דרושים מתנדבים

avikawa

New member
תמים

הרש(ע)ות לא מעוניינת בשיתוף פעולה, רק בשטינקרים בחינם
באותה מידה אתה יכול להתנדב למשטרת התנועה ולחלק דוחות על מספר עקום
מילא היו מתנהגים כחוק ובהתאם לסמכותם - אבל הם סוגרים שטחים ללא אישור חוקי ותוקעים דוחות בשיטת מצליח
בהצלחה לך
 

המחשמל 64

New member
מנהל
מה בין רשות הטבע ובין קק"ל? היכן תחום תחום האחריות

בין שני גופים אלו אם לא נכלול ברשות את "הגנים"? יש בכלל זיקה בינהם?
לדעתי, כל שיתוף פעולה הוא מבורך מה גם שיכול תמיד להטיב עם התדמית. אגב, מדוע עם זאת מצומצם לאזור מסוים בלבד בארץ?
 

wrr

New member
שיתוף פעולה עם קק"ל זה אומר מבחינתם אל תרכב בשטח עם אופנוע

 
קק"ל מזמן לא מתעסקת עם עצים

הפכו לרשות נדלנית שמארגנת ג'ובים למקורבים
 

המחשמל 64

New member
מנהל
והיות וכך אני מנסה להבין בכלל מה סמכות

רשות הטבע והגנים ביחס לקק"ל. כלומר האם זה שיתוף בינם לדוגמא או שכל אחד מהם בעל סמכות שונה על השטח. לגבי קקל' הכל ברור מוכר וידוע גם לנו כציבור וכרוכבים אך מה הקשר לרשות הטבע והגנים?
 
איך הסביר לי פעם הד"ר עזמי בשארה ?

הקק"ל, כמו הסוכנות היהודית, אלו גופים לא מפוקחים שבכוונה הושארו בחיים אחרי קום המדינה, כדי לשמר נראטיב של גאולת האדמה, מדינה יהודית ועלייה חופשית (ליהודים בלבד).
אפשר להתווכח על הנראטיב, רלבנטי או לא. זה לא העניין.
אי אפשר להתווכח על כך ששני גופים אלה בעיקר משמרים ג'ובים ואין עליהם פיקוח.
 

wrr

New member
ואתה בוחר להסתמך על דבריו של בוגד ומרגל ?

 

a c t i v e X

New member
מרגל מרגל, אבל דוקטור


 

tavi31

New member
ערב טוב. צר לי אבל כרגיל עושים סלט שלם שנובע מחוסר ידיעה

קודם כל גילוי נאות-אני פקח סיירת ירוקה-גוף השייך לרשות אבל עובד מול קק"ל בין הייתר.
ניסיתי לברר על היוזמה ונכון לאכשיו-לא יודע במה מדובר אבל על סמך הנסיון-כנראה יהיה מדובר בסוג של פקחים מתנדבים עם סמכויות חלקיות שיסיעו בעבודת פיקוח,מניח שבנושאי צייד וכדומה.
לגבי ההערות-לא הבנתי על איזה שטחים סגרו ללא אישור חוקי וגם אם אביקווה (?) צודק (זאת אפשרות קיימת) מה בין זה לבין עזרה בתפיסת ציידי צבאים למשל?
קק"ל היא גוף שעיסוקו העיקרי וההיסטורי הוא קרקעות,העצים הם נגזרת שכיום די במרכז אבל לא העיקר (רבים מעובדי קקל מתבלבלים בנושא לכן הבילבול מובן) לצערי אכן עד לאחרונה קק"ל היתה גוף לא מפוקח וככזה שימשה פוליטיקאים רבים וגם בכירים באירגון כהזדמנות לשחיתות גם כלכלית וגם אחרת (בסוף-אין שחיתות אחרת כנראה).
דווקא לקק"ל אין לנו כציבור הרוכבים הרבה סיבות לתלונות-רבים מהסינגלים שלנו עוברים ביערות קק"ל וחוץ משילוט איסור כניסה לאופנועים בחלקם לא עשו כנגדנו הרבה(קק"ל הכוונה) בעיקר כי אין להם סמכויות בנושא!.לא מדבר על יוזמות פרטיות כמו שוטרים מתנדבים ואחרים.
בניגוד לכך הרכיבה בשמורות טבע שלא בשבילים מסומנים אסורה ובניגוד לחוק-ועל זה מקבלים קנסות,,אשמח להסביר יותר בעניין זה אבל לצערי לוקחים לי (הבנות )את המחשב ולכן השאר-בשיעור הבא...
 

המחשמל 64

New member
מנהל
טבי
על ההסבר. טוב שיש פקח איש טבע וגם איש של

אופנועי שטח. אני הייתי שמח להבין הפיקוח היכן יהיה הלכה ולמעשה כוונתי.
לא הצלחתי להבין מה הקשר בין הרשות ובין קק"ל בהיבט הסמכות על השטח אם כי אני מניח אם הבנתי נכון שיש קשר בין הגופים. מה חלוקת הסמכות לא יודע אולי תוכל להרחיב. תכלס לגבי תאורך על קק"ל מובן ואני גם מסכים עם הנושא של הסינגלים בהחלט יש באמת כמה שלטים כאן ושם נו שויין... שיהיו. לגבי רכיבה /נהיגה בשמורות ברור ומובן.
תודה וקח את השליטה מהבנות
 

tavi31

New member
יש דברים שגם אני לא מעיז-כמו לקחת לבנות את המחשב

לגבי הפרויקט המדובר אני לא יודע פרטים אבל מדובר כנראה בפרויקט של רט"ג-רשות הטבע והגנים(מקווה שלא יתברר בסוף כבדיחת רשת) ולקקל אין נגיעה בעניין.
לגבי החלוקה בשטח- קקל ורטג אלו שני גופים שונים אשר קיבלו מנדט מהמדינה לנהל שטחים מוגדרים/נושאים מוגדרים. לכל גוף יש את האחריות שלו ואת החוקים והתקנות שאיתם הוא עובד ואין בינהם קשר,אך יש לא מעט ממשק בין הגופים וגם הרבה קונפליקטים ועימותים בנוגע לצורת הטיפול בשטחים,בגדול שיטחי קקל נועדו לשימוש הציבור בלי הרבה מגבלות ואילו שטחי רטג פותוחים לקהל ברובם אך תחת מגבלות רבות של צורת השימוש,זמן שימוש,תשלום,ירידה משבילים ועוד...
מקווה שעזרתי קצת.
 
געגועיי לבירוקרטיה הישראלית העלו הילוך למקרא הדברים


בטח יש ועדות היגוי לממשקים שבין קק"ל לרט"ג,
וכמובן צווה מלווה לועדות הממשקים,
אשר עסוקים מבוקר ועד צהריים בהגדרת תחום אחריותם,
ובין הצהריים לערב בניהול קונפליקטים נמוכי עצימות זה עם זה, רט"ג מול קק"ל מול גקר"ק (גוף קישור רט"ג קק"ל, שהקמתי בהבל פי, ואשר ישקוד על ניהול המשקים.)
 
למעלה