מטרו מורידה את המחיר של ה WR250R ל- 35 אלף שקל

מטרו מורידה את המחיר של ה WR250R ל- 35 אלף שקל

http://www.doogri.co.il/MainSite/ContentInfo.aspx?ContentID=5098

כחלק מהורדת מחירים די רוחבית - מטרו מורידה את המחיר של הימאהה WR250R מ 40 ל-35 אלף שקל.
לא יאומן.

תאמינו לי במחיר הזה פראייר מי שלא קונה, סתם אפילו כאופנוע שני. אני נראה לי הולך לקנות.
רסמי אני חושב על זה... אם הם נותנים לי 18 תשלומים..? למה לא? לא מרגיש את זה בכלל.

(גם הטנרה והסופר טנרה הוזלות... הסופר קיבל הוזלה פנטזיונרית)
 

המחשמל 64

New member
מנהל
הקטע מעבר למה שנאמר בכתבה לגבי הכלים ובטח לגבי ה WRR

פתחנו את הפוסט בהפרש של דקה אחד מהשני ובגלל זה
נפתחו שניים באותו עניין
 
היום גם פורסם בפולגז סיכום מכירות של 2016.

המותגים הנמכרים בישראל בשנת 2016
(רק אופנועים ברישוי צהוב כמובן)
סאן-יאנג – 4,083 כלים
קימקו – 3,379 כלים
ימאהה – 2,045 כלים
הונדה – 1,006 כלים
ק.ט.מ – 964 כלים

פיאג'ו – 908 כלים
דיאלים – 894 כלים
קוואסאקי – 811 כלים
סוזוקי – 510 כלים
ב.מ.וו – 263 כלים
הוסקוורנה – 253 כלים

הארלי-דיווידסון – 171 כלים
קיוואי – 150 כלים
דוקאטי – 95 כלים
TGB – עם 74 כלים
יוסאנג – 63 כלים
TM – עם 56 כלים
בטא – 48 כלים (בישראל רק מחודש יולי)

וספה – 48 כלים
פיג'ו – 48 כלים
KL – עם 42 כלים
שרקו – 42 כלים

MV אגוסטה – 37 כלים
זירו – 31 כלים
אפריליה – 28 כלים
מוטוגוצי – 15 כלים
רויאל אנפילד – 14 כלים
SWM – עם 13 כלים
AJP – עם 8 כלים



10 דגמי האופנועים הנמכרים בישראל ב-2016
דגם מספר יחידות ב-2016

ק.ט.מ דיוק 390
169

ימאהה MT-09
168

ימאהה MT-07
145

הונדה CB500X
141

קוואסאקי נינג'ה 300
141

ק.ט.מ דיוק 200
103

הונדה CBR500R
101

קוואסאקי נינג'ה 250
94

ימאהה WR250R
92


קוואסאקי Z300
90
 
הנה גם הנתוני מכירות של דגמי הדו"ש בישראל

לא רק סקירה מצויינת של אביעד, אלא אחר כך גם ברוב סבלנות בפורום של פול גז הוא מסר נתוני מכירות על כל דגם ספציפי:
http://fullgaz.co.il/forums/showthread.php/9771-האופנועים-הנמכרים-ביותר-בישראל-ב-2016

מקווה שאין בעיה שנתתי פה לינק לפורום אחר. לא מבחינת תפוז ולא מבחינת פול גז. האמת גם פה וגם שם יש אחלה פורומים... ואני נהנה לקרוא שם בדיוק כמו פה.)

אלו מכירות דגמי דו"ש / אדוונצ'ר לשנת 2016 כפי שפורסם בפורום פול גז:

אפריקה טווין 74
R1200GS - נמכרו 36 רגיל ועוד 37 בגרסת אדוונצ'ר. סה"כ 73
F800GS מכר 18 רגיל ו-16 אדוונצ'ר: סה"כ 34
סופר טנרה 20
KTM כל האדוונצ'רים (1050 + 1190 + 1190R + 1290) עם 66 כלים סה"כ
WR250R - 92
KLX250S - 36
DRZ400 - 83
DR650SE - 77
63
- CRF250L
AJP PR5 - 8
KTM ENDURO 690R - 9
HUSQY 701 ENDURO - 12

בערך 650 אופנועים סך הכל. (לעומת 1100 אופנועי אנדורו).
 

המחשמל 64

New member
מנהל
כאשר מצוטטים את פול גז ובלינק הכל מקובל ובסדר


יש שת"פ מלא ביננו סה"כ כולנו לאותה מטרה.
נראה שקטגורית עד 400 סמ"ק תפסה נפח של 43% בערך מכלל הדו"שים.
נחמד.
 
