יש לי תחושה שמחירון יד 2 ירד דיי משמעותי

המחשמל 64

New member
מנהל
יש לי תחושה שמחירון יד 2 ירד דיי משמעותי

,ביחס לשנה קודמת (16). אם ארחיב ,כלים בני פחות משנה ירדו
ומעל משמעותית מ- 10%, לדעתי בין 15-20% בפחות משנה, גם לפחות בדו"ש פופולארי אחד על פי שראיתי .
האמנם ,בעוד דגמים ?
מה יכולה להיות הסיבה לירידה התלולה או שכך הגיוני שיהיה ?
 
יש כמה סיבות נפוצות:

1. מר בנימין נתניהו הוריד את המחירון.
2. החלטת בית המשפט בדנבר לגבי תרופת הקופקסון של טבע ,סחבה את השוק למטה.
3. כי חדש נמכר ב 35000 ?
 

katuel

New member
התקשורת השמאלנית אשמה


 

hananlv

New member
יד 2 טוענים שמחיר המחירון שלהם נקבע על פי השוק אם ככה

יש שלוש אפשרויות

א. יד 2 משקרים
ב. המוכרים משקרים ליד 2 ומדווחים על ערך עיסקאות נמוך
ג. מה לעשות - השוק מוצף - אופנועים נמכרים הרבה פחות מהמחירון
 

המחשמל 64

New member
מנהל
אתה יודע הלכתי הסופש' האחרון עם חבר

שמחפש דו'ש לראות כמה כלים. הימהה F250 עלה 61k לפני 7 חודשים היום דגם 01-16 48k. על כל חודש עוד 600 ש"ח. ירידה של 10k.קח ימהה WRR חדש 41k ושנתון 01-16 =33k. גם ירידה דרסטית כאן. בביקור באבניר לגבי דרוזי בן שנה שנקנה ב 46k מחיר מבוקש 37k. בכל המקרים ירידה של סביב ערכים של 20 אחוז לשנת דגם(ופחות בפועל). כנראה שהשוק באמת דיי מגוון בכלים מכל הסוגים . אההה והתקשורת תמיד אשמה....
 

כRובי

New member
בעולם המכוניות אנשים חותמים מראש אם מובטח

להם ירידת ערך של 20% בלבד על רכב שיצא מהסוכנות בשנתו הראשונה. חותמים "בלאנקו"...
 

המחשמל 64

New member
מנהל
ללא ספק אתה מכיר את ענף הרכב טוב ממני

השאלה שמתבקשת בעיני היא האם בכל הדגמים זו הירידה? לדוגמא דגמי סיאט,סקודה ,פולקסווגן ביחס ליונדאי או קאיה.כלומר האם קיימים הבדלים בירידת ערך? והם זה ביחס ישר גם נכון להיום בעולם הדוגלגלי?
 

כRובי

New member
אני דווקא לא מכיר את עולם המכוניות באופן

שונה מהנהג הישראלי הממוצע. אני כן יודע שבאחוזים, נפילות הערך אצלנו נחשבות למועטות ביחס לקורה בעולם המכוניות, ולא משנה באם מדובר על רכב יוקרה או עממי, מדגם כזה או אחר או ממותג אחד מול שני.
אין יחס ישיר לעולם הדו גלגלי כי אצלנו כאמור, הירידות הן ממש נמוכות באחוזים.
 
למעלה