ראובן סביו סוקר בוואלה את צמד ה TM האיטלקים

המחשמל 64

New member
מנהל
ראובן סביו סוקר בוואלה את צמד ה TM האיטלקים

בנפח ה125 וה-250 דופ'ים. לכתבה של ראובן : כאן
למי שחשקה נפשו, ב -125 בהחלט הוא כאן וכמו כן, ה -250 .
בוכנות ב -90 שעות ב-125 וב-250 ,ב- 150 שעות!(על פי היצרן כך ניתן להבין).
מעניין מה מרווח השעות להחלפת בוכנה ב -250ים הדופ'ים המקבילים?
 

a c t i v e X

New member
וגם צמד הוסקוורנות 2017

סביו וג'וני מסקרים הוסקוורנות 250, 2T ו4T
גם כאן היה אופנוע מבחן לא מכוון, וחבל. מוזר שהיבואן לא נקטל כמו שסביו קטל לגבי מטרו שמסרו WR לא מכוון שלא עובד עגול, אבל בכל מקרה אופנוע מבחן לא מכוון לא משרת את המטרה שלו

מה שמוזר לי, מההתרשמות האישית שלי שה250 4T החדש, בגזרת המנוע לפחות, הוא הפוך ממה שהם רשמו. אופנוע חלש ומתון מאוד, ממש לא אלים, שמעולה באנדורו טכני של טיפוסים חלקים בלי אחיזה
איפה שה300X עמד במקום בלי יכולת תנועה, חנוק בבוץ, ה250 (התאום, של KTM) נסע למעלה בלי שום בעיה. אולי זה המנוע החלש שלא שובר את האחיזה, אולי זה התוספת של הבקרת אחיזה, אבל אני וחבר, שנינו לא הצלחנו להעלות את ה300X במעלה גבעה בוצית, כשאת ה250 4T פשוט נסע למעלה למטה, למעלה למטה כמו קטנוע על כביש
מבחינתי המנוע בסינגלים היה מעט אנמי ומשעמם, דורש סלד גבוה יותר כדי לזוז ולא "מרגש" אבל דווקא בקטע הטכני, החוסר כח הזה יצר יכול תנועה מדהימה
 
למעלה