כתבת שרכבת עליו תקופה

איך לדעתך הוא יהיה בהשוואה לקטמ 125 באנדורו קל עד בינוני?
 

enigo

New member
בלי לרכב עליהם - לא באותה ליגה.

הבדל גדול במשקל, הבדל גדול בזריזות, הבדל גדול באיכות המתלים.
 

Mister Blonde

New member
אמת

הביטויי הכי מדוייק פה הוא לא ''הם לא באותה ליגה'',
אלא ''הם לא באותו ספורט''.
&nbsp
זה כמו להשוות את יוסיאן בולט עם יאן ז'לזני.
 

enigo

New member
אבל שאלו ספציפית על אנדורו. אין לי מושג מי זה יאן, אבל אני

מניח שגם הוא מסוגל לרוץ - פשוט הוא ירוץ הרבה פחות טוב מבולט - ולא יהיה באותה ליגה...
 

המחשמל 64

New member
מנהל
גם מהקטמ 125 היה אצלנו תקופה של כ- 4 שנים. ביחס ל WRR

הייתי אומר שלא משוים בין אופנועים שאין להם יעוד זהה.
מה שכן ניתן זה בהחלט לקבל תובנות אופנוע ושימוש.
אם אתה רוכב אול-אראונדר בהחלט ה WRR יהיה לך מצוין. מסינגלים ועד
כל שביל בעמק ובהר הוא יעשה ועושה מצוין . אני עושה זאת היום עם חבר שרוכב עמי עם כלי שכזה שנתון 16 בן חצי שנה לערך. מרוצה עד הגג הבחור.
אני החזקתי אותו כ שנתיים קצת פחות וחרשתי עמו סביב 11K ק"מ.
חסכוני, אמין ומצוין לשטח וליעודו.
תרצה לרכב בכל תוואי הוא יעשה זאת העניין הוא עד כמה טכני אתה רוכב כי לטכני יש כלים קלים ממנו עם מרווח גחון שונה משקל וכו'.
כמו שרמזתי בתחילת דבר אם אתה אולאראונדר שנהנה מכל העולמות הוא בהחלט יכול לתת מענה מצוין.
אגב לכפיר לוין יש לפחות כלי אחד שכזה האמן לי בסרטונים שלו הוא עושה גם עושה עמו. אז נכון הוא לא כלי אינדורו כקטמ 125 לא משקלית ולא מרווח גחון בולמים במהלך וכו' אך בהחלט יתן לך מענה מצוין.
בו נבחן מה השימוש וממה אתה נהנה ונמשיך הלאה. מבחנים יש ברשת בשפע. בהחלט מעניין וכדאי שתקרא זה יתן לך מידע ללא ספק.
 

two times

New member
הכל שאלה של כסף

WR250R אם תשפוך עליו עשיריה: מבחינת יכולות תוכל להביא אותו למשהו די דומה לאופנוע אנדורו יפני דור אחד אחורה. (כמו ה WRF של עד 2012. או כמו ה CRF-X הנוכחי).
&nbsp
- אוהלינס/ווילברס/הייפרפרו קומפלט מאחורה,
- קיט מלא (כולל קפיצים) של רייסטק מקדימה,
- אגזוז פול סיסטם + פאוור קומנדר לשחרר עוד כמה סוסים באורווה,
- סט צמיגים רציני,
&nbsp
והא לך מכונת אנדורו יפנית שמתאימה לכל רוכב הובי ממוצע שלא מתכוון להתחרות במירוצי עמותה - עם אמינות לא נתפסת, ועם מרווחי טיפולים מהאגדות (ליטר ושליש שמן חצי סינטטי פעם ב 5 אלף, פילטר שמן פעם ב 10 אלף, פילטר אוויר פעם בשנה, ובדיקת מרווח שסתומים פעם ב 42 אלף ק"מ - דבר שאני מעולם לא שמעתי על משהו מקביל במנוע רבע ליטר שכל היום וכל הלילה עובד על 6000 סלד וצפונה...
&nbsp
מה שכן, תצטרך גם לקנות מאה דולר כרטיס טיסה דקה 90 לרומא, להביא לארץ את כל הדברים אתך במזוודה.
:)
&nbsp
כשה WR250R עלה 56-57 אלף, זה היה שטותי לעשות דבר כזה.
כשעלה 47 אלף - גם היה מוגזם.
אבל היום כשהוא עולה 35... לא יכול להגיד לך שאין בזה הגיון.
&nbsp
כל טוב לכל החברים. רכיבות טובות!
:)
&nbsp
 

