששרת

אותי 4 שנים היה מצוין. כעת נהנה שנינו ממותגיו: הכחול שלי והצפרדע שלך(אהבתי את הכינוי).הלוואי ושני המותגים הנוספים ינסקו ויצליחו. שרות מוסכים יש בשפע וחלפים עם מטרו יש במחסן הראשי בכפר סבא כל מה שצריך. צריך לזכור שסמל"ת מתבססת על קבלן חיצוני בשרות חלפים מה שלהבנתי יהיה בשינוי גישה שיכנסו למטרו.
 

enigo

New member
שום "חומר למחשבה" - סמל"ת בלעה בזמן האחרון הרבה מאוד מותגים

מה שמתח את מוטת הניהול של ההנהלה שלה עד הקצה גם כך. הביזנס של אופנועי וכלי השטח היה מההתחלה חצי גחמה, ולא מקור רווח משמעותי מבחינת החברה, אז הגיוני שהם יוותרו על התחום הזה.
אבל בהחלט יהיה מעניין לראות מה יעשה המעבר למטרו לתמחור והיצע הדגמים. האמת שמבחינת מטרו מדובר בצעד מתבקש - הם צפו בעיניים כלות באבניר ודל"ב גוזרים קופונים שמנים מתחום הצל"צ, בלי שיהיה להם עם מה להתחרות בתחום. אז נכון שארקטיק-קט לא בסדר הגודל של פולריס וקאן-אם, אבל יש להם כלים נחמדים מאוד, שעם שיווק נכון יכולים לנגוס נתח שוק סביר.
 

TheMadHatter

New member
מוזר שהם מעדיפים להתרכז בשוק של רכב עם 286000 מכוניות בשנה

כיבואן רב מותגי ולא להתקשקש עם כמה יחידות של אופנועים.......
 

doutsh

New member
שים לב שבהודעה הרשמית של מטרו שפורסמה יותר מאוחר

מדובר רק על ארקטיק קט, ולא על האופנועים.
יש מצב שדוגרי סתם הפריחו ספקולציות?
 
נחכה ונראה מה מטרו יעשו עכשיו

גם מבחינת מחירים, אבל גם באופן כללי... מעניין אם מטרו יהיו אלו שיחזירו לפה את גאסגאס..? מעניין אם יביאו אופנועי טרייאל (גאסגאס או בטא)..?

אתם יודעים אם לבטא או לגאסגאס כיום יש 125 דו"פ בהיצע? או אולי 125 מתוכנן לעתיד?
 

המחשמל 64

New member
מנהל
הבנתי שיהיו מחירים אטרקטיביים מאד

לגבי בטה הם מביאים את דגם ה 300 דופ' וגם 350 אאלט' 4 פעימות. לגבי הגסגס יש גם 300 דופ'. אני יכול לספר שבני הצעיר התנסה על שני הדופים ביער חניתה לתאורו יש הבדל משמעותי בינהם. לו התאימה ההתנהגות של הבטה באופן בולט.
 
אני דוקא לא נראה לי שיהיה ייבוא... לא של בטא ולא של גזגז

נראה לי שמטרו נכנסו לעניין רק בשביל ארקטיק-קאט.
וזו גם בדיוק הסיבה שמטרו הכריזו רק על ארקטיק-קאט.
&nbsp
לדעתי את בטא וגזגז סמל"ת דחפו להם "על הדרך" כי זו היתה עסקת חבילה... ונראה לי ששני המותגים האלו ייכנסו למגירה בינתיים.
 

המחשמל 64

New member
מנהל
שאתה אומר "דחפו להם" על הדרך, הרי ברור שזו לא הייתה חובה

של מטרו לקחת את מה שדוחפים להם לו לא רצו. שנית "הדחיפה" הזו יש בה עלות למטרו שהיא נושאת בה, שכן מעבר לארטיקאט ,יש שני מותגי אופנועים שקיימים גם בחלקם נמכרו כבר /נמסרו ,ללקוחות בשוק.
לא להתעסק עמם, עם שני מותגי אופנועי השטח, זה להחזיר את המצב הקודם שהיה בגסגס ולמסמס את הבטה, שצריך לתזכר שנמכור פה כמה וכמה כלים כבר מאז הגעתם ארצה.
 

enigo

New member
זו בהחלט שאלה מעניינת. גם אני חושב שהאטרקציה העיקרית מבחינת

מטרו, וההנעה לעסקה הזו, היתה ארקטיק-קאט. אבל זו שאלה טובה אם הם ינטשו את בטא וגס-גס.
מצד אחד, יש להם הרי כבר אופנועי אנדורו מימאהה. מצד שני, הם הוכיחו בעבר שאין להם בעיה לייבא מוצרים מקבילים מכמה מותגים. ויש לגס-גס ובטא מגוון דגמי אנדורו גדול בהרבה משל ימאהה.
 

פ ו כ י

New member
עסקת חבילה עם טקסטרון, החברה האם של E Z GO

מטרו מכוונת להרחבת תחום הרכבים התפעוליים ומאחר וטקסטרון הינה הבעלים של ארקטיקט אז מטרו לא "סרבה" ל-SBS מה שסוגר להם את הפינה מול ד.ל.ב.
&nbsp
מאחר ולכל בונוס יש גם קונוס- סמל"ת ניצלה זאת להפטר מבטא וגאסגאס
 

המחשמל 64

New member
מנהל
פוכי תודה .שאתה מתאר סגירת פינה מול ד.ל.ב

האם כוונתך שהם יתעסקו בעוד דגמים בתמחור דו גלגלי מולם בשטח? כלומר לא לוותר על 2 דגמים קיימים שהם בעצם עוד אופציה בתמחור?
ומה הכוונה/ההסבר בראשי התבות SBS?
 
למעלה