המחשמל 64

New member
מנהל
אני חושב שבהחלט הוא טוב במצב קיים ואכן כפי שתארת אני

זוכר את דן טל מטפל בימהה הנ"ל של חברי בשנת 2008 עת שיצאו לאויר העולם. את כל המערכת "הירוקה" הוא הוריד ממנו. הכניסה לו Q4 של FMF וכן מחשב הזרקה.
כידון מעובה עם מתאמים החלפת גג"ש אחורי (שגרם לזיוף במהירות ) והאופנוע היה משוחרר יותר וקל סביב 6 ק"ג .
זה נכון שידרוג זה מספיק וכבר נותן תחושה אחרת . בכל מקרה המכונה מעולה באמת כפי שהנך מתאר ובמדויק, עם מרווח טיפול כל כך נרחב ומנוע אמין שאין מה לאמר. אופנוע מצוין!
 

a c t i v e X

New member
נסחפת לגמרי. כמו WR הקודם אן CRF-X?

חוץ מזה שאם היית הופך WR-R לכלי קרבי יותר ומשתמש בו בהתאמה, מרווח הטיפולים והבדיקות והבלאי שלו גם היו משתנים בהתאמה. אין פה שום אפשרות למתנות חינם
&nbsp
 

המחשמל 64

New member
מנהל
אקטיב מדוע כאשר מוחלף מפלט כדוגמא האופנוע הופך לקרבי יותר

יש צורך בשינוי מרווח טיפול?
ניקח את ה WRR מדוע החלפת מחשב הזרקה שגורם לשינוי בהזרקה
מחייב שינוי במרווח טיפול? האם ניתן להסיק שאם אתה משדרג לCAM חם גם צריך לשנות מרווח טיפול כדוגמא?אם כן בכמה ואיך לדעת כמה?
בו ניקח קטמ 125 שקיבל סעפת FMF במקום מקורית האם גם כאן מחייב שינוי מרווח טיפולי? נכון שאנו מעלים את הספק המנוע בסוס אחד או שנים אך עדין זה לא הטופ שלו. ב-WRR שינוי כזה יתן לו בפועל גם תוספת אבל לא את ה 30 שיש לו על פי היצרן.
דעות?
 

a c t i v e X

New member
כמובן שלא כל שיפורון כמו אגזוז יהפןך דוש מתון לכלי מרוצים

והתאמה גם לא יקצר את מרווח הטיפולים שלו
&nbsp
אבל בדיוק כמו שבKTM למשל, יש מרווח טיפולים לרוכבי הובי ולרוכבי מרוצים (על אותו כלי בדיוק, כן?) ככה ההגיון אומר שתיקח כלי דו"ש שהיצרן הכתיב לו משטר טיפולים לפי צפי השימוש שלו (מתון) ותעשה איתו שימוש ספורטיבי יותר+תשפר אותו, כלומר יותר הספק, יותר חום, יותר בלאי לשמן ולקלאץ' שמזהם את השמן, גיר שמשחרר שבבים לשמן == תצטרך לטפל בו יותר.
המחשבה שתיקח דוש ותשפר אותו קשות ותישאר עם מרווח הטיפולים המקורי היא פשוט לא הגיונית
&nbsp
 

המחשמל 64

New member
מנהל
יש הגיון בהסברך אקטיב. ב- 2פעימות זה יותר פשוט בהרבה.

משפר סעפת/ אגזוסט= מצב בוכנה תמיד תוכל לדעת. מקסימום תחליף 10 שעות לדוגמא קודם.אבל אם תקח WRR ותחליף לו מפלט ומחשב הזרקה- אוקיי יעלה בסוסים בודדים אחדים בלבד 2-3 בערך. מכאן מה אדם ,שיש לו שינוי כזה אמור לעשות? זה מנוע 4 פעימות הרי יותר מסובך. להחליף שמן כל 5 או כל 4 או 3 K ק"מ? לבדוק מרווח שסתומים כל 40 אלף ק"מ או כל 20 כעת כדוגמא. זה קצת יותר מורכב לדעתי גם לקבל החלטה באיזה אופן לשנות ומה לשנות.אני זוכר שראיתי בחור בחו'ל ששידרג WRR ממקור. שחרור בית פילטר אויר, מחשב מפלט, ומוצא סעפת וקיבל סביב 28 כ"ס במקסימום שכאשר היצרן מצהיר 30 . ואת זה הוא קיבל על דיינו כמובן. כל שיפור העלה אותו בקצת.
תכלס נושא מעניין.
 
למעלה